Askim klaagmuur

En Cyn, kan jij niet naar Turkije gaan dan wanneer hij aan het werk is? Ik ben ook gewoon in Turkije wanneer askim ook héél hard moet werken :frowning: maar dan ben je wel in de avonden samen, en word je 's morgens toch ook wakker naast hem! Of lukt het jou niet om binnen bepaalde tijd naar Turkije te gaan?

Hey Cyn, 't is idd (inter)nationale klaagweek want het loopt bij mij ook niet 100% naar m’n zin…

Maar ik begrijp je frustratie wel hoor! Alsof het maar een ‘kleintje’ is om elkaar 9 maanden niet te zien! Dat is echt heel erg lang! En het lijkt me toch straf dat er bij hem werkelijk geen enkele mogelijkheid is om eens enkele dagen vrij te krijgen? Al was het maar een 4tal dagen ofzo om de 2 à 3 maanden, dat zou al een heel verschil maken!

En die drie maanden, dat is nu eenmaal onoverkomelijk, dat zijn de regels. Het is toch goed dat je het zo geleidelijk aan probeert en dan nadien de definitieve stap zet? En dat NL, ik heb natuurlijk erg medelijden met onze askims want het is één van de moeilijkste talen om te leren, maar als hij er zich 6 maanden in NL op toelegt is hij ermee weg!

Ze hebben nu trouwens van turks.nu een NL cursus ook voor Turken, misschien leuk dat hij zo al wat onderweg meepikt?

Ik zou hem zeker je gevoelens kenbaar maken hoor, 9 maanden is echt heel lang en je mag gerust laten weten dat je dat niet ziet zitten!

Succes

Het is klaar… Het is uit… Ik trek dit echt niet meer, heb net zijn ketting stuk van mijn nek getrokken, in 3 stukken.

Hij heeft gezegd: Ik wil niet naar Nederland komen. En toen zei hij, misschien stopt alles wel… En toen was hij offline…

Dus ik heb hem gesmst dat hij nu online moet komen, en dat ik anders niet meer met hem praat… En hij komt niet meer terug.

Hij wil niet dat ik naar Turkije kom als hij aan het werk is, omdat het te moeilijk is dat hij dan moet werken, en ik eigenlijk even geen geld heb om een hotel/app te boeken… en daardoor bij zijn ouders zou moeten slapen met het risico dat we elkaar niet kunnen zien…

Maar goed… het is goed zo… Dit is zijn keuze… en daar leg ik me bij neer.

achhh lieverd nee toch :frowning:

super mega dikke vette knuffel voor jou!

CYN , WAAAAT, zo plots :s , oooh meis, ik weet niet wat zeggen!!!
Ik zou hem met rust laten nu, hem niet overladen met berichtjes ofzo, misschien heeft hij gewoon tijd nodig om te denken, heeft hij een slechte periode nu… ik weet het écht niet… maar meis, denk aan jezelf nu !!!

Wij trekken je hier doorheen, en als je hem even met rust laat, kan hij er ook eens in alle rust over nadenken! Ooh meis :frowning: , zo vervelend… knuffel :(! Kop op hé, denk aan jezelf!!!

Cyn meis zo’n ingrijpende beslissingen neem je toch niet op 5 minuten en met zo’n gesprek???

Wacht even af en laat hem uit z’n kot komen, laat het even bekoelen!

En als jullie doorgaan dan moeten jullie eens een serieus en rustig gesprek hebben over jullie toekomst. En als jullie niet met elkaar doorgaan dan moet je het daar tenminste ook rustig over kunnen hebben…

In alle geval sterkte gewenst meis :confused:

Het hoeft van mij al niet meer, hij doet mij hier zo’n pijn mee momenteel! :frowning: Ik heb hem net een bericht gestuurd dat als hij wil dat het over is, dat dat dan zijn keuze is. En dat ik dan weet dat hij niet genoeg van me houdt.

En verder ben ik leeg momenteel…

Kreeg net een facebook bericht: waar mijn respect is gebleven omdat ik mijn foto veranderd heb, en mijn eigen achternaam weer heb op facebook…

Dus ik heb teruggestuurd dat hij ik het niet normaal vind wat hij doet, zeggen dat het misschien allemaal over is, en dan gewoon offline gaat…

Krijg ik terug: Sorry Cyn sorry…

Ufff ik weet het echt allemaal ff niet meer hoor, ben kotsmisselijk… :frowning:

liefie rustig blijven!!!
probeer mekaar even rustig te spreken!

Die kans is momenteel erg klein… Weet niet of ik hem nog spreek voor mijn vakantie op msn… Dus het moet even per facebook berichten…

Al laat het hem denk ik niet helemaal koud, want hij blijft berichten terug sturen…

Vooral je kalmte bewaren meis en zeker geen dingen zeggen die je niet meer kan terugnemen… Ik blijf erbij, zoiets kan geen einde nemen zonder een diepgaand gesprek, daar hebben jullie zeker nood aan!

Mijn askim hier intussen ook wat op de rooster aan het leggen :slight_smile: ben wel blij dat ik hem eens rustig kan spreken

Als het nog goed wil komen, dan moet er inderdaad gesproken worden, veel gesproken worden… En dat beginnende gesprek is er ook wel… maar alleen via facebook berichten…

is er geen enkele andere optie? facebook chat?

Liesje, oei meid, wat is er bij jullie gaande dan?? Toch geen grote problemen hé?? KUS!

Dat lukt niet met zijn mobiel…

Neen geen grote problemen, ik hoor hem gewoon weinig, deels mijn fout zenne want ik ben zelden online, maar hij kan zo onverschillig lijken soms.

Heb soms het gevoel dat er meer van mijn kant komt dan van zijn kant (qua romantiek dan), en ik weet dat dat niet in zijn aard ligt maar dat neemt niet weg dat ik daar toch soms behoefte aan heb en hij soms wel eens een tegemoetkoming mag doen vind ik.

dames sterkte alle 2…

tnx… de mijne heeft echt op regelmatige basis zo eens een ‘wake up-call’ nodig, nadien zie je dan dat hij echt zijn best doet om eraan te werken :slight_smile:

maar uit zichzelf snapt hij het niet altijd even goed

Thanks Mutlu…