Litleone: Ja LadySide gaar inderdaad haar ogen open houden of ze mijn askim ook tegenkomt… Ze is op zoek naar die knappe Turkse man met bruin haar, bruine ogen en een smal sexy baardje… Dus ja ik denk dat ze hem dan wel herkend … En askim houd zijn ogen open of hij een hele leuke Nederlandse vrouw tegen komt want dat is dan vast LadySide hahaha
@summie hahahaha ja we wachten zeker tot we lekker bij elkaar zijn voor goed en tot die tijd idd oefenen. Ik zei vroeger altijd ik wil jong moeder worden en het liefst een groot gezin. Ik zei altijd 4 of 5. Van.het aantal ben ik wel een beetje terug gekomen. En heel jong moeder zal het ook niet worden.
Ik ga lekker slapen meiden.
Morgen weer werken. Wel weer lekker om 10.15 beginnen maar heb echt veel slaap nodig ben nog iedere keer heel moe na het werk.
Gefeliciteerd met het nieuwe deel! Hopelijk vinden we weer hele mooie en bijzonderen verhalen hier en zullen we net zi hard lachen met elkaar als t vorige deel en ook elkaar net zo steunen als daar! ik moet zeggen dat ik me erg gelukkig voel dat ik hier ben gaan schrijven!
Voel me de hele week al wat slapjes steeds na werk viel ik in slaap en askim merkte ook dat ik erg hangerig was en best geprikkelt! Hij vroeg steeds of ik dit wel aan kon en ik bleef eigenwijs ja zeggen! Gister werd alles me teveel! Ik voelde me benen niet meer goed begon te trillen en me oog sloeg dicht (das een stress/vermoeidheids tik die ik heb!) Ik ging in me pauze naar askim toe die op t strand werkte en hij zag gelijk dat ik me rot voelde! Hij heeft gelijk mijn chef gebelt met de mededeling dat ik niet meer kwam! Toen ben ik ook met me chef gaan praten en ze luisterde absoluut niet! Ik proberen uit te leggen wat voor ziekte ik heb en de enige reactie die ik kreeg was “ja maar we hebben voor jou een andere nederlander afgewezen je moet blijven” (sowieso werkte ik nu ook met twee oekrainse meiden dus waarom niet twee hollanders! Mja dat ter zeide!) Toen gingen ze vragen of dat er iets was met me collegas! Nja opzich ze lieten mij steeds opruimen en schoonmaken en als er nederlandse of duitse kinderen in de kidsclub waren lieten ze mij op twee russische kinderen passen!! En ze praten steeds russisch met elkaar en had veel t gevoel dat ze over mij praten! Maar daar kon ik me allemaal nog best overheen zetten omdat ik wist dat er snel meer mensen in het team zouden komen! Maar me lichaam trok t gewoon niet meer!
Toen zei me chef dat ik tot vijf moest blijven en dan vrij zou zijn en een vrije dag zou hebben! Ik belde askim en die zei “loop nu hierheen!!” Dus ik dat gedaan aangekomen op t strand bij askim begon ik heel hard te huilen omdat ik me zo slecht voelde! Ondanks dat askim werkte kwam hij naast me zitten en heeft me stevig vastgepakt!
Ben met de bus naar huis gegaan en daar gelijk in slaap gevallen!
Maar toen werd ik wakker gemaakt door een boze askim! Hij vroeg aan mij of ik gelogen had over de reden dat ik thuis wou zitten! Blijkbaar hadden die wijfen gezegt dat ik naar huis wou omdat ik bang was dat askim vreemd ging en ik wou hem controleren!! Zulke woorden denk ik niet eens! Ik zei juist steeds dat ik zo blij was dat mijn askim op mij kon wachten en niet vreemd ging en niet tegen mij liegt!
Ik zat er eerst over te denken om terug te gaan naar werk maar ik wil niet werken met zulke wijfen!!
Uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan omdat ik duizelig was misselijk ik kon slecht lopen etc!
Had een lage bloeddruk en een beetje verhoging! Vandaag moet ik me oog laten controleren!
Ik probeer steeds te slapen maar het is erg lastig! Heb steeds nachtmerries en als ik me ogen dicht doe begint alles zo te draaien in me hoofd dat ik er misselijk van word!
Toch heb ik gister heel veel geslapen en vanacht ook en ben nogsteeds zo moe heb t gevoel alsof ik een marathon gerent heb! En ben net wakker!
*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Goedemorgen! Wat goed, een nieuwe deel! Hopelijk weer met allemaal mooie verhalen en als ze wat minder mooi zijn: veel steun van alle lieve meiden hier.
Vandaag mag ik genieten van een dagje thuis. Dan kan ik op mijn gemak aan de studie, Frans oefenen en misschien beetje sporten. Jullie hebben zoveel geschreven dat ik echt niet goed kan updaten, maar ik herinner me dat Summie vroeg hoe oud askim is: 23. Ik ben zelf 22, dus het scheelt niet zo veel. Heb gisteravond voor de grap geprobeerd om hem te bellen, maar zijn mobiel stond uiteraard uit. Ik weet wel dat hij zijn telefoon bij zich heeft, want zaterdag was ik om 8:17 uur gebeld door hem met het mobiele nummer. Maar blijkbaar heeft hij niet de mogelijkheid er wat mee te doen (nog) buiten zijn vrije dagen.
@Summie: Je zei ook dat je het knap vond dat ik hem altijd ben blijven steunen. Ja… is het ook wel. Maar je moet niet vergeten dat hij en ik elkaar al kennen sinds begin juni 2013. Vanaf dat moment is er altijd contact geweest. Soms elke dag. Soms weken niet en dan opeens weer wel. Van mijn kant uiteraard eerst alleen vriendschappelijk, maar dat is gegroeid naar genegenheid en uiteindelijk misschien wel naar liefde. En dat merk je nu. @LBDS: Ik had je al geappt, maar schrik er nog steeds van. Balen dat je collega’s zo stom tegen je doen en zulke dingen tegen je askim zeggen. Hoe halen ze het in hun hoofd. Dat je chef niet blij is, kan ik enigszins begrijpen, maar op dit moment moet jij je meer druk maken om je gezondheid. Sterkte!
Trouwens,
Wie kan mij in de lijst zetten? 26 april t/m 3 mei Belek
En 18 april t/m 25 april Aagtekerke (vlakbij Domburg, Zeeland)
Jaaa gisteravond hebben Miloutjuhh, littlleone en ikke goed ons best gedaan om het topic vol te krijgen en het is gelukt
Kida: fijn dat je ons gevonden hebt, een leuk en gezellig goed voornemen heb je
Egwene: oooh jullie zijn ook nog van die broekies… Ik begrijp dat je hem langer kent en ik begrijp ook dat je dan een band krijgt, maar ik blijf het toch knap vinden dat je hem bent blijven steunen. Is een compliment meid veel succes en plezier vandaag…
Ik vanochtend al een goed begin van de dag gehad, effe geskyped met askim doen we 's ochtends nooit maar meneer wilde mijn slaperige koppie effe zien… Heb ik maar effe een liedje hem geleerd… Begin de dag met een dansje… Enne ik moet zeggen het lukt hem aardig haha. En nu zal ik me maar effe aankleden…ik kom vandaag vast nog wel es ff langs…
Goedemorgen lieve meiden en gefeliciteerd met een nieue deel!
Summie wat fijn dat je wens in vervulling is gegaan en fijn te lezen dat alles een beetje beter met je is.
Ik moet het vorige deel nog terug lezen, maar ben het eens over als je kinderen mag krijgen je relatie stabiel moet zijn
Dit is ook een reden waarom ik nu nog oefen. Vorige week zei askim. Als ik werk heb en de proeftijd is voorbij, gaan we serieus aan de gang voor een kindje… dus hij denkt er net zo over.
Hij gaat solliciteren voor een functie binnen een distributie centrum van de hema. Hij en ik zijn lekker zenuwachtig pffff
Gister hebben we er nog uitgebreid over gehad het zal lastig worden, maar de kleren zijn uitgezocht en vrijdag naar de kapper geweest dus aan zn uiterlijk zal het niet liggen
Met mij is het ook goed, ik hoop dat askim de baan krijgt want dan krijg ik ook wat meer tijd voor mijn eigen dingen (niet dat ik klaag) maar xou wel lekker zijn. Alleen al om hier vaker te zijn!!
Ik wens jullie een fijne dag en hopelijk tot snel!
Lbdss wat jammer dat je zo’n kut collega’s hebt hoe gast het nu met jou? zoek je nu nog terug te gaan werken of ben je er helemaal klaar mee?
Egwene leuk dat je ook in het lijstje kan kan je aftellen ga je je askim dan zien of gaat dat niet lukken?
Ik dacht een van de jongste te Zijn maar dat blijkt zo precies toch niet ik word dit jaar 25 en.askim 27… Voor de rest hier alles ok heb voor het eerst kunnen praten over mijn vakantie met mijn ouders en dat was best fijn. Mijn ouders gaan in mei naar antalya normaal maar men vader heeft een leuk hotel gezien in marmaris ik hoop stiekem dat ze gaan veranderen en toch een keer mijn vriend gaan opzoeken maar ik vrees er voor maar ik ben blij met elk klein stapje dat we vooruit gaan
Jeeeeehhh gefeliciteerd met het nieuwe deel! Ik ben er een voorstander van om bij deel 100 met ze alle te meeten! Lijkt me echt ontzettend leuk!
Jullie hebben wel lekker veel geschreven zeg. Ik merk dat ik steeds minder tijd heb om hier te reageren, maar vind het wel leuk om van jullie verhalen op de hoogte te zijn en hier af en toe het een en ander kwijt te kunnen.
Summie: Het gaat askim ook niet zo zeer om dat ik hem continue op de hoogte moet houden, maar ik had hem die dag gesproken en hij was teleurgesteld dat ik dus niet verteld had dat ik die avond met wat vriendinnen uit eten ging. Ik snap wel dat hij dat wil weten, want dan weet hij ook wanneer ik de telefoon niet kan opnemen en zijn we ook niet allebei teleurgesteld als ik niet op neem…
En meid jij gaat ook zeker nog wel een keer de kant op waar ik heen ga! Ik ga trouwens van 27 april t/m 2 mei en we hebben al een mooi hotel gezien waar we kunnen slapen, want deed dat we ook veel tijd bij zijn familie zullen doorbrengen.
Ladyside: Moet moeilijk zijn om iemand die wel nog gevoelens voor jou heeft duidelijk te maken dat jij geen gevoelens meer voor hem hebt. Als het gevoel weg is is het weg en dan komt het waarschijnlijk ook niet meer. Maar voor hem is dat waarschijnlijk moeilijk te begrijpen ofzo. Wel goed dat je gewoon achter je eigen beslissing staat! En nu lekker vakantie vieren en wie weet kom je wel weer een leuke man tegen daar. En anders komt dat vanzelf wel op je pad. Veel plezier nog!
Multu: Spannend je askim zijn eerste sollicitatiegesprek! Ik duim voor jullie dat hij wordt aangenomen. Al is het niet vaak bij het eerste sollicitatiegesprek al raak, maar je weet het nooit! Heeft hij al veel gesolliciteerd?
LBDS: Meid let je wel een beetje op jezelf! Die lange dagen zijn je toch wel teveel geworden vrees ik… Ik neem aan dat je nu geen animatiewerk meer gaat doen? En tsja dit is daar volgens mij echt typisch dat die baas niet naar je luistert en er wordt gezegd dat je om andere redenen naar huis gegaan bent. Meid ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, sterke!
Ik denk trouwens dat ik en askim de broekies van ons alle zijn Ik ben 21 en askim wordt deze week 21! Helaas kan ik daar niet zijn met zijn verjaardag, maar hij hecht er ook niet zo veel waarde aan. En ik ga de 27ste natuurlijk al heen. Al gaat dat reisje wel wat geld kosten, want de vliegtickets zijn best duur. Dus echt een cadeau voor askim zit er niet in. Iemand misschien leuke ideetjes? Ik zat te denken aan een fotoboek die hij dan mee kan nemen naar het leger met foto’s van ons maar ook met zijn familie.
Hoop trouwens echt dat mijn stage niet moeilijk gaat doen. Ik had het gisteren gevraagd aan mij begeleider maar die zegt dat ik bij de manager moet zijn en dat ik officieel geen vrije dagen heb. Maar volgens mij heb je als stagiaire ook gewoon recht op vrije dagen dus dat ga ik even uit zoeken. Sowieso heb ik nu bij de manager aangegeven dat ik eventueel met dagen wil ruilen en me gemiste uren in wil halen op vrijdagen en dat ik mijn laptop mee kan nemen om verder te werken. Hoop snel een reactie te krijgen, maar hij is op het moment ziek.
Gisteren askim nog even driekwartier ofzo gesproken aan de telefoon! Kreeg een berichtje van zijn broer op facebook dat ik askim kon bellen. Hebben even lekker zitten kletsen en hij zegt dat ik hem nu elke dag na 10 uur kan bellen!
Mutlu: ik heb symbolisch de blaren op mijn handen… Vertel hoe is het gegaan? Heel logisch dat je het fijn zou vinden dat je askim ook een job zou hebben, t geeft toch een stukje lasten verlichting. Heel verstandig dat jullie nog even wachten, ik zou zeggen geniet nog maar lekker even van dat oefenen. Hihi.
Lbds: Oh meis wat heftig… Ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat de rust wederkeert. Pas goed op jezelf, je hebt er niks aan dat je straks helemaal lichamelijk in de ellende zit. En wat ik nu ga zeggen wil je waarschijnlijk niet horen maar zou het ook zo kunnen zijn dat het animatiewerk/cultuur misschien te zwaar voor je is?
Tam: Meid ik ben heel benieuwd ben je verliefd geworden op een huis?
Litleone: Heb je het vanacht nog gezellig gehad met je askim? Ik ben 28 en askim 26 maar het valt niet op, ik lijk jonger en askim ouder haha. Fijn dat je er met je ouders over hebt kunnen praten. Ik hoop zo dat het goed komt met je ouders.
Kardelen: Aah meid dan begrijp ik het dat je askim het jammer vond dat je het niet had verteld. Wat ontzettend balen dat de vliegtickets zo duur zijn. En super dat je een leuk hotel gevonden hebt. Een fotoboek is inderdaad ontzettend leuk. Heb jij met je school en stagebedrijf geen contract afgesloten aan het begin van je stage? Meestal heb je namelijk wel recht op vrije dagen. En anders eens informeren bij je school wat je rechten zijn.
Miss: Soms heb ik dus nog niet van die gekke ideeën ;-). Wat leuk dat jullie askim zijn verjaardag voor het eerst gevierd hebben. Was dat ivm zijn geloof dat hij het nooit vierde? Ik weet bv dat askim wel zijn verjaardag viert. Alleen dat hij omrommelt met zijn leeftijd.
Hoe is het verder met je gezondheid? Gaat het goed?
Update van mij:
Askim gaat ipv volgende week woensdag morgen al beginnen met werken, hij werd vanochtend geapped of hij morgen al kan komen. Hij is helemaal happy, maar was ook wel overrompeld/gestresst… Dus LadySide als je hem nog wilt zien moet je snel zijn…want morgenochtend,verlaat hij Side.
Verder heb ik geloof ik even niet zo veel nieuws. Behalve dat ik nog heerlijk geniet op mijn wolk
@summie was gezellig gisteren avond jij zit dus nog lekker op je wolkje nou geniet er maar van hoor meid!
@mutlu hoop echt dat je askim snel werk vind. Dan heeft hij ook iets voor zichzelf om te doen denk dat dat ook wel belangrijk is.
Helemaal mee eens hoor. Eerst in de relatie stabiel dan kids.
@egwene gaat het goed met je Frans? Wanneer ga je daar naar toe om te werken?
@Kida je hebt ons gevonden gezellig als je mee kletst!
@lbdss meid rust goed uit! En je oog kan dat iets te maken hebben met dat je er as in had? Ja de werksfeer is totaal anders dan in Nederland en er word altijd enorm veel gekletst over iedereen. Ik heb ook heel nare dingen over askim gehoord van oud collega’s van hem. Beterschap meid!
@kardelen vraag bij je opleiding ff na hoe het zit met vrije dagen. Want ik denk dat je er wel recht op hebt. Wat lekker dat je je askim iedere avond kunt bellen. Is het dus echt afhankelijk van waar je in dienst zit wat wel en niet mag.
@miss moet kunnen hoor tot juni wachten met de meeting!
@littleone wat fijn dat je er een beetje over hebt kunnen praten met je ouders! Ieder klein stapje is er een he.
Hoop dat ik niemand vergeten ben. Ik ben niet zo goed in updaten met mn telefoon. Maar wel een leuke bezigheid als je net de bus mist en bijna een half uur moet wachten
Askim gaat vrijdag beginnen met werken alles is geregeld ook met zijn verzekering en hij heeft er veel zin in.
Maatje van askim die ik ook ken van het hotel waar we elkaar hebben leren kennen werkt nu in het zelfde hotel als mn zusje. Al hoop ik dat hij van de zomer weer terug is. Heb altijd veel lol met hem
Vanavond lekker repeteren. Super leuk het piratenconcert is helemaal gefilmd en staat nu op youtube grappig om terug te zien.
summie straks ga je nog gelijk hebben en gaan we in een recordtijd aan de 1000 zitten… Ja hoor het is altijd gezellig met mijn askim hebben nog een hele tijd aan het chatten geweest hij zei h et ene lieve woordje na het andere hihi:) Net ook nog even met hem kunnen chatten omdat hij pauze had om te eten. waar gaat je askim werken?Wel leuk voor hem dat hij toch eerder kan komen dan gepland dat zijn ook weeral meer centjes die hij kan verdienen. hoe is het eik verder met je gezondheid, alles onder controle? enne kan je onderand al op vakantie?
miss leuk om weer wat van je te horen hoe is het ginder? Natuurlijk kunnen we wel op jou wachten … Het zou leuk zijn om jou er bij te hebben …
Ik wil dat het een belangrijke dag is maar mijn ouders staan er niet echt achter maar ik wil hun er wel erg graag bij ik weet alleen niet of hun er bij willen zijn. Mijn beste vriendinnen zijn ook collegas van mij dus zij kunnen niet mee er mocht maar 1 iemand vakantie nemen en die weken heb ik gekregen, al zouden ze graag mee gaan natuurlijk. Mijn nicht zou misschien wel mee willen maar dat is al weer moeilijker ik denk niet dat zij mee kan omdat ze een boerinnetje is en niet echt kan gemist worden op de boederij… Ach we zien wel hoe het verder loopt en wie er komt mijn askim en zijn familie regelen het feest ik moet vooral zien dat ik de juiste papieren heb
Tam lukt de zoektocht naar een eigen stekje? Wil je huren of iets kopen?
Kardelen leuk dat je je askim nog kan opbellen. Hoe het precies zit met vakantie dagen op stage daar heb ik geen idee van maar ik denk dat je wel even kan stoppen en het daarna in halen…
miloutjuhh jou zus is in Turkey of is het niet je echte zus? Gaat je askim weer in het zelfde hotel werken? veel plezier op de repetitie en nog een fijne avond
Ik lees nog altijd mee af en toe, maar raak nooit niet helemaal bij gelezen.
Met mij gaat het redelijk goed. Heb vorige week een serieus dipje gehad! Ik miste ex-askim zooooo erg! Maar intussen gaat het alweer veel beter. Ik voel helemaal niets meer voor hem. Allé ja, toch geen liefdesgevoelens meer.
Op het werk is het zoooo ongeloooooflijk saai! Toen ik vanmorgen binnenkwam was er al geen werk! Het was bijna vechten voor het beetje werk dat er dan af en toe was!
Ga proberen om weer wat beter te volgen en up te daten vanaf nu :slywink: