Liesje moeilijk.
Ik denk dat je hem moet bellen of smsen en het hem gewoon moet zeggen.
Lijkt mij namelijk super irritant als hij nooit iets zegt. En vooral als hij niet naar je leven vraagt, dan zou het voor mij echt niet als vriendje voelen. Maar wie weet zit hij ergens mee, ik weet het ook niet. Hoelang ken je hem nu?
Liesje JUIST WEL delen met hem!! Het is zeker in een relatie op afstand heel erg belangrijk dat je de dingen met elkaar deelt dat hij misschien wat minder aangeeft dat hij je mist of van je houdt kan zijn dat hij het niet zo uit maar het wel zo voelt maar dat hij geen interesse toont in jou leven vindt ik wel heel vreemd dat houdt toch je relatie op de been. Dus absoluut met hem delen hoe het voelt voor jou, alleen dan krijg je duidelijkheid!! Blijf bij je gevoel en wees niet constant bang wat hij er wel niet van zou denken
Ik sluit me aan bij de woorden van Tessa, Je kunt beter die brief aan hem laten lezen zo weet hij ook hoe jij je voelt. En daarna of gelijk goed uitpraten of wat ik zou doen is proberen even niks van je te laten horen zo voelt hij het eens hoe het is als jij niet altijd daar bent⦠En geloof me dat houd hij nooit lang vol en dan neemt hij contact op
iig sterkte meid en niet zoveel aan jezelf twijfelen ik weet zeker dat het nergens voor nodig :kus:
Eerste keer ontmoet in juli, tweede keer in september en vanaf dan pas echt met elkaar beginnen babbelen maar nog niet samen, en derde keer begin november en sindsdien āsamenāā¦
Maar toen ik daar in november was wist hij ook zo niet veel te zeggen he, hij is ook gewoon erg gesloten maar daar geraak je toch niet verder mee! Hij zat er zelf ook mee in en sommige momenten lijkt hij dat zelf vervelend te vinden maar de laatste week trekt hij er zich precies weinig van aanā¦
Probleem is dat ik hem niet kan bellen he, of 't is naar bij hem thuis en daar is hij niet altijd, en als hij nu mān mail zal lezen is het in de bar⦠Ook allesbehalve ideaalā¦
Tnx alleszins meiden :kus:
Liesje,ik denk dat je goed moet gaan opletten,en je askim goed moet proberen aan de tand te voelen,ik krijg het gevoel dat je misschien niet de enige voor hem bent.Ik kan het mis hebben hoor,maar het komt allemaal wel alleen van jouw kant af.En als hij echt wat voor je voelt,zal er van zijn kant ook wat meer aktie moeten komen,met contact zoeken ed.Typ die brief naar hem en aan hem de taak er wat mee te doen.
liesje ik lees nu pas je post⦠Even over dat poker spelen tijdens de chat, mijn vriend speelt wel een rummicub en ik klets met andere meiden, maar wij zitten dan ook al bijna 2 jaar ongeveer elke avond met elkaar op msn, dus dan wordt het gewoner dat wij andere dingen doen, maar na een uur, nemen we altijd nog een half uur iig voor elkaar als het niet langer is en gaan we samen slapen.
Maar als je net bij elkaar bent, moet hij ook overlopen van enthousiasme dat hij je weer ziet en spreekt.
spreek je gevoel uit, laat hem maar zien dat jij niet het meisje bent waar hij alles maar bij kan doen. Als hij pooker belangrijker vindt, ga dan wat anders doen en zeg hem je buzzzt maar als je klaar bent als hij dat doet, dan wacht jij gewoon nog een kwartier en dan zeg je ooja ik was ook wat aan het doen tv aan het kijken, weet hij gelijk hoe het voelt als hij moet wachten.
Ik denk dat je heel duidelijk moet zijn naar hem, want als hij je als āgewoonā neemt is dat niet gewoon⦠sorry klinkt heel hard, maar zo hoort dat echt niet!!!
Hmmmm TRL dat gevoel heb ik niet echt - wat niet betekent dat het niet zou kunnen natuurlijk - maar ik zie echt wel op FB dat hij aan het pokeren is, en op MSN hoor ik enkel wanneer ik een bericht stuur een geluidje bij hem, wat toch impliceert dat hij met niemand anders aan het chatten is, neen?
Van zoiets ben je natuurlijk nooit zeker, maar met mijn mega achterdocht heb ik er toch nog geen signalen voor gevonden.
Denk dat het eerder een kwestie is van gemakzucht ergens, ik weet het niet, maar het is idd niet normaal. Maar, zoals gezegd hebben we vorige week zondag wel nog erg leuk gebabbeld dus ik mag ook niet zeggen dat het al een hele tijd zo is, als ik zie van waar we komen enkele maanden geleden is er echt al een hemelsbreed verschil en heeft hij toch al zān best gedaan (heb hem daar in november op aangesproken)ā¦
Ofwel speelt hij ronduit met mān voeten, ofwel is hij echt iemand die moet openbloeien⦠Ik voel echt wel dat hij probeert en zān best doet, maar het is met hoogtes en laagtes.
Anywayz ik heb hem mān mail gisteravond gestuurd maar hij is nog niet online geweest (moeilijk zonder internet) dus het is even afwachten nu.
Erg bedankt allemaal voor de wijze raad, zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder jullie, zou gegarandeerd gek worden! ![]()
Zoals Mutlu ook al zegt⦠Ook in en mijn vriend doen soms wel gewoon wat anders als we samen online zijn⦠Maar we sluiten wel altijd samen het laatste uur afā¦
Ik zou het absoluut kenbaar maken aan hem hoor!
Jammer dat ik net dit topic weer van onder het stof moet halen, maar heb weer even wat te klagen!
Ik wilde dus graag een weekendje naar men askim gaan, ik sprak jullie er gisteren nog over op het forum, dus ik bel naar askim, vertel hem ook mijn frustraties omwille van mān familie, en zeg dat ik even naar Turkije wil komen. Ik vraag hem wat hij hiervan vindt.
Zegt hij heel normaal : itās okayā¦
Ik zeg hem : just āitās okayā??? Nothing more???
Zegt hij weer : yes itās okay askim
zeg ik : do you think iād come specially for you when you say just āitās okayā??? Iām not coming!
Ik heb de tel afgelegd, want was echt boos, en ging dan naar de filmavond, askim wist hier ook van. Hij heeft me op die filmavond 2 keer late rinkelen, en toen de eerste film gedaan was (die duurde ongeveer 2uurtjes) rinkelde ik E ook maar evenā¦
Hierna stuurt hij mij superboos : well, do you still remember me now?? How did you remember me? I was waiting your call all the time, but think so you are busy⦠but never mind! Have a nice time, BYEEEEE !!
Heb ik niet op geantwoord , maar heb hem wel gerinkeld nog, vanmorgen had ik ook van hem helemaal geen rinkel, dus vanmiddag (12 uur) stuur ik hem dat hij mij ook nooit rinkelt, dus dat ik nu ook mag klagen⦠nog geen reactie van hem ā¦
Ik zit vol met frustraties, en ben echt ongelukkig, ook nog vanwille men ouders, en heb hem gestuurd : Our relationship is not working like this.
PFFFFFFFFFFFFFF
Ouh Fieeh :kus:blaas het niet teveel op meid: jij hebt het momenteel lastig en misschien trof je hem wel op een slecht moment: uiteindelijk kon hij het niet echt uitleggen he waarom hij dat zei? Want je hebt direct afgelegd als ik het goed begrijp?
En nadien heeft hij je toch proberen bellen?
Kan me trouwens die reactie perfect inbeelden hoor⦠ze gaan er teveel van uit dat wij wel genoeg beseffen dat ze blij zijn dat we komen. Ik vroeg onlangs nog aan K of hij me miste en hij repliceerde āhow do you find these easy questions? You know that I miss u so why ask?ā. Zo typisch, niet begrijpen dat wij toch graag even letterlijk bevestiging krijgen dat ze ons missen, of dat ze blij zijn dat we komen.
Laat het even bekoelen en praat het nadien rustig uit!
@fieeeh, kNuffff Meis!!! Ik ben het wel met liesje eens, jij bent nu boos, zit niet lekker in je vel, maar denk ook dat je het even moet laten rusten ( hoe moeilijk dat ook is) Ik weet zeker dat je askim het ook zeker niet zo bedoelt, en misschien heeft hij gewoon ook even niet door hoe slecht jij je voelt en reageert ie daarom zo makkelijk!!!
Ik weeet zeker dat hij het geweldig zou vinden als je komt, ookal laat ie het niej zo hard merkenā¦! maara kop op meis!!! Jullie komen hier echt overheen en jij gaat je vast snel ook weer beter voelen⦠Kussss
Fieeh: :kus: Tis niet makkelijk meis!
Mijn askim zegt rustig, ik wil liever niet dat je voor zo kort komt. Het kost je een hoop geld, en we moeten dan met 3 dagen alweer afscheid nemen, dat is heel moeilijk!
Ja jullie hebben zeker allemaal gelijk meidenā¦
Dikke kus voor jullie, dankuwel voor de lieve woorden !!!
Ik voel me al veel rustiger nu ik het even van me heb kunnen afschrijven en jullie meningen heb gehoord!
xxx
lieve meiden!!!
Jullie zullen wel denken, ik zit nu in turkije, zou dus gelukkig moeten zijn en deze klaagmuur helemaal niet hoeven te gebruikenā¦
Maaar het tegendeel bewijst en ik wil het graag even van me af schrijvenā¦
De hele week hebben we super tijden gehad, alleen zo als jullie weten is mijn askim gewoon aant werk, heb hier de hele week regen gehad dus dan ga ik ook niej lekker alleen naar buiten⦠Telkens na het werk is me askim erg moe, dus super veel dingen hebben we niej gedaan, natuurlijk is het erg fijn om samen te zijn en geniet ik daar super van, alleen tja ik ben hier voor hem en niet om mezelf te vermakenā¦
Nou is morgen onze laatste dag, vandaag eindelijk zon en askim zou om 15.00 klaar zijn met werken zoals elke zaterdag, ik ben gewoon op het balkontje gebleven, wnat hij zou toch vroeg thuis komen⦠krijg ik gewoon een bericht op facebook ( niet ff bellen ofzow) Dat ie weer pas om 17.00 klaar is, dit terwijl ie me had beloofd niet langer door te werken en hij weet dat ik maandag morgen naar huis gaā¦
Op dit soort momenten zakt echt even de moed in me schoenen en kan ik alleen nog maar huilen⦠ben gewoon boos, ben hier voor hem en hij gaat gewoon langer werken, alsof ik der niej ben⦠moesten wat kleren ruilen en dan schrijft ie gewoon ga jij daar maar heen dan bel ik wel een vriend van me en kan die met je meee⦠Ja daaaag ik ben hier toch voor hemā¦
Sorrry voor mijn frustatie maar heb t fff helemaal gehad :-((((
IMT , ik begrijp hƩƩƩƩƩƩlemaal wat je bedoelt!! Ik had identiek dezelfde frustraties toen ik 2 weken geleden in Turkije was, askim moest ook gewoon werken, en ook net die laatste dag gebeurden er dingen waardoor ik niet kon doen wat ik allemaal nog samen met hem wilde doen!! Daarom hebben wij ook zoveel ruzie gehad de laatste dag samen, maar meis, probeer echt geen ruzie te maken, jullie hebbe gelukkig nog lekker n dagje samen, en ik hoop voor jou dat de zon schijnt!!!
Waar werkt hij precies? Kan jij niet naar hem gaan?? Maar goed, ik zie nu dat het in Turkije bijna 17 uur is, dus is ie wel bijna bij jou!!
Dikke kus, ik snap dat dit Ʃcht Ʃcht niet leuk is!!! =(
@fieeeh, thanks lieverd!!! :-))) Het is gewoon z`on grote frustatie⦠en hij vindt dat ik niet moet zeuren want hij kan der toch ook niets aan doen, zegt ie dan⦠Weeet ik ook wel, maaar het is gewoon niet leuk!!! Hij werkt bij een bedrijf voor flotielje zeilen, zijn nu dus super druk met de zeilboten klaar te maken voor het nieuwe seizoen⦠Kan daar dus ook niet gaan zitten :-((( Kan hem wel ophalen maar daar blijft het dan ook bij⦠Ach ja bijna 17.00 maar eer dat ie dan hier is is het ook weer 17.30⦠dus heb nog alllllleeeee tijd!!!
Imt, het is zeker frustrerend , als je weet dat het bijna jou laatste dagje is, en dat ie beloofd had om vroeger te komen =( , maar hij kan er inderdaad ook niet veel aan doen⦠ik ben er zeker van dat jou vriend nu ook liever bij jou was hoor
maar soms kan het gewoon niet anders⦠en hij kan het geld wel gebruiken als ie binnenkort naar Nl komt
denk daar maar aan lieverd!! Ik zou hem toch gaan ophalen als ik jou was
kan je gezellig samen ināt zonnetje wandelen, al is die denk ik al aan het ondergaan in Marmaris ā¦
⦠geniet toch van jullie avond samen meis!! én morgen uiteraard nog
!!!
ja ik ben nu al te laaat om hem te gaan halen en het is weekend he dus dan komen er veel leger jongens in marmaris⦠dus dan loop ik liever niet alleen buiten⦠Want ben vorig jaar al een keertje bijna het strand op getrokken, dus ik blijf maar gewoon wachten⦠Ik moet ook naar de positieve dingen kijken, alleen ik kan dan zoooo boos zijn en vind het dan zo moeilijk om daar uit te komen⦠ik weet ook wel dat hij liever hier zou zijn, alleen jongens laten dat nooit zo eruuug merken⦠en dat zou ik toch verdomd graag eens willen!!! Iddd ik ga proberen geen ruzie te maken want dan krijg ik net z`on rot eind als jij had, en ik weet hoe dat voelt⦠toen me askim in izmir lag en ik naar huis ging :-((((((
Hadden jullie ook de laatste keer zo weinig tijd samen??! Als je der niet over wilt praten snap ik hoorw :-))))
Het lijkt wel nationale klaagweek⦠Maar ook ik heb een beetje een dip.
Ik weet het gewoon allemaal niet meer zo goed, ik weet niet meer zo goed wat ik voel etc. Ik vind de gedachten dat M. weer in een hotel gaat werken moeilijk, maar ik heb me er wel bij neergelegd. Het wil alleen zo zijn, dat M. doodleuk aangeeft dat hij dan geen vrij kan krijgen, en dat we elkaar dan in november pas weer zien. En dat ga ik gewoon niet trekken. En dan kan ik zeggen wat ik wil⦠maar dan zegt hij gewoon, dat zijn nog maar 9 maanden hoor⦠En dan vraagt hij gewoon weer door of hij in november een cursus kan volgen in Nederland.
Als ik hem dan uitleg dat hij maximaal 3 maanden kan blijven, dan vind hij dat stom. Hij wil graag naar Nederland komen voor altijd, maar zonder het Nederlands te leren. En dat stoot me momenteel zo tegen mijn hoofd. Hij wil dus wel naar Nederland komen, maar geen Nederlands leren, en alles wat erbij komt kijken.
Misschien overdrijf ik nu, maar zo kun je toch geen toekomst plannen? En het is toch niet gek dat ik het niet trek om hem 11 maanden niet te zien?
Echt ik kan hem soms wel aan een boom hangen! ![]()
Cyn, ik geef jou 100% , wat zeg ik 200% gelijk!!!
In jou plaats zou ik ook enorm lastig zijn nu ⦠āmaar 9 maandenā ⦠net zoals mijn askim zei tege mij : āokayā toen ik zei : wat vind je ervan dat ik naar Turkije zou komen??
Oooh mannen kunnen soms zo stom reageren, snappen ze dit niet of zooo??? En 9 maanden, pff, je wacht al zo lang ondertussen
natuurlijk trek je dat niet! Ik snap niet dat hij het daar wĆ©l zo makkelijk mee heeft danā¦
En ik snap dat hij 3 maanden āniet lang genoegā vindt als hij aan een toekomst met jou wil beginnen, dit wil hij toch wel? Of is het zijn bedoeling om gewoon naar Nederland te komen en lekker lui te zijn? Want als hij wil werken in Nl zal hij hoe dan ook de taal moete kunnen ā¦
Meis ik moet eerlijk zeggen dat ik even mijn twijfels heb bij jou askim zijn bedoelingen?? Of heeft hij gewoon een slechte dag? Of wat betekent het allemaal wat hij zegt? Wil hij voor jullie gaan? Of wil hij gewoon naar Nederland komen?? Ik snap dat jij even niet meer weet hoe jij je moet voelen meisā¦
ā¦
DIKKE KNUFFEL !