hahaaa mijn schatje is lekkerwijf hihihi
:wub:
hahaaa mijn schatje is lekkerwijf hihihi
:wub:
May was een leuke reactie van je mannetje haha. En hij heeft gelijk ook… je bent uniek!
Ook leuk te horen dat je beter auto kan rijden hahahaah
Deems wat schattig van je mannetje
hihi
Ik zei laatst tegen aşkım: jij bent liefff!!!
Toen na lang nadenken zei hij in het nederlands…
Jij bent ook lief. Erg helemaal echt lief!!!
LOL
Sin haha jij hebt ook een lieverd !
Vandaag was het mijn ‘‘dieekzak’’ (gebruikt ie al koosnaampje hihi)
Gisterenavond gingen we samen hardlopen hıj zegt dat doe ık ook nıet meer hoor!!! ık hoezo? Hıj zegt ıedereen zıet wat ık ook zıe!!! LOL dıt ıs voor het eerst dat ık hem op enıge vorm van jaloezıe heb betrapt
Zei vanmorgen tegen mn man: jeetje ik besef helemaal nog niet dat ik morgenochtend al vertrek…Heb je in elk geval beetje rust aan je kop he zonder mij.
Hij: jaaa als ik van mn werk thuis ben niet zo blablabla enzo…
Ik: en bedankt…
Hij: nee hoor, ik ga je écht missen! Is de eerste keer sinds we écht bij mekaar zijn, dus ik ga je zeker missen!
Even later zei ik voor de gein, na gepest van hem: ik kom niet meer terug hoor!!!
hij: jawel anders doe ik je wat…
ik: waarom dat dan?
hij: want ik kan niet zonder jou… (L)
Had mn mannetje ff een romantisch turks gedichtje gesmst en kreeg terug:
Waaaaw ik vlieg nu, mn wereld draait helemaal! Ik heb nu niet veel tijd om zoveel moois als jou te smsen, maar ik schrijf eenvoudigweg jij bent mijn alles! Ik hou heel veel van je mijn lieve vrouw!
Mayra; wat lief!!!
M. was gisteren zoiezo heel lief, ik weet al niet eens meer wat hij allemaal zei… :wub: haha
Mijn askim zei net op msn dat hij graag mijn naam op zijn arm wilde als tattoo. Waarop ik zeg : nee askim, niet doen, ik ben al blij als ik in je hart zit… waarop hij zegt : I was writing your name before in my heart love, 421 days ago…
vond ik zo lief, wist ie exact hoeveel dagen we samen zijn , en zegt ie het zo op de juiste moment
!
zo zie je maar weer fieeh ![]()
Mijn mannetje net op FB… Ik kan dit niet aan hoor… Jij bent hier niet… en ik wil jou bij me hebben!!! ![]()
Net op msn,… (hij heeft een goede week denk ik) :wub:
Cyn… sinds ik jou ken is mijn leven zo veranderd! Ben minder snel boos, ben blijer, maar soms ook verdrietig… Ik wil voor altijd met jou blijven… :wub: We moeten echt op een dag gaan trouwen…
:wub: wieeeh dit had ik echt ff nodig! ![]()
aaw (L)
ik al 2 dagen zeer weinig liefs gehoord, hij is zo chagrijnig als de pest hehe
whahhaahahahahahhaha ja dat kan natuurlijk ook!
ruzie komt mij bekend voor in die acht dagen dat ik daar ben geweest veel ruzie gehad
Man o man gewoon mijn stem kwijt van al die discussies
Vandaag nog niets van hem gehoord mijn telefoon is in Turkije gestolen dit is al de 2e in 6 weken
Dus eerst wachten op mijn nieuwe sim card
Dan maar kijken hoe lang het duurt voor de ruzie komt :vak02:
Ik kreeg ineens een berichtje op facebook van ik zit te wachten in het internet cafe waar ben je ? Haha nou waar ik was in m’n bed… Dus geen tijd om te douchen haartjes mooi te doen en make up… En als ik ergens niet van hou is dat het wel aha maar goed…
Dus k zeg van te voren tegen hem, geen make up op haar zit niet balabla… Dus die webcam aan zegt ie wat zit je nou te zeiken joh jij bent toch altijd mooi, en k hou van je dus wat maakt mij het uit ? Als je straks naast me wakker word ren je dan ook eerst naar de badkamer en kom je helemaal opgemaakt terug ? Haha nouja dit is dan zeg maar de vertaling waar het op neer komt !
Deems: haha vet lief! ![]()
@Deems: datr is lief he!!! had ik de eerste x ook hoor in mn pyama en zonder make up voor de webcam. En hij reageert er ook zo lief op ik voel me gewoon zo mezelf bij hem ik kan rustig zitten gapen of luieren of in mn pyama voor de cam het maakt niet uit. Heb hem ook in zn pyama voor de cam gezien ^^ En idd als we bij onze askims slapen ik zie jou al als je wakker wordt meteen naar de badkamer rennen!
Het liefste wat ik vandaag heb gehoord is gewoon een simpel en lief smsje: Neredesin askim seni çok seviyorum!
Die kleine dingetjes betekenen zoveel! Die spontane smsjes.
Ik vanmorgen van M.
Weet je… Eigenlijk ben ik best wel een beetje bang voor Nederland… Je moet me dan ook beloven dat je me niet alleen laat… Overal waar jij heen gaat, daar ga ik ook heen… Zelfs al moet je naar de wc…
Het was maar goed dat hij me niet kon zien, ik lag dubbel van het lachen… Mietje ![]()
HAHAHA CYN
geweldig!! Schattig is het wel ![]()
mijn askim heeft ook best wel schrik voor in Belgie te komen, hij zei al meteen dat hij verloren ging lopen op de luchthaven
en dat hij bang is om te vliegen
hihi!
Ik gister een mailtje van M. (en net pas de vertaling gekregen)
Wie zei er ooit dat ik met Cyn samen zou zijn? En nu is zij mijn lieve vrouw
geloof me, met jou heb ik het geluk gevonden
geloof me, ik hou erg van je en zal je nooit verlaten
want jij bent mijn leven, mijn lief
Ik mis je, ik hou van je
Zooo lief! :wub: