Askim liefdesmuur

haha ja dyn die google vertaling :wink:

mijn askim belde me gister met een nummer en riep cabuk askim benim telefoon. Dus ik ging hem bellen, tenslotte heb ik zijn laatste btg opgemaakt. Kreeg ik het volgende te horen, daarna zal ik het even vertalen!
askim ben telefon consulaat ben jaaaaaaaaaaaaa visum Yupi yupi ben real ticket, man bakmak ben ja hollanda sen ve ben askim real mutlu ik hou van jou doei!!! oooh askim ben kalp cok keboem keboem sen kalp iyi? sen work nu ben come msn, sen finis work! Ik hou van jou askim heeeeeeel veeeel doei!

askim ik heb telefoon gekregen van het consulaat en ja ik heb het visum joepie. Als ik het officiele ticket laat zien aan die man krijg ik mijn visum. Mijn hart gaat tekeer, die van jou ook? Als je klaar bent met werken kom ik op msn! (laatste snappen jullie)

waarom ik dit schrijf is omdat hij helemaal aan het schreeuwen was van blijdschap, normaal mompelt hij nog al aan de telefoon, maar dit keer moest ik de telefoon bij mijn oor weg houden :slight_smile:

op msn aangekomen zegt hij: askim zalig jij en ik 2 maanden bij elkaar zonder dat we steeds aan de eind datum moeten denken, daar worden we blij van he!!!

hahhahhaha

Ik was van de week een beetje verdrietig en zag het allemaal niet meer zo roos kleurig in toen zei askim en nu stoppen anders kom ik zaterdag naar huis alleen maar om je weer te laten voelen waar je het allemaal voor doet :slight_smile: Dat is heel lief aangezien we afgesproken hadden dat niet meer te doen voor 1 dag omdat onze jongen daar zo een moeite mee had, maar hij zegt als het jou dan weer even een goed gevoel geeft voor die laatste 3/5 week dan doe ik het GELIJK :slight_smile:

Ben gewoon weer helemaal happy met M. Hij doet zijn best, en dat voelt zoveel beter… :wub:

Hmmm gisteren met askim wat gesproken over zijn eventuele komst deze winter en hoe hij het zou betalen, en hij zei dat hij sowieso wat geld wil sparen om volgend jaar normaal te kunnen leven en mij te kunnen trakteren op restaurant etc, en als we ooit gaan trouwen mij een mooi en uitgebreid trouwfeest te bezorgen :wub: lief dat hij daarbij stil staat (ondanks zijn totale onkunde in relaties :wink: )

Zojuist even om de deur gekeken en mini-askim ligt zóóó lief te slapen, ben echt helemaal dolverliefd op haar :wub:

lief he hoe kleintjes slapen, vaak hele rode wangentjes zooooo heerlijk! kan me voorstellen je verliefd bent!!!

Kan je uren naar kijken als je kind vredig ligt te slapen :slight_smile: Mooiste plaatje wat er bestaat

Ik haal de liefdesmuur nog maar eens boven!! :smiley:
Om te vermelden dat ik, na bijna 2 jaar, nog altijd even stapelgek verliefd ben op die lieve askim van me :smiley: en dat ik niet kan wachten om hem weer te zien en in zijn armen te zijn!

En bovendien kan ik het nog steeds niet geloven dat ik deze zomer 10 weken bij hem zal zijn, waarvan hij denkt dat ik maar 5 weken kom !! :smiley: haha, ik kan niet wachten om het hem te vertellen!!! Maar goed, aangezien het een verrassing is, kom ik het hier nog maar eens zeggen, dat maakt het weer wat makkelijker om het te verzwijgen tege hem! :smiley:

IK HOU ECHT ZOOOOOOVEEL VAN HEM!!!:wub::wub::wub:

Fieeh: zo lief! Maar inderdaad niet vertellen joh! Leuk toch! :slight_smile:

zucht zou ook wel naar mijn askim willen…

Cyn, knufff :frowning: , begrijp ik, ik zou echt gewoon gaan wanneer je eens even tijd hebt joh!! Al is het maar voor 4 dagen, kan zo goed doen om hem te zien, al is dat maar enkele uren per dag, of kan je niet verblijven in het hotel waar hij werkt? Dan hoef je niet bij zijn familie te zitten heel de dag?

