Waar ik vooral op tegen ben is dat jullie meer elkaar de benen onder het lijf vandaan trappen dan daadwerkelijk de vraagsteller helpen.
Eatstreet doet tenminste nog een poging op het weer recht te trekken (waarvoor dank). Inderdaad is kopiëren van teksten vrij simpel en hij had er goed aan gedaan om de bronvermelding erbij te zetten, maar jij kopieert nu een stukje over het copyright, zonder iets af te weten van auteursrechten. Iedereen kan wel alles claimen, maar de wet staat hier nog boven en ‘fragmenten’ overnemen zonder commercieel oogmerk is nog altijd toegestaan.
Enfin… Totaal ander onderwerp. Zoek maar eens op rechtzaken en jurisprudentie als je meer erover wilt weten.
Zullen we het nu weer hebben over Denpasar?
/edit: serikambelo heeft zojuist een afkoelperiode van een week gekregen. Ik modereer hier niet voor niets en schelden als reactie is dan helemaal not done.
/edit2: Vragen/opmerkingen over uiteenlopende kwesties als copyright en het modereerbeleid beantwoordt ik uiteraard graag, maar laten we dat dan via de privéberichten of in de helpdesk doen.