Askim klaagmuur

Het mindere leuke topic, geen gezwijmel, maar ben je ergens boos om, hebben jullie ruzie gehad, etc etc vertel t hier, lucht je hart!

Nou hier kan ik vandaag wel even alles kwijt!
hahaha ik dus vet sjaggie om askim, misschien onredelijk maar hij had op zn minst doei kunnen zeggen en niet zomaar weggaan, of helemaal niks zeggen als ie toch nog wel online staat, en een halfuur later pas reageren.
Hij vanmorgen wel zn excuses aangeboden, maar k ben iemand die over iets lang boos kan blijven hihihi
DUS ik vind mijn askim een sukkel dit keer :smiley:

Ik vond mijn askim gisteravond een sukkel… We waren online… en hij was opeens super stil… Dus ik vroeg… wat ben je aan het doen? Nou geen reactie… Nog een keer wat ben je aan het doen… Dus hij vet boos: NIKS… en ik ga… doei! ok? Dus ik zeg ja… tuurlijk ga maar! (maar ook boos natuurlijk!) Dus ik hem daarna een paar smsjes gestuurd dat ik er niks van begreep, en dat hij maar online moest komen om het uit te leggen… Dus na 1.5 uur kwam hij online… Beetje sip kijken… waarom ik nou zo boos was…

Dus ik uitgelegd dat hij zo raar deed… en ik dat niet echt tof vond… Maar hij had dus ruzie met zijn paps… en wilde mij niet ongerust maken… Grrrr… heb hem ook vriendelijk verzocht dit voortaan ook eerst aan mij te melden… heb me 1 uur druk gemaakt om niks dus…

Dat is inderdaad niet tof nee! mijn askim zei opeens ook helemaal niks in de mic, en zn ewbcam beeld stond ook stil, waren een filmpje aan t zien. jaja
:mad::mad::mad::mad:

Maar ook wel weer lief dat ie jou niet ongerust wou maken, maar dat had ook wel op een iets andere manier gemogen !!
Wel weer goed tussen hem en zn vader??

Nikita: ja vanmorgen was het wel wat beter geloof ik… Maar goed… Ik heb ook weleens ruzie met mijn ouders :wink: Heel normaal toch! :smiley:

Wat een geweldig idee!!!:cheer:

Dat ie me moet bellen grrr hihi !

ik snap mijn askim ook niet meer, gisteren allang sorry gezegt, dat ik t niet zo bedoelde, me vader met m gesproken dat ik hem tuuuuuuuurlijk nog harstikke leuk vind en alles,
maar meneer stuurt geen smsjes terug hoor, later maar smsje gestuurd of ie nog steeds boos is
krijg ik dan toch een reactie met erin: yeesss but i still love you very much, why did you say so? i was cryyy whole night maybe we must not speak a while.
pfffffffff
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
oooooo he crieeeeeeeeeddd terwel erallang sorry was gezegt.
BEST!

dus ik hem terug gestuurt nou ik heb t je gister toch al verteld en me vader toch ook al??? t is toch nie erg als een meisje onzker over drzelfis ???en ik heb sorry gezegt is dat niet genoeg?? nou best als jij een tijd niet meer wil spreken, dan laat ik je wel met rust, maar weet dat jij niet de enige bent die boos/vedrietig is , en door niet te praten gaat t helemaal mis, maargoed als jij dat wil,dan praat ik wel weer met je als je dat wil GOODNIGHT

ennu een smsje terug hij dus met al die nederlanders zitte praten want kreeg een super nederlandstalig smsje terug: Ik ben erg verbaasd om wat je had gezegd. ik heb zo uit mijn verbazing gereageerd en omdat ik heel veel van jou hou. i kkan nu niet met een gezond verstand nadenken. ik ben ook niet in staat om te werken. ik hou teveel van jou en soms ben ik gewoon dom, sorry om wat ik heb gezegd, ik hou van je,…

PFFFFF
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
ik weet t allemaal niet meer hoor,
ben er wel vedrietig om dat ie zei dat ie me eent ijd niet meer wou spreken…
en hij mag dus wel zomaar weg gaan enniks van zich laat horen en ik maar wachten tot ie terug komt of reageert,en ikmag niet ietsje beginnen te twijfelen???

:ā€˜( :’(

Aaa wat vervelend meiden :S
Nikita: hoe gaat het nu dan tussen jullie??? Ik hoop dat het snel weer beter gaat!

