@miloutjuhh; vraag het es na, meestal word de B12 vergeten.
Wat is Dordt in Stoom? Dordrecht met stoomtrein of zo?? 
Aah dus al lekker inkopen gedaan voor de vakantie. Leuk!!
Wat is je haakprojectje op het moment?
@Kardelen welkom terug na je week afwezigheid
zo komt dat feestje er niet he als iedereen zo lang wegblijft 
En wat een geluk heb je dat je askim zo vaak kunt spreken!
Ik vlieg idd met Pegasus, heerlijk een directe vlucht en eindelijk eens een keer niet voor dag en dauw. Ik vlieg dit keer om 16h25, maar kom dan wel weer vrij laat aan wat ik jammer vind. Maar goed, niks aan te doen. Ik ben allang blij dat ik nu al terug kan.
Het weer is waaaaaaarm! Voor komende week rond de 27-30 graden volgens mij. Dussss ik zie het strand en de zee veel denk ik 
@Littleone; misschien is het beter als je het eerst het onderwerp trouwen even laat rusten thuis. Ik had het volgens mij al eerder gevraagd, maar weet niet of je antwoord had gegeven… is het geen betere optie als je eerst uit huis gaat en weg bij je ouders? Krijg je wat meer rust en kun je, hoe lastig ook, toch wat afstand nemen en zien je ouders dat je het zonder hun ook wel red.
@Summie; hahaha jurkjes stress?!! Toch maar weer online shoppen dan, of eens een dagje Primark survivallen??
En ga maar heerlijk door met het vervuilen van dat forum
dan zien we elkaar eindelijk eens allemaal in levende lijve 
Ooh en is het heel slecht dat ik geen cadeautjes bij me heb voor askim? Alleen het fotolijstje en ik ben het cadeautje al… heb een " duur" ticket gekocht, dat is het cadeau
misschien morgen op schiphol nog ff kijken, hij heeft namelijk wel iets voor mij
en neeeee het is geen ring hahaha!
Oooh ik heb je hoofdstukken gelezen!! Geweldig! Morgen onderweg de rest nog ff uitlezen, was te moe om veel te lezen de laatste dagen dus moet boek maar mee.
@lbdss, ik he ff gevraagd vanavond aan askim welke straat hij woonde, en ik zat er heeeeeel dichtbij! Dus die verplichting ga ik graaaag aan.
En als askim moet werken, dan gaan we gewoon naar zijn restaurant met jou askim erbij in het donker
moet alleen nog ff kijken of dat niet te ver is voor jou.
Het praten in zijn slaap kan komen als je askim het te druk heeft of last heeft van stress. Of na stressvolle periode ( die jullie natuurlijk gehad hebben) Mijn vader doet het ook, en aangezien die man alles opkropt weet mijn moeder op die momenten dat hij het weer veel te druk heeft.
@yildiz; welkom hier! Gezellig dat je er bent. Je zegt al een tijdje mee te lezen, dus voorstellen niet nodig?? Ik ben in idder geval LadySide en lig te stuiteren omdat morgen D-day is!!!

@itsMeToday, leuk dat je meeleest! Kennen we elkaar al, of heb je nooit meegeschreven?? Als je al een tijdje meeleest, weet je dat wij best wel, een klein beetje, heel erg nieuwsgierig zijn… dus vertel!!! Wie ben je? Askim? Hoe oud?? Etc etc etc 
Aaaah ik heb net heerlijk samen het huishouden gedaan tijdens skypen! Askim was helemaal vrolijk, moet helaas wel werken komende week, maar misschien voor mij wel beter zodat ik ook tijd voor mezelf heb
hij zei dat ik zijn scooter kon lenen, en dan kon ik naar elk strand waar ik wilde. Hij woont op zich wel loopafstand van Side, maar in die hitte zie ik het mezelf nog niet doe elke keer op en neer. En ben bang dat ik de weg terug niet meer weet aangezien die straatjes en appartementen blokken allemaal op elkaar lijken haha! Dus wie weet tuf ik rond op de scooter!
Ik moet echt eens gaan slapen… om 10h15 staan mijn ouders voor de deur om me naar station te brengen en wil eigenlijk ff rustig opstarten morgenochtend… dusssss poging om te gaan slapen en de zenuwen los te laten!
Trusten meiden en jullie horen me nog voor ik de lucht in ga!
Via Wereldwijzer app