fieeh: ja, ik begrijp het helemaal en ik denk dat dat ook het beste is… ![]()
NOU IK HEB OOK WEER WAT TE KLAGEN
:mad::mad::mad::mad:
pffff askim heeft t goed verpest dit keer. en ik wil hem nu helemaal geen askim noemen
bah!
ik kom online,want zag dat hij online was op FB, dus ik denk dan is ie ook wel op msn, nou ik op msn, mensen spreken me meteen aan, nou ik ben moe. heeel moe.
nou daar komt t hoor, Y…hij stuurt een buzzer en zegt aaassskiiiiiiiiimmmm, en ik heeeee sorryy
i didnt saw you yet becaus imm veryy tired hahah…
nou
hij zegt im watching movie,.together…nou dat zegt ie ook al elke dag, dus daar ga ik niet meer enthousiast op reageren dus ik zeg ok.
ik snel naar benede met mn laptop, voor goed webcam.
Hij zegt: what happend?
en ik zeg huh? nothing?
en hij zegt: noooo
en ik zeg. what do you mean?
zegt ie sukkel ookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
byyyeeeeeeeeeeeeeeeee
nbahjaaaaaaa lekker snel aangebrand om weet ik weel wat voor reden :mad::mad::mad::mad:
dus ik stuur hem een smsje want ik kan dan egt booos worden,ik zeg whats your problem!!! stupid! :S
krijgik 1 terug : who is stupit? i dont have problem i think so you have problem, i said you askim i didnt see you are online sory. you said me i am tired…i was msn for you…
pffffffffff
ik 1 terug gestuurd want ik vin t egt helemaal nergens opslaan, zo boos/kortaf te doen dan als ikz eg dat ik moeeee ben maar dan op een grapiige manier i kstuur hem: you dont enver understand, are you always that very fast mad!!! i saiid oo im tired…thats WHY I DIDNT SAW YOU ONLINE and i didnt understand you asked what happend??? and then you: okkkk BYEEEEE… well thats STUPID!!! GOOOODBYEE!!!
en nu heeft ie 2x teruggebeld en hem hem mooi weggedrukt…bekijk t maar voorlopig :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Is het intussen opgelost, Nikita???
Nee dus ben ook eve niet actief op WW
xD
hij had gister daarna wel 8xgebeld…maar uit mn eige koppigheid heb ik nie opgenomen. kreeg ik smsje met erin, i am not mad only some angry…(fijn maar dat heeft ie zelf uitgelokt:mad:) now i am cry you said me stupit how can say me i dont never say…(lekker ego, en hij snapt t dus totaal niet) sory my english very bad i know somethimes i dont understand you but just i know you dont want from call me. iam stupit okey you must find smart boy good speak english or duch. pfff
dus toen heb ik hem terug gestuurd: i dont say YOU are stupid i SAY its stupid that you just go offline!! its strange from you (hopen dat ie t dan begrijpt nee dus) met nog een hoop gebrabbel in turks, dat ik egt pissig ben en dat hij zich als een stuk chagerijn gedroeg daarstraks op msn, en dat ie nie zo hard van stapel moet lopen met zn okkkkkkkkkkkkkkkkkkkk byeeeeeeeeeeeeeeeeeee oflinel…nouuuh
ik vind het echt een zak hoor.
en toen savonds nog gestuurd dat ik helemaal geen ander wil, maar nog niks van gehoord, wel heeft ie mn moeder een smsje gestuurd hoe t met haar ging en dat met hem goed ging, en dat ze een kus moest geven aan mn zusje…
maar verder hoor ik dus niks van hem…en ik laat nu ook maar niks meer van mij horen…
heheheh
bekijk t maar ![]()
uff lekker verhaal Nikitaa…lastig soms met de taal he…dat het dan weer anders overkomt dan jij bedoelt enzo…grr!
Ik klaag ook even over mn man vandaag…Uff!!
hij is al een paar dagen 2/3 wat stil, wat koel, wat afstandelijker dan normaal…Dus ik dacht vandaag, ik vraag m maar eens wat er aan de hand is…
Nee niks niks er is helemaal niks…
Nou dan ben ik dus al chagrijnig want ik wéét gewoon dat er iets is… En hij blijft maar ontkennen…
Dus kwamen net thuis…beide chagrijnig dus ja ruzie… Ik helemaal overstuur, en dán pas zegt meneer: ik ben moe, ik heb stress bladiebla…ZEG DAT DAN EERDER uff moeten we daar dan weer éérst ruzie om gaan lopen maken? pfff
Ik ben ook boos op men askim :mad:
hij is vergeten dat we vandaag een jaar samen zijn terwijl ik het hem eergistere nog gezegd heb :mad::mad:!
Op de koop toe bel ik hem net, en is hij super kortaf tege mij !
:mad::mad:
ah wat een fijn topic dit… nouja eigenlijk niet maar ik bedoel fijn dat we hier ons ei kwijt kunnen. Ja ik weet het ik ben al heeeeeeeeel lang niet online geweest… sorry daarvoor maar ik kom nu meteen even met de deur in huis vallen…
Mijn man heeft nogal vaak de neiging om mij te vertellen wat ik wel of niet moet doen (pakt dit, doe dat, leg dit daar neer, trek dit aan…) net of ik zijn dochter ben ipv vrouw. Daar kan ik dus niet tegen en hoewel het geen ene reet uitmaakt probeer ik toch iedere keer weer uit te leggen dat ik deze manier van omgang op zijn zachts gezegd niet fijn vind.
Vandaag was het dus weer zover. We gingen eten, ik stond onder de douche en hij had me al 10x geroepen ofzo (op een lieve manier) dus ik zwiep een handoek om mijn lichaam en ga gezellig bij m aan tafel zitten…
En toen begon het gezeik weer hoor: Kom zo niet aan tafel zitten. Doe wat anders aan!!! (Ipv even normaal zeggen moet dat natuurlijk op een bevelende harde boze toon) dus ik zeg… waarom? kom eerst maar met een goede reden. Mij inziens is dit ook prima (net een jurk hehehe)
Dan geeft hij niet gewoon antwoord… nee het is meteen DOE WAT ANDERS AAN!! ZO KOM JIJ NİET AAN TAFEL. (gevloek en gescheld tussendoor) (en il maar doorvragen… waarom? geef even een goede reden dan!!!
En dan komt er uit dat hij het niet fijn vind want het avond eten is een ‘‘blessing’’ en dus is het onbeschoft om zo aan tafel te komen. Okee prima als hij er zo over denkt maar waarom moet dat dan weer op zo een gemene manier ![]()
En dat noem ik met twee maten meten. De eerst volgende keer dat meneer in zijn onderbroek aan tafel verschijnt, of met ontbloot bovenlijf ga ik net zo tegen dat kind tekeer als hij mij flikt.
@Sin grr soms mannen he!
Die van mij is ook erg van: wil je wat water pakken, wil je wat dit pakken zus en zo (ok wel nog vragend, niet doe dit doe dat, maar toch :P)
Grr en hij wel met onderbroek mogen zitten he…belachelijk inderdaad… mja pff turkse mannen af en toe…
ja begint me echt de strot uit te komen hoor. Lekker bevelen geven en zelf te lui zijn ervoor. Krijg toch lekker de %+&/(&()^'^)(=
oja en door dat geschreeuw van hem had ik meteen geen honger meer dus heb zijn eten niet gegeten (heb nu wel weer honger maar ben te eigenwijs om te gaan eten)
Daar werd ie nog bozer van (en ik zei nog ik heb gewoon geen honger meer als we vlak voor het eten ruzie gaan maken) zegt ie moet jij maar geen ruzie zoeken… zucht. Toen is hij naar de slaap kamer gestampt, heeft ie de deur dicht gegooid (EN de ventilator meegenomen waardoor ik nu de tent uit zweet…de ^++%%&) en issie gaan slapen.
ık slaap wel op de bank vanavond!
Sin dat van die vetilator vindt ik eigenlijk nog het ergst ![]()
Nee hoor lieve meiden niet fijn dat gecomandeer en tsja dan hebben ze toch een verkeerde aan die europese Nederlandse meid
![]()
een Russisch meisje op facebook beweerde ook de vriendin van mijn vriend te zijn …
na heel veel berichtjes, en gesprekken met haar, bleek het allemaal een onzin verhaal te zijn.
mijn vriend verwijt me er nu van dat ik hem niet vertrouw, en dat als ik hem niet vertrouw ik de relatie maar moet verbreken. ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen. toen ik van haar hoorde dacht ik meteen dat ik dit misschien al had kunnen verwachten, en toen het bleek dat het niet waar was, schaamde ik me tegenover mijn vriend dat ik hem zo in verlegenheid heb gebracht.
Nienke dat is inderdaad wel heel vervelend misschien kun je hem uitleggen dat de turkse jongens heel berucht zijn over de verhalen met verschillende meiden en dat je er daarom wel bang voor was maar niet per definitie dacht dat het ook waar was
Heel veel sterkte hoop dat je de kans krijgt het hem uit te leggen als hij het andersom van een jongen zou horen zou hij misschien ook wel schrikken en bij jou verhaal komen doen??
Oooh al die verhalen wel fijn dat we hier kunnen spuwen!
En missymay dat herken ik zoo erg dat je ziet dat er iets in zn hoofd omgaat maar dat ie dat dan ontkent. Dat heb ik dus al op de webcam. Dan zie ik dat er iets is en na lang trekken en vragen komt het er beetje bij beetje eindelijk uit.
Blegh, ik zit er even helemaal doorheen. Ik ben zo geittiteerd omdat:
- askim reageert op Z’s uit haar bed klim acties met “dan moet je nog meer met haar spelen”. Alsof ik niet de hele dag met haar bezig ben ofzo, alsof ik niet ook af en toe iets anders moet doen en alsof ik het allemaal niet goed doe. Zelfs als ik uitleg dat het helemaal niet met moe, maar met de ontwikkeling van een eigen wil te maken heeft blijft hij erbij. Het is mijn schuld.
- askim en ik willen graag voor een toeristenvisum gaan. Alleen tot nu toe ben ik degene die al het uitzoekwerk gedaan heb en krijg ik van zijn kant vooral bezwaren en vragen waar ik het antwoord ook niet op heb. En als ik dan zeg doe ook even wat, want ik heb nu het idee dat je helemaal niet wilt gaat ie dingen zitten doen die ik al gedaan had en dingen vragen aan mensen die het ook helemaal niet weten ipv gewoon even te bellen naar de ambassade.
- als ik dan geirriteerd ben na dit alles en zoiets heb van misschien is het handig om nu even niet te praten, want op dit moment schiet alles me het verkeerde keelgat in blijft ie doorgaan en inderdaad schiet het me dan het verkeerde keelgat in als ik te horen krijg dat ik alleen maar aan mezelf denk. Ja hallo, ik hoef toch niet 24/7 ook nog eens klaar te staan om hem aandacht te geven?
Al met al genoeg irritaties op een dag om zoiets te hebben van ik trek het niet meer. Maar ik weet gewoon even niet wat het is, ben ik nou geïrriteerd om hoe hij is en klikt dat gewoon niet of mis ik hem nou weer te erg en zou ik dat missen eigenlijk gewoon weg willen hebben?
Inka,wat vervelend voor je vandaag!
Ik heb echter geen idee of t te maken heeft dat je m zo ontzettend mist!
Maar ik kan je wel zeggen dat ik dat ook met askim heb,
als ik met hem bel is t allemaal super leuk, en hebben we dolle pret, maar 1maal op msn,is t een stuk stiller,saaier, deprie enzo,ahahah en begin ik me ook zo snel te irriteren!
geen idee ook waar dat aan ligt,
maar t zal heus niet betekenen dat jullie niet bijelkaar horen hoor! misschien begrijpt hij jouwn engels ook niet zo goed,wat je er mee bedoelt enzo…
Hee Inka,
Ik herken veel uit je verhaal.
Soms komt mijn askim ook met zulke onterechte antwoorden.
Ik heb n zoontje, en die is niet sterk is met schrijven, advies van askim was: ga even wat meer tijd aan zn schrijven besteden…alsof ik hier t maar op zn beloopt laat, uitgelegd dat hij bijles krijgt, maar nee was niet genoeg, t was mijn probleem, volgens askim dan he.
Ook ik was druk aan t uitzoeken hoe t zat met een MVV, en ja ook mijn askim ging in t hele dorp (marmaris) vragen hoe t zat, alsof die t weten…ipv ff de ambassade of consulaat te bellen.
En alles wat ik hem vertelde, over hoe en wat, was allemaal anders volgens "vrienden"die hij had gesproken. Tsss alsof die weten wat de regels hier zijn…En idd de tig vragen die hij had, die hij makkelijk zelf op i net kan opzoeken…of ik overal antwoord op heb.
Soms kunnen dit soort reacties best irritant zijn. Alsof ik niks anders te doen hebben dan alles maar uit te vogelen. En heb je ook nog t missen. En tja , daar wordt je soms niet vrolijk van…
Ah Tricia, het is herkenbaar dus. Tja, de beste stuurlui staan aan wal, maar ik zou wel even wat steun van hem willen ipv verwijten. Heb dan juist extra het gevoel dat ik er echt alleen voor sta. En al dat extra werk met dat visum zit ik ook niet op te wachten. Askim heeft toch weinig te doen op zijn werk, maar heb hem ook gezegd zoek het goed uit of laat het. En nou kost het me alleen nog maar meer werk om hem dingen uit zijn hoofd te praten dat het anders zit omdat een of ander ei hem van alles op de mauw zit te spelden. Geeft me het idee dat hij dat ei dan nog liever geloofd dan mij. Askim is er nu dus van overtuigd dat hij het vliegtuig moet gaan verzekeren. En heb hem een paar keer gezegd je moet wel een verzekering hebben, maar volgens mij heeft dat helemaal niks met het vliegtuig te maken. En ik geloof er helemaal niks van dat je voor 60 euro een vliegtuig kan verzekeren. Maar die vriend zei het en die is naar zijn Nederlandse vriendin geweest, dus is het waar. Argh!
Inka > Jemig t lijkt wel familie, you askim en de mijne. Mijn askim had dus ook gehoord, van n vriend die een nederlandse vriendin heeft, en t dus allemaal weet, dat ik n huis moet gaan kopen, want dat dat t visum makkelijker maakt,pfffft
Heb er zoveel tijd aan moeten besteden om uit te leggen dat ze naar je inkomen en arbeidsverleden kijken, maar net wat je zegt, een of ander ei weet t zogenaamd beter.
En kost mij dan weer tijd en een hoop energie om askim uit te leggen/ overtuigen dat dat niks uitmaakt, al heb ik 10 huizen, hij komt echt niet makkelijker nederland in.
En soms lijkt t idd of t roddelcircuit daar eerder geloofd wordt dan dat hij mij gelooft.
Hen soms t idee dat askim denkt dat mijn leven bestaat uit t uitzoeken hoe t mvv in elkaar steekt. daarbij zijn instanties/winkels hier rond 17.00/18.00 dicht, en aangezien ik werk tot 18.00 is soms ff passen en meten wanneer ik kan bellen of langs gaan.
gelukkig is t inmiddels allemaal duidelijk en askim zit op inburgeringsles.
Maar dat tegen spreken en afstrijden van informatie, aaaargh, omdat n ei t beter weet…daar kan ik echt niet tegen. was t laatst zo zat, zei tegen askim trouw lekker met dat ei die weet t zo goed, ik doe niks meer voor je…
hahahaha
mooi gezegt! trouw lekker met dat ei lol2
maar ff kan me voorstellen dat dat oooontzettend begint te irriteren en vervelend is!
Inderdaad, het zou zo familie kunnen zijn zeg. En het geld groeit aan de bomen, koop jij een huis, verzeker ik even een vliegtuig
Die eieren weten het mooi te verzinnen.