Askim klaagmuur

@bianca ik hoop dat het goed komt meis en dat zijn ouders het accepteren!!!

Jullie hadden gelijk… Hij heeft voor zijn familie gekozen…
Bedankt, jullie hadden mij hier al op voorbereid.

Dikke knuffel bianca :frowning:
heel veel sterkte

Bianca: sterkte meis! :kus:

Oei Bianca zo jammer! Hebben jullie er tenminste uitgebreid over kunnen praten?

Sterkte alleszins :confused: is nooit leuk

shit bianca wat een akelig nieuws… toen ik het schreef dacht ik nog, wel een beetje hard, maar helaas heel vaak de waarheid… sterkte meis!! als je wat kwijt wilt je weet ons hier te vinden!! kus

Sterkte Bianca…jammer genoeg kiezen ze 9 van de 10 keer altijd voor de familie…

Hmmm zie ik hem eindelijk nog eens online en kom ik volgende week bij hem, is het eerste wat hij me vraagt of ik een vishengel met lijn kan meebrengen… Ik zeg ja ok, maar je betaalt me terug he? en dan zegt hij dat hij me in de zomer zal terugbetalen, ā€˜beloofd’ :mad:

Direct afgeblokt en gezegd dat ik dat niet leuk vind, en of het daarom is dat ik moet afkomen, en dan was het direct van ā€œforget it babeā€ :mad::mad:

grmbl ik zit toch niet met eentje die aan het clichĆ© ā€œis op zoek naar gemakkelijke melkkoeā€ voldoet hoop ik

…of ben ik paranoia?

en nog iets: ik vroeg hem hoe het kwam dat hij geen geld heeft na een hele zomer gewerkt te hebben, en hij zegt dat hij terug is uit het leger en zijn belastingen heeft moeten betalen met het geld dat hij deze zomer verdiend heeft… kan dat?

liesje ik heb vaker gehoord dat jongens na hun dienst tijd vaak geld moeten terug betalen aan mensen die hen onderhouden hebben met extraatjes in het leger! Tessa kan beter vertellen wat ze daar verdienen en hoe het gaat, maar ik weet van mijn ex dat ook hij allemaal schulden had na dienst tijd en dat hij met de zomer werken dat kon terug betalen! Maar dus ook niks overhad na die tijd.

En wat betreft die hengel…tja daar moet je zelf achter staan natuurlijk om zoiets mee te nemen. Ik neem ook wel eens dingen voor mijn askim mee, maar meer omdat ik weet dat hij het nodig heeft of leuk vindt en niet omdat hij het vraagt. Als jij voelt dat je gebruikt wordt, zou ik het niet meenemen en kijken wat daarop zijn reactie is… is die normaal kan je altijd daar nog een hengel kopen om hem cadeau te doen?!

succes meis!

Hmm op een duur zou een mens echt paranoia worden van alles wat je leest he :confused:

't is nu ook niet dat een vishengel iets is van 10 euro… en in Turkije zou het allemaal brol zijn.

Ik denk dat ik hem eentje zal kopen en meebrengen als alles nu de eerste keer goed gaat, en ik met Kerstmis misschien terug ga. Er zullen dan nog wel visjes te vangen zijn zeker? :smiley:

Hmm op een duur zou een mens echt paranoia worden van alles wat je leest he :confused:

Is het van het lezen? of is het van de vooroordelen die de mensen zeggen??

De vooroordelen die ik hier gelezen heb :slight_smile: (en daarmee bedoel ik in die specifieke topic vooroordelen he, dus wat de anderen te horen krijgen, niet hoe jullie erover denken)

Op enkele dichte vrienden na weet niemand uit mijn omgeving wat er aan de hand is dus ben tot op vandaag nog niet geconfronteerd met vooroordelen.

Probleem is ook dat ik in mijn vorige relatie altijd zo meegaand ben geweest en het mijn vriend altijd zó gemakkelijk heb gemaakt dat dit zich volledig tegen mij heeft gekeerd :confused: en ik ben op een duur panisch om dit nog een keer mee te maken…

Het was gewoon zo’n mottige vraag, ik vind, ofwel krijg je een cadeautje en vraag je niet expliciet wat je wil, ofwel vraag je iets specifieks maar dan betaal je het terug… En kheb hem nu al een toffe sweater gekocht en ik zou hem mijn oude GSM geven zodat hij kan bellen, lijkt me wel genoeg voor zo’n eerste keer wanneer ik totaal nog niet weet waar ik aan toe ben.

Ik wil echt zeker zijn dat hij bij mij is voor de juiste redenen.

Man die afstandsrelaties… der komt toch wel wat bij kijken :o

*liesje doordat je in je vorige relatie meegaand bent geweest, ga je nu het tegenover gestelde doen, want je wilt niet nog een keer dat het gebeurt, maar als dit echt zijn wens is, kun je ook andere dingen thuis laten voor een volgende keer… niet teveel in 1 keer het gaat tenslotte erom dat jij er bent en niet de hengel of het shirt :wink: *

en ja de vooroordelen op het topic heb ik geopend, niet dat ik er zelf veel last van heb, maar je hoort gewoon zoveel, wacht maar tot het moment dat je daar geweest bent en terug komt en verteld dat je met een turk bent :smiley: ben je alvast voorbereid en weet je gelijk hoe orgineel de mensen zijn!

1 like

:smiley: geweldig verhaal! :kus:
en inderdaad een erg goed idee om de cadeautjes te wisselen! Hoewel ik hem graag in die mooie sweater had gezien :wub: maar dat kan dan met kerstmis…

liesje je ziet je askim neem ik aan nog liever zonder :wink: dus kerst is vroeg genoeg!! :D:D

nou ga ik om prive redenen mijn verhaal weer weghalen, wilde dat jij het zou lezen en dat heb je gedaan!!! x

Goedemorgen dames,

Helaas is mijn slagzin van gisteren op ā€œtlkā€niet voor iedereen uitgekomen. En dus ook niet voor mij! (Zet daarom mijn verhaal maar even bij dit topic. Denk dathet daar het beste thuis hoort!)
Heb de hele dag in mijn badjas rond gelopen en had echt nergens zin in! En nu is het er nog niet beter op geworden. Askim is nog steeds boos (heb hem gisteren even gesproken), en wil zelfs een ā€œheleā€ tijd niet met mij praten! Zal even een tipje van de ā€œsluierā€ oplichten!

Ik wilde donderdag Askim vertellen dat een vriend (die wij allebei kennen vanuit het hotel waar hij zelf heeft gewerkt), mij via de vriendin van zijn broer, gevraagd had of ik haar kon helpen om voor zijn broer garant te staan! Omdat de vriendin van zijn broer dat zelf niet kon en niemand anders had die dat wel wilde doen! (heb inmiddels aan die persoon al doorgegeven dat ik dat dus niet kan doen!)
Maar wilde dat dus met Askim bespreken, alleen voordat ik enige uitleg had kunnen geven had hij de verbinding met MSN al verbroken en nam hij ook zijn telefoon niet op en zelfs die had hij uit eindelijk gesloten! Toen hij nl. hoorde dat ik contact had met die ā€œvriendā€ wilde hij direct weten waarom ik met hem contact had en noem maar op!! Toen hij zo reageerde begon ik een beetje te ā€œglimlachenā€ want ik was hierdoor zeer gevleid! Maar hij dacht dus (achteraf) dat ik hem zat uit te lachen! Heb dus helemaal niet de gelegenheid gehad om e.e.a. uit te leggen. En was daar dus ook behoorlijk boos over! Heb dan ook geen contact meer met hem gezocht en gewacht tot hij weer contact met mij op nam. Nou dat gebeurde dus gisterenavond, maar hij deed dus net of dat er niets was gebeurd! Hij wilde weten hoe ik me voelde en toen ik dat vertelde en hem er aan herinnerde wat er was gebeurt werd hij weer boos! Ik zou hem niet begrijpen! En volgens hem reageer ik de hele tijd ā€œkinderachtigā€ ja ja het is toch niet te geloven!!! Over ā€œkoppigā€ zijn gesproken!! Dit is toch echt het toppunt! Je begrijpt dit gesprek ging helaas van kwaad tot erger. En uit eindelijk heeft hij weer zijn MSN gesloten voor mij!

Ik word hier zo gek van! Heb hem een email gestuurd met een brief van mij daarbij met uitleg. En dat ik wil weten wat hij nu van mij verwacht en dat ik niet alles zomaar accepteer van hem! Ik weet alleen niet of hij dit allemaal zult begrijpen, want hij kent wel een beetje engels, maar ik weet ook dat dit lastig is voor hem! En dat maakt het er dus ook weer niet gemakkelijker op, want dan krijg je weer van dat soort misverstanden! Heb hem daarom vanochtend ook nog een sms gestuurd en nogmaals uitgelegd dat ik van mening ben dat ik niets fout heb gedaan. En dat het aan hem is om weer contact te zoeken als hij dat nog steeds wil!

Echt meiden ik kan hier zo slecht tegen! Het maakt me af en toe helemaal gek! Ik hou zoveel van hem en zou hem voor geen goud kwijt willen, maar ik weet ook dat ik dit soort situaties gewoon niet lang vol kan houden! Misschien herkennen jullie hier iets in en hebben jullie dit zelf ook weleens zo mee gemaakt. Zou het daarom wel fijn vinden als jullie mij hier advies in kunnen geven! Ik weet wel dat ik hem nu gewoon even links moet laten liggen en als hij echt zoveel om mij geeft dat hij vanzelf wel weer contact opneemt. Maar ik vind dat zo moeilijk! Vooral om dat ik de ā€œredenā€ waar het om gaat echt helemaal nergens op vind slaan! Maar goed ik ben blij dat ik het hier weer even van me af heb kunnen schrijven en ben dan ook van plan om mijn energie nu in iets ā€œnuttigsā€ te gaan steken. Dan alleen maar af te wachten totdat Askim’s humeur is opgeklaard! Ik hoop alleen dat ik voldoende geduld heb om op hem te wachten! Want het maakt me zo onrustig! En het blijft maar in mijn hoofd malen!

Liesje even antwoord op de vraag van de belastingen na de diensttijd. Ik ben daar niet van op de hoogte ze krijgen in dienst alleen een vergoeding van een paar tientjes per maand wordt ook wel sigaretten geld genoemd. Verder stort de familie geregeld geld zodat hij kan bellen en naar het internetcafe kan als hij vrij is, wat ik ervan begrepen heb is dit normaal en hoeft het niet terug betaald te worden. Dit kan er bij mijn askim mee te maken hebben dat hij ook zijn hele leven al helpt op de markt bij zijn ouders dus zijn steentje bijdraagt. Wat betreft die hengel ik herken het een beetje toen ik onverwacht voor 4 dagen kwam belde hij ook nog terug en vroeg of ik nog een fles drank mee wilde nemen die was dan weer voor een vriend waar we zouden logeren, het is aan jezelf ik kan alleen maar zeggen blijf bij je eigen gevoel dan zit je meestal wel goed. Geen dingen tegen je zin in doen leer elkaar eerst wat beter kennen soms plaats je het in een verkeerd daglicht en bedoelt hij het helemaal niet zo met de tijd wordt dat steeds duidelijker veel plezier daar!!!

Conny ingewikkeld verhaal moet ik zeggen. Het is wel soms zo en dat is in iedere ruzie of discussie zo dat het je maar even moet laten voor wat het is. Ieder even je eigen weg afkoelen en er soms later weer over hebben. Als je het te graag op wilt lossen of duidelijk wil maken en hij is op zijn manier gekwetst dan blijf je in een circeltje rond praten. Verder het zorgen maken of niets horen ja ik zei laatste keer al dat gaat met de tijd wel over en toen zei je ik ken hem al vanaf 2007 dus dat is het dan niet. Dus daar weet ik niet goed antwoord op ik heb met askim inmiddels zo een vertrouwensband opgebouwd dat ik dat gelukkig niet meer heb. Ook zit hij in dienst dus dan is het toch anders kwa telefoon en internet contact, misschien dat de andere meiden daar nog een goede tip voor hebben. Ik zou zeggen ook je eigen dingen houden en je plezier in je eigen leven met vriendinnen en kinderen en je honden, dan kan je het soms wat beter naast je neer leggen :wink: succes ermee

1 like

Hmmmm het ziet er naar uit dat ik deze topic weer even moet boven halen :frown:

De dip met m’n askim blijft maar duren, is nu al sinds woensdag dat hij precies minder geĆÆnteresseerd lijkt op de chat, ik moet het gesprek steeds op gang houden en hij antwoordt steeds heel kort, ik weet dat hij ondertussen poker zit te spelen maar nu vindt hij dat spelletje toch zeker niet interessanter dan mij??

En ik ben ook degene die zegt ā€˜miss you’, of ā€˜love you’, en hij antwoordt steeds ā€˜me too’ maar het is nooit eens omgekeerd, dat hij dat eerstes tegen mij zegt. En hij vraagt zo weinig naar m’n leven!

En hij heeft het helemaal niet door hoor, voor hem is er geen vuiltje aan de lucht. Maar ik zie weer spoken en heb het gevoel dat het hem allemaal niet zo interesseert… Misschien dat hij er gewoon van uit gaat dat ik wel weet dat hij me mist? Maar ik wil dat toch wel eens horen ook!

Grmbl misschien zijn het m’n hormonen wel :mad:, ik weet het niet, voel me zo onzeker.

En los van het feit dat hij al een maand weer geen GSM heeft is nu ook z’n internet afgesneden omdat hij het niet kon betalen… Is zo ondenkbaar bij ons :slight_smile: maar na Nieuwjaar heeft hij weer wat geld. Maar de communicatie zal er de volgende weken alleszins niet op verbeteren, hij is enkel online vanuit de bar waar hij werkt (misschien daarmee ook dat de gesprekken wat minder zijn? of is dat ijdele hoop? ;)).

Heb gisteren voor ik ging slapen een hele brief geschreven over hoe ik me voel maar ben nu aan’t twijfelen om hem ook te typen, uiteindelijk ben ik weer aan’t panikeren over iets dat nog geen week bezig is want vorige week zondag hebben wel wel heel leuk gebabbeld… Ik zou wel erg gek over komen…

Denk dat ik het wat zal laten bezinken, volgende week moet hij toch erg hard werken en zal ik hem bijna niet horen, en dan zie ik na Nieuwjaar wel of het verandert of niet. Indien niet ga ik hem er toch eens op aanspreken, uiteindelijk moet je elkaar toch een beetje koesteren vind ik.

Sorry als ik gezaagd heb :slight_smile: maar ik wou het toch even voorleggen aan de Raad der Wijze Vrouwen :smiley: