Het Turkseliefdestopic number 99

Via Wereldwijzer app

Hier is hij dan ik hoop dat ik het goed heb gedaan… We zijn er eindelijk geraakt!!

Proficiat Ladys op naar het volgende :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Gefeliciteerd met het nieuwe deel!!!
Vanmiddag thuis weer ff kijken of het lukt om het lijstje mee te nemen naar dit deel. Nu lekker op het terras :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Leukkkkk weer een nieuw deel​:tada::tada::tada:
Gefeliciteerd😊

Via Wereldwijzer app

Gefeliciteerd meiden!!!

Persoonlijk denk ik dat ik in dit topic naar mijn askim ga, maar als we vlug schrijven, dan zal het het volgende topic worden :wink:

LadySide: Meid als ik je niet meer lees… Fijne reis… Ik hoop dat je een geweldige tijd mag hebben en dat die Turkse man je lekker verwend… (Uuhh klinkt lekker dubbelzinnig hahaha) ik vind gewoon dat je het liefdesgeluk echt hebt verdiend… :wink: have fun meid…

Sorry meiden dat ik misschien voor mijn begrippen effe wat afwezig ben…

Via Wereldwijzer app

Gefeliciteerd allemaal met het nieuwe deel!
Veel plezier Lady Side. Laat het allemaal maar over je heen komen en geniet ervan. Maar volgens mij komt het allemaal wel goed.

Ik wil voorlopig even niet reageren meer. Merk gewoon dat het me verdrietig maakt, dat het bij jullie allemaal goed gaat en ik nog altijd zit te wachten op niks. Mocht dat veranderen, dan horen jullie het wel. Tot die tijd hou ik me op de achtergrond.

Egwene: Meisje ik begrijp je gevoel… Een hele dikke knuffel voor jouw… Je hebt er niks aan maar ik vind je een kanjer … en weet ook dat als jij je frustraties wilt uiten dat we voor je klaar staan en je steunen en je er doorheen willen slepen :wink:

Via Wereldwijzer app

Oow war jammer Egwene… Maar ik begrijp het wel big hug… Hopelijk hoor en zie je je askim snel… Moet hij nog lang in het leger?

Via Wereldwijzer app

Gefeliciteerd meiden!!! Op naar de 100! En we laten Summie pas gaan in 100, dus nog ff snel doortikken :stuck_out_tongue:

@Egwene, ik begrijp je helemaal… Vind het echt zo K** voor je! Hoop dan ook dat je genoeg afleiding kunt vinden dat de tijd allemaal wat sneller gaat, en het misschien een beetje makkelijker gaat worden. En wat Summie zegt: als je ff lekker alles eruit wilt gooien weet je ons te vinden!

@Summie: ik zal het niet dubbelzinnig opvatten… (dus wel!! ) whahahaha! :wink: Ik ga mijn best doen!
Gaat alles goed met je? Ben je weer op volle sterkte terug hier? Anders ga je zeker in deel 100 al naar askim :smiley:

Hier koffer ingepakt denk ik… nog wat kleine dingetjes volgens mij erin, en ik zit nog goed onder de 20 kg! Echt voor het eerst, maar ik mocht van mezelf niet teveel meenemen. Altijd neem ik teveel mee, en heb de helft niet aan. En askim heeft een wasmachine, dus dan maar een keertje wassen als het nodig is.
Nu maar hopen dat ik geen belangrijke dingen vergeten ben… warhoofd!!! pffffff!

Oohh egwene… Meid een dikke knuffel, ik snap je wel
Hopelijk hoor je snel weer iets… En net wat de andere meiden zeggen wil je wat kwijt gooi het eruit je weet ons te vinden…

Summie gaat alles wel goed met je meid?

Ladyside… Hihi ik ken het meid koffer tjok vol en de helft maar aan hihi
Dussss ben trots op je… Scheelt inderdaad dat hij een wasmachine heeft

Via Wereldwijzer app

LadySide: dus bij het 100ste deel laat je me gaan… wedden als dat zo zou zijn dat ik dan binnen 10minuten het topic vol had hahaha…dan ging ik gewoon met je mee naar Turkije :slight_smile: Koffer inpakken vind ik ook altijd een drama… Ikke heb momenteel eerder de stress waar scoor ik nog wat leuke jurkjes enzo hahahaha Mare vergeet die oranje boxershort niet :stuck_out_tongue: jaha ik ga er voor askim 1 kopen…I know oerlelijk en heel fout hahaha maar ik ben van mening hij moet wel weten dat ie een Nederlandse vriendin heeft en ik ben er met het WK :stuck_out_tongue: Goede reis meid … Oh hahahaha als je mijn opmerking zo wilt opvatten, dat mag hoor, dan zeg ik geniet er lekker van!!! :slight_smile:

Tamara: Lief dat je vraagt. Heel stom, kijk ik er zo lang naar uit, merk ik dat ik het heel spannend vind om straks na al die maanden askim te gaan zien…daarnaast hebben we de afgelopen tijd wel es effe wat kleine wrijvingen gehad en dat ben ik van ons niet echt gewend… .dus toch stiekem wel wat angst als het maar geen illusie blijkt te zijn. …maar op zichzelf gaat het met mij best wel goed hoor, moest gewoon ff klagen ofzo hahaha… Ik heb gisteren opgepast op mijn nichtjes, ik wilde wat teveel en het gevolg ik voel me ontzettend brak…dus vandaag een rustdag… Maar tis lekker weer :slight_smile: Hoe is het met jouw? Kun je wat van t weer genieten? Heb je ook veel pijn? Lukt het eten weer een beetje? Hoe lang staat er eigenlijk voor je herstel? Rustig aan meid, pas goed op jezelf!!

Via Wereldwijzer app

***26-05 LadySide :turkey: Side 1 nachtje
28-05 Yavrum1 :NETHERLAN Noordwijkerhout 3 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 8 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 33 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum59nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 75 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 81 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 111 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

***26-05 LadySide :turkey: Side 1 nachtje
28-05 Yavrum1 :NETHERLAN Noordwijkerhout 3 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 8 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 33 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum59nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 75 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 81 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 111 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Proficiat met weer een nieuw deel. Op naar deel 100!!!

@Miloutjuhh: Heb het lijstje al even geplaatst voor jou.
Ex-askim wenste me gisteren proficiat en zijn zo weer een uur aan de babbel geraakt.

@Egwene: Begrijp dat je nu even niet graag reageerd. Ik begrijp je gevoel. Hoop dat het wachten alsnog beloond word.

@Ladyside: Alvast een prettige reis.

Even naar de uitslagen van de verkiezingen aan het kijken. Zoals verwacht is NVA spijtig genoeg de grote winnaar. :frowning:

Ga proberen in dit deel weer wat vaker te reageren. In de hoop dat ik wat meer tijd vind. :slywink:

GEFELICITEERD!!! Deel 99 hoe snel gaan we deze vol krijgen? :slight_smile:

Ladyside het is haast een verplichting om elkaar even te zien aangezien jij vijf minuten bij mij vandaan verblijft haha!! Achh ik sleur askim gewoon mee hoor :slight_smile: hij wilt niet hebben dat ik in t donker alleen over straat ga (zoals je weet haha!!) Dus hij heeft geen keus :stuck_out_tongue:

Egwene heb jou al even gesproken maar hele dikke knuffels meid! Je weet me te vinden als je een klaagmuur nodig hebt :slight_smile:

Euhmm
Euhmm
Potverdorie
Ik ben t weer kwijt!

Ooh!!

Summie wanneer ga je naar je askim? En de meningsverschillen en wrijvingen klinken voor mij best bekend! Ik en askim hadden steeds hoe langer we uit elkaar waren hoe moeilijker het werd en door het gemist kregen we ruzies om de vreemste dingen!! Daarbij horen zulke dingen bij een gezonde relatie om het maar zo te zeggen! Alles wat je overwint maakt je sterker :slight_smile:

Okee
Pff nu ben ik t echt kwijt!

Vandaag vrije dag gehad! Heeeeerlijk! Huisje weer helemaal schoon en lekker lang geskyped met me mama :slight_smile:

Oohh en n vraagje hoe komt het dat iemand opeens praat in ze slaap? Heeft dat een oorzaak? Askim zit nu al drie nachten in het turks tegen me te praten en weet er de volgende dag niks meer van! (Gelukkig versta ik zijn gemompel wel haha! "C. Askimm seni seviyorumm etccc) maar vanochtend was best vreemd toen zei die vanalles en toen ik hem vroeg wat die zei kreeg ik een boos tueks antwoord en sliep meneer verder (dom want ik weet wel dat je nooit moet vragen wat mensen zeggen als ze praten in hun slaap). Maar komt dit door stress ofzo of kan dit zich opeens ontwikkelen?

Oohh en askim en ik hebben vanaf nu dezelfde vrije dag!! En hij heeft maar 2 lange diensten per week dus nu komt er meer regelmaat heeeerlijk!!!

Via Wereldwijzer app

Summie
Klagen mag altijd hoor hihi…
Hoelang hebben jullie mekaar nu niet gezien?
Kleine wrijvingen horen dr bij meid althans dat hebben wij ook wel… daardoor leer je mekaar ook weer anders/beter kennen
Het komt vast wel goed meid. …al enig idee wanneer je heen wilt?
Het is inderdaad lekker weer en een rustdag is nooit verkeerd toch…
Hier gaat het steeds langzaam ıetsie beter…
Het beurse gevoel word iets minder… pijn zakt ook…slik nog wel de pijnstillers dus dat is ook een verzachting natuurlijk. … soms ga ik even op me balkon zitten maar die houding is geeb pretje dan gewoon lekker in huis op de bank en naar buiten kijken haha woon aan het water dus dr varen steeds bootjes langs :slight_smile:
Ik heb inmiddels groentesoep, vla, yoghurt, crackers en een salade met kip gehad en dat gaat goed morgen weer wat meer d8 aardappel puree ofzo
Dr staan 6 weken voor maar dat verschilt per persoon een vriendin was met 4 wkn weer ok en een ander met 6…
Je mag sowieso 6 wkn niet zwaar tillen ivbm wond weefsel breuk ofzo
De 1ste 2 weken willen ze echt dat je rust neemt… 4 juni worden mijn hechtingen dr uit gehaald…
Ik laat het gewoon op me af komen en dan zie ik wel. …
Dank je meid… jij ook hoor!!!

meiden van het lijstje jullie mogen mij bij terug komst 8 juni dr nog even uit halen
Dank je…

Via Wereldwijzer app

@Yavrum nu hebben we twee keer het lijstje, krijg die van mij niet meer weg.
Nog wel contact dus met je ex askim, zou vreemd zijn om ineens helemaal geen contact meer te hebben na zo’n lange tijd

@Mutlu hahahaha onderbroeken kunnen vouwen na het speel avontuur van je kat hahaha.

@LBDSS dat moet fijn zijn dat jullie lekker een plekje samen hebben, maar gaat daar niet veel kosten in zitten? Als je niet wilt vertellen prima, maar mijn zusje die zegt we hebben eigenlijk niet echt geld om zelf iets te huren. Is misschien ook afhankelijk van waar je zit en wat er in de buurt te huur is. Ik denk dan met twee salarissen moet dat toch lukken, maar wie ben ik.
Ik denk eigenlijk ook dat je van de meeste personeelswoningen niet veel kunt verwachten. Mijn ex askim werkte ook in het animatieteam als je bij hun in huis twee keer boe zei stortte er iets in zo’n beetje. En vorig jaar sliep mijn zusje in een omgebouwde zeecontainer.
Geen idee waarom iemand soms praat in zijn slaap. Hij deed het daarvoor nooit?
Mijn broertje doet het heel vaak, grappige is dat hij vaak ook gewoon antwoord geeft als je hem iets vraagt. Lekker dat jullie nu alle twee dezelfde dag vrij hebben :slight_smile:

@ladyside, weet ik eigenlijk niet of ik daar op geprikt ben. Heb eigenlijk niet zo goed naar dat papier gekeken.
Je koffer is gepakt, bijna meid.
Weet niet of ik hier nog een keer kom voor je vertrek dus ik wens je alvast een goede reis en heeeeel veel plezier bij je askim.

@Tamara, Kan me voorstellen dat je het in bed liggen snel zat bent.
Balkon is met dit weer wel erg lekker :slight_smile:
Leuke middag gehad met je vriendinnen en je askim op skype?
Als ik er aan denk zal ik je er morgen ff uithalen, lukt nu niet meer dan moet ik hem weer opnieuw plaatsen. Kan niet meer aanpassen.

@Egwene meid een hele dikke knuffel voor jou! En ik hoop je hier snel weer te zien want dan heb je eindelijk weer contact met hem kunnen krijgen!

@Summie, Ik denk dat jullie er gewoon enorm aan toe zijn om elkaar weer te zien.
Komt vast allemaal goed, voor jou nu een keer een knuffel!

@Mutlu, weet jij hoe het werkt als ik mn naam wil veranderen. Nog geen gedoe gehad maar begin het toch wel iets te prive te vinden mijn echte naam.

Gezellige middag gehad met mijn ouders bij Dordt in Stoom.
Ook nog ff de stad ingeweest :slight_smile: Leuk rokje en topje gekocht voor de vakantie. Duurt nog lang maar kan alvast maar weer binnen zijn.
Wel erg moe nu. Zo lekker met mn haakwerk voor de buis morgen lekker pas 10.15 beginnen met werken.
Las net dat er veel regen komt morgen dus jammer want het was vandaag heerlijk buiten.

Gefeliciteerd met het nieuwe deel :smiley: ben erg benieuwd hoe snel dit topic volraakt.
Sorry, mijn hoofd is er de laatste tijd ook niet bij.
Maar wel eindelijk goed nieuws… Ik heb Vrijdag mn koopcontract getekend :smiley: dus als het meezit over 3 weken de sleutel en dan eindelijk vrijheid!!!

Egwene: kan het me heel goed voorstellen dat het moeilijk voor je is meid!!! we blijven duimen dat je je askim snel hoort!!!

Owja, ik denk dat ik nu trouwens ook askim loos ben…

Via Wereldwijzer app

Tam super dat je je koopcontract hebt getekend… wat snel dat je binnen 3 weken je sleutel mss al hebt…

Hoezo askim loos?

Via Wereldwijzer app

Hoi Meiden,

Gefeliciteerd met het nieuwe deel. Snel schrijven, want bij deel 100 hebben we een feestje! Denk dat we stiekem serieus plannen moeten gaan maken voor onze meeting :))

Het is alweer een week geleden ofzo volgens mij dat ik hier gereageerd heb, maar ben op het moment best druk met stage dus er is tussendoor geen tijd geweest om te reageren. Ook 's avonds druk geweest met van alles. Maandagavond even naar de strandtent geweest en dinsdag en donderdag had ik interviews voor mij afstudeeropdracht, woensdag zwemmen en toen vrijdag eindelijk een vrije avond haha! Van de week wel askim nog even kunnen spreken, hebben in mijn pauze op stage even 20 minuutjes ofzo gebeld en daarna woensdag en gister nog even kort contact gehad op whatsapp :)))
Ik heb het andere deel nog wel gelezen, maar was nog best wel veel. Dus heb het mezelf makkelijk gemaakt om alleen te reageren op wat er in het nieuwe deel geschreven. Anders is het zoveel teruglezen :stuck_out_tongue:

@Ewgene: Meid ik begrijp je volledig. Snap dat het heel moeilijk moet zijn om onze verhalen te lezen, terwijl het bij jou en askim allemaal zo onzeker lijkt te zijn. Maar meid echt, jullie tijd komt nog wel! En als je iets kwijt moet, mag je altijd op Facebook tegen me aan lullen. Ik weet namelijk dat ik ook bij jou altijd even mij ei kwijt.

@LDSS: Heerlijk dat je askim en jij op dezelfde dag vrij zijn! Lekker samen leuke dingen doen. Misschien heeft je askim een vermoeiende dag gehad? Ik denk dat dat er wel invloed op heeft, want ze zeggen altijd dat je in je slaap alles verwerkt. Ik schijn ook te praten in mijn slaap, echt geen idee van… En mijn askim praat ook wel eens in zijn slaap, heb dan ook wel eens wat tegen hem gezegd en dan wist hij er niets meer van.

@Ladyside: Meid hele fijne tijd bij je askim! Maar ik heb zomaar het gevoel dat dat wel goed gaat komen. Hoe is het weer in Side? Hoelaat vlieg je? Je vliegt met pegasus toch? Heb je wel een directe vlucht?

@Yavrum: Leuk weer wat van je te lezen! Wat voor partij is de NVA in België?

@tamara: oef 6 weken herstel is nog best lang. Ook gewoon echt rustig aan doen hè! Anders duurt het herstel alleen maar langer! Heb je alweer een nieuwe datum geprikt voor wanneer je naar je askim wilt?

Zal de aankomende weken nog even wat minder reageren, maar hopelijk ben ik over iets meer dan 4 weken afgestudeerd en kan ik lekker vakantie vieren :smiley: :smiley: