Het Turkseliefdestopic number 99

Littleone: Ik ben ook erg blij!!! En hoop dat het idd zo snel gaat allemaal!!!
Ja, wat die gekke Turk betreft. Hij wilt geen relatie meer… Hij wilt vrij zijn en alleen maar werken!!!
Oke, hij spreekt zichzelf nog wel tegen, maar nu heef hij me geblokkeerd op fb, terwijl we een “ruzietje” hadden op whatsapp en daar heeft hij me niet geblokkeerd… Wel erop gezet “no woman no cry, ever single and alwayz smile”
Ergens lokt hij geloof ik een reactie uit (thanks Summie voor al je wijsheden wat hem betreft :wink: )
LadySide gaat iets aan hem geven als ze er is.
Voor mij gewoon iets om te laten weten dat ik meen wat ik zeg, vanuit mijn hart en dan moet hij maar kijken wat hij ermee doet (al zou hij best wel eens boos of geirriteerd kunnen reageren) maar dan kan ik het tenminste echt afsluiten!!!

Hoe is het met jou?
Ik heb niet alles gevolgd, maar begreep dat je pa weg was gegaan nadat je vertelde dat je ging trouwen. Hoe staat hij er nu in?
Wordt het nog besproken?
En ik moest wel een beetje lachen om je verhaal van jullie laatste avond samen, haha. Gelukkig is het helemaal goed gekomen

1 like

Milou van twee salarisen hebben we nog genoeg om ook te sparen en af en toe naar de disco te gaan of de kroeg :wink: en om zelfs nog kleding te kopen! Dus ja van twee salarisen heb je het heel ruim! Met 1 salaris kwam ik echt NET rond! Alle vaste lasten, benzine, eten, drinken en de sigaretten hielden niks over! Het verschilt inderdaad wel per wijk en huisbaas hoeveel je betaald! Ik weet wel dat het nu wel iets duurder kan zijn omdat het seizoen is begonnen! Wij hebben ons appartement vanaf de winter en dan heb je goedkopere huur! Zit ze erover te denken alleen iets te huren? Of met iemand anders? Dan is het wel makkelijker :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Tam wat vervelend voor je… Jammer dat het allemaal zo loopt… Hopelijk komt hij er snel achter wat hij laat gaan…

Met mij gaat het wel ik probeer me sterk te houden maar ik zit echt in een dipje… sinds ik mijn ouders heb verteld dat askim en ik het over trouwen hebben gehad wordt er nog erg weinig gezegd… er Is ook niet meer over trouwen gesproken ik weet niet goed of ik het even moet laten rusten of dat ik er gewoon weer over moet beginnen… ondertussen loopt men moeder op me werk en tegen iedereen vanalles over me te vertellen… vrijdag kreeg ik een SMS aan van iemand.die in de frituur was en men mama hoorde vertellen dat ze zei dat ik haar overal zwart maak en dat ik haat altijd afblaf…
Dus het gaat hier erg slecht al dacht ik als ik in Turkey was dat het zou beteren hun band met askim…

Nou het lijkt mss wel grappig maar het was echt lullig hoor… Ach die dag was echt men dagje niet askim is smorgens ook nog naar de winkel gemoeten omdat ik onverwacht mijn maandstonden kreeg terwijl ik aan de pil was en niks bij Had :slight_smile: Whoops achja het is allemaal gebeurd en alles is weer helemaal goed gelukkig

Via Wereldwijzer app

Yavrum: ik hoop voor ons dat je tijd gaat vinden om gezellig bij ons te reageren :wink: hoe is t op je werk? En jij en je ex hebben dus nog wel goed contact?

Lbds: wat leuk dat jullie samen een dag vrij hebben. Fijn om te horen dat hij tot op heden nog niet van die extreme lange dagen maakt. Ooh praten in je slaap is niets ernstigs hoor, ik schijn het ook wel te doen. Was destijds wel grappig waren we als kleine kinderen op vakantie en sliep ik op een kamer met mijn broer en dan spraken we 's nachts allebei in onze slaap hahaha. ik ga eind juni richting Turkije, dan is het precies 9 maanden geleden. Oh ja en wrijvingen horen er inderdaad bij, maar wrijvingen en een grote afstand vind ik toch wel een uitdaging, vooral dat zwijgende gedoe en het er om heen draaien. Misschien typisch Turks misschien typisch askim?

Tamara: Hechtingen in je buik kunnen inderdaad irriteren. Kan je wel lachen? Gebruik je ook arnica van vsm? Dat helpt heel goed bij t wondherstel. Maar ja tis de kunst om niet te vergeten dat je een hele operatie hebt gehad, dat er in je lichaam heel wat is gebeurt…maar ja ik begrijp dat je heeeel snel wilt herstellen. Eind juni ga ik naar hem toe en dan is t precies 9 maand geleden…

Miloutjuhh: thanks meid, lief van je… Ik had nooit gedacht dat we het samen op deze manier zo vol zouden houden, 9 maanden lang. Hoe is t met jouw en je askim? Ik hoop dat jij je snel weer wat beter voelt meid! Waar scoor je die leuke zomerkleding meid? Ik zal mijn ogen wel dicht hebben, en te veeleisend zijn, heb nog niks gevonden hahaha. Wat ben je aan t haken?

Tam: Lieve schoonzus… Allereerst thanks voor je vertrouwen in mij…Mocht je askim loos raken… dan weet je het hè…er is nog eentje in de aanbieding :wink: maar meid ik vind dat jij ontzettend sterk, moedig en dapper bezig bent. Jij probeert je dromen te volgen en je volgt je eigen koers en het gemakkelijkste is om te vluchten, jezelf terug te trekken maar je doet t niet en daar is moed voor nodig!!! En we weten allebei dat het bij jullie aantrekken en afstoten is… jullie zitten nu weer in t hoofdstuk afstoten…Ik hoop dat het je lukt dat hij merkt dat jij hem niet in de steek zal laten en er op uit bent om hem pijn te doen :wink:

Kardelen: Veel succes met de laatste loodjes en fijn dat jij en je askim zoveel contactmogelijkheden hebben.

Litleone: Ach meisje dikke knuffel voor jouw…ik vind het ontzettend vervelend voor je…ik wil je graag een oplossing geven, maar helaas dat kan ik niet… Daarom wens ik je veel sterkte toe!!! En meid je mag hier altijd je hart luchten… We steunen je, we willen naar je luisteren en waar we kunnen zullen we je helpen!!! You are not alone… :wink:

Uuh ik geloof dat ik iedereen heb gehad…

Oh ja Mutlu… Lieverd ik zou jou bijna vergeten… Thanks voor je prive bericht over de Facebook pagina ik reageer later effe…geweldige kat heb je trouwens, net kleine kinderen haha het blijft interessant spul :wink: hoe is t met je askim en zijn werk?

Via Wereldwijzer app

2 likes

Dank je summie erg lieg van jullie… Voorlopig krijg ik veel tegen wind van overal…
Zelfs mensen die me vertellen dat ze me binnenkort naar het ziekenhuis moeten brengen als het zo verder gaat achja nog net iets meer als een maand en ben alweer bij askim :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden!

Ik lees al heeeeeeeeeeeel lang mee hier en kom toch ook maar eens meekletsen. Sinds 2011 heb ik een askim in Turkije. Er is in de tussentijd veel gebeurd maar inmiddels wonen we samen in Turkije en zijn we getrouwd.

Vanaf nu zal ik meelezen en later op alles reageren.

En gefeliciteerd met het nieuwe deel! :slight_smile:

Haaaai Meiden!

Ik lees ook nog steeds mee met jullie en wil jullie graag feliciteren met het nieuwe deel!!!

Via Wereldwijzer app

Oooh wat leuk een nieuw topic met allemaal nieuwe gezichten… Alhoewel ze al tijden mee lezen… Welkom… We zouden wel weer een nieuwe voorstel ronde kunnen doen… Hoe sneller we t topic vol krijgen… in het 100ste deel mag ik namelijk van LadySide naar Turkije… :stuck_out_tongue: dus ik heb er belang bij haha.

Oh ja ik ben summie … Ik hoor hier soms alsware bij t meubilair…wat inhoud dat ik regelmatig hier t forum kom vervuilen… :wink:

Via Wereldwijzer app

@miloutjuhh; vraag het es na, meestal word de B12 vergeten.
Wat is Dordt in Stoom? Dordrecht met stoomtrein of zo?? :wink:
Aah dus al lekker inkopen gedaan voor de vakantie. Leuk!!
Wat is je haakprojectje op het moment?

@Kardelen welkom terug na je week afwezigheid :wink: zo komt dat feestje er niet he als iedereen zo lang wegblijft :stuck_out_tongue:
En wat een geluk heb je dat je askim zo vaak kunt spreken!
Ik vlieg idd met Pegasus, heerlijk een directe vlucht en eindelijk eens een keer niet voor dag en dauw. Ik vlieg dit keer om 16h25, maar kom dan wel weer vrij laat aan wat ik jammer vind. Maar goed, niks aan te doen. Ik ben allang blij dat ik nu al terug kan.
Het weer is waaaaaaarm! Voor komende week rond de 27-30 graden volgens mij. Dussss ik zie het strand en de zee veel denk ik :wink:

@Littleone; misschien is het beter als je het eerst het onderwerp trouwen even laat rusten thuis. Ik had het volgens mij al eerder gevraagd, maar weet niet of je antwoord had gegeven… is het geen betere optie als je eerst uit huis gaat en weg bij je ouders? Krijg je wat meer rust en kun je, hoe lastig ook, toch wat afstand nemen en zien je ouders dat je het zonder hun ook wel red.

@Summie; hahaha jurkjes stress?!! Toch maar weer online shoppen dan, of eens een dagje Primark survivallen??
En ga maar heerlijk door met het vervuilen van dat forum :wink: dan zien we elkaar eindelijk eens allemaal in levende lijve :slight_smile:
Ooh en is het heel slecht dat ik geen cadeautjes bij me heb voor askim? Alleen het fotolijstje en ik ben het cadeautje al… heb een " duur" ticket gekocht, dat is het cadeau :wink: misschien morgen op schiphol nog ff kijken, hij heeft namelijk wel iets voor mij :slight_smile: en neeeee het is geen ring hahaha!
Oooh ik heb je hoofdstukken gelezen!! Geweldig! Morgen onderweg de rest nog ff uitlezen, was te moe om veel te lezen de laatste dagen dus moet boek maar mee.

@lbdss, ik he ff gevraagd vanavond aan askim welke straat hij woonde, en ik zat er heeeeeel dichtbij! Dus die verplichting ga ik graaaag aan.
En als askim moet werken, dan gaan we gewoon naar zijn restaurant met jou askim erbij in het donker :wink: moet alleen nog ff kijken of dat niet te ver is voor jou.
Het praten in zijn slaap kan komen als je askim het te druk heeft of last heeft van stress. Of na stressvolle periode ( die jullie natuurlijk gehad hebben) Mijn vader doet het ook, en aangezien die man alles opkropt weet mijn moeder op die momenten dat hij het weer veel te druk heeft.

@yildiz; welkom hier! Gezellig dat je er bent. Je zegt al een tijdje mee te lezen, dus voorstellen niet nodig?? Ik ben in idder geval LadySide en lig te stuiteren omdat morgen D-day is!!! :slight_smile: :heart:

@itsMeToday, leuk dat je meeleest! Kennen we elkaar al, of heb je nooit meegeschreven?? Als je al een tijdje meeleest, weet je dat wij best wel, een klein beetje, heel erg nieuwsgierig zijn… dus vertel!!! Wie ben je? Askim? Hoe oud?? Etc etc etc :wink:

