Nou
De verloren puzzel stukjes zijn op zn plaats.
en t is een heel lang verhaal, en heel toevallig, de 2 andere meiden zijn er een deel van geworden =')
Ten eerste, ik vond het vreemd dat dat meisje mij weer had verwijdert.
Verklaring: Y heeft aan G gezegt 3dagen terug dus? of 4 alweer, Dat dat zusje mij had toegevoegd op hyv*s the dutch faceb**k. G heeft dat 19jarige meisje gebeld, en gezegt dat dat zusje mij moest verwijderen omdat Y anders problemen met mij kreeg…
Dat heeft dat 19jarige meisje mij gisteren verteld.
En ik geloof echt bijna alles wat ze heeft gezegt, ik heb het Y nagevraagd en ja het was inderdaad zo, dus zij verteld wel een boel de waarheid.
Goed gisteren dus tot half 3 snachts online geweest.
Dat andere meisje kwam opeens op duiken die wél een relatie bleek te hebben met G.
Ik weer aan Y informeren of t ;écht zo was dat ze met zn alle naar t strand waren geweest, jaa zegt hij, G vroeg of ik mee wou, want hij wou alleen met meisje19 zijn?!
Nou iig het was dus waar.
Helaas helaas zag G gister avond zijn naam voorbij komen, meisje die iets met G heeft had hem gebeld, omdat ze t dus wist over meisje19. Begon
G opeens tegen mij te praten via Y zn msn,
en hij was woedend.
Hij was kwaad, en echt zo ontzettend pissed.
Ik moest me er niet mee bemoeien, want hij hield van haar niet van meisje19… dus ikz eg waarom ga je verdorie dan naar t strand met meisje19!!!
als je hier een vriendin hebt, hij zei dat ik mn leven moest leven en niet naar de zijne moest kijken,
Meisje die watmet G heeft, al helemaal oohh nee toch, ik zei dat hij jullie erbuiten moesten laten, want Nikita, geeft erom, dus daarom heeft ze t mij verteld enzo.
Maar toen zei ik meteen als eerste, want, datmeisje zei opeens tegen mij toen ze met hema an t bellen was, had G meteen gezegt dat heb je zeker van Y zn vriendin gehoord, en toen begon G opeens kwaad te tieren op msn, dus ik denk wtf waarom gaat Y dat tegen hem zeggen!!! (maar hij zag dus zn naam voorbij komen en hij is boss geworden ofz dus mag hij kijken)
dus ikz eg heel kwaad ook omdat ik t ook niet meer snap, waarom zeg Y dat tegen jou ik dacht dat hij niet meer met jou praat … en hij WE DONT HAVE FIGHTTTTTTT WE HAVE NTO PROBLEM Y AND I ,MAYBE HE WAS LIE TO YOU!!!
dus ik ook al pissig.
ging hij eindelijk weg en Y ook meteen waaorm heb je dat gezegt!!!
dus ik zeg NOU DAT IS TOCH ZO??? tegen wie lieg je nou eigelijk tegen mij of hem?
Want heel appart, G kwam daar elke avond en zaten ze altijd leuk te praten enz
En ik denk dat y gwn tegen mij heeft gezegt dat hij niet meer met mij praat omdat hij er wel van af wist dat g hier een meid had.
want vanmorgen kende hij haar opeens en haar naam dus ja…
En t eerste wat hij gister avond vroeg, was heb je t haar verteld??? dus had ik ja gezegt…
nou ja goed,
i kvind het ontzettend sneu voor die meisjes, en t verhaal klinkt beetje vaag, maar er ontbreken heeel veel stukken, ik weet nu hoe t met y zit, ik heb hem vanmorgen dus gebeld, en hij kwam nog te zeggen, dat dat 16jarige hem leuk vond, en hij ook mijn video had laten zien, maar mn naam zei die dus niet. ( en dan nog dat vage verhaal dat ie zegt dat ie 21 is)
En dit had meisje19 mij ook verteld)) dus dat was ook al waar) alleen niet dat haar zusje hem leuk vond. )
Nou goed, het is nu wel goed met mij en Y die vagen dingen snap ik nu, alles is op zn plaats hahahah
wij nederlanders komen overal achter!!!
Ik heb nog wel contact met dat meisje die wat met G heeft…
Op 1 of andere manier maak ik er nu wel deel van uit, en leef ik met haar mee , ik ben benieuwd wat haar keuze word, al snap k dat dat ontzettend moeilijk is, want meisje 19 heeft meer met g gedaan dan alleen een strand wandeling zegt ze of dat zo is, dat weet ik niet, maar meisje 19 had ontzettend spijt, en voelde zich echt klote omdat ik en dat meisje nu ruzie hadden met die askims vanwege haar.
En G is niet duidelijk tegen haar wat hij begint er elke keer over heen te praten,
G heeft meisje 19 gisteren ook gebeld waarom hij het tegen haar heeft gezegt, en zij zei dat ze t tegen mij had gezegt, en toen zij hij tegen haar ja ik heb een vriendin dat had ik eerder moeten vertellen…maar hij wou nog wel vrienden blijfen zei die,
en hij bleek trouwens toch 27 te zijn en niet 24 wat hij tegen meisje 19 zei
hahaha
heel appart
verhaal
maar we hebben er alle 3 nu mee te maken…
Askim wil geen woord meer horen over G, meisje 19 en dr zusje,
en begon toen gewoon vrolijk verder met,dat ik moest zeggen wie hij van FB moest verwijderen, ik zeg geen1 dat maakt me niet uit…why zegt ie…then i can say witch boy you must delete from Fb…
jaa daahaag
dat kan ie helemaal vergeten, sulletje ,maar hou wel van hem hoor =')