Mijn askim

Hallo dames/heren,

Na wat rondneuzen op dit forum heb ik vandaag besloten om hier mijn verhaal neer te zetten.
Ik ben afgelopen zomer 2sept tot 13sept naar Kusadasi geweest…ik was nog nooit eerder in Turkije geweest. Wat een prachtig land zeg (dat moet ik eerst even kwijt hihi). We zaten daar in een prachtig 4* hotel…echt alles was daar gewoon goed. En het personeel is daar echt lief gewoon. Op dag van aankomst besloten mijn moeder en ik om bij het restaurantje/snackbar dat aan het strand gelegen is wat gaan zitten drinken. Mijn moeder had op een gegeven moment wel trek gekregen in eten en vroeg aan mij of ik wat wilde gaan bestellen. Ik zei dat ze dat zelf ook wel heel goed kon in het engels, maar dat durfde ze niet…dus ik voor haar heen. Staat er een jongen achter de bar die vroeg wat ik wou bestellen…dus ik bestellen. Vraagt hij waar ik vandaan kom, dus ik zeg Holland. Zegt hij daarop oohlala lekker ding. Haha dus ik dacht ik weet niet hoor, ik zei tegen mijn moeder de volgende keer bestel je zelf maar! Omdat ik nogal verlegen kan zijn.

De volgende avond was er live muziek bij dat restaurantje/snackbar…dus mijn moeder en ik gaan daar zitten, was diezelfde jongen daar weer aan het werk. Op een gegeven moment moet ik nodig naar de wc…dus ik naar ons hotelkamer om naar de wc te gaan. En ik kom weer terug en ga weer bij mijn moeder zitten…zegt ze ineens. Ja hij vroeg Where is my schatje? Eenmaal toen het live muziek afgelopen was en de meeste mensen weer weg waren kwam hij een poos bij ons staan om een praatje te maken. Toen kwamen we op het onderwerp uitgaan. Ik zei dat ik wel eens een keer naar Bar Street zou willen, waarop er eigenlijk dus gelijk een afspraak was gemaakt om de volgende avond als hij vrij was wij naar Bar Street zouden gaan.

Dus de volgende avond toen zijn werk erop zat…hebben we dus afgesproken voor het hotel. Zijn we samen lopend naar aan café gegaan, waar ik even moest wachten zodat hij zich kon omkleden in een ander hotel waar hij verbleef als hij moest werken. Zijn we samen met de taxi naar het centrum gegaan en naar de bar geweest. Echt een super gezellige avond gehad daar. Diezelfde avond zijn we daar in Bar Street ook zijn broertje tegengekomen, dus heeft hij mij voorgesteld. Later toen we buiten zaten te roken liet hij me allemaal foto’s zien van zijn ouders, broers, zussen en zijn kat haha. En voor de rest van die avond ben ik aan zijn lippen blijven plakken…letterlijk haha.

De 2e avond met dat live muziek zei hij dat ik hem even moest toevoegen op facebook, 2 dagen later nog niet gedaan…op vakantie denk je niet zo aan internet enzo haha. Toen gaf hij me zijn telefoon met de pagina van facebook ervoor en bij vrienden zoeken moest ik dus mijn naam intypen, duurde hem schijnbaar te lang haha.

Op een avond was hij dus niet aan het werk en toen besloot ik maar eens even op het internet te kijken…op facebook natuurlijk. En ja hoor…hij was online. Wij chatten…hij had een dag vrij. Ik vroeg wat hij die avond ging doen en toen zei hij dat hij mij graag die avond wou zien. Afspraak gemaakt om elkaar te treffen bij het strand vlakbij het hotel. Eerst een stuk langs het strand gelopen en toen gingen we naar een winkeltje om daar een flesje wijn te kopen. Zijn we vervolgens weer een stuk terug gelopen en zijn we daar op een strandbedje gaan zitten. Wijn gedronken, van het uitzicht genoten. Lieve woordjes tegen elkaar gezegd.

Een andere avond was er vermaak van het animatie team…die gingen verkleedt playbacken. Ik had genoeg drank op en ik zag dat een andere nederlandse vrouw ging dansen, dus ik met haar mee dansen. Raakten we zo aan de praat…dat ik een leuke jongen had ontmoet…en toen zei zij dat het waarschijnlijk toch alleen maar voor de vakantie was en dat zodra ik weg was hij mij allang weer zou vergeten. Ik raakte daarvan zo overstuur dat ik begon te huilen. Mijn askim zag dat en kwam gelijk naar me toe…ik uitleggen en hij zei dat dat simpelweg gewoon niet zo was.

Je kan daar in het hotel 1 keer in de week a’la carte eten. Dus ik had daarvoor een afspraak bij de receptie gemaakt. Het was echt ontzettend leuk, zo’n romantische sfeer…alleen jammer dat het met mijn moeder was haha. Maar mijn askim was wel aan het werk die avond in dat restaurant. Elke keer als hij langskwam om een wijntje in te schenken…keek hij me recht in mijn ogen aan of hij wreef even met zijn hand over mijn arm heen.

Ook een keer hadden we 's ochtends afgesproken dat we 's avonds weer naar Bar Street zouden gaan. Wij later die middag chatten met elkaar op facebook, dat hij was erg moe en had volgensmij niet zoveel zin om naar Bar Street te gaan. Dus ik zei, je hebt het beloofd dat we zouden gaan. En hij heeft zich toen ook aan die belofte gehouden.

Elke keer als we bij dat strandtentje zaten en hij was aan het werk…zodra hij even niks te doen had was zijn blik weer op mij gericht en die van mij op hem. Werd er soms helemaal verlegen van haha.

Anyway…ik had niet verwacht dat het kon…zo snel verliefd worden in een paar dagen tijd. Maar ik ben tot over mijn oren verliefd! Nog steeds net zoveel als toen ik op vakantie was. Eerlijk gezegd heb ik de laatste 3 nachten van mijn vakantie niet in het hotel doorgebracht maar samen met hem en het was ge-wel-dig!

Sinds dat ik er weer ben van mijn vakantie hebben we nog elke dag contact. Er zit misschien in die 2en een halve maand sinds dat ik er weer ben 1 dag bij dat we geen contact hebben gehad…en toen was ik al in paniek LOL. Hij is echt gewoon geweldig…zo lief. Ik ga 20 december t/m 28 december weer naar Kusadasi en dan heeft hij ook vakantie.

Hij heeft me gevraagd of ik dan samen met hem naar zijn ouders wil. Natuurlijk wil ik dat! Hoe zenuwachtig ik ook daarvoor zou zijn en hoe spannend dat ook is, ik ga gewoon mee! Het betekent best wel veel voor mij eigenlijk. Ook omdat hij vaker vertelt heeft dat zijn familie veel voor hem betekent.

Nou…dit was my story so far.
En ik hoop dat er nog veel meer gaat komen.

Mooi verhaal boo1989, bij het kletstopic kan je ook gezellig meekletsen over van alles. Welkom!

Aah mooi verhaal Boo1989! Ik heb mijn askim ook in Kusadasi leren kennen. Ondertussen wel al heel wat jaartjes geleden maar de herinneringen komen helemaal terug door je verhaal. Welk hotel was je? Ik heb er ook wel een aantal al gedaan in Kusadasi.

Leuk verhaal boo1989… Super dat je al hebt gepland wanneer je weer kan gaan en kunt beginnen af tellen…
hoe oud zijn jullie?

Welkom boo1989
Mooi verhaal.
Wel benieuwd welk hotel je was. Ik ben nu namelijk in Kusadasi bij mijn askim die ik daar ook heb leren kennen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Bedankt dames voor jullie reacties. Leuk! Ik was in hotel Ephesia Miloutjuhh. Ik ben 23 (over 5 dagen 24 hihi) en hij is 24 en wordt in augustus 25.

Sent from my GT-N8010 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Hahaha boo daar heb ik mijn askim ook leren kennen in 2012 hij werkt daar nu niet meer maar ben er dit jaar wel twee keer op vakantie geweest, word nu wel heel nieuwsgierig wie je askim is.

Via Wereldwijzer app

Boo,mag ik vragen waar jij je ticket geboekt hebt?

Milou,dan zal je hem vast wel kennen :slight_smile:

Welkom Boo en wat een mooi verhaal! Fijn dat je al een nieuw reisje op de planning hebt staan!

Ik heb mijn ticket gewoon via D-reizen geboekt en die hebben ook een hotel voor ons uitgezocht en een transfer geregeld. Alles los van elkaar geboekt zeg maar.

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Pfff nog 24 dagen en het gemis wordt elke dag steeds erger :frowning: ik geloof dat als ik mijn aşkim weer zie…hem nooit meer los laat haha :slight_smile:

Hahahaha dat hebben we allemaal denk ik zo.
Zoveel mogelijk bezig blijven en leuke dingen doen is de beste afleiding

Via Wereldwijzer app

Ja dat is waar. Ik ben woensdag jarig…maar ik kijk er niet eens naar uit haha. Waar ik wel naar uit kijk is dat ik morgen een tattoo krijg.

Dat wordt mijn tattoo

Gaaf!! Heel mooi.
Nog ff doorbijten en dan kan je lekker genieten met je askim.

Via Wereldwijzer app

Nog fftjes en je bent weer bij hem! Het is lastig, het gemis. Maar als je dan eenmaal bij hem bent is het het zeker waard!
Mooi je tattoo die je gaat laten zetten. :slight_smile:

Dit is m dan!

Mooi, waar zit die?

Vanmiddag nog even het centrum in geweest een cadeautje voor mijn aşkım gekocht. Ik was gisteren met hem op whatsapp en daar had ik een foto naar hem toegestuurd van een Pulsar horloge en een zilveren heren armband met de vraag wat hij ervan vindt en hij vond ze allebei wel nice. Gisteravond stuurde hij foto op whatsapp van zijn horloge die kapot was gegaan haha. Dus heb ik een horloge voor hem gekocht. Nog 17 dagen en dan zit ik weer in het vliegtuig!

Hij zit op mijn rug tussen mijn schouderbladen :slight_smile: