Askim klaagmuur

heey meiden dit is geweldig deze klaagmuur:cheer::cheer:ik ben een tijd niet hier geweest geen tijd kom net terug uit antalya pfff too hot
en askim ook nijdig gaat slapen en neemt de ventilator mee haha alles is zo her ken baar die turken hebben een egoooo wooow
tot snel en liefs voor iedereeen hadi bye

oh ja inka tegen mij wordt ook gezegd koop even een huis jaja

Niet alleen een groot ego maar soms zijn het ongelofelijke verwende kleine kleuters :wink:

Hey hallo:$ Ik heb ook wat te klagen,alleen is het niet mn Askim zn schuld. Maar toch moet ik dit even kwijt,is nogal behoorlijk iets…

Nou mn askim kwam gisteravond dus op msn en hij had hele tijd un ongelukkig gezicht… En hij blijft dan natuurlijk volhouden dat er niks is. Maar ik merk/zie/voel dat meteen! Dus na 10 keer vragen komt het er dan uiteindelijk uit. 2 dagen terug zijn er nieuwe mensen in t hotel gekomen,waar hij werkt. Hij werkt in een hotel waar alleen maar mensen uit denemarken komen dus je weet hoe die zijn. Brutaal,luidruchtig en niet verlegen! haha de meeste dan. Maar goed… Hij zegt dus ja er is 1 meisje alleen gekomen van 24 jaar en ze vind me leuk. Ze vraagt om het uur of ik met haar uitga. Nou toen hij dat type ging mn hart dus als een tijdbom te keer. Nou t ging nog verder… Sezgin heeft haar tienduizend keer gezegd dat hij un vriendin heeft en zelfs zn vrienden in het hotel hebben dat geprobeerd duidelijk te maken. Dat meisje wil dat dus ECHT NIET begrijpen. Sezgin heeft zelfs allemaal foto’s van mij en hem laten zien. Maar nee ze blijft maar vragen en hem achterna lopen. Sezgin is dat nu al na 2 dagen spug zat want ze gaat maar door en door. Ze blijft nog fucking 12 dagen in dat hotel!! Nou wat is er gister nu gebeurd… Sezgin had un dag vrij en hij gaat dan alleen savonds in het hotel eten. Hij kwam dus daar om te eten en ja hoor dat wijf komt weer naar hem toe. En ging ze dat weet un stuk of 10 keer vragen. Toen had Sezgin het dus niet meer en hij werd heel kwaad. Hij heeft dus liggen schreeuwen tegen dat wijf en dat wijf heeft dus terug geschreeuwd. En toen heeft Sezgin FUCK YOURSELF geschreeuwd! OEPS! Nou toen begon dat wijf dus te huilen, en halve hotel stond erbij en keek erna :S Wat doet dat wijf? Gaat ze doodleuk naar Sezgin zn manager om te vertellen wat sezgin allemaal gezegd heeft! Dat sezgin geschreeuwd heeft en dat hij gescholden heeft. Nou die manager word dus weer helemaal pissig op Sezgin en hebben ze un hele grote woordenwisseling gehad. Toen is Sezgin dus maar gegaan en nu is het dus de vraag of hij terug mag komen op zn werk:O Hij was gisteravond zo verdrietigggg, hij moet vndaag werken maar hij weet dus niet of hij er uberhaubt nog wel in mag. Bovendien ben ik ook bang dat dat wijf nog meer dingen gaat uithalen. Op zo een moment vind ik het echt moeilijk dat ik in NL zit,want wat zou ik dat wijf graag un lesje willen leren!! Die heeft volgens mij 10 draden loshangen andes ga je toch niet zo lopen doordringen na al 10 keer un nee te hebben gehoord?! Pffff. Dit ben ik effe kwijt… zo dat lucht op:O Hebben jullie misschien tips hoe Sezgin hiermee om kan gaan, of iemand ervaring hiermee? Lijkt me sterk,want volgens mij is dat wijf erg gestoord… Sezgin kan niet un te grote mond gaan opzetten want dan is hij dadelijk zn baan kwijt:(
Pfff…

Jessica, wat een situatie zeg. Al vind ik het helemaal terecht dat hij dat gedaan heeft, ze zal het bloed wel onder zijn nagels vandaan gehaald hebben. Maar wat dat betreft is het klte dat ze een klant is en hij maar personeel.
Misschien kan hij zelf eens met zijn manager gaan praten. Het uitleggen en als hij terug mag komen ook aankaarten dat het voor hem niet werkt als ze hem nog 12 dagen lastig blijft vallen. Heeft hij toevallig een telefoon met opneem functie? Dan zou hij mocht ze toch weer komen het gesprek op kunnen nemen, dan heeft hij in ieder geval bewijs.
Maar als ik hem was zou ik proberen haar zo veel mogelijk te ontlopen. Is misschien ook niet echt klantvriendelijk om iemand te negeren als ze tegen hem praat, maar wat moet ie dan? Ik denk dat gewoon op niks reageren even het beste is, dus ook al niet op een vriendelijk praatje.
Wat een ontzettend sneu mens trouwens. Na 1 keer vragen moet het toch al duidelijk zijn? Ik zou niet eens uitwillen met iemand die al bezet is, wat heeft dat voor nut? Maar inderdaad, die heeft wat draadjes los zitten dus.
Wel l
ig voor je vriend als hij straks door zo’n rot mens zijn baan kwijt zou zijn.
Ik heb trouwens geen idee of er in Turkije regels voor zijn, maar het is toch ergens ontzettend oneerlijk dat de klant alles kan doen en degene die niks doet gestraft wordt. Maar zo werkt het daar wel.
Mijn askim kan een andere baan krijgen als masseur, hij is daar al een paar keer voor gevraagd. Maar wil het niet. Sommige touristes verwachten namelijk s
x ipv een massage en daar heeft hij geen trek in (gelukkig, maar voor mij al niet). Maar als hij het niet zou doen dan kunnen ze gaan klagen bij zijn baas en kan hij zijn baan verliezen. Vond ik ook al zo ontzettend oneerlijk.
Hopelijk loopt het met een sisser af en is het nu wel tot haar door gedrongen. Wel ontzettend goed van hem dat hij zo voet bij stuk heeft gehouden.

Als ik Sezgin was… dan zou ik zeggen… Ok, ok… ik ga wel met je uit… En haar dan gewoon de hele nacht laten wachten… :slight_smile:

@ Cynthia… Het zou un optie kunnen zijn maar denk niet dat Sezgin dit zal doen. Daar is hij het type niet voor,hij zou niet eens iets vriendelijks tegen dat meisje kunnen zeggen haha. Het kan ook verkeerd uitpakken,dan gaat ze gwn weer naar zijn baas en vertellen dat hij haar heeft laten zitten. Ik ken die manager niet maar volgens mij denkt die veel te licht over zijn werknemers… Zoals de meeste in turkije…

@Inka. bedankt voor je reactie… Ze haalde ook echt het bloed onder zn nagels vandaan,anders flipte hij ook niet uit. Hij is un rustige jongen en kan veel hebben,maar niet als het om mij gaat. Dan is hij altijd heel waakzaam en dat vind ik ook fijn. Maar dat zo een wijf dit allemaal kan veroorzaken vind ik verschrikkelijk. Ik bel mn askim vanavond om te kijken of hij terug mocht vandaag naar zn werk en om te kijken hoe t gegaan is. Ben echt benieuwd… Sezgin heeft met zn manager gepraat en heeft ook gezegd dat ze blijft doorzeuren,maar evengoed zijn het gasten en mag sezgin niet uitflippen. hij mag al helemaal geen fuck yourself zeggen en doordat dat meisje ging huilen werd die baas helemaal kwaad. Dat wijf huilde gwn voor de show,zodat mensen kunnen zien hoe ‘slecht’ sezgin is omdat hij niet met haar uit wil! Is toch gestoord man… Hij negeert haar zowiezo bij alles. Vandaag hebbe ze poolparty,sezgin gaat bewust niet mee doen want anders zit zij dadelijk met hem samen in het zwembad. Hij zegt ook hele tijd als ze iets probeert,i will kill her. haha:P doet die natuurlijk niet maar dat laat zien dat hij heeel boos is. Sezgin heeft zn beste vriend tegen haar laten praten dat sezgin echt niet wil. Maar nee ze gaat maar door en ze volgt sezgin ook overal. Staat hij aan de bar dan is zij daar ook enz… Ik bel hem vanavond en ik zal jullie op de hoogte houden wat er vandaag gebeurd is!!
Thanksss

Haaayyy… Daar ben ik dan mt mn vervolg… Heeft effe geduurd,want heb askim ook bijna niet gesproken en we hadden un beetje mot… Sezgin is dus zaterdag naar zn werk gegaan en zn baas was nog steeds boos maar hij was niet ontslagen. Hij moest wel 150 lira betalen voor dat grapje!! 150 liraaaaaaaaaaaaaa, Stelletje gekken, Dat is 75 euro voor zo een klote wijf… En hij heeft al bijna geen geld dus voor hem is dat kei veel!! Sezgin zn vriend is met dat wijf gaan praten… Dat sezgin zoveel heeft moeten betalen en hij dit echt niet leuk vindt enzo… Toen is uiteindelijk dat wijf tot een helder moment gekomen ofzo… Want ze heeft beloofd dat ze hem met rust zal laten!!! Of ze dat nu ook echt gaat doen, i dunno… I hope soo… Ze heeft hem nu al die dagen met rust gelaten… Dus ze houdt zich er nog aan… Maarrrrrr Sezgin heeft het zo gehad op zn werk! Hij moet zich kapot werken en uiteindelijk krijgt hij nog niks… Hij moest laatst van 11 smorgens tot half 4 snachts werke! Beetje van de zotte ofniet? Doordat ik hem zo weinig spreek,word ik ook weer boos en dan pfff:P Haha… Ik snap dat hij het kei moeilijk heeft,maar hij wou tenslotte in un hotel gaan werken! Hij had hiervoor un andere baan maja… Hij heeft gister weer ruzie gehad daaro en vandaag is die gwn niet gekomen naar zn werk. heeft zn collega gebeld van ja ik kom niet meer. Dus sezgin is nu un nieuwe baan aan het zoeken. Bij un restaurant zochten ze nog mensen dus wie weet? I really hope so,because he deserves it!!!

Gelukkig dat ze hem nu met rust laat! Hopelijk blijft het zo! Wel vervelend van die 150 TL :S
Maar vergis je er niet in. Ook in een restaurant zal hij lange dagen maken hoor, voor weinig geld. Dat is standaard hier. Veel dagen, veel uren maar het salaris niet zoveel.

Ja, hopelijk lukt het hem. En waarom moet hij geld betalen voor dit accefietje. Als ik hem was zou ik daar nog even moeilijk over gaan doen. Er zijn toch geen kosten aan gemaakt, dus snap het niet helemaal. Wel blij dat het tot haar is doorgedrongen. Het mocht ook wel een keertje en na 75 euro betaald te hebben kan ik me voorstellen dat hij haar al helemaal niet meer moest tegen komen.
Hopelijk leidt dit tot een veel leukere baan.
En o ja, je bericht is een beetje lastig leesbaar. Vind je het heel erg om de volgende keer gaan msn taal te schrijven. Pff, ik voel me zo oud nu, maar is echt een heel gepuzzel om het te lezen zo.

hahaha inka, daar heb ik nou ook al last van en zo oud zijn we nog helemaal niet al zeg ik het zelf;)

Dat soort penalty’s geven ze ook bij mijn oude werk…
Als je ruzie maakt: hup moet jij betalen
als je in slaap valt in de winkel: hup moet jij betalen
Als je een sigaretje rookt waarvan jij niet wist dat het daar net niet mag: hup moet jij betalen

Ze korten je gewoon op je salaris en als je er harder tegen in gaat heb je kans op nog meer problemen! Zal vast niet overal zo zijn maar mij klinkt het wel bekend in de oren :slight_smile:

Oud of niet… Ik ben toch ook nog niet zo oud (mag ik hopen met mijn 25 jaar haha) maar kan er ook niet zo goed tegen!

haha, Mutlu, inderdaad zo oud zijn we niet. Alleen zo voelt het even wel als ik bij mezelf denk; “wat? De jeugd van tegenwoordig schrijft in een soort geheimtaal”. Uiteindelijk kom ik er wel uit hoor, maar duurt gewoon even.

Sin, wat raar zeg die penaly’s. Van in slaap vallen kan ik me nog wel voorstellen, daar kan een baas eventueel schade van ondervinden. Maar wat als iemand moedwillig iets uit gaat staan lokken? En ik vind ze ook echt belachelijk hoog zeg, voor het loon dat ze daar krijgen al helemaal.

zeker maar ook dat is wel te begrijpen (eens maar nooit meer)

Heyhey
ja ik weer!
haha,
Heb geen ruzie ofzo met askim ,maar begin wat te twijfelen of ie wel te vertrouwen is :frowning:
Heb er een hele nacht niet van kunnen slapen want zit er wel wat mee,

ik heb iemand ontmoet, die daar is geweest en die daar iemand in het hotel waar askim werkt, leuk vind.

Noujaa, wat gepraat met haar, op msn, en vroeg hoe oud haar askim is die ze leuk vind, want ze heeft niks met hem, dus ik zeg oo is dat wel zn echte leeftijd?? want bij Askim is eigelijk ook 24 maar zegt 23,hahah
en dat snapte ze niet, want ze had toch écht goed begrepen dat Y zei dat ie 21 was tegen dat zusje van 16 :S
Noujaa, dat vond ik maar vaag maar goed, en toen had ze het erover want G, die ze leuk vind, wil ook naar nederland komen om te werken deze winter, en zei al dat hij zei dat Y ook hier komt, en vroeg aan mij of ze dan samen kwamen, ik zeg dat heeft ie welles verteld, maar als ik hem visum geef mag hij van mij pas in februarie komen en maar een maand (eigelijk krijgt y helemaal geen visum meer van me :stuck_out_tongue: maar moet het hem ook nog maar vertellen )
en toen zei ze van okee, ja Y zou hier in nederland werken, want hij kon dan bij iemand werken die maaike heet ofzo? zei ze :S
Nou daar weet ik al helemaal niks van af :S

En zij en die jongen die ze leuk vind was ook samen met askim en haar zusje naar t strand geweest, maar ze zei wel dat Y zich braaf heeft gehouden…

Nou oke best, maar, ik weet niet wat ik hier allemaal van moet denken, ik heb het askim gevraagt waarom ie zegt dat ie 21 is…nou geen commetaar, later weer gevraagt hi jzegt i am 23, ik zeg ja maar waarom zeg je tegen haar dat je 21 bent??? omdat zei 16 is???
Hij zegt no i told you before there was costomour 19 with boy 29…nouja goed
entoen zegt ie dat G zei 21…
en toen zei ik, want askim zegt opeens dat hij niet meer met G praat, en dat meisje is pas sinds zondag terug die vond dat ook vreemd, omdat ze zou goed met elkaar konden, ik zeg hoe kan het dat e niet meer met hem praaT? want je bent nog met hem en die 2 meisjes naar t strand geweest …???
nou daar reageerde die helemaal niet op, en zei die ook niks meer, en zag zn kop wel daar in de cam helemaal geshockt ofzo keek ie… en zegt ie doodleuk…anything else?
nouja toen begon ik later maar over iets anders en hebben t nog wel leuk gehad,
maar t blifjt maar in mn hoofd zitten… =(

Nikita, raar verhaal. Maar kan het niet gewoon een misverstand zijn? Verkeer gehoord, verkeer onthouden, verkeerd gezegd (ik vergis me ook wel eens in mijn leeftijd).
Waarom wil je eigenlijk dat Y niet meer hier komt? Is toch juist leuk? Al vind ik het wel vreemd dat hij dan hier zou willen werken, want hij komt dan toch voor jou? Volgens mij mag hij niet eens werken met een touristenvisum en geen idee wat er gebeurd als hij dat toch doet, maar als jij of 1 van jou ouders garant staat vind ik dat wel iets wat hij in overleg moet doen. En als die Maaike hem in dienst wil nemen dan moet ze de boel zelf maar regelen toch?
Heb je het met hem al over dat werken gehad?
Maar ik kan me zijn reactie anything else wel een beetje voorstellen. Dit zijn via via verhalen. Vind het wel goed van je dat je het dan van hem wilt horen hoe het echt zit. Maar ik kan me voorstellen dat Y niet blij is om geconfronteerd te worden met een berg onzin (als het dat is).
En ik denk dat het toch wel heel fijn is om te horen dat Y niks geks gedaan heeft met andere meiden.

Maak je er maar niet te druk over nog. Kijk als je dit soort verhalen nou meer hoort dan zou ik kan ik het me voorstellen. Maar blijkbaar ken je haar ook niet heel goed en je askim wel, dus die verdient toch een beetje meer vertrouwen. En zij kan tegen jou wel zeggen dat ze het goed begrepen heeft (en ik geloof ook prima dat ze dat denkt), maar het kan altijd zijn dat het toch anders zit, gewoon verkeerd verstaan ofzo, of taal probleem. En zelfs al zou hij tegen mensen met wie hij verder niks heeft liegen over zijn leeftijd, als hij dat tegen jou maar niet doet, toch?

Vind het trouwens wel goed van je dat je nog steeds in je achterhoofd houdt dat het allemaal ook wel eens anders kan zitten, je wilt niet de zoveelste naieveling zijn natuurlijk. Maar zou je tegen over een Nederlandse jongen ook zo veel wantrouwen koesteren? Ik weet het, het is wel anders want je ziet elkaar minder, maar een beetje meer credit ten op zichten van iemand die je net hebt ontmoet heeft hij nu toch wel verdient.

Niet te veel bij stilstaan, meis. Een beetje scepsis is best gezond, maar het moet je niet je nachtrust kosten.

1 like

jahoor , had ik met mn nederlandse vriend ook :stuck_out_tongue:
hahaha, ik ben namelijk heel erg onzeker overmezelf… =(
maarja, bedankt voor je reactie…
ik vind het nog steeds appart, want yusuf had ook kunnen zeggen nee, ik ben niet naar t strand geweest, of jaa dat klopt, maar hij zei helemaal niks…dus dan ga ik ook twijfelen lol2

ik vertrouw hem ook wel, en t maakt me eigelijk ook niet uit, maar ja,als ik dat zo hoor, en hij werd al boos dat ik schijbaar met een jongen naar t strand ging in turkije wat helemaal niet waar was ,en dan hoor je dit…

ik wacht t nog even af, en zal m nog wel vragen,met wat dat nou was met maaike want daar heb k hem nog nooit over gehoord.
men moeder zei ook, misschien willen ze je wel uithoren enzo, en vind dat zusje Y gewoon leuk. want dat zusje had me ook toegevoegt op H*ves en later weer verwijdert, de volgende dag, misschien ging ze even fotos checken ofzo,ik weet t niet =(

maar verder is t wel normaal tussen ons hoor,maarja, ik ga me dan van alles in me hoofd halen…='D

Hey Nikita, dat klinkt wel echt vaag hoor, iemand die je toevoegt en dan weer verwijderd. Weet je wat het eerste was wat door mijn hoofd schoot toen ik las hij had ook …: “die jongen heeft wijselijk zijn mond dicht gehouden”, want als hij ontkend had was het ruzie en als hij het bevestigd had dan was je waarschijnlijk door gaan vragen (tot ie iets verkeerd zei), of hem geconfronteerd met zijn dubbele moraal. Ik denk dat er gewoon niet zo veel gebeurd is en ie waarscheinlijk vooral verbaasd is dat je het uberhaupt weet.
Hoe heb je die meid eigenlijk leren kennen? En ik denk dat je moeder wel eens gelijk kan hebben.
En je hebt toch helemaal niks om onzeker over te zijn, meis.

hahaha, ja dat kon ie misschien ook wel gedacht hebben.
Maar hij keek echt geshokt en dan denk ik weer heel gemeen ( hij denkt nu zeker FCK hoe weet ze dat?! ) hahaha

Maar ja, het is wel vaag ja, maar dat meisje had me ook toegevoegt op hves, geen idee ook hoe ze me heeft gevonden, waarschijnlijk via de aquafantasyhve.

Maar sommige dingen wat dat meisje van 19 zei klopt ook, ze zei ook dat Y te veel over de titanic praat,
En dat klopt ook helemaal, dus toen zei ik maar dat ik die film had meegenomen, en dat we die samen hebben gezien,en ik nog een boekje van hem daarover kreeg.
toen zei ze dus van ooh vandaar…
maarja, niet vandaar, want voordat we die film hadden gezien praatte die daar ok al over…hahaha.
En een paardagen terug, vorige week alweer trouwens, belde Y ook om te zeggen dat ie liesje leerde lotje etc had geleerd, en dat zei die dus,en toen komt dat meisje ook te zeggen, dat ze hem dat hebben geprobeert te leren, dus ik zei zo oh, dus jullie hebben dat gedaan.
En andere dingen wat ze verteld over G en Y klopt ook, want dat heeft Y ook welles aan mij verteld, enz, dus pfff :smiley:

Een deels klopt helemaal wat ze zegt, en van dat andere deel weet ik t eigelijk niet…hihi

En als ie inderdaad ja had gezegt, ik ben daar geweest, dan zal ik inderdaad gezegt hebben van, waarom ga jij met hun naar t strand wat heb je met hun te maken weetje wel, maarja die van 19 zei ook dat ie niks heeft gedaan, want ze vroeg of aan mij of hij nooit de verleiding had, en ik zeg niet dat ik weet maar als ik erachter kom, maar nee ik vertrouw hem 100% en zo niet, dan heb ik in hem vergist" , toen zei ze dus dat ze met zn 4e naar t strand waren geweest, maar dat y braaf wasg eweest, en dat ik daar volgens mij wel blij mee mag zijn…

maar als Y nou gewoon nee had gezegt, had ik hem gewoon op zn woord gelooft en dat meisje te gaan wanttrouwen :stuck_out_tongue: hahaha