Ver van de wereld, met Balinese goden erbij

Er is maar een adres: “Sunrise Café” en de eigenaar heet I Nyoman Getas.
We hebben boven gelogeerd en in zijn café gegeten; je bent omringd alleen door Balinese, van 1 jaar oud tot zeer oud.
Het is op het strand, je kunt snorkelen en 's avonds of als hij tijd heeft, veel lachen met Nyoman, de eigenaar.
Het is zalig, geen stress, lekker eten en rust, véél rust.
Zijn adres is “Sunrise Café”
Jemeluk Beach, Amed
Karangasem
Bali
code 80852
tel: 0062/363 23477

Hier voelt je definitief in Bali !
Goede reis en geniet ervan !
Groetjes
Sopirla>>>

Kan ik helemaal onderstrepen Amed is super en (nog) authentiek.
Bayu Cottages ook een bezoek waard, moderate prijzen en een heerlijk zwembad, free Wi Fi
en zeer ruime en schone kamers.

1 like

Hi Paulana
Ik heb zo’n gevoel of neem het als voorgevoel dat je zal de eerste zijn om te weten wanneer we komen, waar we onze “hoofdkwartier” zal zijn en daarna vieren dat we 3 weg kunnen…weg van wat de wereld noemt “goed voor ons”.
Nu, nog mijn echtgenoot “versieren”…
Groetjes
Sopirla>>>

Dank je wel, Paulana :kus:

Hi everybody
Nu heb nog een interessante adres om mijn hoofdkwartier te maken. Ik zal het heel zeker onthouden; het is daar dat ik me geen toerist gevoeld had.
Amazing Bali !
Het is mijn plaats, mijn stukje paradijs op aarde en mijn geheime plekken op Bali geef ik soms aan niemand door, gewoon omdat Bali moet authentiek blijven en geen massa toerisme !
Ik wil, als ik terug kom, nog altijd in mijn sarong rond lopen, geen schoenen, en bij de Balinese zitten en luisteren, al begrijp ik niet veel, naar de tempel gaan en imiteren als een aap, alles wat ze doen.
Het is fantastisch en er zijn geen woorden voor !
Groetjes
Sopirla>>>

Heb altijd al een oogje op Bayu Cottage.s gehad, ik woon er te dicht bij dat weet je.

Kom gauw eens een bakkie koffie bij je halen en een weekje vakantie houden ( Discount)? MP2036

Groetjes Paulana

Mijn beste Balinese vriendinnetjes
Ik zou nu willen komen, maar er zijn 2 factoren die ik moet rekening mee houden: 1). op 22 december vertrek ik naar Londen om Kerstmis te vieren met mijn zus en haar Co; 2) op 22 mei vertrekken we op verlof 5 weken (dit is de minimum als ik op vakantie vertrek) tot in Praag (mijn echtgenoot heeft de stad nooit gezien) dan naar Slovakije, Hongarije en Roemenië (ik heb nog familie daar).
Eens terug, begin ik te “werken” aan de volgende reis; ik ben “zwaar” gebeten door de reismicrobe en er zijn geen pillen uitgevonden om zoiets te genezen !
Maar we blijven in contact want wie weet?..
Groetjes
Sopirla>>>:kus::kus:

1 like

Lieve Vriendin
Ik heb je iets privé verstuurd, heb je die 2 mails gezien?:kus:

Paulana, met die gratis reclame, die jij maakt, moet het toch wel een gratis weekje worden.:cheer:

Dag, JanBur
De boodschap was voor me bedoeld en aangezien dat ik minstens 5 weken blijf…het gaat eerder een “discount” worden…lol2
Groetjes
Sopirla

Ja dat vind ik ook JanBur, maar hoe denkt mp2036 daarover.

Sopirla JanBur heeft gelijk , ik heb al eerder gratis reclame voor Bayu Cottages gemaakt, maar weet je wat ik doe het graag. Het is werkelijk mooi daar.

Sopirla,
Wij kennen Amed niet zo goed, maar ben ervan overtuigd dat Bayu Cottages goed moet zijn. Je ziet wel meer resorts, bungalowparkjes, gerund door Nederlanders, getrouwd met een Balinese vrouw/man. Die zien er meestal gelikt uit.

Sopirla,
Mooie foto’s van Roemenie. Complimenten. Heb je ze zelf gemaakt (dit is natuurlijk off topic)

Hoi JanBur
Het maak me niet uit, desnoods slaap ik op strand (het is hard, maar het leven is ook hard), tussen de krabben; als ik maar in Bali ben…begrijp je hoe diep hou ik van Bali?
Groetjes
Sopirla>>>

Sopirla, waarom ben je zo idolaat van Bali?

Hi JanBur
Was het maar waar…ALS ik bij was, mocht ik de tripod houden of god weet welke andere lens; mijn fotograaf is goed uitgerust…en bovenop een geduld die nooit een einde ken…
Groetjes
Sopirla>>>