nieuweling :-)

hy allemaal !!! :slight_smile:

Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen op internet.
Ik ben namelijk ook verliefd geworden (nog niet zo lang geleden) op een turkse jongen toen ik in Bodrum was…

Het is zalig, maar toch is het zo’n dubbelgevoel :frowning:
Hopelijk kan ik eens praten met jullie en mijn vragen stellen, want mijn omgeving reageren niet allemaal zo goed :frowning:

groetjes !!!

Julietje welkom hier, kijk rustig rond als je vragen hebt kun je ze altijd stellen. We hebben ook een topic waar allemaal meiden zitten met of zonder askim, als je zin hebt, lees eens mee en als het je bevalt kun je gewoon mee kletsen, daar kunnen meiden je tips geven en met je mee leven en lachen! Het kan soms heel lastig zijn een vriend in het buitenland en daar weten deze meiden alles vanaf!

groetjes mutlu!

Welkom julietje!

Leuk dat je je vriend hebt leren kennen in Bodrum, daar heb ik de mijne ook leren kennen en nog paar andere meiden ook :smiley:
Ik ben benieuwd naar je verhaal en zoals Mutlu al zei, je bent welkom in ons kletstopic!

dankjewel allemaal ! :slight_smile:

Ik zal dat zeker doen ! :slight_smile:

groetjesss !

Welkom meid! :smiley:

Ben ook erg benieuwd naar jouwn verhaal!

En ja, niet iedereen reageert daar nu even positief op als andere helaas… :frowning:
Voor mij is het nu de 2e keer dat ik een relatie aan ga in het buitenland… Ik was daar ook zo bang voor hoe mensen gingen reageren! Gelukkig reageerde mijn moeder niet negatief en vind ik erg fijn van haar! Maar goed, ik heb ineens voor mijzelf besloten, dat het mijn leven is, mijn geluk, en hoe andere daar over denken moeten HUN weten…:slight_smile: En natuurlijk is dat niet altijd makkelijk… Helemaal als je ook in het begin stadia zit zeg maar met je askim… om er ook achter moeten te komen of t daadwerkelijk ook iets ECHT is… Maar daar zul je zelf achter moeten komen :smiley: (

Veel succes…en nogmaals welkom!

hyy !!!

Leuk te horen !
Ja idd, het is ons leven en ons geluk, dus eigelijk moeten we het zelf weten.
Ik weet ook wel dat vrienden en familie gewoon bezorgd en bang zijn ons te verliezen , maarja…

Leuk dat je mama niet negatief reageert, de mijne ook niet ! ze heeft hem immers al gezien, scheelt wel veel denk ik !

Idd , ik vind het erg moeilijk om te weten hoe je weet dat het echt is??
Het maakt me bang, maar tegelijk zooooo gelukkig !
vanaf ik zijn stem hoor weet ik weer dat het echt kan zijn :slight_smile:

Hoe heb je hem leren kennen en hoelang zijn jullie nu al samen , en hoe doen jullie het zo ?

groetjes !!!

Klopt inderdaad wel dat je zegt dat ouders dan bang zullen zijn om je kwijt te raken etc… Ik vertrek dan morgen naar mijn askim voor een weekje, en het is de eerste keer eigenlijks ook dat ik hem voor het eerst écht zie. ik heb hem leren kennen via iemand die ik ken die ook een askim heeft en al 3 jaar lang een serieuze relatie hebben, en het is daarvan de neef. :slight_smile: Dus zo heb ik mijn askim leren kennen, wat skypen met elkaar, facebook noem maarop, het klikte gelijk al! Het is een beetje vreemd misschien om te zeggen dat we nu een 'maand’iets hebben aangezien ik hem nog nooit in het echt heb gezien, maar we hebben nu wel langer dan een maand contact met elkaar. Deze week zal zowel ik als askim er dus achter komen of we elkaar in RL nét zo leuk vinden. Mijn moeder was hier dan toch niet zo heel blij mee, dus ik heb gezegt , je moet je niet zo zorgen maken, toen zei ze dat ik precies het zelfde had gedaan als ik later zelf dochters heb! Ik kan me enigzins wel in haar verplaatsen, maar ik had niet deze stap gezet om naar askim toe te gaan als ik niet de ‘betrouwbare’ bronnen had van die vriendin die mij aan hem heeft voorgesteld! Ik heb mijn mams beloofd dat ik verschillende nummers zal achter laten , en zoiezo ook contact op neem etc en dat ze zich dus echt geen zorgen hoefde te maken, en dat was goed zo. Ze heeft askim zelf ook al een keer gezien, wel via skype, toen askims neef er ook bij was, dus die heeft mijn moeder ook het één en ander uit kunnen leggen :slight_smile:

Fijn dat je moeder niet negatief reageerd! Dat vind ik eigenlijks wel het belangrijkste inplaats van vrienden of iets die er negatief op reageren…

En ja hoe kan je weten of het écht is :smiley: Ik denk dat dat toch iets met het gevoel en vooral vertrouwen te maken heeft! :slight_smile: Alleen ik heb de laatste tijd wat vaak mee gemaakt dat niet iedereen eerlijk is, dus ik zeg altijd, vertrouwen moet je verdienen!

Toen ik met exaskim was, merkte ik het op een gegeven moment… EErst vertrouwde ik hem niet, dat hij alleen paspoort wou omdat hij daar meteen over begon… Maar later begon dat vertrouwen toe te nemen, dagelijks contact, bellen, lieve smsjes, kadootjes door de brieven bus! noem maar op…

En bij mijn askim van nu hoor ik t van verschillende mensen die ik ken en die hem ook kennen hij echt stapelgek op me is etc :smiley: Dus dat zegt voor mij ook genoeg, en hoe we dan met elkaar skypen enzo… Je ziet het gewoon! Liefde maakt blind dat is waar, ik zal er morgen avond achter komen of t inderdaad echt is, want tot nu toe klikt het alleen maar erg goed tussen mij en askim… :slight_smile: Ik ga er dan ook vanuit dat we samen een top week zullen mee maken! Dan is mijn volgende reisje naar mijn askim in augustus voor 2 weken… En ja…Dan maar zien hoe verder :slight_smile: :slight_smile:

Hoe zit het dan eigenlijks bij jou als ik vragen mag? Want je vertelde dat hetnog niet zo lang geleden is… Ben je van plan om weer naar turkije te gaan om je askim te ontmoeten?

Tgooooo :slight_smile: zo ontzettend super om te horen ! :slight_smile: wel spannend hé !
Ik hoop echt dat het een zalig weekje voor jullie wordt ! :slight_smile: Ga je naar zijn huis of oe ga je het doen ?
En vanwaar is je askim ? :slight_smile:

Ja idd het is echt nog niet lang :stuck_out_tongue: in begin juni heb ik hem leren kennen. Ik was mijn mijn mama naar turkije (bodrum) om een weekje te relaxen :slight_smile:
en in het hotel is het allemaal gebeurd :slight_smile:

als je mijn verhaal wilt lezen, ik heb me verhaal gedaan op het turks liefdesforum :slight_smile: bij verhalen :stuck_out_tongue: het staat op pagina 12 :slight_smile:

Hij is ontslagen door mij in het hotel omdat de security ons heeft betrapt ! ik voel me zooo ontzettend schuldig ! Maar intussen heeft hij nieuw werk gevonden in Izmir… wel blij hoor ! hij heeft enkel de zondag vrij…

Maar we bellen erg vaak ( soms paar keer per dag), smsen, facebooken, msn, webcammen :slight_smile: echt leuk ! we vertellen alles :slight_smile:
Hij begrijpt me ook en luistert ook goed :slight_smile: Hij vraagt altijd hoe het gaat met mijn mama ( wat ik belangrijk vind)

Ik vertrek nu 1 augustus naar antalya (Side) , mijn beste vriendin loopt daar stage en mijn reisje was al ff geboekt. Hij woont nu terug in Izmir, dus ik zoek nog een manier om hem eens op te zoeken, hij zou dit ontzettend graag hebben.

Maar anders is het plan om in september te gaan voor een langere periode, wanneer het seizoen afgelopen is. Hij wil me dan voorstellen aan zijn ouders en vrienden :slight_smile:

Ik zou bij hem verblijven omdat hij dan terug naar de universiteit gaat :slight_smile:

hehe ! tgoo ik ben echt verliefd en heb echt gevoel dat hij de ware kan zijn.
Ik heb ook juist relatie van 2 jaar achter de rug en ik heb dit gevoel nooit gehad :slight_smile:
Hij vindt het ook echt niet leuk als hij foto’s van mij en andere jongens ziet :stuck_out_tongue: hehe ! tis echt een sweetie :slight_smile:

xx

Je moest eens weten!! Zit vooool zenuwen en vlinders…aaah ik durf dadelijk gewoon het vliegtuig niet in en uit te stappen ben ik bang!! :smiley: Maar toch…het voelt GOED… En zo heb ik het eigenlijks ook nog nooit ervaren, ik voel me gewoon ontzettend happy! :smiley:

Ik ga inderdaad naar hem thuis toe! Als het al niks is kon ik terrecht bij de schoonfamilie van die vriendin, maar daar gaan we natuurlijk niet van uit! Ik weet nog niet wat de precieze plannen zijn, maar zondags zouden we naar het strand en dan zouden we geloof ik naar askims zomer huisje gaan :slight_smile:
Mijn askim woont in Izmir :slight_smile:

Super leuk voor je meid! ik heb je verhaal zojuist inderdaad even gelezen en vind het echt een super mooi verhaal! Hahah en jeetje dat hij is ontslagen daar door! Gelukkig heeft hij nu ander werk kunnen vinden! :smiley:
Wat jij allemaal beschrijft met cammen, facebook etc, dat herken ik allemaal ja! Geeft zo’n goed gevoel hihihi…

Hmm wel jammer dat je dan net juist in antalya zit! Maar er zijn als het goed is ook best wel goed kope vliegtickets vandaar naar izmir te vinden! :slight_smile: Wie weet vind je nog een oplossing om hem te kunnen zien!

En ja september,dat plan van je klinkt ook wel erg goed mocht het in augustus niet lukken! Plus dan kunnen jullie elkaar waarschijnlijk ook veel vaker zien! hihihi!

Meid, echt heerlijk om te lezen hoe in love je bent! Echt geniet er van, :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: We zitten hier bijna allemaal in het zelfde schuitje en weten precies hoe je je voelt! :smiley: :smiley:

:slight_smile: het is zalig héééé !!! :slight_smile:

wel mijn askim zijn ouders wonen ook in Izmir :wink: zo grappig ! :smiley:
Hij werkt nu beetje verder dan Izmir, in het sherraton :stuck_out_tongue:

Laat me iets weten hé als je terug bent !!! :smiley:
Ik zal aan jullie denken ! :smiley:
Maar zou jij dan naar daar willen verhuizen of hem naar hier halen ?

Weet jij hoe ik goedkoop vliegtickets kan zoeken voor antalya - Izmir ? :slight_smile:
Maar sturen ze je eerst niet allemaal richting istanbull ?

Of mss met een bus ? :smiley: god ik zou alles doen denk ik :smiley:
Ik ben echt blij met dit forum !!! :slight_smile:

Oooh wat leuk zeg! :smiley: Nou misschien als we een jaar of 2 verder zijn en het is nog steeds goed tussen onze askim dat ik je misschien wel eens tegen kom in Izmir hahah!

En ja het is heeerlijk! Ik geniet nu ook alleen maar en al die negatieve opmerkingen kan mij gestolen worden! :slight_smile:

Ja je zou inderdaad ook met de bus heen kunnen gaan maar ben je wel een paar uurtjes onderweg… Ik weet niet precies via welke website’s je zulke tickets kunt boeken, moet je even gaan googlen naar een binnenlandse vlucht in turkije…heb verder ook inderdaad geen idee of ze allemaal naar istanbul gaan dan?? Misschien dat iemand anders dat wel weet… Ik was voor de grap eens aan t kijken als ik vanuit izmir naar istanbul zou gaan, was ik maar iets van rond de 30 euro kwijt :slight_smile:

hehe ! zou wel super grappig zijn :slight_smile:
Ik zou gerust belgie achter me kunnen laten denk ik (ook al zou ik me mama enzo missen ) Maar ja eigelijk moet je je leven opbouwen met je liefde hé !

Ja ik zal eens rondneuzen, ja ik denk dat het zeker een uur of 5 met de bus zal zijn zeker ? ? :stuck_out_tongue: haha !

Geniet maar van je tijd met je askim ! :slight_smile: en trek maar mooie foto’s zodat je thuis verder kan genieten !!!

oh ja daar had ik nog geen antwoord op gegeven!
Dat ligt zoiezo nog heel ver weg! Ik ben zoiezo van plan om nog steeds mijn eigen ding te doen, en dat is rijbewijs, sparen, backpacken in India :slight_smile: Askim moet nog wel zijn legerdienst van 15 maanden gaan doen dus als dat zo ver is kan ik die dingen gaan doen. Ik wil zoiezo een buffer sparen, en hier in nederland een eigen huisje… :slight_smile: Het ligt nog zooo ver , ik weet ook niet eens wat askim wil hahaha! ik denk wel dat als het nog steeds goed is, ik het voorlopig met een vakantie visum ga doen en dat hij hier dan een paar weken is… maar zoiezo ik zou er ook geen probleem mee hebben om naar het buiten land te vertrekken! Ik wil zoiezo ook nog 3 maanden naar een taalschool daar in turkije :slight_smile: Maarja turkije heeft ook zo zn nadelen met bijvoorbeeld een werkvergunning, die kunne wij namelijk niet zo makkelijk krijgen :slight_smile: dus ik heb echt geen flauw idee! maar als ik in de toekomst kon kijken dat wist ik het wel hihihi

En bedankt meid! dat zal zeker lukken! Ik ga een heleeeboel foto’s maken, had askim er al voor gewaarschuwd :wub::wub::wub:

Wauww julietje,is dat sheraton in cesme??? dan heeft hij het goed,ken iemand die daar ook gewerkt heeft en dat was idd niet slecht…

ja dat is daar :slight_smile:

en nikita , hoe heb je het gesteld :slight_smile: ??? :slight_smile:
ik vertrek morgen ! :smiley:
kan al niet wachten !

Hallo meis! :slight_smile: het was echt geweldig! :smiley: de tijd van mn leven gehad daar haha! Wat was ik zenuwachtig! In het vliegtuig viel het nog mee, maar toen het laatste halfuurtje in t vliegtuig nog moest kwamen de zenuwen al aanzetten! Aahah ik vergee dat echt nooit meer! Eenmaal uit het vliegtuig in de rij voor visum en paspoort controlle en wat duuurde dat lang! Toen de koffers, je weet hor dat gaat! Ik was noooog meer zenuwachtig en ben eerst 10 min de toiletten in gegaan, even opfrissen , haar goed doen en even tot 20 tellen hahah, toen de deur uitgelopen , waar al die mensen staan te wachte , en daar stond askim hoor! :smiley: hij kwam meteen naar me toe en gaf me een knuffel :smiley: de zenuwen waren ook in 1 x weggenomen! :smiley: er was meteen die klik! Het enige wat we konden was glimlachen naar elkaar, we liepen naar de parkeerplaats waar zn auto stond, en in de auto lag een bosje rozen voor me :):):slight_smile: en askim zei nog: i cant speak,… Its a dream en alleen maar lachen :smiley: we zijn gelijk ( om half 3 snachts) ergens doner gaan eten in een restaurantje, en om half 4 waren we bij hem thuis. :d de volgende dag naar een plekje gereden waar askims familie hun zomerhuisje is :slight_smile: en daar kwam gelijk al zijn zus aan, zijn zusje, moeder, vader, vriend van zus, oma, neef, hahaha en wat eeen ontzettende lieve
Mensen zijn dat! Zo hart verwarmend! Ik kreeg van zn ouders gelijk al een kadootje een typische turkse pyamabroek hahah en zijn zusje had voor mij een mandje gemaakt zoo lief! :slight_smile: askims familie is bijna niet moslims, en ontzettend westers! Wat opzich wel fijn is ! Ze zijn ontzettend vrij :slight_smile: ik ben bij dat zomerhuisje de hele tijd geweest en natuurlijk veel leuke dingen gedaan met askim en met familie erbij :):slight_smile: zijn tante en nog 3 neven ontmoet en zijn opa, de "guru " van de familie, ik kreeg van hem 3 zelfgemaakte sierraden wat hij normaal nooit doet, zoveel, ( volgens de fam was ik heeerl erg lucky dat hij dat deed hahaha! Ech zo lief! De ene laatste dag nog naar izmir gegaan weze shoppen met askim en toen naar hun huis ( in izmir :):slight_smile: zijn zusje zei nog heel lief dat ze er een zus bij had en dat ik dat was hahaha ! Wel was het soms erg lastig met communiceren met askim, zijn engels is heel slecht! Gelukkig zijn we daar uitgekomen elke keer :)) zijn zus. Spreekt goed engels en zn ouders spreken zelfs duits, zijn moeder heeft 15 jaarofzo in duitsland gewoont :)) maar verder met askim, ja het was echt geweldig! En t voelde zogoed, alsof ik hem al veeeel langer ken! :))) ik mis hem en zijn fam nu wel een beetje, dat was toen k terug was in nederland wel wat meer. Maar askim zie en spreek k gelukkig bijna elke dag en over 4 weken zie ik hem weer! Dus dat maakt het gemis veel minder!

Jij heeel veel plezier morgen in turkije! Hoe lang bleef je ookalweer? En was je eral uit dat je naar izmir toe ging met t vliegtuig om je askim te zien ??? :slight_smile: in iedergeval veel plezier toegewenst :):slight_smile: en een fijne reis alvast :):slight_smile: