Askim liefdesmuur

Ohh hier moet ik echt steeds vaker komen! Ik kreeg het volgende berichtje van mijn vriend gisteren…

Even vrij vertaald: Ik ben in deze wereld een gelukkig persoon, omdat jij mijn geliefde bent. Ik hou ontzettend veel van je, dit mag je nooit vergeten! Op een dag zullen we weer samen zijn en zal niemand en niets ons nog scheiden. En dan, dan wil ik een dochter met jou… Mijn leven, goed dat je er bent… en dat je de mijne bent…

Ik heb echt zitten huilen gisteren… Vond het zo lief! :wub:

Aaah ik ben op het moment ook gewoon zooooooo gelukkig en blij:D

Askim vandaag op msn gezien en ik zie hem en mn hartje gaat gewoon na 2 jaar nog steeds KABOEM KABOEM. Hij is 1 uurtje op facebook en post meteen mn hele facebook onder zo lief :slight_smile: En hij belt me elke dag in het legerrr, hij is zo lieeeeeeeeeeef<3

nou ik heb mijn vriend pas leren kennen.
maar ik ga nu na een week alweer terug naar alanya. heb besloten gewoon maar me spullen te pakken en de grote stap te zetten. me huis houd ik nog 6 maanden aan maar hoop dat ik het kan opzeggen. en dat we samen gelukkig worden in alanya.
hij belde vandaag om te vertellen dat die zijn familie over mij verteld heeft. die waren namelijk op vakantie in yayla.
dus ook dat geeft weer een beetje meer hoop. maar oh wat spannend en wat een grote stap om gewoon maar te vertrekken en hier in nl de boel de boel te laten

Dat hij over 5 jaar wel een liefdesverhaal over ons kon schrijven is toch wel echt het sterkste punt dat bij me blijft… het was zo lief hoe hij dat zei!

Kreeg ik net een lief berichtje van m’n askim:

Askim, i’m thinking about you all the time, all the seconds, i don’t know how it’s possible. What you did to me? Why are you so beautiful? Why i’m feeling to much love for you? Tell me. I’m really not happy without you here!

Jaaaaa, smelt smelt!! :smiley:

Om mijn askim vanmorgen naast zijn 12 urige werkdag 6 (deze week 7 dagen) per week toch vanmorgen vroeg heel liefdevol met zijn dochter op de arm voor onze kleine jongen ontbijt staat te maken en tussen door mij een kopje thee met citroen en honing brengt ja dan denk ik wel wat een bofkont ben ik met zo een lieve man!!!

Deze moet weer omhoog gebracht worden hoor :smiley: !

Ik ben zo gelukkig met m’n askim!! Ga nooit nog 'n man vinden zoals hem, daar ben ik wel zeker van!

Fieeh: hetzelfde hier, zeker na die smeekbede tegen mn moeder ofdat ik niet wat vroeger kon komen. Echt was zoooo lief!

En hier nog 1!! Mijn vriend is echt positief veranderd het afgelopen jaar!! :wub: Wil hem nooit meer kwijt! :wub:

Het is zo stil hier, terwijl dit zo’n leuk topic is.
Nu ja ik zou hier wel een hele waslijst kunnen schrijven over mijn askim
Hij heeft al wel verschillende keren gezegd dat hij niet zonder mij zou kunnen leven en heb ook eens een smsje gekregen waarin hij zei: I would kill for you. What would I do without you?!
Vandaag heeft hij zelfs een smsje gestuurd naar mijn moeder om haar een gelukkige moederdag te wensen en schreef onderaan in het Nederlands “Kusje” mijn moeder natuurlijk helemaal gecharmeerd! :slight_smile: En ik vond dat natuurlijk ook superlief!
Ik dacht dat ik niet meer nog verliefder kon worden dan ik al was, maar na mijn laatste bezoek, ben ik hem gewoon nog liever gaan zien!:wub: Telkens als ik aan hem denk, krijg ik weer vlindertjes in men buik. En tja dat is zowat heel de dag eigenlijk:biggrin:

Haha yavrum dit is eng hebben wij dezelfde askim ofzo mijne ook een smsje naar mn ma gestuurd met onderaan kusje haha maar leuk he meis zo verliefd zijn!

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Wereldwijzer App

Haha, hij woont toch niet in Lara bij Antalya?! :stuck_out_tongue:

Ik was daarjuist in de supermarkt toen hij even liet rinkelen om op msn te komen. Dan hebben we wat over en weer gesmst en moest echt een traantje wegpinken van zijn laatste sms waarin hij onderaan schreef dat hij zoveel van mij hield en mij mist. En dan in zijn Engels: “don’t going live without you” .:smile:

Yavrum nee hij woont niet in Lara haha!! Aaah zo lief hee!!

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Wereldwijzer App