We hebben er lang op gewacht, maar na veel ups en helaas de laatste tijd wat downs, is daar dan eindelijk deel 100!!!
Ik hoop dat we in het nieuwe deel weer nieuwe meiden, en wie weet mannen, mogen toevoegen aan onze groep die weer met mooie verhalen komen. :wub:
En ook hoop ik dat we allemaal weer hele mooie dingen gaan beleven, en dat ook de zon weer gaat schijnen in het leven van de meiden die helaas geen askim meer hebben. (Maar hopelijk nog wel gezellig blijven langskomen)
Meiden, GEFELICITEERD MET DEEL 100!!! :cheer2::cheer2:
Joehoe deel 100 Gefeliciteerd meiden. En ben het met LadySide eens dat er maar veel mooie dingen gebeuren en niet nog meer gebroken harten!!!
En ik zei het al eerder: partytime
Ik ga genieten van mn laatste dag hier. Askim komt nog een dagje hier in het hotel super fijn.: ) zie enorm op tegen het afscheid, vannacht om.3.15 worden we opgehaald, askim moet rond 8 uur gaan werken vanavond.
Gefeliciteerd met deel 100! Ongelofelijk om te beseffen dat ik al meer dan een jaar mee schrijf. Ook ik hoop dat dit deel veel mooie verhalen kent. Genoeg tranen zijn er geweest de afgelopen tijd. Hopelijk is het nu weer tijd voor een lach
Jeej het 100ste deel!!
gefeliciteerd meiden! Hopelijk een deel met meer mooie verhalen en meer ups!! Ik schrijf nu sinds kort mee maar ik deze korte tijd heb ik zeker wat gehad aan jullie tips en steun! Dat dit ook een deel mag worden Waar iedereen zijn verhaal weer kan vertellen en wij elkaar kunnen steunen!
Hopelijk kunnen we allemaal veel
Positieve verhalen schrijven en mekaar steunen bij de negatieve dingen :))
Veel
Plezier allemaal in het nieuwe deel:) ik kom zo nu en dan buurten ;)) hahaha
@deniz ik ga het volgen in gorichem dus ook die richting op;) ga jij ook turks 1 doen?
@ isa ja idd het is het tellen van de hele winkel:) gelukkig hebben we vanavond een telteam( dus mensen die het komen doen) normaal moet je het zelf doen met je eigen team;) maar zei zijn altijd wel heel lang bezig :((
Mooi geschreven Ladyside!
Dat er nog vele mooie lovestorys mogen komen met gelukkige dagen vol liefde en genot voor iedereen!
Dat zowel nieuwe meiden als het meubilair hier veel kennis en steun mogen ervaren zoals ik heel veel aan jullie heb gehad!
@itsmetoday: ow dat is niet zo heel ver van Rotterdam. Ik ga turks 1 volgen inderdaad al zou ik onderhand al turks 2 kunnen doen hihi (ben niet geobsedeerd in de taal ofzo, zucht).
Maar heb er onwijs veel zin in!
Begin jij ook 1 oktober?
@miloutjuuh: Aii afscheid, niet leuk! Zie het maar als een tot gauw hihi ;-). Geniet van jullie laatste dagje samen meis!
Nou aÅkım wist me gisteravond te vertellen dat die ene naam van een appartement ver weg was, thatās it. Meer info kreeg ik niet. Nou daar heb ik wat aan, not! Ik wilde het vanmorgen weeer vragen, maar heb het gewist voordat ik het verstuurde, want zelfs ik werd moe van mijn eigen gezeur met dagelijks dezelfde vraag. Hij snapt het gewoon niet geloof ik. Turken! Zuchtā¦
Goeiemiddag allemaal en proficiat met deel 100!!!
Op naar een nieuw deel met gedeelde vreugde en smart! Het is heel fijn om mensen, jullie dus!! Rond me te weten!!
Miloutjeeeh jammer dat het afscheid eraan komt, maar je nieuw hoofdstuk staat klaar, een nieuw leven in turkije, en een heel stuk dichter bij je verloofde!!! Geniet van je dag!!
Deniz ja die turkse levenstijl en opvatting is idd wennen, maar denk dat zij ook wel moeten wennen aan ons, al valt dat precies veel minder op voor ons;))
Itsmetoday toch wel leuker als ze het voor je komen doen;)) zal idd wel veel tijd inkruipen, en dan nog eens hertellen enzo, niks voor mij!!
Turkijelover: la douce france;)) hoop dat je een leuke tijd hebt gehad!!!
Summie gaat het met je? Knuffel
Grtjes allemaal en knuffel aan degen die het kunnen gebruiken!!
Meiden!! Gefeliciteerd met het nieuwe deel! Was dit niet het deel waarin we een meeting zouden gaan plannen?
Wat leuk dat er hier zoveel meiden zijn die serieus Turks gaan leren. Helaas zit er bij mij in de buurt geen volksuniversiteit die turkse les geeft, minimaal op een uur rijden afstand en dat is me een beetje te gek. Heb wel een taalinstituut gevonden op ongeveer een half uurtje rijden. Er is daar ook binnenkort een open dag dus ga daar maar eens kijken!
@egwene: Wauw Disneyland Parijs! Dat zou echt tof zijn!
@littleone: Gelukkig is de ruzie alweer opgelost. Hadden jullie ruzie over dit forum, omdat je ons allemaal van facebook had verwijderd? Meid wat balen voor je dat het met je familie steeds minder en minder gaat, helemaal nu je zwanger bent!
@Milou: Sterkte met het afscheid! Hopelijk kun je terugkijken op twee mooie weken
Miloutjuhh
Geniet ervan⦠Helaas zijn dit weer de moeilijke momenten
Dikke knuffel
Ladyside
Hoe is het met jou?
Hou je het nog een beetje volā¦
Gelukkig mooi weer vanaf nu
Kardelen1
Daar ligt mij ook wat van bij inderdaad
Een feestje
Hoe is het verder net jou?
Isafazli
Al de zenuwen? Jij gaat toch ook al bijna weer
Denizkizi
Bah wat vervelend zeg dat he Askim je er niet even bij helptā¦hun weten vaker meer dan ons
Ik zou het hem gewoon nog 1 x vragen⦠Het zijn soms echt aparte wezens haha
Hier verder weinig nieuws te melden vandaag even een dagje vrij, heerlijk met dit weer maar ook minder soms
Ga dan te veel nadenken mijn hersenen maken echt overuren ppff
Vanavond zou hij me bellenā¦
Ik wil nl nu wel echt weten hoe en wat, ben het wachten en dat onzekere zat nl, als hij wel na de 18de september toe werkt (omdat hij niet wil dat ik extra kosten maak maar wat ik niet helemaal snap omdat hij toen zei dat hij waarschijnlijk niet in Istanbul zou zijn) dan wil ik dat graag weten tis nu nog 3 weken en ik wacht al 2ā¦
Ja ik snap het ze hebben het erg druk nu maar wil antwoord
Of zeur ik dan teveel?
Dag tam082 neen je zeurt echt niet, het is meer dan tijd dat hij zegt hoe of wat of wanneer. Je hebt ook gevoelens en dan is zijn werkschema geen excuus!!! Hoop dat je vlug duidelijkheid krijgt.
Ja ik ga volgende week zaterdag en ben ıdd nerveus en hij helpt ook niet echt, had hotel geboekt, wat goed was voor hem, moest dan annuleren, want voor hem was het goedkoper, hıj had dan reservatie zei hij, vraag er nu om en hij heeft dus niks, heeft geen geld. Maar als ik wil reserveren dan mag ik niet⦠Krijg het een beetje op mijn heupen!!!
Ja tam082 zal zeker oppassen, normaal zou ik bij de familie gaan, maar nu zijn vader er tegen blijkt te zijn, lijkt me dat beter van niet. Laat me zeker niet doen!!! Heb hem gezegd of jij reserveert iets of ik doe het maar ik moet het weten!!!
@miloutjuhh je hebt inmiddels al afscheid genomen⦠Dit zal wel zwaar zijn geweest, maar je opent nu een nieuw hoofdstuk in je leven! Een nieuw avontuur die Een stuk dichterbij je askim is! Dikke knuffel meid!
@denizkizi ik zou het gewoon nog een keer vragen meid! Zoals kardelen al zegt hun weten vaak meer dan ons!
@tam082 ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt! Al de onzekerheid en wachten is ook niet leuk. Natuurlijk zeur je niet ook jij hebt recht om te weten waar je aan toe bent meid!! Dikke knuffel voor jou!
@isafazli je gaat al bijna!! Wel vervelend van het hotel⦠Toch nog maar eens bespreken! En als hij het idd niet doet dat jij het dan doet! Je moet toch ergens overnachten!
Ik heb eindelijk geboekt!!!
Ik ga 25 oktober tot 3 november!!! Ben zo blij, nu de dagen aftellen!
Askim super blij hij zei nu kan ik ook gaan aftellen askim. Ik Miss dan wel 1 week school ( 2dagen) en 3 dagen stage⦠Want ik ga net als mijn vakantie is afgelopen, maar ik ga met mijn stage regelen dat ik in mijn vakantie wel een paar dagen zou komen zodat ik die uren niet mis!
Morgen begint school weer Pff heb ik totaal geen zin in⦠Heb der echt veel aan gedacht om te stoppen maar askim heeft me vandaag goede moed in gepraat! Hij zei je gaat gewoon het is nog maar 7 maanden dan heb je tenminste een diploma en daarna kunnen wij samen een toekomst opbouwen! Hij heeft natuurlijk ook gelijk!
Aaargh!! Net een heeeeele lange update geschreven, vond mijn laptop het tijd om die uitgestelde 10 minuten voor de update voorbij te laten zijn en ging ie dus opeens opnieuw opstarten! poef! Weg update.
Later meer dus!! nu eerst slapen, mijn lijf vind mij absoluut niet leuk meer namelijk. nog een half dagje morgen en dan in de avond vrij en donderdag en vrijdag ook dan alleen zondag nog en klaar is alles alweer! kijk er nu al naar uit haha!
Xlovato: eindelijk geboekt;), ja die stageplaatsen kunnen wel flexibel zijn, eens gaan bespreken. Ik snap wel dat school nu een opgave is,maar ga er gewoon voor. 7 maand kan rap voorbijgaan en dan heb je dat papiertje ook nog, en tegen dat je naar je askim gaat, dan zijn er al 2 maand voorbij!!!
Ja nadert vlug, mijn kop maalt verschrikkelijk⦠Kan er niet van slapen. Heb me geĆ«rgerd gisteren en nu nog altijdā¦
Grtjes allemaal!!