Zo verliefd

Hallo weer een muts die is gevallen voor de charmes van een turkse man!! Helemaal niet de bedoeling, maar toch gebeurt tot over mijn oren verliefd op een turkse jongen/man.

hoi tessa ,

je bent heerlijk verliefd geworden net als vele van ons op een Turkse man , nou dan ben je hier op het juiste plek hoor …
geniet heerlijk van je askim …
maar vertel een wat meer als je wilt , hoe en waar je hem ontmoet hebt …
groetjes anita

Nou daar gaat ie dan. Ik was voor 12dg samen met mijn dochter van 14mnd in Ozdere dat ligt iets onder Izmir. Hij was daar samen met z`n vriend van de entertainment. Eigenlijk is de liefde begonnen tussen mijn dochter en hem. Die kleine van mij is eigenlijk altijd eenkennig, maar wat betreft E. niet, dat was meteen liefde op het eerste gezicht. Als ze lekker bij mij zat en E kwam voorbij werd ze helemaal gek, en moest en zou naar hem toe, tja daar kan je toch niet tegen op HA HA. We raakte al snel aan de praat, en ik weet niet eens hoe ik het omschrijven moet maar het klopte allemaal, eerst was ik wel in de veronderstelling dat het gewoon een vakantieliefde was, ik heb zat meegemaakt en zat echt niet te wachten op een gebroken hart, maar al gauw werd het veel serieuser. Ik wilde absoluut niet naar huis was nog een week vrij dus heb 7dg bij geboekt. Hij heeft een dag vrij genomen we zijn samen naar Izmir geweest en in Gumulder een kamer genomen en eindelijk rustig samen de nacht doorgebracht. Hij mocht op het park niet bij mij komen, en op zijn kamer buiten het park was het verboden voor vrouwen, wat een regels allemaal voelde me weer even 16, en het strand is leuk, maar je wil ook wel een keer gewoon samen slapen. Ik ben afgelopen zondagavond thuis gekomen, en vindt het vreselijk kan niet meer aarden ik spreek hem iedere dag, en we hebben iedere dag 1 uur op msn contact via de webcam, en dan al die oordelen van de hele wereld daar wordt ik echt moe van!! Het is gewoon vakantie liefde hij meent het niet serieus dat kan allemaal niet BLA BLA BLA

Hoi tessa ,

ik heb je verhaal gelezen , maar vind het een heerlijk verhaal met oprechte liefde en juist dat je kind er ook een goed gevoel bij heeft, ik heb namelijk zelf ook een zoontje van bijna 7 jaar .
En voor een moeder is het heel belangrijk dat je kind het goed heeft en als dat helemaal goed gaat , dan vind ik dat je als moeder ook weer eens mag gaan genieten hoor !!
En mensen hebben altijd wel wat tezeiken , en een oordeel is gauw gemaakt he ,maar ik neem aan dat je een volwassen vrouw bent en de juiste beslissing kunt nemen .
Heerlijk juist voor jullie dat je iedere dag hem lekker op msn kunt zien op de webcam,ik zou zeggen dat je lekker moet gaan genieten van alle liefdevolle momenten met je askim samen .
en rustig aan deze relatie gaan werken …
ik hoop meer van je telezen ,
groetjes anita

Wat een ontzettend lieve reactie!! Dank je wel mag ik je vragen hoe lang jou relatie al duurt met je turkse vriend, en of je al eventuele toekomst plannen heb. Het maakt het toch ingewikkelder met een kindje toch. Ik bedoel ik wil toch dat mijn dochter in ned opgroeid en e zijn simpele antwoord is dan ja helemaal mee eens dan kom ik toch naar Ned, maar ik weet dat dat niet zo simpel is, maar bij hem is niks ingewikkeld en is alles mogelijk. Ik moet zeggen dat ik dat ook heerlijk vindt aan hem, hij is altijd in staat me te laten stralen no stress daar heeft hij een hekel aan HA HA, zijn motte is als je het wil, dan is alles mogelijk!!

Hoi tessa …

Net wat Anita zegt … je bent hier op het juiste adres haha er zijn er hier meeredr die voor de charmes van een Turk gevallen zijn :smile: … Maar wat een leuk verhaal en dat allemaal begonnen door je dochter haha … en een week bijgeboekt , hij zelfs een dag vrij genomen en nu elkaar elke dag spreken op msn … Wat die opmerkimgen van andere betreft , ben bang dat je die nog wel even houdt , maar daar wordt je immuum voor … Geloof dat ligt niet aan jou , dat is echt hun bekrompen gedachte !!! Geniet er gewoon lekker van :smile:

Heel veel geluk toegwenst !!

Hoi Dianam

Jij ook bedankt voor je warme reactie!! Het lijkt soms wel zo`n verboden liefde als je gewoon voor een nederlandse man in nederland zou vallen feliciteren ze je van nou meid wordt gelukkig, maar nee je wordt op vakantie verliefd, en dan kan dat echt niet serieus zijn, wat is dat nou voor rare beredenering. Oke ik ben het er mee eens dat het niet simpel is, maar het overkomt je toch, en ik denk eigenlijk als je hier toch uiteindelijk samen uitkomt en zo moet vechten om een leven samen te krijgen, dan kan het bijna niet meer stuk. Ik volg me gevoel en blijf voorlopig lekker op mijn wolkje zitten dromen, en genieten van mijn allerliefste, in october ga ik weer terug voor 2.5 week en ik hoop echt dat het lukt dat hij met de kerst kan komen, maar dat gemis he?! jeetje ik weet niet of dat went of minder wordt? maar dat vindt ik echt zwaar je voelt het tot in je botten!!

Hoop ook wat van jullie historie te lezen

groeten tessa

Hoi tessa ,

Ik heb al 4 jaar een relatie met een Turkse jongen , die ook nog in turkije woont en werkt in het zomerseizoen in Alanya en in de wintermaanden keert die terug naar Aydin bij ze familie .
Tja dan pendel je tussen twee landen ,alle vrije dagen die je heb dan ga je richting Turkije , en mijn zoontje is bijna 7 jaar en dan heb je ook temaken met leerplicht dus spontaan ff op en neer vliegen doe je niet zo snel meer .
Ik vind het wel steeds moelijker worden hoor omdat ik 38 jaar ben en toch wel eens huisje boompje beestje wil hebben , maar dat het allemaal zo lang opzich laat wachten is dat hij 32 jaar is en nog steeds ze dienstplicht heeft vervuld en dat is een beetje een minpuntje , en dat heeft op zich ook wel een verhaal maargoed dat komt later wel eens tespraken …
Het is niet meer zo makkelijk je turkse geliefde naar Nederland tehalen , maar ik denk dat als je liefde stevig genoeg is , dat je wachten beloond word !!!
Ja wij hebben toch rekening tehouden met ons kind , dus zo snel je boel verlaten en naar Turkije verhuizen doe je ook niet 1,2,3 …
Maar het allerbelangrijkste is dat jij geloofd in jou liefde met hem , en dat je kind er happy mee is , en laat iederen maar tegen je aan kletsen met hun negatieve mening, zodra ze zien dat jij heel stevig in je schoenen staat , dan zie je hun menig ook snel veranderen in iets positief.
want ik zeg altijd maar zo , wat een boer niet kent … nou zo denk ik over mensen die vervelend reageren omdat we een liefde uit Turkije hebben pfff ze weten niet beter hahaahahha!!
maar we hebben een gezellig tlk waar we met ze alle kletsen over onze askims , dus hoop je daar gauw tezien …
groetjes anita

@tessa , een verboden liefde … ja daar lijkt het idd op , zou heb ik er nog niet nagekeken … maar hoe lang je ook met hem bent , als je het verteld … is het in eerste instantie voor een ander toch (in)slikken ( soms niet ) … maar jij bent oud en wijs genoeg om zelf te beslissen wat het beste is voor je.Ik zou zeggen blijf lekker op je wolkje zitten en waar een wil is is een weg !! Het missen … ja wat moet ik daarvan zeggen … als je net terug bent is het moeilijk … het wordt makkelijker , maar het blijft wel … de ene dag gaat het beter als de andre dag … Maar als ik me kl*te voel , ga ik naar het forum naar TLK en kan ik me hart luchten … dus net wat anita ook al zeg , kom gezellig meekletsen …

Hallo,

Mooi verhaal, en iedereen lekker laten kletsen. Alleen jij kan bepalen of het goed voelt en niemand anders.
Ik zelf heb me askim leren kennen in 2006 en ben pas 2 weken geleden terug gegaan. Na 2,5 jaar intens msn en bel contact.
Zat er ook echt niet op te wachten, vertrouwen al vaak beschadigd en een hele erge rot relatie achter de rug.
Maar toen ik hem zag was het weer zoals 2006. Wij horen bij elkaar en niemand gaat dat van me afpakken.Ik heb veel steun aan de meiden van www en een hoop lol en leuke verhalen.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan hahaha

Volg je gevoel anders krijg je later misschien spijt. Als je heeeel oud ben haha

succes met verliefd zijn en kom gezellig kletsen.

Ik wil mijn vriend over laten komen uit turkije…
Heb jij er al ervaring mee, hoe en wat je moet doen,om je vriend uit tr naar
nederland te laten komen…

Groetjes syl

En wat een herkenbaar verhaal

voor tijdelijk (max. 3 maanden) of voorgoed?

Tijdelijk, dan moet je een toeristenvisum aanvragen, zie site van de NL ambassade in Ankara.

Voorged, dan moet je een verblijfsvergunning aanvragen, dat gaat via de IND in Nederland, zie www.ind.nl en www.buitenlandsepartner.nl , echter hiervoor moet je wel aan een aantal eisen voldoen, bv jij moet minimal rond de 1500 euro (netto) verdienen per maand, jullie moeten beiden 21 zijn en hij moet een examen in Turkije doen.

:zon02::zon02::zon02::zon02:
:turkey:
**Wat is het toch heeeeerlijk om verliefd te zijn… soms is het moeilijk **
**maar dat is het ook wel eens met een niet-turkse-man. Dusssss… **
**geniet er inderdaad gewoon lekker van. Wij zijn de schouder om op **
**te huilen als het even niet meer gaat… het luisterend oor indien je **
**je in een zee van vragen waad… Wij zijn het geluid van de lach **
wanneer je je plezier deelt en het logische inzicht wanneer je last
hebt van miscommunicatie, in je msnbericht :stuck_out_tongue:

Ja ben even in een poëtische bui :wink: ik liet me even gaan haha.
:turkey:
:zon02::zon02::zon02::zon02:

Sylvia dit is wat ik ervan weet tot op heden, hoop dat je er wat aan heb!!

Als je Turkse partner voor vakantie (maximaal 3 maanden) naar Nederland wilt komen heb je de volgende documenten nodig:

Eğer Türkçe tatiller (maksimum 3 ay) için ortak Hollanda aşağıdaki belgeler gereklidir var gelmek için:

Van jezelf als referent: / Kendine bir referent olarak:

  • kopie paspoort / pasaport kopyasını
  • kopie 3 laatste / loonstroken Son 3 ödeme hattı kopyası
  • uitnodigingsbrief en garantverklaring van je gemeente / davet mektubu ve kasaba garanti

Voor je partner: Eşiniz için

  • minimaal 1 jarig geldig paspoort / en az 1 yıl geçerli pasaport

  • uitnodigingsbrief (certificat d’herbergment)* / davet mektubu (Certificat d’han da) *

  • garantverklaring* / garanti *

  • 2 pasfoto’s / 2 pasaport fotoğrafları

  • ziekenfondsverzekering* / sağlık sigortası *

  • bewijs als hij zijn militairedienstplicht afgemaakt heeft / kanıt olarak kendi askerliğini tamamladı

  • werkgeverscontract of brief werkgever ter bevestiging terugkeer Turkije / işveren sözleşme veya mektup işveren Türkiye iade doğrulayan

  • voldoende financiele middelen voor verblijf in Nederland, 34,- per dag* / Yeterli mali kaynak Hollanda, 34, kalmak için - Günde

  • reservering van vliegticket voor reis naar Nederland* / Hollanda seyahat * hava bilet ve rezervasyon

  • De uitnodigingsbrief en garantverklaring zijn 1 document. Deze kun je kant en klaar bij het GBA van je gemeente ophalen.

  • Daveti bir harf ve 1 belge garanti. Bu, kasaba GBA alımını hazır olabilir

  • De ziekenfondsverzekering is verplicht en moet een dekking hebben van 30.000,-. Deze kan je online afsluiten bij OOM verzekeringen www.oomverzekeringen.nl en heet Global traveler, kosten 2,- per dag.
    Sağlık sigortası ve zorunludur 30000 bir kapsama, olmalıdır -. Bu OOM çevrimiçi sigorta www.oomverzekeringen.nl sıcak Küresel seyahat, maliyet 2, yakın olabilir - per day.

  • Bij de visumaanvraag heb je een reservering van de reis nodig, dus GEEN definitieve boeking! Tegenover de ambassade in Ankara zit een reisburo waar je dit kan laten doen.
    Bu gezi bir rezervasyon olan vize başvuru, o nedenle kesin rezervasyon! Büyükelçilik Ankara Opposite burada halletmek bir seyahat ajansıdır.

Zodra het visum goed gekeurd is, maak je de definitieve boeking.
Sonra vize düzgün kontrol ise, son rezervasyon yapın.

Website: www.nl.org.tr
Open: ma t/m vr van 08:30-12:30, 13:30-17:30
Tijdsverschil (t.o.v. Nederland): +1
Paspoortuitgifte: Ja
Uitgifte NL-identiteitskaart: Ja

Ambassadeur: mr. S.I.H. Gosses

Ambtsgebied: Turkije

Adres:
Hr. Ms. Ambassade Ankara
Turan Günes Bulvari
7. Cadde No. 3
06650 Yildiz - Ankara

Postadres:
Zie adres

Tel. 00-90-312-409 1800
Fax 00-90-312-409 1898
E-mail: [EMAIL=“ank@minbuza.nl”]ank@minbuza.nl

This is the adres but it takes 8 weeks to get a apointment so i thinks its better you call, when the dates are sure when i whil come and then whe are going together when whe are in Ankara

When whe get all of this i hope you can come to the netherlands my dear love you

Nee voor 2 weken…gewoon even kijken en wennen…
Hij heeft zoveel gehoord over nl en is super nieuwsgierig.
Hij denkt dat ik het niet wil dat hij komt…
Maar lijkt me juist super leuk om hem nl te laten zien.
Maar wat je er niet voor moet doen…en dat snapt hij niet…
Naar welke turkse site kan ik hem sturen,dat hij beetje indruk krijgt,hoe het
hier in nederland allemaal werkt.???

Alvast bedankt…

De mail is ook vertaald in het turks dus die kun je hem sturen ik weet echt niet, naar welke turkse site hij kan gaan, laat hem eens zoeken misschien op dat adres in ankara misschien dat hij daar wat op vindt, succes groetjes Ester

Dank je wel voor alles…

Groetjes sylvia

Op http://www.mfa.nl/turkije staat alles zowel in het Turks als in het Nederlands. Ik zou die informatie aanhouden en niet informatie die je elders weleens vindt, want het verandert nog weleens

Sorry sylvia dat wist ik dus niet, hou dan die informatie van eylim maar aan!! dit was wat ik wist, verder weet ik het echt niet!! Groetjes

Ik las dit en dacht meteen: Ja, ik ben ook zo’n muts die (weer) is gevallen voor Koerdische man. In april leren kennen, net 2 weken terug geweest en hele leuke weken gehad, maar gisteravond kwam de aap uit de mouw: meneer heeft geld nodig en of ik dat maar even wilde “voorschieten”. Aangezien ik zelf minimaal moet leven (gescheiden, 1 nog thuiswonend kind) kan/wil ik dat echt niet doen en het contact is dan ook heel abrupt afgebroken gisteravond.
Ik was na april heel voorzichtig omdat ik weet hoe het allemaal gaat, maar in deze laatste 2 weken heeft hij het voor elkaar gekregen om mijn barrière omver te halen: ring gegeven, meegenomen naar familie (jaja, al de cliché dingen!) en me ten huwelijk gevraagd.
Ik ben zo boos, maar ook zo godvergeten verdrietig omdat hij het voor elkaar heeft gekregen om zich heel diep in mn hart te nestelen.