Wat is het liefste wat je vandaag gehoord hebt?

Om dan toch maar met een zwijmeltopic te beginnen… Misschien dat we het hier in kwijt kunnen. Lieve smsjes, lieve woordjes etc. etc.

leuk topic cyn…!! leuke naam…en idd erg geschikt voor alle lieve smsjes ed wat je van je askim hebt gekregen…!!

kan alleen nie t zo snel antwoord geven…haha :wink:

Wij spreken elkaar nauwelijks op het moment maar gisteren kreeg ik op me facebook een berichtje wat ik wel super lief vondt

Where I look, whatever I do everywhere you face is coming in front of my eyes I love you

Sen benim baklavam… (lang verhaal haha)

Cyn baklavam??? HUH??? hahhahahah

Ooh en laatst zei hij nog liefje probeer vanavond alle sterren te tellen die je maar tellen kan en als je klaar bent inclusief de rest die nog over is dat zegt hoeveel ik van je hou :wink:

Haha nou vandaag nog niks… Ben aan het wachten op zijn telefoontje wie weet dat er nog wat liefs uit komt hihi !

ohh tessa…wat lief van die sterren…!!

Een mailtje van een meisje uit rotterdam die Metin op de bus heeft leren kennen:

We hebben wat nederlandse les geprobeerd maar hij raakte maar niet uitgesproken over cynthia zijn prinsesje :smiley:

:wub:

Tessa: hahaha baklava… Mijn baklava… baklavam :wink: Ach en zo hebben we er nog wel meer… Hij is mijn vuvuzela haha :smiley:

gister is een tante gestorven…
dus 's avonds zaten we op het balkon te praten over de dood…
zegt askim…ik hoop dat als onze dag komt, we samen gaan, dan hoeven we elkaar niet te missen…
vond ik heel mooi bedacht…

@Filiz gecondoleerd… Maar wat had hij dat mooi gezegd! Heeft Can ook een keer gezegd, of dat hij hoopt dat hij eerder mag gaan, omdat hij zich geen leven zonder mij kan voorstellen…

Vandaag belde mn moeder naar m’n mannetje, dus hadden ze het even over gisteren en het flauwvallen. Zegt m’n man: Echt waar mama, ik wist niet meer wat ik moest doen, raakte helemaal in paniek, ik dacht dat ze doodging! Ik was zoooo bang!

Jeetje meiden SLIK wat een mooie woorden van zowel Filiz haar man als van Miss Maya

Askim zei vandaag toen hij belde wat we nooit meer doen dus we horen elkaar niet veel meer liefje ik moest je stem horen want heb energie nodig en jij bent de enige die me dat geven kan alleen door het horen van je stem kan ik de hele wereld weer aan

Nou tessa tessa, wat een prachtwoorden van je eigen kerel :wink:
Heerlijk, wat zal dat je een fijn warm gevoel hebben gegeven! Wat een schatje!

ooo tessa wat lief!!!

Bij mij: ik zie je graag! <3
Dat was de eerste keer dat hij zo’n smsje stuurde :blush:

Jaaaa askim is wel van de romantische en lieve woorden hahahha en ik ben zo lekker nuchter :wink: leuke combi maar ben wel blij dat hij altijd duidelijk laat merken dat hij van mij en me dochter houdt :smiley: :smiley:

me very need you askim always because i love you more than i can say…

I love you.

zoals mn man iedere dag wel zegt.

Koop die bril nou maar, hij staat je zo mooi…dan eten we de komende weken maar wat minder en gaan we maar minder naar het strand enzo…(mn mannetje)

Wat lief :slight_smile:

Aaahhh nou net weer (L)

Ik werd net geseind door mn mannetje, dus ik terugbellen, neemt een NLse vrouw op. Kreeg gisteren al de groetjes en kusjes van een NLse gast, dat was zij dus!
Ze zegt van: je hebt echt een lief manneke, hij heeft me al foto’s van je laten zien en hij is echt stapel gek op je, en hij werkt keihard hoor, en hij zegt: ik heb maar 1 vrouw, en dat is zij, zij is de enige!

Haha lief he (L)

Ik werd net nog even gebeld door askim, hij was schijnbaar nog steeds pissig nouja oke dat kan ik best begrijpen hihi dus hij zei tegen me :

Ik zal je eigenlijk niet bellen maar ik zat maar aan je te denken en ik moest je stem even horen en sorrysorry van vanochtend/vanmiddag. En nu kan ik weer lekker slapen omdat ik je toch nog even gesproken heb !

Haha nouja niet het alleraller liefste maar goed hij belde wel nog even !