Onderstaand citaat is niet meer van toepassing. (zie reactie 3)
@Jurjenb WW Moderator,
Mijn reactie was niet voor hier bedoelt, want dat haalt mijn reactie uit zijn verband en aangezien jij blijkbaar te beroerd bent om op een normale manier te reageren, heb ik het bericht verwijderd.
Mvg,
Butoijo
Mijn reactie zoals ik die had geplaatst in het draadje: Denpasar de moeite?
@WW moderator JurjenB Yth,
Op elk geschreven stukje wat openbaar wordt gemaakt heerst copyright en mag niet zonder toestemming van de auteur (mis)(ge)bruikt worden. Het probleem is alleen dat moeilijk te bewijzen valt of iets van jou hand is, zeker op het Internet waar iedereen alles van elkaar jat en “anoniem” opereert. Echter in dit geval is het duidelijk dat het stukje wat Eatstreet zonder bronvermelding hier heeft geplaatst, als zijnde van hemzelf, afkomstig is van TRAVELTA. Dat hier op gereageerd wordt is daarom niet meer dan logisch. Het argument wat jij vervolgens hanteert, dat een fragment zonder problemen geplaatst kan worden als zijnde informatief is bovendien erg discutabel. Ten eerste omdat je hier niet meer kan spreken over een fragment maar over het gehele artikel en ten tweede dat op de site van TRAVELTA duidelijk vermeld staat dat op elk artikel een copyright rust.
Daarna beweer jij hier op het forum nog eens dat ik niets afweet van auteursrechten maar elk weerwoord van mij wordt bij voorbaat afgekapt, omdat mijn weerwoord via privé-berichten of helpdesk moet lopen. De macht van de moderator is erg groot en terwijl hier naar willekeur wordt gemodereerd, blijven er genoeg berichten staan die compleet uit de duim zijn gezogen of die afkomstig zijn uit Google-grabbelton. Berichten die mensen bewust of onbewust op het verkeerde spoor zetten. Denk niet dat ik alleen in sta in deze, er zijn zeker een aantal leden die mij hierin gelijk zullen geven, ook weet ik dat door deze reden leden hier niet meer reageren of zichzelf hebben afgemeld.
Dat benen onder de lijf schoppen valt wel mee, maar het lijkt wel of tegenwoordig de reiziger alles op een gouden bordje aangereikt wil krijgen, een beetje initiatief is ver te zoeken, want hoevaak wordt hier niet voor de zoveelste keer dezelfde vraag gesteld ipv van de WereldWijzerZoekfunctie eens te gebruiken. Bovendien moet respect langs 2 kanten komen, dat mensen die voor langere tijd in Indonesië hebben gewoond anders tegen een land aankijken dan mensen die er voor de eerste keer komen is begrijpelijk. Maar ook de mening en ervaringen van deze mensen moet verteld kunnen worden en niet meteen worden afgedaan als onzin, iets wat nog te vaak gebeurd door de “Balilovers” en de “Indonesiagangers” met oogkleppen op. Als ik voor mijzelf spreek geef ik toe dat ik mijn hart aan dat land heb verloren, het is ook daarom dat ik destijds heb besloten om in Indonesië te gaan wonen. Maar als je voor langere tijd in Indonesië woont, blijkt dat niet alles rozengeur en maneschijn is, Indonesië is een land met enorm veel problemen en ellende. In mijn reacties die ik hier op het Indonesië WereldWijzerForum plaats zit meer dan 10 jaar ervaring waarvan ik er 3 op Java heb gewoond, ik weet waar ik over praat.
Maar deze problemen mogen blijkbaar hier niet genoemd worden, want commercieel blijkbaar niet aantrekkelijk.
Waarschijnlijk zal deze reactie verwijderd worden want heeft niets van doen met Denpasar, maar zal zeker elders opduiken op het Internet, want schijnbaar stelt een copyright niets meer voor en kan of mag alles naar willekeur gekopieerd en gebruikt worden.
Ik groet U,
Butoijo.