Fieeh: ik heb alles al bekeken, maar krijg erg lastig vrij, en heb ook bijna geen vrije dagen… Verder kan ik wel in zijn hotel verblijven, maar als ik die prijzen zie… Waarom moet die idioot nou in een 5* hotel gaan werken? :wink:

Nou ja… nog maar 5 maanden… :wink:

Oei 5 sterren , ja ik kan me inbeelden dat dat wat boven het budget ligt, zeker in de zomer!! Zo lastig meis :frowning: jammer dat ze niet gewoon naar nederland kunnen komen hé, zonder dat visumgedoe! Bah! :kus:

Maar goed… Laat hem maar even lekker doorwerken… Tis voor een goed doel :slight_smile:

Hij smste me net dat ik moest opnemen… het was heel belangrijk, dus ik meteen in de stress… Dus ik nam op… en hij echt alleen maar… ASKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM SENI SEVIYORUM! Echt zooo lief! Dus ik heel dom… maar wat is er nu zo belangrijk… Nou… dat ik van je hou! Zo lief!

Zit gewoon helemaal in tranen hier… Heb het de laatste dagen gewoon zwaar, mis hem vreselijk enzo… en iedereen die op mijn kantoor komt gaat lkkr naar Turkije enzo… en dit telefoontje doet me echt zo goed! :wub:

Lieve dingen!!

Ik na 600 dagen nog steeds stapelverliefd op die gozer. T enige wat veranderd is is dat ik nu ook echt van m ben gaan houden.

Ik ben zo blij hoe hij zich niets van andere aantrekt en als ie met mij aan de telefoon zit en andere soldaten schreeuwen dat ie op móet schieten dat ie dan zegt: ja rustig ben zo klaar. En dat ie dan gewoon vrolijk doorgaat met mij telefoonkusjes te geven alsof er niemand staat te wachten.
En hoe hij al zn geld dat zn pa m stuurt opbelt naar nederland om met mij te kunnen spreken. En dan niet zeggen 1x per dag want t is zo duur maar me gewoon 3 x per dag belt alleen maar om even te kijken of alles goed gaat en om mn stem te horen.

Hihi dit moest ik gewoon even kwijt. Dat doet me zoveel goed ik vertrouw er gewoon op dat wij hierdoorheen komen! En hij sleept mij er ook echt doorheen en ik hem!

Sent from my Desire HD using Wereldwijzer App

Askim keek vol bewondering toe hoe ik ons dochtertje vanmorgen de borst gaf hij zuchte diep en zei me what are you yeah?? 9 months you are caring here, you create here and now you also giving here food…waarop ik hem aankeek en antwoorde MAMA :slight_smile:

hahahahahahah ja het werkelijke antwoord!!

Mijn askim werd vanacht ineens wakker en stuurde mij een lief berichtje:
Darling sorry to wake you but I was sleep but now wake up and I thing of you now!

Zijn Engels is zo schattig! Ik werd er natuurlijk ook wakker van maar sliep daarna 10x zo lekker verder!

super lief dat hij een smsje stuurde haha dan slaap je zeker goed!

mijn askim duwde me vannacht om en zei askim ben mini bed whahahahaha ik lag ergens in het midden, ben me zeker aan het voorbereiden dat hij er niet meer naast ligt ofzo :wink:

Hahahahaha mutlu, ‘ben mini bed’ :smiley: hahaha, ik wil jullie echt eens horen praten met elkaar! Volgens mij hebben jullie echt zo’n eigen taaltje :smiley: