Ik ben een nieuweling, al volg ik hier al een tijdje mee, maar vond dat het tijd werd om mij eens aan te melden en kennis met jullie te maken.
Ik ben een vrolijke 24 jarige Belgische en enkele jaren geleden ging ik voor de eerste keer naar Turkije en ik werd er gelijk verliefd op het land, de taal, cultuur, eten en noem maar op. Zal alvast niet onbekend in de oren klinken bij de meesten onder jullie. Aangezien die liefde en passie steeds bleef groeien en ik elkaar terug wou blijven gaan, maakt een mens al snel een vriendenkring daar. Zo ben ik via via een ontzettend leuke jongen tegengekomen. Nu zijn we ruim 1 jaar verder, zijn we inmiddels verloofd, heb ik uiteraard zijn ouders al ontmoet en ben ik dus goedgekeurd ;). Ik heb er al eens een paar weken verbleven en nu zal ik eind september, of begin oktober naar daar gaan voor enkele maanden. Hoe lang precies ligt nog niet vast. Dat ligt een beetje aan de financiële middelen.
Mijn vriend werkt in de toerisme, zoals sommigen hun vriendjes las ik hier. Daar heb ik het soms wel wat moeilijk mee, maar ja, het kan soms niet anders hé. Alleen vind ik het wel moeilijk nu dat we elkaar zo weinig horen en spreken. Ik weet dat het aftellen steeds korter wordt, maar toch, ik mis hem zo, en momenteel ben ik werkloos, dus de dagen duren zeer lang. Ik wou dat ik hem nu al kon zien en bij me hebben. Voor hem is het natuurlijk moeilijk om te begrijpen, want hij denkt soms dat ik hier nu een luilekker leventje heb, dat ik kan doen wat ik wil, maar dat is echt niet zo. En hij werkt snachts, en slaapt veel overdag, dus dat maakt het er heus niet makkelijker op. Dus dat zorgt voor de nodige discussies, haha, zullen sommigen misschien van mee kunnen praten.
Zo nu kennen jullie mij al een klein klein beetje, dus ik hoop snel jullie beter te leren kennen. Indien jullie vragen hebben, shoot zou ik zeggen
Welkom! Kom gezellig meepraten.
Hoe heb je je askim leren kennen als ik zo nieuwschierig mag zijn?
Ik ben 27 en ook van België. Volgende week zondag ben ik juist een jaar samen met askim die dan ook 24 jaar wordt. Ik heb mijn vriend dus leren kennen toen ik 8 maand in Antalya heb gewerkt als hostess. Spijtig genoeg heb ik hem maar 2,5 maand voordat men seizoen er op zat leren kennen. Een collega van TUI Duitsland woonde toen samen met mijn askim en had hem meegebracht toen ik samen met een Belgische collega en hem iets ging drinken aan de Düdenwatervallen.
hihi ik ben benieuwd waar je je askim hebt leren kennen. Kom gezellig meepraten in het kletstopic meid!
Heel leuk dat je binnenkort voor een langere periode gaat! Naar waar in Turkije ga je dan?
Ikzelf ben een belgisch 19jarig meisje, ook vorig jaar askim leren kennen in bodrum, ondertussen heeft hij het toerisme vaarwel gezegd (ben ik blij om!) hij studeert in Mersin aan de unief.
Heb een sabbatjaartje gehad en ben dus bijna heel het jaar bij askim geweest…Dit is echt een goede basis geworden voor onze relatie!
Helaas ben ik sinds gisteren terug, morgen heb ik een sollicitiegesprek maar het is al 95% zeker dat ik mag beginnen dus gelukkig snel iets te doen! Het is gelukkig tijdelijk en nadien ga ik weer even askim bezoeken hoe lang weet ik nog niet…
Zo nu weet je ook een beetje van mij, nogmaals welkom hier!
@Mexx: idd wij kennen elkaar al even hé meis maar nu werd het tijd dat ik even actief wordt hier.
@Yavrum: Proficiat met jullie jaar samen! Zo heb je toch al alle seizoenen samen doorgemaakt hé, weet je al beter hoe ver je samen staat. Leuk dat je hem ook via een collega hebt leren kennen! Ben je dit jaar niet meer naar Antalya kunnen gaan als hostess? Want dat zou echt super zijn!
@Pookie: Ooh wat jammer meis dat je net terug bent na een jaartje! Dat moet pijn doen! Ik heb het al lastig als ik daar enkele weekjes ben, laat staan dan 1 jaar. Gaat het wat met je? En wat heb jij daar allemaal gedaan? Want ik vind het een super idee, en spannend, maar ben toch een beetje bang voor de verveling. Maar zoals je aangeeft, het is wel een goede basis voor je relatie hé dat jaartje. Ik vind dat ook. En super dat je al zo snel misschien een nieuwe job hebt! Daar zal ik bij terugkomst ook aan moeten beginnen, maar wil ik nu nog niet aan denken, haha! Eerst beginnen met naar daar gaan.
Ik heb mijn vriend in Kusadasi leren kennen en dus daar gaan we ook wonen. Nu is het vooral aftellen en het kan niet snel genoeg gaan. Moet nog vanalles regelen, dus dat komt wel in orde.