Zo verliefd

Sunshine1960 denk dat je het verkeerd leest hoor meis, bij mij gaat alles nog steeds goed, ik wordt gewoon heel naar van die verhalen, net zoals Sin, maar geloof nog steeds in mijn eigen liefde, maar dat wil niet zeggen dat je wel van deze verhalen schrikt!!

Ik denk zelf dat je iniedergeval met hem effe geen contact moet zoeken als hij gek met je is komt hij wel en is dat niet het geval doet hij het niet maar dan heb jij wel duidelijkheid, ik zou hem niet meer bellen, en op internet berichten achterlaten, en dat is echt heel moeilijk want als het dan zo moet zijn heb je liever meteen duidelijkheid, maar die krijg je toch niet, en als hij geen contact opneemt hoeveel duidelijker kan het dan zijn dan dat!!!

Gelukkig voor jou tessa, dat ik het verkeerd begreep. Je citeerde mij waarschijnlijk in je 1e bericht en ik was net sneller met mijn reactie daarop dan jouw 2e bericht. Ik ben blij te horen dat het bij jou wel goed gaat. Mn hoop flakkert weer op…
En ik laat voor hem geen berichten achter op internet, maar ik heb bericht achtergelaten bij iemand waarvan ik heb gezien dat hij daar contact mee heeft gezocht. Weet wel dat het waarschijnlijk toch niets uithaalt, maar is het voor mij een uitlaapklep om mijn gevoelens te luchten.

Heel veel geluk jullie samen en ik hoop dat ik nog een keer iets positiefs over mijn situatie kan melden.

Liefs,
Sunshine

@Sunshine ik hoop voor je dat je hier ook een uitlaat klep heb er zijn hier zoveel meiden met verschillende ervaringen, die je altijd wel antwoord kunnen geven, het lijkt mij heel vervelend die onduidelijkheid voor je, en hoop dat daar snel een einde aan komt!! Dan kun je verder met hem of zonder hem

Ben je wel gewoon op je werk?
En goed dat je gister niet gebeld hebt,
Ga haar niet gelijk al je dingen vertellen joh,
Vraag eerst wat voor soort relatie ze met hem heeft,
Dalijk is het echt gewoon vriendschappelijk,en dan wordt je vriend helemaal boos op je…

Gr.syl

Ja, ben wel op mn werk, maar of ik mn werk doe, dat is een heel ander verhaal. Dacht zojuist nog dat ik wel obsessief lijk te worden. Zit maar naar deze site te surfen en steeds naar foto’s te kijken, mn mobiel constant in de gaten te houden, oude sms’jes weer lezen.

Ik wil haar ook eerst vragen wat voor connectie zij met hem heeft en dan zie ik wel verder. Heb mijn oproep trouwens toch weer van openbare site afgehaald, dacht zelf ook al dat dit misschien toch iets te ver gaat. Hoewel ik hem wel heb gewaarschuwd dat er met mij niet te spotten valt en hij dat ook gemerkt heeft in relatie tot iemand anders dus.

Gelukkig komt mn jongste dochter vanavond bij me, ze weet er vanaf en kent hem ook, begrijpt het ook niet en snapt hoe ik me voel. Maar het geeft me tenminste wat afleiding, zodat ik niet weer naar dat kl…scherm ga zitten staren of wachten tot ik een piepje hoor van inkomend bericht.

Wacht nog 1 dag, werd gezegd. En wat als ik vandaag weer niets hoor? Weet niet of ik dit nog wel volhoud…

Weet je wat het is, het is voor een ander zo makkelijk praten,
niet bellen,niet sms,en niet op msn…Ik weet het voor een ander ook altijd zo goed, maar je moet gewoon doen,wat je hart je ingeeft.
Heel slim en cool zou zijn,niks van je laten horen,maar ik weet zeker dat dat toch niet gaat lukken.
Ik zou hem denk ik toch een mail sturen,en proberen mijn frustraties uit
te leggen, en dan hopen dat hij terugschrijft…
Het liefst ga je vanavond nog met vliegtuig richting daarheen,maar plicht roept he.
Ik hoop echt dat je eruit komt.

Tuurlijk is het makkelijk praten, het is voor iedereen moeilijk, maar ik moet toch zeggen, het is wel de beste en de enige manier als je duidelijkheid wil tenminste, en ik zal het je vertellen als mijn askim nu inene niks meer zou laten horen ik wacht het een week twee weken af en ik zit in het vliegtuig, en zal hem er zeker mee confronteren, dat heb ik altijd gezegd!! Koste wat kost, maar ja zo zou ik het doen, heb het volste respect voor mensen die er een andere mening op nahouden hoor.

hahahaha sorry tessa, bedoelde niemand speciaal hiermee hoor,
maar meer in het algemeen,niet alleen met deze problemen,maar problemen in het algemeen,dat je voor een ander het altijd zo goed weet,maar als het jezelf aangaat,dat je dan twijfeld en nee zegt,en dan toch ja doet…

Ik twijfelde ook alleen maar aan mijn vriend in tr.
totdat ik gister een lange mail van hem kreeg in het turks, die heb laten vertalen,en toen een ander beeld van hem kreeg.
Taalprobleem blijft gewoon een groot problemen,en dan denk je dingen,die er niet eens zijn./waren…

Ja zo voel ik me ook wel hoor. Ik zou er hoogstpersoonlijk heenvliegen en hem opwachten. Wat denken ze wel niet.

Het is echt heel moeilijk dit. Ben wel blij dat er zoveel steun gevonden kan worden op dit forum. niet alleen wat deze situaties betreft. (maar gewoon al het feit gek op een man te zijn un Turkije, daar kreeg ik bij voorbaat al scheve gezichten over van mensen die het niet begrijpen. en als je dan in zo een situatie komt is het eerste wat ze zeggen “told you so”. Hier op het forum wordt zo niet gedacht…

Ik lees hier een heleboel schribkarende dingen, die helaas heel vaak voorkomen, veel te vaak…

maar het enige wat ik nu even wil zeggen: als jij jezelf zover hebt een dag of twee dagen niets te laten horen, en jouw vriend vindt dat blijkbaar prima en laat ook niks horen…nou dan wist ik meteen :dag: want dan zou het voor mij duidelijk zijn hoe belangrijk ik voor hem ben…

sterkte ermee dames :kus:

Inderdaad taalbarriere blijft ook een lastig probleem, wij zijn soms ook 5 minuten langer over iets aan het praten om het maar duidelijk te krijgen, maar we hebben wel de instelling dat als we elkaar niet begrijpen we het ook zeggen tegen elkaar, en het gewoon in andere woorden proberen. Een lange afstand relatie is zeker niet makkelijk, en komt heel veel aan op vertrouwen, en dat is al lastig genoeg zonder alle adviesen en reacties net zoals Sin het al aangaf heb ook ik die gehad en nog steeds, en dan nog eens alle vervelende verhalen (die ook gebeuren). Ik denk dat het wel altijd in evenwicht moet blijven jij moet je best doen, maar hij net zo goed, en hij mag als hij niks laat horen best wel even met zijn neus op de feiten gedrukt worden dat jij dan ook even niks laat horen, je heb tenslote ook een eigen leven, en je eigen dingen. Je leven moet niet alleen maar gaan bestaan uit het wachten op je askim hoe verleidelijk dat ook is, zoek afleiding ga leuken dingen doen, en dan is het alleen maar een verrassing als je elkaar wel spreekt, het was voor mij echt zoeken in het begin om er een balans in te vinden, maar red het nu goed, mijn askim heeft ook een hele drukke baan, en ik weet dat iedere vrije tijd die hij heeft, zijn best doet om naar internet te komen om elkaar even te zien, maar het gebeurt ook wel eens een week niet, maar we spreken elkaar wel dagelijks, ik heb ook gehad dat hij een dag niets liet horen, toen heb ik met mezelf afgesproken je belt nog 1 of 2 keer en dan is het klaar dan is het gewoon zijn beurt, en dan kan je dus ook goed merken of hij wel of niet gek op je is, want hij belde uiteindelijk wel (met een heel verhaal natuurlijk). Ik bedoel maar te zeggen je moet het wel samen doen.

wij mailen of msn,en ook dagelijks
Sturen foto,s op van onze dagelijkse dingen,en video,s
Bellen is duur,dus dat doen we niet, laten wel elke dag tel.even overgaan om te laten weten
dat we aan elkaar denken.
Het probleem bij ons kwam,toen hij over trouwen begon
toen werd ik bang en dacht zie je nu wel, hij wil gewoon hierheen komen voor nederland en niet voor mij…(ik ben toch altijd al zo achterdochtig)
Ik begreep hem niet,en hij begreep mij maar niet,
Zeker toen ik vertelde hoe het hier in zijn werk ging,en dat alles zo moeilijk is,en
toen ik over geld begon dat ik niet zoveel verdienden en dus geen borg voor hem kon staan,
toen begreep hij eruit,dat IK alleen maar op geld uit was, en dat ik alleen maar van geld hou???
Dat was zoooo fout over en weer.
Dus toen weer uit gemaakt, aan gemaakt, uit gemaakt…
Jemig wat een toestand.
Toen heeft hij dus een lange turkse brief gemaild,waarin hij dus vertelde dat het echt om mij te doen was, en of we nu in tr of in ned.zouden leven,het hem niks zou uitmaken,maar hij
wil gewoon samen oud worden en voor mij zorgen en werken…
Echt deze brief was zo helder voor mij,het leek net of ik met een echt mens te doen had :wink:
En hij vroeg of ik aub nooit nooit meer wilden zeggen dat het om ned.te doen was,want hij is een trots man,en anders zou hij wel allang hier gewoond hebben.
Hij zegt dat zijn hart alleen maar voor mij beat en dat hij dat gevoel nog nooit gehad had,en
dat hij altijd moeite voor me zou blijven doen.

toen heb ik hem mail gestuurd (laten vertalen in het turks) hoe het er hier in mijn huis aan toe
gaat, dat ik niet toe bent aan trouwen,maar hem niet kwijt wil…en als hij bereid is het langzaam aan te doen en de liefde sterk genoeg is dat er ooit heus wel een oplossing komt.

Ik krijg vanavond mail terug denk ik…dus ik ben benieuwd hoe hij reageerd.
Voorlopig heeft hij vandaag alweer 5 x gesms,t dat hij me zo mist.
Dus aan ene kant super lekker gevoel, maar toch.
Ik blijf een twijfelaar denk ik…ik ben nu 5 jaar single en loop niet zo hard van stapel, maar
deze man maakt me gek…
Liefde is zo mooi,maar zo pijnlijk soms…en daar ben ik dus zo bang voor…
We zien wel wat de toekomst brengt…

@Sylvia denk dat je het goed doet om het zo rustig aan te doen, en dat hij je die brief stuurt geeft dus aan dat hij zijn best doet, en of dat nou een brief is of een sms, of effe de tel over laten gaan, het geeft je toch langzaam wat meer vertrouwen in je relatie, dat je niet wil trouwen is je goed recht en dat heeft hij te accepteren en dat doet hij nu dus dat is goed, mijn gedachten over het trouwen is dat ze het dan gewoon heel serieus met je menen mits het dus niet over geld gaat of naar nederland komen, mijn askim wil graag in turkije blijven, maar wil voor mij naar nederland komen en ik wil graag in nederland blijven maar voor hem ga ik naar turkije het maakt niet uit als we maar samen zijn. Wij hebben beiden maar 1 belangrijk ding en dat is mijn zoontje, en zowel hij als ik willen daar het beste voor maar ik ga eerst nog in october terug naar turkije hij komt in december naar nederland, kunnen we beiden ons eigen leven laten zien en dan gaan we balans opmaken wat we gaan doen

Leuk dat hij in december komt :wink:
Hoe heb je dat allemaal geregeld???
Weet je mijn probleem is,ik heb 2 zoontjes van 15 en 17
Ik ben 5 jaar single en daarna is er nooit meer een man in mijn huis geweest.
Dit met die turkse man,vinden ze leuk,omdat het op afstand is.
Gelukkig gaan ze vaak met hun vader op vakantie,dus als ik 2x perjaar
naar tr gaat,dan komen ze alsnog niks tekort.
En stel dat hij hier op vakantie komt, dan vind ik 2 weken lang genoeg,weet niet of ik het aankan,om rekening te houden met iemand,
Het is hier in huis nu juist zo vredig,en met z,n drieen hebben we het prima.
Ik zit gewoon in gevecht met mezelf, bij mij moet alles eerst rustig aan,zeker niet pushen,want dat ben ik weg.
Ik ga zeker 1 dezer maanden terug,en dan zien we wel…
Ik hou niet zo van toekomst denken…het komt hoe het komt.
Voor mij in tr leven is zeker nu geen optie zolang mijn kinderen thuis wonen.
En hij in nederland kan ook niet,want ik werk maar halve dagen :wink:
Misschien als tr bij de eu komt,dan wordt het misschien allemaal makkelijker…
We zien wel.

Meiden, ik ben blij voor jullie te horen dat het allemaal zo goed gaat. Hoe het ook afloopt voor mij, Turkije blijft voor mij het land waar ik mn hart aan heb verpand en ik zal er voor hem niet wegblijven, hij is niet de enige die ik daar ken, ik ken heus wel hele eerlijke mensen daar. Alleen ben ik daar dus niet verliefd op geworden…

Ik hoop echt dat je nog iets van hem hoord,wel positief natuurlijk,
En tuurlijk is hij niet de enige,maar wel net diegene waar je gek op bent.

Ik hoop echt voor jou,dat het niet is wat het lijkt.
Want echt dat zou ik zo erg vinden voor jou,maar voor iedereen die
dit overkomt.
Hier in nederland ben je altijd zo voorzichtig en geef je je hart niet zomaar,
eerst zien dan geloven…
En in toevallig tr. geef je je hart…en dan gebeurt er dit…
Echt rot gevoel, en ik leef echt met je mee.

@Sylvia de papieren zijn we nog mee bezig hoor, die aanvraag moet een afspraak voor worden gemaakt, dus dat gaan we in october als het goed is samen doen, en dan moet hij nog maar een visum krijgen!! Maar we gaan ons best doen, ja snap dat je je leven rustig wil houden, en je kinderen komen altijd op nummer 1 dat is ook wel zo normaal dat geldt voor mij hetzelfde, het is wel zo en dat beamen de andere meiden ook op het forum, er is niks zo veranderlijk als een turkse man, de plannen wijzigen constant, en ja daar moet je tegen kunnen en mee om kunnen gaan.

Sylvia en Sunshine misschien vinden jullie het ook wel leuk om op het forum mee te kletsen er zijn meiden bij die al jaren een relatie hebben, je heb er een hoop steun aan!! en het is gezellig dus ik zou zeggen kom lekker mee kletsen

Lijkt me leuk om mee te kletsen,maar hoe kom ik daar?

tessa, ik ben blij dat ik op dit forum kan meekletsen. Het is fijn om te weten dat er vrouwen zijn die weten wat ik voel en begrijpen waarom ik doe wat ik doe.
Update tot nu is dat zijn vriend, die ik vannacht op msn heb gesproken, me zojuist heeft gebeld. Hij was superlief tegen me, zei dat hij dat nooit van N. had verwacht maar dat hij hoopte dat dat niet mijn beeld over Koerdische mannen in het algemeen zou gaan bepalen, want dat echt niet iedereen zo is.
Ik was oorspronkelijk van plan om in oktober weer te gaan, maar wilde dat omzetten naar een week in Istanbul omdat N. dat gevraagd had en hierna had ik helemaal even geen zin meer. Maar deze vriend zei dat hij me zou blijven bewerken om in oktober wel te komen om te bewijzen dat niet iedereen zo is. Ik heb gezegd dat ik erover na zou denken, maar dat ik op dit moment niet zo in de stemming was om weer terug te komen naar een plek waar ik nou net zo hele fijne weken heb gehad, ben bang dat alles me dan aan hem herinnert.

tip: bellen is goedkoop via de nummers van www.televergelijk.nl