Aaaah ik heb net heerlijk samen het huishouden gedaan tijdens skypen! Askim was helemaal vrolijk, moet helaas wel werken komende week, maar misschien voor mij wel beter zodat ik ook tijd voor mezelf heb :slight_smile: hij zei dat ik zijn scooter kon lenen, en dan kon ik naar elk strand waar ik wilde. Hij woont op zich wel loopafstand van Side, maar in die hitte zie ik het mezelf nog niet doe elke keer op en neer. En ben bang dat ik de weg terug niet meer weet aangezien die straatjes en appartementen blokken allemaal op elkaar lijken haha! Dus wie weet tuf ik rond op de scooter!
Ik moet echt eens gaan slapen… om 10h15 staan mijn ouders voor de deur om me naar station te brengen en wil eigenlijk ff rustig opstarten morgenochtend… dusssss poging om te gaan slapen en de zenuwen los te laten!
Trusten meiden en jullie horen me nog voor ik de lucht in ga!

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen meiden,

Even voor LadySide: Meid, have fun!!! Maar dat gaat vast komen.
Ennuh, thanks voor al je hulp. Je bent geweldig :slight_smile: :slight_smile:
En geen zorgen, alles komt goed :wink:

Via Wereldwijzer app

***26-05 LadySide :turkey: Side VANDAAG!!! Heel veel plezier meid!
28-05 Yavrum1 :NETHERLAN Noordwijkerhout 2 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 7 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 32 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum58nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 74 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 80 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 110 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Goede morgen meiden,

@Tam super van je koopcontract en als alles goed is al lekker snel de sleutel :slight_smile:
Balen dat het zo gelopen is tussen jullie. Heel eerlijk, denk ik dat het voor jou wel beter is. Niet de manier waarop en hoe maar of je ooit echt gelukkig gaat worden met iemand die zo met zichzelf in de knoop zit en er niet echt aan werkt om er uit te komen maar gewoon een dikke betonnen muur om zich heen bouwt, dat is heel lastig denk ik.
Knuffel voor jou meid.

@kardelen lekker druk dus zo te lezen. Wat fijn dat je je askim zo af en toe eens kunt spreken. Succes met de laatste stukjes van je studie meid. En dan lezen we je vast daarna wel weer. Eerst ff concentreren op je studie.

@LBDSS ik had dat idee ook dat het met twee salarissen moet kunnen. Maar goed ik kan daar voor hen niet over oordelen. Ze werkt daar samen met haar vriend dus ze zouden ook samen iets kunnen huren. Ze hadden met het hele team gekeken, naar een villa maar dat wilde er een aantal toch niet.

@Summie, 9 maanden is echt enorm lang natuurlijk, ik denk echt dat het helemaal niet gek is dat er wat wrijving is zo af en toe, zeker nu er een datum is die steeds een beetje dichterbij komt en je alle twee toch een beetje nerveus begint te worden.
Tussen mij en askim gaat het goed, veel appen weinig skype de laatste tijd. Ik slaap zo vroeg dat hij nog niet klaar is met werken. Maar het gaat lekker, we missen elkaar wel steeds meer maar weten gewoon dat het nog even duurt. Zijn al wel wat plannen aan het maken voor de verloving maar dat vind ik op afstand toch wel wat lastig.
Ik had dit setje bij de hema :slight_smile: Ik heb de laatste tijd veel gekocht bij shoeby.
Ben met een vestje voor mn moeder bezig. Bijna klaar nog 1 rand er omheen en dan de mouwen erin zetten.

@Littleone meid wat blijft dat een k*t situatie zo bij jou thuis. Ik denk misschien nog heel even laten rusten, maar als jullie echt in september al willen trouwen is dat misschien toch wel belangrijk om ze te vertellen. Misschien denken ze nu dat jullie over een jaar ofzo willen trouwen en september is toch al wel erg dichtbij.
Is het inderdaad voor jou niet mogelijk om iets voor jezelf te zoeken. Dan is de spanning voor iedereen misschien iets minder.

@Yildiz welkom hier! Gezellig dat je komt mee kletsen :slight_smile:

@IMT leuk je hier weer te lezen :slight_smile: Alles goed met jou en je askim?

@Ladyside meid je gaat bijna vertrekken! Geniet ervan he. Cadeautje hoeft toch ook niet? Jij komt en daar moet hij al heel blij mee zijn. En een fototlijstje vind ik al een erg leuk cadeautje. Misschien nog een pakje stroopwafels ofzo iets lekker Nederlands.
Ik zal het vrijdag eens navragen. Ik denk het eerlijk gezegd niet dat ze daar op geprikt heeft omdat ik verder eigenlijk niet echt klachten had. (begin ik nu langzaam aan wel te krijgen :()
Jep Stoomtreien, stoomboten en andere stoommachines in Dordrecht. Demonstraties van al die apparaten enzo. Een kleine braderie, veel terrasjes en gewoon koopzondag :slight_smile:
Ben o.a. met een vestje voor mn moeder bezig en een stola voor als we een concert hebben met de muziek.

Nu klaar maken om te gaan werken. twijfel of ik met de fiets of de bus ga. Het heeft nog niet geregend maar het ziet er ook niet echt geweldig uit.
Fijne dag meiden.

Hallo meiden!!

Ik wil me ook graag even melden.
Ik lees al een aantal maanden mee, maar vond het toch altijd een beetje eng om hier te reageren, maar kon het niet meer laten nu:D.
Ik vind het een super gezellig topic!

Vorig jaar juli heb ik in Alanya iemand ontmoet in een restaurant, we hadden alleen oogcontact. Verder niks mee gedaan.
Een paar maanden later (oktober) heb ik hem toch opgezocht op Facebook en sindsdien hebben we elke dag contact (vaak Skypen of op Tango).
Het klikte heel goed zo via internet. Nu hebben we minder contact omdat het seizoen weer begint en hij het weer erg druk heeft, maar nog wel elke dag, maar dan minder persoonlijk. Dat vind ik wel jammer.
In juli ga ik weer naar Alanya toe voor 11 dagen en zie ik hem ook weer. Vind het nu al spannnend!

LadySide: Ik ben echt benieuwd hoe het zal zijn bij jou !!

Groetjes flooortjee

Meiden jullie gaan als een speer weer gefeliciteerd met een nieuw deel. Nieuwe meiden welkom.

Via Wereldwijzer app

Gefeliciteerd met deel 99… inderdaad op naar de 100 en blij dat ik al heel veel delen heb mee gedaan en hoop dat nog vele delen te kunnen doen!!

Summie ik gun het je van harte meis dat je dit deel naar je askim toe mag gaan!! Mag ook best na zoveel maanden en zoveel prive dingen :wink:

Floortje en yildiz van harte welkom, leuk dat jullie de stoute schoenen aantrekken om mee te schrijven :smiley:

Even over mijn kat, toen ik hem mee nam waren we er allemaal van overtuigd dat het een vrouwtje was en ze heette ook lizzy, toen ik er achter kwam dat hij balletjes kreeg :smiley: heb ik hem veranderd in dipsy, maar eigenlijk had ik hem gewoon devil moeten noemen hihi. Maar het is een lieverd, alles voor aandacht en als ik te laat ben met zijn wc verschonen, pist hij gewoon over de wc mat heen, zodat ik weer weet wat ik kan doen!

Summie mijn askim heeft het erg naar zijn zin op het werk, hij werkt snel en netjes en heeft al van de 2 leidinggevende gehoord dat hij zo snel en netjes werkt. Deze week is er niet veel te doen in het hotel, maar ze zeiden al we bellen je als we je nodig hebben, normaal sturen ze een rooster en moet iedereen een kans krijgen dus dat is mooi!! En elke dag gaat hij vrolijk op zijn fiets naar het werk toe! :slight_smile:
En nu gaat hij in de regen op het balkon zitten (droog) want dat is zo mooi… het blijft een turk wat dat betreft!

Egwene ik snap je het is ook heel lastig om allemaal positieve berichten te lezen, wanneer je er weer aan toe bent, sluit je gewoon weer lekker aan! Knuffel voor jou!

Lady side veel plezier in Turkije geniet van het mooie weer en natuurlijk de rest hahahah

Vanmorgen gewerkt 2 uur thuis en even gekletst met askim, lunch gemaakt en nu is het alweer bijna tijd om naar het werk toe te gaan, gelukkig vanavond niet zo laat. Om 21uur komt mijn bovenbuurvrouw, want ik pas ff een paar dagen op haar kat.

Nou dames fijne dag en tot snel!!

Hoi hoi

@ Miloutjuhh
Gister inderdaad even leuk gehad met de meiden even wat afleiding etc
En op Skype was het erg fijn zooo leuk om mekaar dan even weer te zien toch anders als bellen etc
Bedankt voor het aanpassen van het lijstje
En nog op je fiets gegaan vandaag?

@ Tam198
Dat meen je niet… Echt Askim loos nu?
Super super zeg goed nieuws… Gefeliciteerd met je koop contract

@kardelen
Ik doe sowieso rustig aan hoor hele dag beetje op de bank bed en stoel haha kan ook niet zoveel
We zitten te denken om over 5 weken mekaar te zien dan moet ik wel hersteld zijn…maar nog even afwachten ga nog niet boeken
Succes nog even met de laatste loodjes

@littleone
Knuffel voor jou meid…
Wat een vervelende situatie…heel veel sterkte
Weet niet zo heel goed hoe ik je helpen moet maar je kan hier altijd je hart luchten

@summie
Ik probeer niet te lachen want dat doet zeer… Vanmorgen was mijn kleine nichtje er en die is zoooo ondeugend op het moment moest zo om haar lachen. Haha maar dat deed best pijn
Ik heb wel litteken crème van vsm dat smeer ik ook op mijn schouder…als de hechtingen eruit zijn ga ik hier verder mee smeren op de wondjes
Spannend meid…komt vast goed

@ Yildiz @ Flooortjee
Welkom hier

Hopelijk ben ik niemand vergeten

Vandaag mij toch maar ingeschreven voor een cursus Turks ik heb wel lesboeken maar ik word d’r niet echt wijzer van…een leraar voor de klas leek me beter haha
Kunnen jullie al goed de taal
Verder eigenlijk weinig te melden
Het gaat hier flink tekeer bah stom weer haha
Fijne avond meiden

Via Wereldwijzer app

Milou ze kan altijd naar de optie kijken om het toch te doen beter iets huren dan in een stinkhuis lijkt mij hihi maar dat moet ze inderdaad zelf besluiten kunnen niet in haar portomonee kijken natuurlijk :slight_smile:

Summie dat zwijgen bij een ruzie kan mijn askim als de beste! Ik ben een doordrammer dus daardoor maak ik het vaak veeeeel erger door aan ze hoofd te zeuren dat ik erover wil praten! Nu hebben we een compromis we laten elkaar even met rust een halfuurtje beiden in een andere kamer en dan erover praten haha dat soort dingen leer je vanzelf! Maar met afstand is het idd veeeeel moeilijker! Ik weet het maar al te goed! Probeer hem dan soms wat ruimte te geven ik weet dat mijn askim dan gewoon even wat denktijd nodig heeft en rust aan ze hoofd voordat hij erover kon praten toen ik thuis was belde ik hem dan vaak een uur later weer en dan konden we het rustig bespreken en verder gaan :slight_smile:

Oohhh Ladyside wat lekker dat je zo dichtbij zit haha!! En ja we sleuren mijn mannetje gewoon mee haha hij heeft geen keus :stuck_out_tongue: wij hebben altijd nog de motor dus kunnen altijd daar afspreken of bij t busstation en dan met de bus side in is maar 1tl haha :stuck_out_tongue: want naar side lopen is eeerg vermoeiend :frowning:

Floortje welkom op het forum! Leuk dat je nu ook mee schrijft :slight_smile: ben benieuwd hoe het zal gaan als je daar weer heen gaat en of je op een roze wolkje terug vliegt :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

LadySide: Vertel,vertel,vertel,vertel… Oooh ik ben zo nieuwsgierig naar hoe het met jouw gaat!!! Hoe was het om hem weer te zien? Dus je hebt de bewuste hoofdstukken gelezen en? Ik vond het grappig maar het zette me ook wel aan het nadenken…Nou ik kan je toevallig vertellen ik ben vorige week bij de Primark geweest, er was genoeg kleding, voldoende in mijn maat, maar uuuhhh de Primark kon niet rijk worden van mij…tsja ik ben gewoon een moeilijke muts…ik heb wel wat kleine dingetjes gekocht maar ik kon niet echt vinden wat ik zocht…en wat zoek ik dan? Uuuh een leuk jurkje maar wat voor jurkje? geen idee hahah (held op sokken in mij komt naar boven) Oh ja en helemaal niks mis mee hoor dat je niets mee neemt hoor, ik ga wat kleine dingetjes meenemen (chocola, foto, stroopwafels enzo) Nou meid ik zeg GENIET maar lekker in het mooie Turkije…

Mutlu: Och die arme stumper…werd hij/zij dus bijna een kat met een identiteitscrisis dankzij jouw… Fijn om te horen dat het met je askim zijn werk zo goed gaat! Merk je ook dat zijn Nederlandse taal verbeterd nu hij nog meer in contact komt met NLse mensen? Ik kan indenken dat het voor je askim erg fijn te zijn, want je komt eigenlijk toch een beetje in een sociaal isolement terecht als je in een nieuw land komt te wonen. En jij nog steeds dubbele banen zo te lezen of heb je gebroken diensten?

Floortje: Wat leuk dat jij ook mee gaat schrijven…Ik kan uit je verhaal niet echt op maken of jullie nu een relatie of vriendschap hebben? Maar wel leuk dat je hem straks weer gaat opzoeken… Oh ja ik ben Summie maar als je vast al hebt meegelezen weet je misschien inmiddels wel wat over mij…en anders gewoon vragen hoor :wink:

Miloutjuhh: Een verloving op afstand regelen lijkt mij inderdaad heel erg ingewikkeld. Heb je dat je in Turkije dingen ver van te voren moet regelen/vast leggen enzo voor een verloving? Wat leuk en creatief dat je nu voor je moeder bezig bent! Maakt je askim lange dagen? Maar begrijp ik het goed dat je vrijdag terug moet komen bij je huisarts? Op eigen initiatief of op verzoek van de huisarts? Wat jij schrijft is helemaal waar dat de spanningen beginnen op te spelen en inderdaad het is een hele lange tijd geweest.

Hey meiden, jeuh, topic nummer 99!!

Zit op werk, moet nog tot 22.00 uur minimaal (en ja gewoon om 08.30 uur begonnen hoor). Dus bijlezen heb ik gedaan, alleen niet de tijd om uitgebreid te reageren, sorry! :tssk:

Dus even kort met wat steekwoorden.

Floortje, haaaai!

Tam, baggerzooi!

Askim en ik hebben afgelopen winter overigens ook een tijdje gecommuniceerd via de Whatsapp-profiel-afbeeldingen. Maar dat had een andere achtergrond dan bij jullie.
Negeren dus?

Nu weer verder aan werk, mijn telefoon rinkelt dat er mail is :wink:

Aan alle nieuwe mensen welkom leuk dat jullie mee schrijven :slight_smile:
Hopelijk kunnen we snel wat spannende verhalen lezen van jullie

Miloutjuh leuk dat je je verloving aan het plannen bent… Valt het een beetje mee? lijkt me niet gemakkelijk van ver…
Ik moet zelf weinig regelen als ik in juni ga gaan we samen wat dingen bekijken en ringen kopen maar het meeste gaat de zus en broer van askim regelen en askim zelf natuurlijk… ik moet alleen zorgen voor een leuke jurk en trouwjurk maar geen idee waar te beginnen zoeken ik wel een leuke jurk maar ik kan er geen 1000 Euro aan uit geven…

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app