Zoals we allemaal weten is Nederlands een lastige taal om te leren, en daarom komen er ook vaak grappige uitspraken voorbij… Plaats ze hier! ![]()
Mijn lief kan dus de K niet zo goed uitspreken…
Ich wil je nooit meer gwijt… ![]()
Uhm even denken hoor… Hij praat nog niet echt veeel nederlands… Maar ik het begin was het ook igh houwwwwww vhan jouwwww zo kwam het er dan een beetje uit hihi gaat nu wel heel erg goed met dat zinnetje… En nu komt er heeel veel achter aan.
En met ik mis je… Komt het er ook een beetje raar uit… Maar weet niet zo goed hoe ik dat moet typen hihi…
En als die het op msn typt komt dit eruit… igh haw vhan you zo ongeveer hihi (a) !
En heeeeeeel soms komt er ook nog wel eens op een dwazen manier lekkerding uit haha !
Oow en wat ik altijd doe is sok in plaats van cok seviyorum hihi en hij krijgt het er maar niet uit bij mij (a).
Haha ik heb mijn askim het woord ‘lensdeksel’ geleerd, omdat dit verscheen op men fototoestel, en hij vroeg wat er stond, sindsdien noemt hij vaak vrienden van hem ‘lensdeksel’ =D haha, dan kan ik echt niet stoppe met lachen!
B. zegt altijd ik hou van sje askim.
maar het geen waar ik het hardst om gelachen heb is gekomen door google vertaling.
Ik was bij hem in tr en we hadden het over het afdoen van onze verlovings ring wel of niet enzo en opeens schrijft hij:
ik trek me altijd af onder de douche…
dus ik kijk hem en en denk oke dat je dat normaal doet prima, maar waarom als ik er ben hahahaha dus hij ziet dat ik heel vreemd kijk en zegt:
is het niet goed?
dus ik zeg neeeee! Jij trekt (en maak de beweging) je af onder de douche!!!
dus hij:* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ASKIM MIJN RING MIJN RING MIJN RING!!!*
god wat hebben we hard gelachen, hij doet zijn ring dus af onder de douche en verder nooit
whahahhahahahahahahahahhahaa ik lig zo weer in een deuk!!
en dan natuurlijk de sch die sk wordt en de j die sj wordt, maar ja zo heb ik ook een boel verkeerde uitspraken ik vroeg om su en sprak dat ook zo uit maar moet uitgesproken worden als soe… weet ik veel ik vond het al knap dat ik wist wat water was hahahahaha
maar op deze manier kunnen we elkaar altijd heerlijk uitlachen hahahahaa
haha ik weet nog heel goed een x toen ik moest oppassen hoorde ik een heel eng geluid in de achtertuin en hij zag aan mn gezicht dat ik schrok dus ik dat vertellen./
En hij ging er serieus op in hij zei helemaal askim je moet vluchten en dat ik daar weg moest hahaha hij was zoo bezorgd, misschien geen grappige uitspraak maar het hele gebeuren was gewoon té grappig ^^ *Ik heb me kapot gelachen.
hahaha lol2 You made my day
Hahahahlol2lol2 mutlu geweldig die uitspraak…
elke keer als ik er aan denk, begin ik ook echt weer kei hard te lachen!
hahahah jaa dat is logish hihihihi geweldig lol2
Wat ik zo grappig van askim vind, hij kan schatje niet zeggen- dan word t meer iets al schijt je xD
Dus ik hem weer zegge nooo not like that, its you say shit but in dutch,ITS NOOOOT GOOOOD,
en hij dan weer schiiiiitje, en ik weer enee SCH atje…
hihihi
maaaar toen heb ik m mar gezegt dat ik t niet eens wil dat hij schatje tegen me gezegt, maar gwn ook maar Askim hihihi
Mijn lief had ooit 'n “jeukje”…
hahaha een jeukje, klinkt wel heel schattig!
V. heeft nogal moeite gehad met with en without. Dat was in zijn zinnen hetzelfde. Gelukkig wordt mijn slecht-engels een stuk beter, dus ik was er wel aan gewend om te horen: “honey, I would like to sleep without you in my arms”, “I am looking forward to the vacation without you and Z.” Na een paar keer uitleggen is het kwartje eindelijk gevallen, maar oude gewoontes…
Gisteren helemaal enthousiast over een nieuwe jurk. Vraagt hij: “can you sent me pictures without the dress?” Gelukkig moest hij er zelf ook om lachen toen ik hem uitlegde dat hij me net om naakt foto’s had gevraagd.
Mijn dochter had trouwens ook een leuke uitspraak. Ik had haar 2 keer gezegd dat V. haar habibi, haar speciale vriend, was. Maar ze is pas 2, dus ik dacht dat het niet echt over kwam. Zijn we op een gegeven moment daar zegt ze tegen iedereen: “dag habibi!”
whahahah geweldig!!!
Ik had mijn askim gevraag hoe hij dacht over homo’s, aangezien veel van mijn vrienden homo zijn niet geheel onbelangrijk. Hij vond het gelukkig wel ok, als ze maar niks bij hem zouden proberen. Nou ja, klinkt logisch en gebeurd niet.
Verteld hij me later op msn dat er in Side een gay bar geopend is en dat hij daar met een vriend heen gaat, gewoon om eens te kijken. Dus ik zeg; leuk, maar dan moet je niet raar opkijken als ze je proberen te versieren, hoe moeten zij nou weten dat een man in een gay bar niet gay is? Zegt ie bloedserieus. “Dat weten ze wel, ik trek namelijk een pak aan.” (wordt ie vast alleen maar aantrekkelijker van
)
Hahaha. Ik heb hem toch maar even uitgelegd dat homo’s ook een pak aan kunnen hebben, was ie helemaal verbaasd over. En beloofd dat we wel een keertje samen gaan als hij hier is.
Hahaha, nou jullie hebben me weer laten lachen hoor ! lol2
En dat nog wel om half drie hihi (a).
mijn vriend spreekt redelijk goed engels maar hij heeft van die uitspraken die hij niet goed aan kan voelen. zo zegt hij bijvoorbeeld *as possible as soon *in plaats van as soon as possible ![]()
" I love wasting time with you" ik ben blij dat ik zo’n fijne verspilling van zn tijd ben ![]()