We hebben een askim klaagmuur maar nog geen askim liefdesmuur.
Ik dacht we zijn toch nog steeds verliefd op, en blij met onze liefjes dan dat we te klagen hebben?
Ik wel hoor!! De vlinders druppelen gestaag weer binnen nu de vertrekdatum naderd. Als ik alleen al aan hem denk en hem zo voor me zie… (zucht) :wub::wub::wub:
Van de week stuurde hij een sms (doen we niet zoveel) met berichtje … gün askim, hihi lief toch?
OOOOOh natuurlijk, een liefdesmuur ipv een klaagmuur hahaha!
Super idee!!! En zo lief van je askim, zeker als jullie bijna nooit smsjes sturen, maakt dat het extra leuk als je er wel 1 krijgt!!
Nog even geduld en je vliegt weer recht in zijn armen ! Wat zal hij ook blij zijn van zijn vrouw en lieve dochter weer te zien!!
Hier natuurlijk ook nog steeds grooooote liefde!!!:wub::wub::wub: Jammer genoeg moet ik nog even geduld hebben voor ik weer bij hem ben… !
Hoi dames!
Haha,leuk zo’n liefdesmuur ipv klaagmuur!
Ikzelf voel de kriebeltjes weer volop want binnen 3 daagjes ga ik naar mijn askim toe! Eindelijk terug samen na 6 weken! Ik weet dat op die afstand zes weken best meevallen maar toch…Het gemis is nu wel sterker dan ooit!
Ik voel dat de band elke keer weer versterkt.We bellen veel en zijn vaak samen op msn of facebook.We zorgen er in elk geval voor dat we elkaar elke dag wel even spreken.Al is het maar om even slaapwel te zeggen of een kusje te geven,om te weten dat alles ok is.
Ik ga in elk geval binnen drie dagen enorm genieten van ons weekje samen!!!
maar toch pieker ik al om het afscheid,dat steeds moeilijker wordt…Weet dat dat niet goed is maar toch…
Ben wel sterk aan het overwegen om naar Izmir te gaan om samen met hem te wonen om te kijken of een leven samen ons bevalt…Maar ach ja we zien wel! Eerst genieten!!!
Aan alle dames die ook snel bij hun askim zullen zijn: GENIET VAN JULLIE TWEETJES!!!
Mijn askim is best wel romantisch eigenlijk en heeft wel goede teksten:
If I am gone died and come back to the world again I will do everything to find you again.
Count the stars so much I love you together whit all of the stars you forget to count
Every impossible thing I can make it possible just for you
Do you know how much I love you…??
Hmm verder weet ik het even niet hij laat me wel met heel veel dingen zien dat hij heel gek met me is ik vindt het dan ook een zeer fijn idee om daar geen moment aan te hoeven twijfelen en met zekerheid te kunnen zeggen ja deze man is echt echt GEK op mij en ik op hem
Wat ik echt een pluspunt vind van mijn askim is dat hij vooral niet veranderd als zijn vrienden er zijn. Hij blijft me gewoon kusjes geven voor de webcam en als ik bij hem ben word hij misschien zelfs nog aanhankelijker alsof hij wil laten zien aan iedereen dat we samen zijn. Soms gaf hij me dan een zoen op straat in mersin wat toch niet echt gewaardeerd word en dan zei een vriend van hem wel eens hey niet doen joh! En dan zei hij altijd ik kan alles dan kijken ze maar de andere kant op! En als ik hem een keer een dagje niet kan zien op de cam dan zegt hij altijd aan de telefoon; maar hoe kan ik nu slapen zonder een zoen
Verder is hij vooral niet erg charmant en kan ik hem vaak achter het behang plakken, maar hij weet dan ook wel wat hij moet zeggen of doen zodat ik het daarna weer helemaal vergeet haha
dames ik heb gister een ontzettend mooie liefdes brief gekregen van mijn askim! :wub:Wat is het toch een schatje! er stonden allemaal mooie regels in, maar het zinnetje hieronder wilde ik toch even vertellen:
Askim jouw naam staat niet alleen geschreven in het verleden en in de toekomst, maar voor altijd in mijn hart, ik hou van jou… :wub::wub::wub:
Dit zal misschien voor de meesten onder jullie stom klinken, maar was zonet heerlijk aan het tetteren met mijn ventje (maar heb moeten afleggen omdat ik anders failliet zou gaan :crybaby:), en hij zei op een gegeven moment dat hij alles over mij wist.
En ik dacht altijd dat hij één ding niet zou weten, hoewel het vanzelfsprekend lijkt, vaak weten jongens het niet (had ooit een vriendje die na 2 maanden moest toegeven het niet te weten) en uiteindelijk hebben we elkaar nog niet gedurende een heel lange periode ‘gezien’. Dus vraag ik “ok, welke kleur hebben mijn ogen”, dacht écht niet dat hij het zou weten want het is ook een kleur die niet vaak voor komt. Zegt hij doodleuk ‘they are green’.
Haha klinkt waarschijnlijk stom maar dat betekent echt veel voor mij lol2
Gisteren askim op msn gesproken, en men moeder wilde hem natuurlijk ook zien , zegt hij heel lief tegen men moeder :
dank je wel voor zo’n mooie lieve dochter op de wereld te zetten … jullie hebben men leven zo mooi gemaakt…
Ik ben zo’n gelukzak, met zo’n vriendin, en haar fantastische familie…
Ik voel me echt thuis bij jullie :wub::wub::wub::wub::wub::wub:
VOND IK ZO LIEF, EN ZELFS MEN MOEDER PINKTE EEN TRAANTJE WEG!!
oooh meiden zo romantisch allemaal ik moet zeggen ik vind deze muur een stuk leuker
en fieeh herkenbaar hoor, want mijn askim had in zijn brief ook geschreven over dat hij zich zo welkom voelde bij mijn familie en dat hij het geweldig vondt hoe ze hem accepteerde als hun zoon!
Gisteren vroeg ik mijn askim of hij wel klaar was om 10 dagen met mij door te brengen en hij zei dat hij klaar was om 1, 2, 3,… jaar met mij door te brengen
Als hij heel erg zijn best doet kan hij best lief uit de hoek komen
Gisteren werd ik eigenlijk blij door 1 simpel woordje…haha…hoe simpel kan een mens zijn. Ik zat met askim op msn en ik vroeg of hij blij was dat ik weer kwam. En we weten allemaal dat de turken op hun tijd behoorlijke charmeurs kunnen zijn en dan altijd mooie woorden kunnen gebruiken op zo’n moment maar askim zei één enkel woordje en dat was yes. Maar de manier hoe dat eruit kwam of geschreven werd or whatever…kwam er zo oprecht, blij en lief uit dat ik het zo lief vond.
Angela Juist dat soort dingen daar gaat het om en dat raakt je net wat je zegt het zijn ontzettende charmeurs en toch blijft het zo HEEL af en toe leuk om te horen:
Mijn askim had vorige week zo een bui (zo noem ik het altijd maar zo een bui waarin hij het nodig vindt me plotseling de liefde te verklaren)
Hij zegt als ik je niet meer kan laten stralen zal ik een boek gaan lezen!! Ik zeg een boek lezen?? Ja zegt hij dan kijk ik in je ogen en zal ik lezen hoe ik je wel weer kan laten stralen!!! Want jou ogen en je blik zullen me vertellen hoe je je voelt en wat ik moet doen om je weer blij te maken!!!
Net als dat ik mezelf (sorry) echt niet mooi vindt op het moment vanwege me zwangerschap ik baal ervan dat ik NET als de vorige keer echt MEGA rond ben terwijl ik ontzetted goed op me eten let toch probeert hij me iedere keer te vertellen juist hoe mooi hij me nu vindt en dat ik er juist geweldig uitzie (niet dat ik hem geloof maar wel heel lief)
Wel ontzettend lief Semra dat hij je toch nog mooi wilt laten voelen…en ook heel attent. Je hoort veel dat vrouwen zich dan niet mooi voelen, hoewel sommige vrouwen er tijdens een zwangerschap prachtig uit kunnen zien. Dus geniet maar van zijn mooie woorden…:wub:
Ja en soms kan een enkel woordje yes meer zeggen dan al het andere…en dit kwam zo aan bij mij…haha ik lijk wel niet wijs.
Angela Ik hoor van iedereen om me heen dat ik zo mooi straal askim zei ook toen we hoorde dat we een meisje kregen nu snap ik waarom je dubbel zo mooi bent je bent nu twee mooie vrouwen in 1 maar goed het is idd heel attent en heel lief en ik vindt sommige vrouwen zwanger ook heel mooi als ze ALLEEN een dikke buik hebben bij mij wordt ALLES rond en tsja aangezien ik normaal gesproken nogal bezig ben goed in vorm te blijven is dat wel een moeilijk iets om jezelf zo te zien al heb ik wel vertrouwen aangezien ik het na de eerste keer ook dubbel en dwars kwijt geraakt bent daar houden we ons maar aan vast.
Soms kan een enkel woord meer doen dan een hele zin of een heel verhaal ben blij dat jullie elkaar en jullie liefde weer gevonden hebben
Zoals jullie weten was ik ontzettend ziek in turkije had een keel ontsteking en koorts, nou is een vriend van mijn askim apotheker en die regelde antibiotica, maar ik wist niet wanneer ik het in moet nemen, zoals de meeste ook weten spreken wij onze eigen taal, de a.b moest ik bij het goede morgen yemek innemen en de andere bij goedenavond yemek, dan moest ik een pijnstiller bij het goede morgen innemen en ik moest een drankje gorgelen goede morgen goede middag en goede avond :D:D:D helemaal uitgelegd en op zijn “goeiste” nederlands, zodat ik hem snappen zou en het helemaal goed ging komen met mijn medicijnen whahhaa schatje ook!
ik zal hier ook maar eens iets posten aangezien ik toch ookwel een hele lieve askim heb:D
haha hij had vandaag allemaal dingen op mn FB geschreven
bijv dit: jij bent meest suikerzoet mijn droom lol2
en deze:
ik wist niet wat liefde betekende, maar toen ik jou zag voelt ik het meteen
haha vind het wel altijd heel schattig als er spelfouten inzitten want soms doet hij het met google vertaler en dan komt er echt vanalles uit behalve nederlands:) maar de andere gedichtjes waren ook heel lief :wub: