fieeh een hollander verstaat ons niet een engelstalige niet en iemand die turks spreekt ook niet, maar wij verstaan elkaar heel goed, zelfs in mijn slaap schuif ik op omdat ik hem begrijp :))
Mutlu De taal van de liefde kent geen grenzen zolang je elkaar wilt begrijpen vindt je altijd een weg zijn jullie een klassiek voorbeeld van ![]()
Ik liep vanmiddag een stukje met me askim mee naar de bus. Hij ging naar zijn werk en ik met ons kroost naar de speeltuin. We nemen afscheid met een kus nog even draai ik me om om naar hem te glimlachen zegt hij met een knipoog doe je wel voorzichtig vandaag
was een heel lief moment!!!
semra kun je nagaan wat wij gewend zijn, het is heel normaal dat iemand dat zegt, tenminste vroeger als ik op de fiets naar school ging kreeg ik altijd te horen doe je voorzichtig, maar om zoiets van je grote liefde te horen is wel heel speciaal!!
Mutlu Haha hebben wij ook hoor dat niemand ons begrijpt dan denk ik we praten vet goed turks dan hoor ik zn ma nog af en toe zeggen als we met zn alle bij elkaar zitten wat zegt ze Haha. Bij ons ook een mengelmoesje van van alles
Sent from my Desire HD using Wereldwijzer App
mijn ouders laatst: huh huh nu verstaan we niet eens onze eigen dochter meer!!! hahahahaha tja je moet wat om elkaar te verstaan toch!!!
Mutlu Het was idd even een speciaal moment ![]()
Zo heb ik me eigen taal met askim zijn moeder aangezien we hier al een tijdje woonde voordat askim thuis kwam. Als ik met anne praat dan begrijpt E er helemaal niets van hij heeft al een paar keer gecontroleerd of ik nou snap wat ze zegt en andersom en we begrijpen elkaar heel goed maar hij snapt er werkelijk waar niets van en zegt turks is het niet ![]()
Wat ben ik heerlijk wakker geworden deze ochtend!
Voor veel dames is het misschien niet zo speciaal maar voor mij best wel, vandaag ken ik mijn askim precies één jaar, vorig jaar op 5 juli heb ik hem voor het eerst ontmoet!
En deze nacht heeft hij me een SMSje gestuurd, hij heeft het dus onthouden, en het is denk ik al van september geleden dat ik nog een smsje heb gehad want dat kost hem echt veel geld.
Ik was dus heel gelukkig wanneer ik wakker werd :wub::wub::wub:
Ik stuurde me askim vandaag een berichtje met de woorden weet je dat we echt hele mooie kinderen hebben dank je daarvoor geeft hij antwoord met de woorden: Jij dank je voor dit mooie perfecte leven met mijn gezin en dat onze dochter zo mooi is komt enkel en alleen maar door jou mijn lief :wub::wub:
Aah Semra zo lief! Maar jullie leventje en kinderen en gezin en huis enzo IS ook perfect!! Geniet ervannn!!!
Ik vind t al lief en word al gelukkig als askim door de telefoon terwijl andere soldaten om hem heen staan en op de telefoon wachten mij geduldig telefoonkusjes aant geven is hihi!
Zit ik hier midden in de nacht achter mijn computertje met mijn meissie op de arm. Telkens als ik een blik op haar werp dan :wub::wub::wub: AAAHH zo verliefd!! Alles is zo mooi en lief en telkens zie ik nog weer iets mooiers en lievers aan haar.
Ik kan het me helemaal voorstellen Janne…aangezien ik niet uit eigen ervaring kan spreken maar wat ik wel altijd hoor is dat niet één liefde zover gaat als de liefde voor je eigen kind.
Janne zo herkenbaar
Angela,dat is helemaal waar…Ook al kan je ze soms wel achter het behang plakken hahahaha
Sluit ik me als mama van inmiddels TWEE kindjes helemaal bij aan. Toen mijn inmiddels grote jongen (hij is nu ECHT groot dat besef kreeg ik toen hij in de minibus anderhalf uur op mijn schoot moest zitten en ik daarna geen gevoel meer in mijn tenen had) tegen me zei mama kijk ik hou van jouSLIK en als ik dan me kleine meisje op me arm heb die nog maar net de wereld in kijkt maar toch al in staat is om me een prachtige glimlach te geven als blijk dat ze blij is me weer te zien (of nou ja blij is dat ze weer melk krijgt
) dan bedenk ik me inderdaad wat een bofkont ik ben ![]()
Angel dat is helemaal waar. Er is geen grotere onvoorwaardelijke liefde dan dat voor je kind.
Wat een bofkont ben ik toch met zulk een rijkdom.
TRL die van mij was zelf al begonnen met verwijderen van het behang. Zeker uit voorzorg voor het zover is dat ik haar er achter wil plakken.
Semra daarna had je het gevoel meteen terug in je tenen? Van zo’n uitspraak ga je spontaan gloeien lijkt me.
Mag ik ook even zwijmelen? :wub:
We zijn vandaag 2 jaar samen, en normaal werkt hij tot een uur of 12/1… Maar nu had hij aan zijn chef gevraagd of hij eerder weg mocht omdat hij iets heel belangrijks moest doen…
en dat was met mij online :wub: Zo lief!
Helaas was hij bij zijn tante en had hij geen webcam, maar elkaar spreken is al heel fijn! :wub:
Janne Inderdaad dat je daarvan gaat gloeien je wordt er zelfs een beetje verlegen van
Het is heel bijzonder om nu een tweede kindje te hebben dan besef je echt hoe hard het gaat want deze tijd heb ik met me zoon al gehad en het gaat zo SNEL voorbij dus echt lekker van genieten zo cliche maar zo ontzettend waar
De een ontroerd je met mooie woorden en de ander met haar eerste lach ![]()
Semra geniet maar van je schatjes het is je zo gegund. Als ik jou hoor praten over je kinderen dan spreekt daar zoveel liefde uit. Echt heel lief
Vanavond mijn dochter opgehaald bij oma die heeft opgepast.
Ze hebben samen foto’s gekeken. Bij elke foto waar ik op stond moest ze een beetje huilen.
Volgens mijn moeder herkende ze me echt en had echte tranen.
Ik keek naar haar terwijl ze heerlijk lag te slapen en kreeg een brok in mijn keel.
Wat houdt ik enorm veel van mijn mini.
@Janne: aaaaaaaaaaaaaahhh wat lieff!! ik smelt hier weg
is altijd zo mooi hoe jij over je dochter praat! ECHTE LIEFDE wauw!!
Janne Ja het houden van is zoveel dat het soms gewoon zeer kan doen in je hart OEF heel herkenbaar zeker nu ik er TWEE heb wordt er af en toe naar van die overvloed
Maar zo mooi en waardevol!!!
Wij hadden vanmorgen een beetje discussie over hoe ik naar het hotel ga komen en weer terug naar huis met de familie van me askim aangezien we hier maar 1 auto ter beschikking hebben (me moeder komt dus ik ga met de kindjes ook voor 2 nachtjes in hotel) ik zeg ik kan ook met de bus hoor geen probleem?? Askim kijkt me aan en zegt liefje maak jij je nou maar echt niet druk je denkt toch niet dat je man je op de bus zet?? Ik zorg dat ik je breng en haal hoe dan ook ![]()