Klopt inderdaad wel dat je zegt dat ouders dan bang zullen zijn om je kwijt te raken etc… Ik vertrek dan morgen naar mijn askim voor een weekje, en het is de eerste keer eigenlijks ook dat ik hem voor het eerst écht zie. ik heb hem leren kennen via iemand die ik ken die ook een askim heeft en al 3 jaar lang een serieuze relatie hebben, en het is daarvan de neef.
Dus zo heb ik mijn askim leren kennen, wat skypen met elkaar, facebook noem maarop, het klikte gelijk al! Het is een beetje vreemd misschien om te zeggen dat we nu een 'maand’iets hebben aangezien ik hem nog nooit in het echt heb gezien, maar we hebben nu wel langer dan een maand contact met elkaar. Deze week zal zowel ik als askim er dus achter komen of we elkaar in RL nét zo leuk vinden. Mijn moeder was hier dan toch niet zo heel blij mee, dus ik heb gezegt , je moet je niet zo zorgen maken, toen zei ze dat ik precies het zelfde had gedaan als ik later zelf dochters heb! Ik kan me enigzins wel in haar verplaatsen, maar ik had niet deze stap gezet om naar askim toe te gaan als ik niet de ‘betrouwbare’ bronnen had van die vriendin die mij aan hem heeft voorgesteld! Ik heb mijn mams beloofd dat ik verschillende nummers zal achter laten , en zoiezo ook contact op neem etc en dat ze zich dus echt geen zorgen hoefde te maken, en dat was goed zo. Ze heeft askim zelf ook al een keer gezien, wel via skype, toen askims neef er ook bij was, dus die heeft mijn moeder ook het één en ander uit kunnen leggen 
Fijn dat je moeder niet negatief reageerd! Dat vind ik eigenlijks wel het belangrijkste inplaats van vrienden of iets die er negatief op reageren…
En ja hoe kan je weten of het écht is
Ik denk dat dat toch iets met het gevoel en vooral vertrouwen te maken heeft!
Alleen ik heb de laatste tijd wat vaak mee gemaakt dat niet iedereen eerlijk is, dus ik zeg altijd, vertrouwen moet je verdienen!
Toen ik met exaskim was, merkte ik het op een gegeven moment… EErst vertrouwde ik hem niet, dat hij alleen paspoort wou omdat hij daar meteen over begon… Maar later begon dat vertrouwen toe te nemen, dagelijks contact, bellen, lieve smsjes, kadootjes door de brieven bus! noem maar op…
En bij mijn askim van nu hoor ik t van verschillende mensen die ik ken en die hem ook kennen hij echt stapelgek op me is etc
Dus dat zegt voor mij ook genoeg, en hoe we dan met elkaar skypen enzo… Je ziet het gewoon! Liefde maakt blind dat is waar, ik zal er morgen avond achter komen of t inderdaad echt is, want tot nu toe klikt het alleen maar erg goed tussen mij en askim…
Ik ga er dan ook vanuit dat we samen een top week zullen mee maken! Dan is mijn volgende reisje naar mijn askim in augustus voor 2 weken… En ja…Dan maar zien hoe verder

Hoe zit het dan eigenlijks bij jou als ik vragen mag? Want je vertelde dat hetnog niet zo lang geleden is… Ben je van plan om weer naar turkije te gaan om je askim te ontmoeten?