Ik daarnet ook vet kwaad op mij lieve W. Ben ik eindelijk terug in Belgiƫ na twee weken, jeuj (heel, maar dan ook heel sarcastisch) Gaat hij nog beginnen dat ik niet moet zeuren (omdat hij kortaf deed) en dat ik hem beter even met rust kan laten! Nu mag iemand me 1 reden zeggen waarom ik niet meteen terug zou gaan naar Turkije!
Het is al weer wat beter nu, hij heeft sorry gezegd en doet weer terug lief. Maar ik word zo ongelooflijk kwaad als ik er aan denk! Hij is de enige reden waarom ik gisteren niet gewoon ben weggelopen ipv op de bus naar de luchthaven te stappen. ik heb zowizo al een turkije dip als ik er van terug kom en nu duwt hij me er gewoon nog naartoe ook (in mijn hoofd dan).

nou kut.
Gister een discussie gehad, want ik wil niet in nederland blijven wonen, en hij vind dat zo teleurstellend, dus zei ik zomaar uit t niets, dan zoek je maar iemand anders die wel in nederland wil blijven wonen maar ik niet
achteraf denk ik…pff had ik dat nou echt moeten zeggen :stuck_out_tongue:
maar goed, ik hem alles uitleggen, en nog sorry gezegt, dat k daar gewoon bang voor was, dat ik echt gek op hem ben. geen reactie…
later stuurt hij naar me ouders met erin dat ik hem niet geloof pffff
toen me vader met hem gebelt,na mijn idee goed, ik hem weer een smsje gestuurt weer geen reactie enzo dat verhaal watiknu neer typ
BAH

geen idee wat ik nou weer terug moet smsen op dat nederlandse van hem :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:
misschien moet ik ook maar eens NIET reageren :frowning: :(:frowning:

Hier ook een dipje !! =( bah! Askim komt echt nooit op msn , zelfs niet als hij eve tijd heeft!! En dan vraag ik : is je beltegoed nog steeds op ?(heb van hem al enkele dagen geen gemiste oproepen meer gehad) , zegt hij doodleuk : nee? hoezo?? … ik zeg nu ja mooi dan dat je me nooit belt! en dan heb ik de telefoon afgesmete, pff!

Nikita, aah wat een impulsieve reactie van hem, ā€˜ik praat even niet meer met je’ … vind ik zo’n kinderachtige reactie … gelukkig zegt hij nu wel sorry, maar ik snap wel dat je nu wat boos bent, zou ik zelf ook zijn … maar geloof me maar dat hij het in een impulsieve bui gezegd heeft … =)

Pookie, ook leuk als je zo verwelkomd wordt door je liefje … ik zou ook meteen zin hebbe om terug weg te gaan dan … =) , maar inmiddels alles weer goed??

pookie: ook lullig hoor van m dat ie zo doet…hmmm
Heel vreemd, morgen zie je m toch?? maar even goed praten dan. Hoop dat t goed komt, maar ik zou dan ook zo iets hebben van pffff, leuk, ben weer terug,jeej

Fieeh: O dat is ook aardig zeg! En nu nog steeds niets gehoord??? Hm hij had dan indd wel even kunnen bellen, misschien heeft ie daar een goede reden voor bijv heel erg druk met werken…Ik zou dan de telefoon ook op hangen ja,:kus:

Pff ik hoop t maar :mad: en ookal heeft ie nu sorry gezegt, bah, ik blijf er pissig om, normaaaal stuurt ie ook meteen een smsje terug, voorheen stuurde we elke dag wel smsjes, en dat is nu oook eens in de zoveel keer, en savonds spreek ik m zoiezo nooit meer op msn bah :mad:

Nikita, ja hij heeft me nu 2 keer gebeld, maar ik neem niet op en bel al helemaal niet terug, net zoals hij gedaan heeft, is misschien ook niet erg lief van mij dan, maar het is niet de eerste keer dat ik hierover ruzie heb met men askim …
Hij was wel net 3 dagen naar de bruiloft van zen neef, sinds vandaag weer aan het werk, maar dan zou ik toch denken dat hij Ć©ven de tijd neemt om men tel gewoon eens te late rinkele…
hij neemt wel op wanneer ik bel, maar ja, dat is natuurlijk heel makkelijk voor hem!
ja dag, ik bel ook niet meer!

Nikita: pfff ik weet niet wat je nu het best wel of niet kan doen eigenlijk, sorry :frowning: ik weet dat het vast en zeker nog wel goed komt tussen jullie hoor! ik heb daarstraks je verhaal gelezen in jouw verhaal en kreeg er tranen van in mijn ogen, bij dat verhaal lijkt deze ruzie echt niets! Misschien moet je gewoon met hem proberen praten en een voorstel doen, 3 maanden in NL proberen op voorwaarde het ook 3 maanden in TR te proberen…en dan samen pas verder beslissen waar jullie samen het liefste/beste willen/kunnen wonen! Ik zou proberen niet meer tĆ© kwaad te reageren, als hij dat tenminste ook niet doet. Ik hoop dat je hier wat aan hebt :blush:
En ja, liefst zou ik gewoon ook in Turkije blijven hoor, dat moet hij me niet vertellen. Maar ik let beter op met wat ik zeg…dus ben ik maar niet kwaad (reageer ik niet kwaad tenminste) hij doet ook al weer lief, ik heb soms ook een slechte dag (vandaag bevoorbeeld) dus ik snap het wel, alleen moet hij dat niet op mij uitwerken. We zullen morgen wel zien maar hij zegt dat hij me echt heeft gemist dus ik denk niet dat we nog echt een serieus gesprek moeten voeren hihi

fieeh: aaaa, typisch, die turkse mannen! Heeft hij het al door dat je meent dat je het echt niet leuk vind en dat hij daar wat aan moet veranderen of niet?
Ja, alles lijkt goed te gaan hoor, alleen kook ik van binnen nog wel, hij beseft dat niet hoor, ik doe gewoon lief terug, heb geen zin in ruzie, en zolang hij lief is is er geen probleem. Ik zei dat hij het gevoel had dat hij het niet leuk vind dat ik terug ben en hij zei: het was een slechte dag om terug te komen.
Jaaaa halloo?? Dat wist ik nog niet zeker, elke dag is een slechte dag om terug te keren uit Turkije! Maar ik moet oppassen met wat ik zeg, want hij is geen turk, dus praat ik ook niet te veel over turkije, kan alleen maar slecht doen (heb ervaring met dat…)

Fieeh: Ja ik geef je groot gelijk hoor! Laat hem maar even ā€œvoelenā€ ja, dat je dat echttt niet vind kunnen! En dat t dus ook al vaker gebeurt :frowning: En als ik t zo hoor, was dat indd best een kleine moeite geweest óm even de telefoon te laten gaan. Ik hoop dat ie ervan gaat leren!!

Pookie : ach, men askim doet me altijd loze beloftes waar hij zich achteraf NOOIT NOOIT NOOIT aan houdt … toen ik in turkije was, me allerlei dingen beloven, dat hij elke week 1 keer op msn zou komen … daarstraks had hij even vrij , dus k vraag : kom je op msn?? , was het meteen : neee ik ga slapen … ja daag =) … heb hem nog niet op msn gezien sinds ik terug ben en de tweede week is al begonnen … dus die belofte gaat al helemaal de mist in!
Hij zegt altijd wel dat hij dit en dat zal doen, tot het erop aankomt …

& meid, met jou en je vriend komt het echt wel goed! Hij zegt toch dat hij je ontzettend gemist heeft :wink: wrs had hij idd gewoon een slechte dag … spijtig genoeg reageerde hij dat eve uit op jou =( … wordt morge wel weer beter :wink: , & idd niet teveel over turkije praten =D haha!

Nikita : spijtig genoeg leert men vriend nooit van die dingen =( , hij zĆ©gt wel dat hij het zal veranderen, maar daar zie ik nooit veel van … =(

fieeh: pfff, volgens mij is dat typisch turks :frowning: Natuurlijk is het helemaal niet leuk zo voor jou en ik merk dat jullie daar heel dringent een heel serieus gesprek over moeten voeren! Maarja, het moet langs twee kanten komen en zo zal het ook altijd moeten zijn, dus het ligt toch echt wel aan hem. En ik ben het er mee eens dat je hem het nu ook mag laten voelen hoor, misschien gaan dan zijn ogen wel open!
Hihi ja, morgen gaat het vast en zeker weer 100% goed komen, dat weet ik zelf ook wel eigenlijk :blush: het is gewoon de combinatie van net terug uit turkije te zijn en dan zo een slechtgehumeurde W te horen krijgen, dan ben ik niet echt kwaad op hem maar gewoon op het feit dat ik hier terug in Belgiƫ ben!

Pookie : het is idd zo dat we er dringend over moete prate, maar als we ruzie maken over iĆ©ts , is het altijd over datzelfde , dat het allemaal maar van mijn kant komt … , het is altijd daarover … ik heb hem gezegd dat ik tijd nodig heb om over alles na te denke, want op deze manier is het voor mij echt niet leuk … ik wil eens zien hoeveel uren/dagen het duurt voor hij mij belt, wanneer ik niets laat horen …