Ik heb onlangs een geweldige vakantie in Turkije gehad.
Daar heb ik ook nog eens leuke en lieve jongen ontmoet.
Omdat ik op dit forum diverse verhalen ben tegengekomen over de turkse mannen en de geliefdes in NL ben ik benieuwd geworden naar de namen van deze jongemannen en waar je hem hebt ontmoet.
Ik heb onlangs een geweldige vakantie in Turkije gehad.
Daar heb ik ook nog eens leuke en lieve jongen ontmoet.
Omdat ik op dit forum diverse verhalen ben tegengekomen over de turkse mannen en de geliefdes in NL ben ik benieuwd geworden naar de namen van deze jongemannen en waar je hem hebt ontmoet.
waarom mag je hier geen namen noemen dan? Turkije is onwijs groot en ze hebben bijna allemaal dezelfde naam dus iemand achterhalen zal toch niet lukken!!!
Het valt me op dat de meeste van jullie zijn naam niet willen/durven te zeggen.
Heeft dat een bepaalde reden?
Nou, ik doe gewoon mee hoor!
Mijn vriend heet Azim, en ik heb hem leren kennen in 2006 in het plaatsje Ortakent.
ohh jolanda,dat zijn eigenlijk de regels dat er geen namen genoemd worden.Moet je ff eerder op deze pagina lezen.Dat kregen wij vermeld…
Maar van de jouwe wisten we het al wel haha…
Haha oh… ik lees het inderdaad!
Jeetje, maar Turkije is zo ontzettend groot… kleine kans om ‘’ de naam ‘’ te achterhalen!
Ik vind het wel een beetje raar hoor.
Maar inderdaad… inmiddels weet zo goed als iedereen van de wereldwijzer wel hoe mijn askim heet haha.
ja mij maakt het ook niet uit hoor haha…
Heb je het topic over bedrogen ook gelezen?heel toevallig maar 3 dezelfde meisjes praatte daar over dezelfde jongen.Ja turkije is idd groot maar zo zie je maar weer…hoop niet dat ik ooit iets over de mijne hiero lees haha…