Hoe heet je Turkse lief en waar heb je hem ontmoet?

Dag allemaal :vak01:

Ik heb onlangs een geweldige vakantie in Turkije gehad.
Daar heb ik ook nog eens leuke en lieve jongen ontmoet.
Omdat ik op dit forum diverse verhalen ben tegengekomen over de turkse mannen en de geliefdes in NL ben ik benieuwd geworden naar de namen van deze jongemannen en waar je hem hebt ontmoet.

Wie vult de lijst aan.

Gr. Ankie

• Halil uit Marmaris

[quote=“Ankie73, post:1, topic:43027”]

Dag allemaal :vak01:

Ik heb onlangs een geweldige vakantie in Turkije gehad.
Daar heb ik ook nog eens leuke en lieve jongen ontmoet.
Omdat ik op dit forum diverse verhalen ben tegengekomen over de turkse mannen en de geliefdes in NL ben ik benieuwd geworden naar de namen van deze jongemannen en waar je hem hebt ontmoet.

Wie vult de lijst aan.

Gr. Ankie

Beste Ankie,welkom als nieuw lid.

Lees even de spelregels door…er worden hier geen namen genoemd…

Misschien kan je alleen de voorletter en plaatsnaam noemen als je het wil laten weten.

waarom mag je hier geen namen noemen dan? Turkije is onwijs groot en ze hebben bijna allemaal dezelfde naam dus iemand achterhalen zal toch niet lukken!!!

Doen we het zo:waar heb je hem ontmoet en in welke bar/restaurant/hotel etc…
Ik ken hem nu een jaar en heb m in gumbet in de soccerbar ontmoet.

Haha kan ook! ik heb hem afgelopen vakantie ontmoet ( juni) en hij werkt bij de Queens Garden in Alanya

Jij komt uit breda zie ik,dan woon je niet ver van mij vandaan.woon namelijk in Dongen…

Dat is inderdaad niet ver hier vandaan!!!

Dat is een goede doen we het idd gewoon zo.
Heb 13 juni H. leren kennen in Marmaris, is manager van restaurant/bar Ibiza.

Ps. kom ook niet zo ver van jullie vandaan namelijk uit Haaren bij Tilburg/Den Bosch:dope:

mijn askim zijn voorletter begint ook met een A. en werkt als beachboy in Alanya

De mijne heet I en werkt in een kapperszaak bij Club Alize in Marmaris.

Mijne heet Ö en werkt als gids bij de reisorganisatie Sungroup in Alanya

Mijne heet O en werkt bij t Alaiye hotel

Mijn heet A. en werkt bij een boot… die naam was te moeilijk om te onthouden haha…

Het valt me op dat de meeste van jullie zijn naam niet willen/durven te zeggen.
Heeft dat een bepaalde reden?
Nou, ik doe gewoon mee hoor!
Mijn vriend heet Azim, en ik heb hem leren kennen in 2006 in het plaatsje Ortakent.

Het is een kanjer!

Oh, in welke hotel ik hem ontmoet heb?

Hotel Sardunya Petunya.

Maar ondertussen werkt hij al in velen andere hotels!
Morgen is zijn laatste dag, in een hotel in Turgutreis.

ohh jolanda,dat zijn eigenlijk de regels dat er geen namen genoemd worden.Moet je ff eerder op deze pagina lezen.Dat kregen wij vermeld…
Maar van de jouwe wisten we het al wel haha…

Haha oh… ik lees het inderdaad!
Jeetje, maar Turkije is zo ontzettend groot… kleine kans om ‘’ de naam ‘’ te achterhalen!
Ik vind het wel een beetje raar hoor.

Maar inderdaad… inmiddels weet zo goed als iedereen van de wereldwijzer wel hoe mijn askim heet haha.

ja mij maakt het ook niet uit hoor haha…
Heb je het topic over bedrogen ook gelezen?heel toevallig maar 3 dezelfde meisjes praatte daar over dezelfde jongen.Ja turkije is idd groot maar zo zie je maar weer…hoop niet dat ik ooit iets over de mijne hiero lees haha…