Askim klaagmuur

Nou
De verloren puzzel stukjes zijn op zn plaats.
en t is een heel lang verhaal, en heel toevallig, de 2 andere meiden zijn er een deel van geworden =')

Ten eerste, ik vond het vreemd dat dat meisje mij weer had verwijdert.
Verklaring: Y heeft aan G gezegt 3dagen terug dus? of 4 alweer, Dat dat zusje mij had toegevoegd op hyv*s the dutch faceb**k. G heeft dat 19jarige meisje gebeld, en gezegt dat dat zusje mij moest verwijderen omdat Y anders problemen met mij kreeg…
Dat heeft dat 19jarige meisje mij gisteren verteld.

En ik geloof echt bijna alles wat ze heeft gezegt, ik heb het Y nagevraagd en ja het was inderdaad zo, dus zij verteld wel een boel de waarheid.

Goed gisteren dus tot half 3 snachts online geweest.

Dat andere meisje kwam opeens op duiken die wél een relatie bleek te hebben met G.

Ik weer aan Y informeren of t ;écht zo was dat ze met zn alle naar t strand waren geweest, jaa zegt hij, G vroeg of ik mee wou, want hij wou alleen met meisje19 zijn?!
Nou iig het was dus waar.

Helaas helaas zag G gister avond zijn naam voorbij komen, meisje die iets met G heeft had hem gebeld, omdat ze t dus wist over meisje19. Begon
G opeens tegen mij te praten via Y zn msn,
en hij was woedend.
Hij was kwaad, en echt zo ontzettend pissed.
Ik moest me er niet mee bemoeien, want hij hield van haar niet van meisje19… dus ikz eg waarom ga je verdorie dan naar t strand met meisje19!!!
als je hier een vriendin hebt, hij zei dat ik mn leven moest leven en niet naar de zijne moest kijken,

Meisje die watmet G heeft, al helemaal oohh nee toch, ik zei dat hij jullie erbuiten moesten laten, want Nikita, geeft erom, dus daarom heeft ze t mij verteld enzo.

Maar toen zei ik meteen als eerste, want, datmeisje zei opeens tegen mij toen ze met hema an t bellen was, had G meteen gezegt dat heb je zeker van Y zn vriendin gehoord, en toen begon G opeens kwaad te tieren op msn, dus ik denk wtf waarom gaat Y dat tegen hem zeggen!!! (maar hij zag dus zn naam voorbij komen en hij is boss geworden ofz dus mag hij kijken)
dus ikz eg heel kwaad ook omdat ik t ook niet meer snap, waarom zeg Y dat tegen jou ik dacht dat hij niet meer met jou praat … en hij WE DONT HAVE FIGHTTTTTTT WE HAVE NTO PROBLEM Y AND I ,MAYBE HE WAS LIE TO YOU!!!
dus ik ook al pissig.

ging hij eindelijk weg en Y ook meteen waaorm heb je dat gezegt!!!
dus ik zeg NOU DAT IS TOCH ZO??? tegen wie lieg je nou eigelijk tegen mij of hem?
Want heel appart, G kwam daar elke avond en zaten ze altijd leuk te praten enz
En ik denk dat y gwn tegen mij heeft gezegt dat hij niet meer met mij praat omdat hij er wel van af wist dat g hier een meid had.

want vanmorgen kende hij haar opeens en haar naam dus ja…
En t eerste wat hij gister avond vroeg, was heb je t haar verteld??? dus had ik ja gezegt…

nou ja goed,
i kvind het ontzettend sneu voor die meisjes, en t verhaal klinkt beetje vaag, maar er ontbreken heeel veel stukken, ik weet nu hoe t met y zit, ik heb hem vanmorgen dus gebeld, en hij kwam nog te zeggen, dat dat 16jarige hem leuk vond, en hij ook mijn video had laten zien, maar mn naam zei die dus niet. ( en dan nog dat vage verhaal dat ie zegt dat ie 21 is)

En dit had meisje19 mij ook verteld)) dus dat was ook al waar) alleen niet dat haar zusje hem leuk vond. )

Nou goed, het is nu wel goed met mij en Y die vagen dingen snap ik nu, alles is op zn plaats hahahah
wij nederlanders komen overal achter!!!

Ik heb nog wel contact met dat meisje die wat met G heeft…
Op 1 of andere manier maak ik er nu wel deel van uit, en leef ik met haar mee , ik ben benieuwd wat haar keuze word, al snap k dat dat ontzettend moeilijk is, want meisje 19 heeft meer met g gedaan dan alleen een strand wandeling zegt ze of dat zo is, dat weet ik niet, maar meisje 19 had ontzettend spijt, en voelde zich echt klote omdat ik en dat meisje nu ruzie hadden met die askims vanwege haar.
En G is niet duidelijk tegen haar wat hij begint er elke keer over heen te praten,

G heeft meisje 19 gisteren ook gebeld waarom hij het tegen haar heeft gezegt, en zij zei dat ze t tegen mij had gezegt, en toen zij hij tegen haar ja ik heb een vriendin dat had ik eerder moeten vertellen…maar hij wou nog wel vrienden blijfen zei die,
en hij bleek trouwens toch 27 te zijn en niet 24 wat hij tegen meisje 19 zei
hahaha
heel appart
verhaal

maar we hebben er alle 3 nu mee te maken…

Askim wil geen woord meer horen over G, meisje 19 en dr zusje,

en begon toen gewoon vrolijk verder met,dat ik moest zeggen wie hij van FB moest verwijderen, ik zeg geen1 dat maakt me niet uit…why zegt ie…then i can say witch boy you must delete from Fb…
jaa daahaag
dat kan ie helemaal vergeten, sulletje ,maar hou wel van hem hoor =')

Phoe, Nikita, dat je het zelf nog snapt, want dat is het belangrijkst. En dat het goed zit tussen jullie natuurlijk. Maar al met al zitten jullie er mooi tussen, terwijl jullie er eigenlijk allebei niks mee te maken hebben.

hahaha jaa t is wat, t is echt ontzettend vaag!

En ja wij zitten er nu ook tussen

nouja Y & G zijn wel met meisje 16 en 19 opgetrokken …
Terwijl G al een relatie had ,
en met die van 19 ging, en die van 19 ging weer met mij contact opzoeken, omdat ik weer met Y heb, en Y met G omgaat…

ikweet tniet, maar t lijkt haast een …
hoe noem je dat ookalweeR?
zo’n kring die van start een rondje gaat, en weer bij start eindigt…hahahha
noouujaa

het is nu een situatie waar we allemaal mee temaken hebben

ik vind het niet leuk dat y niet eerlijk tegen me is geweest,
meisje 19 is voorgelogen en “gebruikt”
g zn vriendin is zowat óók bedrogen"
Maar G en mijn askim gaan met elkaar óm
Y licht G in, dat meisje 16 mij heeft toegevoegd en dat ie nu problemen krijgt, G helpt hem weer…
G zn vriendin belt G op, En G gaat weer via Y tegen mij tekeer gaan…

hahahaha echt een soap is t geworden…niet leuk

Nee, niet echt. Hopelijk is het nu gewoon klaar. En is er nu wel of niet iets gebeurd met dat andere meisje, want zowat bedrogen is weer niet echt bedrogen natuurlijk.

Nou wat ik opmaak, wat dat meisje tegen mij zegt, is dat G er niet veel over zegt.

Ik krijg nu ook een berichje van die 19jarige die heeft maar gezegt dat er niet veel is gebeurt, omdat ze t niet kapot wil maken tussen hun, terwijl ze tegen mij zei dat er wel wat meer is gebeurt…
nouja… haha
ik hoop dat t wel goed komt met die ene die wat met hem heeft, , al zou ik zown iemand voor geen cent meer vertrouwen =')
Want vorige week donderdag was die 19jarige bij zn huis enzo, en dat meisje had hem toen ook gebeld,en had G gezegt dat ie de hele dag aan t slapen was =(
En vrijdags zaten ze lekker met zn alle tot half 5 smorgens op t strand…
En wat heeft mijn schat toen gezegt,ik kon niet online komen want t was druk,haahaa
smeerlappen zijn het hoor =)

1 like

Tja, inderdaad, dat liegen is echt niet cool. Maar van dat meisje ook wel vaag, door het zo in het midden te laten lijkt het nu alsof er heel wat gebeurd is en misschien valt dat dus wel heel erg mee nog. Als ik dat andere meisje was zou ik het precies van allebei willen weten.

Jaa daarom :frowning:

maar die G vertelt er al helemaal niks meer over,
en ze stuurde zojuist een bericje naar me, dat ze al wat ietsje opgeluchter was, omdat die ene zei tegen haar dat er niet meer was gebeurd dan wandelen enz.

en ze heeft vanavond een bruiloft enz, dus ik weet nou ook niet wat ik moet doen, verpest ik nog die hele avond, en dat meisje weet nou ook niet meer of ze t eerlijk moet vertellen…

misschien heel slecht van mij,of moet ik t gewoon een andere x zeggen, wil haar niet meer ALWEER klote laten voelen, :frowning:

Nou ja, als dat meisje tegen jou ook niet echt duidelijk is geweest dat er wel van alles is gebeurd zou ik eerst haar vragen om duidelijkheid of het verder laten. Wie weet is er wel echt niks meer gebeurd dan wandelen.

Daar ben ik ook weer hoor:( Ik moet dit even kwijt,want ik voel me zwaar klote! Mijn vriend is overgeplaatst naar een ander hotel buiten alanya. Konakli dus… Daar is geen centrum en geen mogelijkheid tot beltegoed kopen. Hij heeft alweer geen geld,want zijn loon wordt weer eens ingehouden. Afgelopen vrijdag had ik mijn vriend 1 week niet gesproken. Ik huil mezelf elke dag in slaap,want ik mis hem vreselijk. Ik weet niet wat er in hem omgaat en hoe het met hem gaat. Ik wil 30 december voor 4 dagen naar Istanbul met hem gaan,maar doordat ik hem bijna niet spreek weet ik niet meer wat ik moet doen. De ticketprijzen lopen omhoog en ik moet nu toch echt bijna een ticket gaan boeken. Maar ik wil eerst goed met hem praten voordat ik dat ook echt doe. Afgelopen vrijdag is hij voor 15 minuten op msn gekomen,terwijl hij gezegd had we kunnen goed praten! Niks goed praten! Er staat gewoon een stomme ober mee te lezen en dan moet hij opeens weer gaan werken. Na een half uur komt hij weer op msn en is hij de hele tijd : online,ofline,online,ofline. Hij zegt dat het internet van hotel probleme heeft,ja dat kan maar toch. Ik moest gaan werken dus ik ben gewoon gegaan. Hij heeft me belooft om gister middag op msn te komen en ik maar weer zitten wachten. Meneer komt weer niet,ik heb gesmst. Staat zn telefoon zoals gewoonlijk uit! Ik weet echt niet wat ik met deze situatie aan moet. Als hij op msn komt dan zegt die echt dingen zoals ik wil geen ander en ik wil alleen jou en je moet geduld hebben want heb het nu gewoon moeilijk. Ja ik snap dat hij het moeilijk heeft,maar wanneer houdt dat eens op? Hij wou tenslotte zelf in het toerisme werken:( Hij heeft me gezworen in oktober naar Antalya te gaan verhuizen en naar de universiteit te gaan. Maar ik weet echt niet meer of ik dit nog moet geloven:( Als de manager van het hotel iets zegt,blijft hij zeker weer in alanya! Ik was 21 augustus jarig en hij heeft me gezegd ja ik heb een leuke verassing voor je. Hij had een cadeau en heeft dit opgestuurd naar NL. We zitten nu op 19 september en er is nog steeds geen cadeau. Ik denk gewoon dat hij niks heeft gestuurd :frowning: Uit ervaring weet ik dat het maximaal 3 weken kan duren… :frowning: Ik vind dit allemaal bij elkaar zo moeilijk en kan wel wat steun gebruiken:( Hoe zouden jullie in zo een situatie handelen?

Jessica, mijn ervaring is dat post soms helemaal niet aan komt, of dat het veel langer duurt. Geef die jongen wat dat betreft een beetje meer credit. Waarom weet je eigenlijk zeker dat hij niks gestuurd heeft? En dan nog, is een kado zo belangrijk?
Dat de ticketprijzen oplopen is wel heel vervelend. En ik kan me voorstellen dat je wel zeker wilt zijn over hem voor je boekt. Misschien moet je hem dit probleem voorleggen en anders gewoon concluderen dat 30 december hem niet gaat worden. Als je zekerheid wilt en hij wil of kan je dat nu niet geven dan kan je het jezelf wel geven.
Misschien is het tijd om je even wat meer op jezelf te richten. Jezelf elke nacht in slaap huilen is niet goed. Je moet ook nog van het leven hier kunnen genieten natuurlijk. En een hele middag wachten is niet leuk. Ik ken het wel hoor, maar ben er nu veel lakser mee geworden. Als hij er niet is, dan niet, komt vanzelf wel weer. Jou leven hier moet ook gewoon verder gaan.
Misschien handig om hem anders te zeggen dat je wel merkt wanneer hij wel tijd voor je heeft, dat hij dan kan sms-en, maar dat je niet blijft zitten wachten.
Jessica, dit is allemaal waarschijnlijk helemaal niet wat je wilde horen. Maar een lange afstands relatie is gewoon moeilijk. We kennen het hier allemaal. En volgens mij is de enige manier waarop het werkt door ook allebei je eigen leven te leiden. Ik heb soms ook weken wat minder tijd voor mijn askim, dan spreken we elkaar ook minder vaak dan we zouden willen. Maar soms wil je wel, maar gaan de dingen gewoon even niet anders. Ik denk dat dat bij jou askim ook het geval is, want ik lees nergens dat hij niet gek op je zou zijn en uit je vorige bericht bleek toch ook dat hij gek is op jou en jullie relatie serieus neemt.
Sterkte in ieder geval.

Oooh wat ben ik blij deze topic te lezen (klinkt misschien verkeerd :wink: )!

Ik dacht al dat ik met een abnormale askim zat, maar als ik dit hier lees is het toch niet uitzonderlijk… Ofwel zijn zij allemaal weinig betrokken bij hun relatie ofwel verwachten wij net iets teveel? Of ligt de waarheid ergens in het midden? :slight_smile:

Wanneer ik net terug was van Turkije werd ik overstelpt met berichten op GSM, op facebook, belde hij me… Nu is dat al heel wat minder, zijn GSM is kapot dus we kunnen niet bellen (heb het gecheckt, hij werkt écht niet meer :tssk:), en nu heeft z’n PC een virus waardoor hij niet meer zoveel online kan… en hij lijkt maar niet te begrijpen waarom ík dat vervelend vind!

Als ik hem iets stuur op facebook, en ik zie dat hij online is geweest maar niets heeft terug gestuurd, ga ik al uit de bol! :redface:

Mannen zijn van Mars, vrouwen van Venus I guess? Ik ben alleszins blij te lezen dat het niet uitzonderlijk is hem even niet te horen en er te moeten van uitgaan dat hij nog aan me denkt ook al stuurt hij me niet om de 5 voet een bericht…

Bij mij begon het donderdagmiddag, misschien is het beter als we niet meer iedere dag bellen. Ik zeg wrm als we straks samen zijn dan zie/spreek je me ook iedere dag. Ik snapte er echt niks van. Vervolgens had ik zoiets van ok ik zal je mening hierover respecteren ik bel je wel een dag niet.

Hangt ie zelf donderdag avond aan de telefoon. Maar ik had mijn telefoon op stil gezet dus niet gesproken. De volgende dag spreek ik hem via de telefoon. Zegt ie kan je over 10 min terug bellen, don’t forget don’t forget i want to speak with you.
Ik vragen wat wil je nou? Wil je me iedere dag spreken of niet? Ja ik wil je iedere dag spreken ik mis je zo en wil je stem horen. En dan vervolgens komt zaterdag avond… :

Pff… vannacht met mijn askim gesproken. Als eerste ging ie echt door het lint omdat ik volgens hem met een Turks nummer belde, terwijl ik gewoon met een NL nummer belde. Toen hij me eindelijk wilde geloven dat ik gewoon in NL was en niet in Turkije kwam het volgende:

Babe we can not get married.
Dus vanaf mijn zijde de vraag. Why?

En toen kwam het verhaal van, mijn familie wil dat ik bij je weg ga. Ze hebben het mij drie dagen geleden verteld. En sindsdien willen ze niet meer tegen me praten. Ik ga morgen met ze praten.

Vervolgens zegt ie maak je alsjeblieft niet druk, op een dag kunnen we echt samen zijn ook al staat mijn familie er niet achter ik blijf bij jou…
Het is echt totaal tegenstrijdig het ene moment zegt ie ik wil met je trouwen en het volgende moment zegt sorry we can’t… :S:S

Het gekke is dat ik zijn moeder nog 1 week geleden heb gesproken, zij spreekt weliswaar alleen turks dus het ging wat moeizamer. En zij zegt ik zou je graag nog een keer willen zien, verteld ze ook meteen aan mn askim da ze me gesproken heeft en nu nog geen week later is het zoals dit…

Pff Mannen, echt geen hoogte van te krijgen :frowning:

Bianca wat een lastige situatie… hoelang zijn jullie bij elkaar als ik vragen mag?

Oei Bianca dat is inderdaad echt niet leuk om te horen! Vreemd ook als je zijn moeder net nog gesproken hebt.

Vraag maar snel duidelijkheid want onzekerheid is echt niet leuk…

Good luck

Ik heb het een en ander in het verleden met een niet zo leuk ex vriendje meegemaakt. Dat heb ik hem verteld, en dat is bij zijn ouders terecht gekomen. Zijn zus blijkt hetzelfde meegemaakt te hebben, zij zeggen dit zal tussen jullie in blijven staan.

Pff… maja hij zal met ze gaan praten en zie het allemaal wel.
Wij kennen elkaar sinds Juni, nog niet zo lang. Maar op de een of andere manier heb ik me nog nooit zo gevoeld en hij ook niet.

Het liefst stap ik nu gewoon echt op het vliegtuig :frowning:

bianca ik kan er natuurlijk niet over oordelen omdat ik niet weet wat er gezegd en gebeurt is, maar hoe lastig het ook is ik ben bang dat je askim uiteindelijk voor zijn ouders zal gaan kiezen zoals de meeste vaak doen en als zij het echt niet zien zitten moet hij nog maar een keer met ze praten en hopen dat ze het anders gaan zien!!!

Ik snap dat je meteen een ticket wilt boeken en wilt gaan! Is dat ook een optie??

@Bianca we hebben al gepb’t… Hopelijk komen jullie eruit lieverd!!

Hier als mn mannetje een beetje chagrijnige dag heeft, gaat hij er soms wat erg vanuit dat ik al vloeiend Turks spreekt en kan dan chagrijnig worden als ik iets niet duidelijk genoeg uitleg haha! Soms is het een stuk ongeduld hoor die kerel van mij!

Mayra: dan zou ik juist in het duits overgaan!! :wink:

Lang geleden dat ik nog ruzie gehad heb met m’n askim, maar nu heb ik toch weer even wat te klagen :smiley:

was ie net op msn, en ik was met wat vriendinnen aan het praten ook, en hij zag op webcam dat mijn ogen ook nog naar andere personen ging, dus zegt hij : ik wacht op jou … k zeg : voor wat?? zegt hij : om te praten, maar ik zie dat je druk bent, ik kom later nog wel eens terug wanneer je tijd hebt voor mij :open_mouth:

zeg ik : ik ben met wat vriendinnen aan het praten , hij zegt : ja, oké, je kan praten, ik ben toch weg … en weg was ie …

ZOOOOOOOO KINDERACHTIG!!! & kan ik me echt boos in maken, hij verwacht dat wanneer hij online is dat al mijn aandacht naar hem gaat, sorry hoor, ik heb ook nog andere vriendschappen die ik graag wil onderhouden!

@ Mutlu
Hij gaat inderdaad met zijn ouders praten wat er nu precies is. Dus het is gewoon even afwachten.