Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

*Lieve meiden,

Eindelijk is het dan zover, het is mij gelukt, een droom van mij gaat in vervulling, ik open een nieuw topic, nummer 98!!!

GEFELICITEERD MEIDEN!!!

Dat dit maar weer een heel mooi en bijzonder topic mag worden met heel veel mooie, gelukkige en liefdevolle verhalen!!!

HAVE FUN!!!*

Whoohoo goed bezig summie het is je toch gelukt voor middernacht

Proficiat aan alle andere hopelijk hebben we met zen alle nog veel te vertellen en nog veel van elkaar te lezen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

haghahaha geweldige tekst littleone

GEFELICITEERD LIEVE MEIDEN MET DIT DEEL!
Een stapje dichter naar het feestje van deel 100 hahaha

@summie ja het word hier wat saai met al die mannen met bruin haar en bruine ogen he.
Thanx meid.

@littleone als het aan askim ligt komen er inderdaad snel kindjes. Maar ik zou dat echt niet willen als we nog niet samen kunnen leven.

Via Wereldwijzer app

1 like

Littleone: Jij schreef "Haha summie ik Had zoiets vreemd genoeg hellemaal bij jou verwacht volgens mij ben je echt een dutske Wat is Dutske??? Oooh ik maak dus selfies op mijn manier, voor de spiegel en klik hahahha of ik vraag gewoon iemand om effe een foto te maken…of ik film mezelf (ja zegt askim…maak dan effe en filmpje) maar dat niveau van askim zijn selfies en zijn filmpjes dat niveau ga ik nooit bereiken…

Miloutjuh dat snap ik wel lijkt me heel lastig aan kinderen te beginne en er dan voor een tijd alleen voor te staan plus voor hem zou het ook niet leuk zijn hij zou dan wel een kindje hebben maar hij zou erg veel mooie momenten missen

Summie als ik op vakantie ben een knappe Turk zie met blond haar maak ik meteen een foto :wink:

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh: Jaaaaa en mijn askim is een ijdeltuit maar ik zie hem nog niet in staat dat hij zijn haren blond gaat verven…dus ik denk dat dat mijne ook echt donker blijft… Offe is het met de jouwe mogelijk…

Oww sorry niet aan gedacht dat je dat eventueel niet zou kennen gewoon een Moppie zo mega lief en schattig maar soms gewoon mega vrolijk en enthousiast

Haha ik heb zelf een vreselijke hekel aan selfies mss moet ik die spiegel ook is proberen ik stuur meestal foto’s door waar ik Zelf niet op sta :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Gefeliciteerd met het nieuwe deel meiden!! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhhh wat betreft kids ben ik het helemaal met je eens… ik vind persoonlijk toch dat je een stabiele situatie moet hebben en een kind verdiend een pappa en een mamma en niet een pappa die in een ander land woont…

• Updated - - -

Mariska: Meiddddd leuk om je hier te lezen :slight_smile:

Haha mijn askim Is wel dol op mijn blonde haren maar de mijne blond Neej hoor dacht het niet maar mss loopt er zo wel een rond in Turkey die het heel sexy vind :slight_smile: het lijkt me echt maar niks hoor

Via Wereldwijzer app

@littleone nee dat zie ik echt niet zitten. En idd voor askim ook echt niet leuk. Heel moeilijk voor hem dan denk ik.

@summie Hahahah neeeee dat zie ik mn askim ook niet doen. Zijn haar mag echt niemand aan komen.

Ik ken trouwens wel wat Turkse jongens die geen bruine.ogen hebben. En ook 1 of 2 die best wel blond zijn. Niet zoals Nederlanders kunnen zijn maar heeel veel minder donker dan de meeste

Via Wereldwijzer app

Littleone: Aah wat lief, geen sorry joh ik vind die woordjes juist wel leuk. Hmmzz askim zuurt wel net zolang tot hij een foto van mij heeft en aangezien ik niet altijd mensen om mij heen heb…was hij heel slim om te vertellen ga voor de spiegel staan en neem een foto…Of hij zegt ga jezelf eens effe filmen…de eerste keer had ik echt iets van pardon? Nu heeft mijn vriendin het door…is ze zo gemeen zitten we bv op een terrasje en zegt ze ik moet effe Turkije blij maken…Ik ben trouwens ooit een Turk tegen gekomen met oranje haar…helaas niet mee op de foto gegaan, maar dat vond ik wel heel bijzonder…

• Updated - - -

Trouwens…hoe snel zouden we dit topic vol kunnen krijgen??? In een recordtempo??? Wat is trouwens het record??

Ben ik het mee eens hoor. Mijn situatie is ook echt niet stabiel genoeg om aan kids te beginnen. Woon nog bij mn ouders, werk maar voor hoe lang geen idee.

@summie oranje haar??? Daar kan ik me niet echt iets bij voorstellen hahaha.

Het record geen idee maar in het begin gingen de delen best wel heel sn.volgens mij

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh: Maar jij bent toch ook nog niet zo oud? Jij hebt toch nog wel effe de tijd… Ik heb tegen askim gezegd eerst maar es flink oefenen en dan krijgt hij pretoogjes en moet hij lachen joh hahaha

Serieus die had oranje haar…(weet je in Turkije kan het dus ook dat een man roest in zijn piepje heeft gehad) ik vergeet hem ook echt nooit weer… Maar ik heb ook weleens iemand gezien met zomersproeten vond ik ook zo bijzonder…

• Updated - - -

Littleone: Waar ben je? Druk aan het selfie maken hahah?

Dames, jullie gaan lekker op naar deel 100. Gefeliciteerd

Via Wereldwijzer app

@summie, ik ben 24 en askim 22 dus we hebben inderdaad nog tijd genoeg. Hahahaha dat zeg ik ook altijd tegen askim.

@turkijelover, leuk je hier weer ff te zien!

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh: Ooooh wat ben je dan nog een broekie…als ik mij er effe ongevraagd mee bemoeien mag…ik zou zeggen ga eerst gewoon lekker oefenen…

Ik ben hier hèhè even bijna in slaap gevallen maar askim maakte me wakker :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ik bedenk me opeens…askim is op pad met een vriend…hmmzzz en LadySide is op pad in Side…LadySide oogjes wel open houden dat je mijn askim wel ziet he :stuck_out_tongue:

• Updated - - -

Littleone: Doe ik nog zo mijn best om jouw wakker te houden… hmmzzz ik geloof dat wij hier nu niet meer zo interessant dan zijn hahahha. Have fun met je askim!

Summie natuurlijk zijn jullie nog interessant.genoeg ik zou niet anders durven

Oow gaat Ladyside echt op zoek naar je askim?

Via Wereldwijzer app