Jullie hebben echt veel zin in een feestje geloof ik, iedereen blijft schrijven 
Ook leuk al die toekomstplannen over kinderen etc 
Ik geloof dat de “oudjes” het hier het slechtst doen, hahaha.
Had ik het toevallig laatst met LadySide over. Volgens mij krijg je gewoon een identiteitscrisis als je boven de 30 bent en trek je dan ineens allemaal mannen aan die eigenlijk niet bij je passen
, hahaha.
Kikiek: welkom hier, nu ik lees wat je schrijft denk ik “owja, dat heb ik idd pas gelezen”, haha. Echt grappig dat jij je askim ook in Side hebt leren kennen.
Blijkbaar worden mensen betoverd als ze in dat stadje zijn 
LBDS: meisje toch, wat ontzettend rot voor je dat je je zo beroerd voelt.
Denk echt dat je moet leren om wat grenzen in te bouwen betreft je gezondheid, anders gaat het straks helemaal fout.
Wat hebben ze vandaag nog gezegd in het ziekenhuis?
Als je je voorlopig maar rustig houdt en je lekker laat verwennen!!!
Milou: Hoe was het vandaag op je werk? Begin je al wat te wennen aan het werkritme?
En wat leuk dat jullie filmpje op youtube staat 
Littleone: Wat fijn dat je zoveel met je askim kunt skypen, volgens mij zijn jullie zwaar verliefd
maar hoop ook echt voor je dat je ouders meegaan als je gaat trouwen en dat het toch nog lukt om een vriendin of je nicht mee te nemen.
Heb je het ondertussen al verteld aan je ouders?
En waarschijnlijk heb je het wel verteld, maar wat is jullie planning als jullie getrouwd zijn?
Summie: Zo te lezen ben jij ook “totaly in love”
heerlijk genieten hoor!!! En wel spannend dat je je “schoonmoeder”
hebt gezien vandaag. Praat ze alleen Turks?
En ik ga voor jou ook echt duimen dat je groen licht krijgt om zo snel mogelijk te gaan vliegen!!! Dat zou ik je zoooo gunnen.
Yavrum: Fijn om te lezen dat je de juiste beslissing hebt genomen om niet naar hem toe gaan. En logisch dar het ook moeilijk was, jullie zijn toch best een tijd samen geweest en hadden ook echt toekomstplannen samen 
Kardelene: Ik hoop dat het je lukt om vrij te krijgen!!! Je had het over een ticket naar Adena (en nog een plaats) en ik heb daar een paar maanden geleden ook voor gekeken, maar is idd ontzettend prijzig!!!
En super dat je je askim nu elke avond kan spreken 
Egwene: Lukt het al een beetje met het Frans oefenen en het studeren?
Miss: Ach anders komen we wel naar Turkije hoor om daar het feestje te vieren, hahahaha
LadySide: Ik ben nieuwsgierig, hahaha!!!
Update:
Het huisje waar ik vandaag ben gaan kijken is erg leuk
eindelijk iets gevonden waar ik me goed voelde.
Of ik echt verliefd ben geworden weet ik niet, maar er was wel aantrekkingskracht
hahaha.
Het is een koopwoning.
Ik verander zo ongeveer elke week van gedachte over of ik wil huren/ kopen of antikraak wil zitten en ook over waar ik wil wonen. pfffff, af en toe word ik moe van mezelf!!!
Maar denk dat kopen toch het beste is.
Als ik wil, kan ik er blijven wonen en zit ik dus niet met het probleem dat ik straks weeeeeer een woning moet zoeken. Het is een stuk voordeliger dan huren en als ik toch voor een tijdje in Turkije zou gaan wonen, zou ik het kunnen onderverhuren.
Dus ik blijf denk ik maar bij mijn beslissing om te kopen, hahahaha.
Nou ja, nu nog de hypotheek rondkrijgen. Maar vanavond een positief gesprek gehad met mijn hypotheekadviseur 
Moet allemaal papieren bij elkaar gaan zoeken en laat ik daar nou net geen zin hebben!!! Ach ja, anders doe ik dat morgenochtend even, hoef toch pas smiddags weg.
Ik las trouwens ook nog wat over het uiterlijk van turken. Ik ben er ook een aantal tegengekomen die ik echt niet Turks had geschat.
Een man met blond kroes haar en blauwe ogen.
En ook best wat kindjes op de psz die blond waren met bruine ogen, blond met blauw- grijze ogen, donkerbuin haar met blauw-grijze ogen.
En ik wist eerst ook niet dat er turken bestond met spleetogen, die gewoon chinees lijken.
Allemaal geleed op mijn werk