Wat is het liefste wat je vandaag gehoord hebt?

Zat vannacht tv te kijken met mn mannetje en zagen een naam voorbijkomen, waarvan we beide dachten: já! mochten we ooit een jongetje krijgen, geven we die naam haha!
Daarna begonnen we over een meisjesnaam. Ik zeg, ik heet Mayra, jij M., jongensnaam is ook M., dan moeten we ook een meisjes naam met een M. als we toch zo bezig zijn. Zegt ie : Meyra…
Ik zeg: schat, dat lijkt toch veel te veel op mijn naam joh…
Zegt ie: ja maar ik hou toch ook superveel van je (L) Hehe lekker ding…

Daarna was er een programma over hoe de man de vrouw ten huwelijk had gevraagd. Zegt ie: Schat vertel jij eens hoe ik jou ten huwelijk heb gevraagd? Dus ik vertellen…daarna zeg ik: maar toen ik je 3 dagen kende, vroeg je het eigenlijk ook al…
Hij zegt: ik wou écht graag met jou verder!
Ik zeg: maar schat je kénde me toen niet eens. Hij zegt: nee maar ik vond je zo leuk en het voelde gewoon goed! (L)

Mijn man is druk met nederlands aan t leren en dan krijg ik van die schattige smsjes in t nederlands : ik wou je mijn hart gaven, maar dat ging niet je had mijn hart alt guestolen.
Zo schattig, bijna foutloos

wat lief :smiley:

Mijn man zei ook de allereerste dag dat hij me leerde kennen al dat ie met me verder wilde en hebben we al hele gesprekken gevoerd over kinderen enzo :smiley: zo schattig… hij heeft ook heel vaak gevraagd of ik ECHT met hem wilde trouwen (voor ie het echt vroeg)

Vandaag zei ik tegen mn man sorry… dat ik niet zo een goede vrouw voor je ben… ik ben nogal snel gepikeerd de laatste tijd en hij ook en vind dat helemaal niet leuk natuurlijk… toen zei hij

but honey you are be a good wife… no. uhm. not ‘are be…’ (dus ik: hmm… bedoel je te zeggen ‘you will be?’ of ‘you are’) yes yes yes honey… of course I mean YOU ARE!!! My sweetypie!! :slight_smile:

Dat vond ik ook wel schattig hehe… hij maakt soms van die foutjes op cruciale momenten hahahaa

erg grappi Sin, mijn man had ook zo’n uitspraak die ik in t begin niet begreep.
Hij zegt : i love you, en ikke tuurlijk I love you to, en dan zei hij altijd, me more than you…
begreep er niks van, hoezo hou je meer van mij dan ik van jou?? was daar lichtelijk beledigt over, alsof ik niet serieus zou zijn. Bleek dus dat hij bedoelde: ik hou meer van jou, dan van mezelf…pffft

Wat ik trouwens ook erg lief vond is het volgende : ik was in july met mijn zoontje van 7 bij mijn askim. En zoals elke 7 jarige is ook hij het niet altijd eens met wat ik bedenk.
Mijn askim ging toen voor hem zitten en zei tegen mij zoontje : je moet lief zijn voor je moeder, want de hemel ligt onder de voeten van je moeder.
Ik moest 3 x slikken toen ik dat hoorde.
Ik vroeg askim waar hij die uitspraak van had, en t blijkt dus iets te zijn uit de koran.
Ze zien de vrouw als belangrijkste persoon binnen n gezin, omdat ze werkt, het huishouden doet, en in feite t gezin bij elkaar houdt en daarom belangrijker is dan de man binnen n gezin.
Vandaar die uitspraak.

in een smsje ^^

Askim:) i am very hapy because i am meet you, i think you, did you sleep? i am looking moon night stars i want to hug you now but not isposible i miss you xxx

:wub:

Mn schatje zei vndaag. you are my number one, i dont need something else(A) Best standaard zinnetje maar wel kei lieffffffff want hij spreekt niet zo heel goed engels(L)

heel standaard maar het was op dat moment echt heel erg lief. Het kwam echt uit het niets.

Askim en ik lagen samen op het strand naar de lichtjes en de sterren te kijken,
en toen zei hij in het engels,

youur eyes are like stars.
En nu is dat zijn zinnetje geworden haha.

mijn aşkım zei laatst: Als we een kindje krijgen moet het de achternaam ‘van der’ Şe*** krijgen… een Nederlands-Turkse achternaam… Maar schatje, zeg ik, dat kan toch helemaal niet. Mijn achternaam heeft geen ‘van der’ en jouw achternaam ook niet! Dus ons kindje kan die achternaam helemaal niet krijgen…

Zijn reactie: Oh… nou dan moeten we het maar 3 namen geven. De roepnaam, 2e naam ‘van’ en derde naam ‘der’

LOL! :smiley:

We hadden net gegeten in het hotel en daarna direct op de brommer naar huis. Ik heb vrijwel altijd wel even de hik na het eten en nu ook. Dat voelde S. dus toen ik achter hem op de brommer zat met mijn armen om hem heen.

Zegt ie: What was that?
Ik: sorry… hickup again…
Hij: …ohhh askım… I LOVE your hickups!

:smiley: Klonk super schattig haha

Vandaag gemsnt met askim =)
Eens geen ruzie,
ik zeg tegen hem Im lost without you :smiley:

En Y zegt: What did you lost?

haha, enik zeg youuu i lost you! becaus you are not my near. (ja verkeerd engels anders snapt ie t niet:P )

Zegt ie :wub:
owwwwwwwww

Noo you dont lost me, because i live your heard, there all the time …

:wub::wub::wub:
:smiley:
hihi ik kreeg er gewoon traantjes van :frowning:

schatje!

Vannacht van mn mannetje…
Na mn huilbui vroeg ik m of hij nog wat leuks had meegemaakt in het hotel, zodat we ook even konden lachen…zegt ie:
jij bent de enige met wie ik plezier maak…Ja op het werk maak ik weleens grappen, en lach ik met de gasten, maar dat is niet écht…na een uur kan ik het me niet eens meer herinneren…
Jij bent de enige met wie ik écht lach

Wat ontzettend schattig!! :wub:

M net op msn… Schatje… als je aankomende week nog zo ziek bent dan ga ik voor je zorgen hoor! En dan ben je zo weer beter… :wub:

Ik werd wakker gebeld door askim nou na een half uur kletsen moest ie weer aan het werk maar het is standaard bij ons dat we dan een ‘kus’ geven… Haha en dat vergat ik dus ik hing al weer op, belt die terug uhm askim kiss you forget it ? Haha zo schattig !

aaah Deems dat is ook wel zielig hoor haha!

Vandaag zou mijn aşkım ‘’ je bent mijn alles, mijn adem! ‘’ zo lief!

Askim zei gisteren in een mail ik heb anne gesproken en ze kan niet wachten tot WE thuis komen :smiley: Ik mis je liefje ik heb twee vrouwen in me leven waar ik zielsveel van hou en heb geen van beide nu om me heen :frowning: maar over een paar dagen wel weer ALLEBEI!!! :smiley:

Vandaag met mn mannetje en zn collega (die ik voor het eerst zag) naar Antalya gereden om mn schoonzusje op te halen.
Zegt zn collega opeens: heeft je vrouw niet nog een vriendin die op haar lijkt voor mij (A)
zegt mn mannetje: niemand lijkt op mijn vrouw (L)

Even later zegt die collega nog:
masallah ze rijdt nog beter auto dan ik hahah!

haha wat een schat missymay!

nou zonet belt askim mij, en hoor ik opeens een liedje van enrique iglesias, dont you forget about me…

grrr verdomme :smiley: hij weet me altijd te raken, vet huilen aan de telefoon zo lief :frowning: en hij ook, mis hem nu helemaal nog meer, grr weer een dip sinds lange tijd, maar toch wel weer een positieve dip, haha
vond t heel lief, was al verbaasd dat ie belde! en hoor opeens zown jank nummer =')

Wat een schatjes zijn het toch allemaal !

Askim zei vandaag, mijn schatje is lekkerwijf haha zo leuk hoe dat er uit kwam :wub:.