Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

Hey lieve meiden,

Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik ben er klaar voor :slight_smile: Ik had de lintjes al een tijdje klaarliggen…de knoop had ik zomaar gemaakt…en ik heb bij deze de knoop doorgehakt… Hierbij is het nieuwe topic het Turkse liefdestopic deel 102 dus officieel geopend!!! :stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd meiden met dit nieuwe deel!!!

Een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Laten we er met zijn allen een mooi nieuw deel van maken waarin wederom lief en leed met elkaar gedeeld kan worden!!! Samen staan we sterk meiden!

Wat zal er in dit topic allemaal gaan gebeuren?

Nou ja allereerst hoop ik dat er in dit deel een nieuw wereldwonder in ons midden mag komen. Doordat Litlleone en haar askim hun liefde bekroond mag worden met een kindje.

Ja en tijdens de sluiting waren er ook nog een paar spannende dingen. Denk maar aan Delali en LBDS die elk de power vonden om het gesprek aan te gaan met hun askim en op die manier vechten voor hun geluk. Oh meiden ik leef met jullie mee en ik hoop dat jullie hierin je weg gaan vinden!!!

En civciv eigenlijk vind ik dat jij ook in het bovenstaande rijtje hoort maar aan de andere kant ook niet. Ik heb namelijk het gevoel dat jullie al aardig jullie eigen weg proberen te bewandelen ook al is die soms erg heuvelachtig. En meid onthoud er zijn meer wegen die lijden naar Rome (alhoewel Rome in dit topic weer niet zo goed past hihi)

Isafazli en Deniz Kizi: Onze reislustige dametjes van dit forum. Ik ben benieuwd hoe vaak jullie tijdens dit deel weer naar Turkije zullen vliegen. Meiden pasi goed op jezelf en denk vooral goed om je grenzen!

En ja dan denk ik ook effe aan Miloutjuhh, Egwene en Yildiz. Allemaal bezig met hun dingetjes in Turkije. Meiden ik hoop dat jullie al snel van het mooie weer kunnen gaan genieten in Turkije!!!

X-lovato hopelijk lukt het jou ook om werk te vinden voor deze zomer in Side en kan je tijd door gaan brengen met je askim.

LadySide: Bij deze ben ik met mezelf unaniem overeengekomen dat jij de vrouw bent met de mooiste en grootste verrassing van het vorige deel!! Meid ik hoop dat tijdens dit deel je buik mag gaan groeien en dat je voor het eerst kennis gaat maken met je kleine wonder dmv schopjes in je buik. Ja sorry ik hoop toch echt niet dat je wondertje tijdens dit deel al geboren wordt want dan duurt dit topic erg lang voordat hij vol is…

Tamara en filiz: meid voor jullie hoop ik dat in dit topic het zonnetje weer mag gaan schijnen. Jullie zijn allebei al heel dapper en moedig bezig maar ik gun het jullie ook dat jullie verwarmd mag worden door de zon.

Turkijelover: Misschien gaan jullie in dit deel al of misschien in het volgende deel…maar 1 ding staat vast jullie gaan in elk geval naar Turkije! Het aftellen is begonnen :wink:

Kardelen: Eigenlijk ben ik wel heel nieuwsgierig hoe het met jou gaat. Jij bent druk met je werk en je askim is (bijna) klaar met zijn dienstplicht?

Ongetwijfeld zal ik personen vergeten zijn…sorry het is niet persoonlijk bedoeld.

4 likes

Hmzzzzzz het zou ikke niet zijn als het in 1x helemaal goed zou gaan… bloos er is dan in de titel een foutje ingeslopen…maar desondanks hoop ik dat een ieder het topic weet te vinden… en het mooiste is ik heb ook geen idee hoe ik het kan wijzigen…ooppsss…

Gefeliciteerd lieve meiden :tada: :balloon:op naar een nieuw deel met mooie momenten en natuurlijk ook minder mooie momenten dat hoort dr bij
Maar 1 ding is zeker we zijn dr voor mekaar en dat is super fijn!!

Summie; Bedankt voor je mooie lieve woorden meid… doe me best :blush:
Jij bent een kei van een vrouw met een super mooi hart…
Ik hoop dat jij je geluk ook snel weer vind want als iemand het verdiend…

2 likes

Waauuw wat gaat het soms toch ineens snel.
Proficiat met het nieuwe deel dat er nog vele mogen volgen :slight_smile: Ladyside ben erg benieuwd op je post aan het wachten.over hoe het was vandaag.
Hier alles nog rustig hij wil gewoon niet komen
Denk ik hèhè ach ja Askim en ik genieten elke seconde die we samen hebben men men dik buikje :slight_smile: hopelijk komt hij niet morgen avond als brugge tegen besiktas moet spelen Askim zijn favoriete ploeg hèhè en mijn papa ging voor een keer expres voor brugge supporteren :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Gefeliciteerd lieve meiden met dit nieuwe deel.
Ik hoop dat het een mooi deel gaat worden waarbij we er weer voor elkaar zullen zijn in goede maar ook minder goede tijden.
Wie weet mogen we in dit deel al wel weer nieuwe meiden verwelkomen die onze ervaringen en steun ook kunnen gebruiken. Het seizoen staat immers weer voor de deur.

@summie wat heb je dat weer enorm mooi voor iedereen op geschreven!!!

Knuffel voor alle andere meiden,.
Ik heb hier een relaxte ochtend met mn kleine vriendje, filmpjes kijken en op de bank liggen.

Gefeliciteerd met dit nieuwe deel meiden.

Wat vliegt de tijd! Al weer een nieuw deel. Laten we hopen dat er veel moois gebeurd.

Hier nog druk bezig met de training voor het hotel opent. Spannende tijden. Gelukkig voel ik me hier op mijn gemak. Op 1 dingetje na… mn ex. Er zijn weinig personen waar ik een hekel aan heb, maar hij heeft zijn plekje op die lijst verdiend. Rotzak. Schijnheilig. Als de chef er is, aardig doen… chef weg… nou, jullie kunnen dat zelf invullen.

Maar verder gaat alles prima hoor :wink:

Gefeliciteerd met het nieuwe deel. Op naar het volgende deel met hopelijk alleen maar positieve verhalen.

Egwene: Fijn om te horen dat jij je draai gevonden hebt. Ik mis alleen een update over jou en je askim… Wat betreft je ex…meid hij is dus niet voor niks je ex! :wink:

Miloutjuhhh: Ooh wat lekker dat je even kon bankhangen met je kleine vriend. Hij gaat nog niet naar school?

Littleone: Meid ben je al druk aan het ananas eten?? Hihi het schijnt dat het weeën op kan wekken en zo zijn er nog wat wel dingetjes die misschien kunnen helpen hihi. Wel fijn dat het goed met jullie gaat en dat jullie lekker genieten. Succes met de laatste loodjes. :wink:

Mariska: Hé meid leuk dat jij ook even gezellig langskomt. Hoe is het met je? Hoe was het bij je askim?

Gefeliciteerd met het nieuwe deel!! Denk dat Summie ons al goed ingeleid heeft :wink:
Maar ze vergeet wel iemand!
Summie zelf! Onze powervrouw met de mooie langste reacties elke keer weer! Goede adviezen en een groot hart! :wink:

Hopelijk mogen we in dit nieuwe deel veel mooie verhalen lezen!

Ik zal even starten!
Askim heeft het verteld!! Ego weg! Zijn broer schrok van wat askim vertelde en heeft veel sorry gezegt tegen mij! Ik heb askim laten zeggen dat t voor nu okey is (geen zin in drama) maar dat ik niet meer wil dat ik onterecht beschuldigt word van dingen en dat we familie zijn en dat we elkaar moeten steunen en er voor elkaar moeten zijn en niet elkaar zwart moeten maken! Dat doet de buitenwereld wel voor ons maar familie moet elkaar nooit de rug toe keren! Askims mama kreeg tranen in haar ogen van mijn (vertaalde) woorden! Ze vertelde dat ze nooit geloofde dat ik askim zou weerhouden van ze familie! Opgelucht en blij kunnen askim en ik nu ademhalen! Tuurlijk willen we nog graag gaan en doen we zeker ook ons best! Maar de druk is er af!

Ik moet ook zeggen even (had t hier met me moeder over) dat ik in deze hele situatie heb gemerkt hoe askim veranderd is tegenover mij! Hij heeft een eeeeeerg kort lontje en bij mij is die lont nu lang geworden! Hij neemt in moeilijke situaties veel meer de tijd om naar mij te luisteren en om mij te begrijpen en dan samen een oplossing te vinden! Eerst had hij nooit gedult en als ik verdrietig was raakte die gefrustreerd en liep weg! Ik ben toch wel trots op mezelf dat ik daar doorheen heb kunnen slaan en het heb kunnen veranderen! Onze relatie is nog nooit zo goed geweest als dat het nu is! En alle ruzies waarin we echt in elkaars gezicht stonden te schreeuwen zijn nu discussies die we volwassen met elkaar kunnen uitpraten! Ik was van te voren gewaarschuwd dat askim een heethoofd was door zijn vrienden, kreeg zelfs het advies om weg te rennen nu t nog kon! Maar ik geloof echt dat liefde zoveel sterker is dan wat dan ook! En kijk maar! Mensen zijn zo verbaasd over wat ik met askim gedaan heb! Dat die eerst tot 10telt voordat die reageert!

Sorry even een trots momentje voor mezelf wat ik moest delen! :slight_smile:

2 likes

Weer een nieuw deel en Summie een betere inleiding dan die van jou is er niet!

Hopelijk zullen in dit deel de mooie positieve verhalen weer de bovenhand krijgen want we hebben allemaal weer een boel meegemaakt, sommigen wat meer dan anderen. Dat laten we hopelijk achter in het oude deel!

@ Lbds fijn dat het eindelijk opgelost is en dat er begrip is! Zo hoort het en inderdaad als niemand zn mond open doet dan zijn misverstanden snel gemaakt. Gelukkig is alles weer goed! En wat herken ik je 2e deel over wat je over askin vertelt. De mijne is precies hetzelfde! Jij bent er gelukkig al, wij zijn op weg maar we zijn er nog niet! Hij heeft nu eindelijk ook door dat schreeuwen en discussies niet helpen en dat ie zich volwassen moet gedragen. En als het mis dreigt te gaan kap ik hem meteen af door hem hier aan te herinneren of gewoon weg te gaan. En dat helpt! Pfff zal wel in dat water zitten daar maar ik ben ook een heethoofd en kan ook een kort lontje hebben. Ik weet wel dat het met de liefde goed zit ondanks al dat gedoe maar toch fijn om te lezen dat ik niet de enige in dat schuitje ben en dat hij geen totale idioot is hahhahaha. Zal toch wel een stukje bij het Turkse temperament horen dan. Maar idd dat betekent niet dat het maar getolereerd moet worden! Als je nog tips hebt :wink:

Civciv toch wel fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben die bij askim is gebleven ondanks ze korte lontje haha :wink: tips tsja… Wat ik vooral heb gedaan als die zo in ze woede aanval zat was weglopen en hem een poosje laten uitrazen tot ik merkte dat die kalm was en dan terug lopen en gewoon zeggen “ben je klaar om te praten als een volwassen man?” en hij pikte langzaam op dat schreeuwen niet hielp! Ik heb mezelf eerst ook schuldig gemaakt aan toegeven aan het geschreeuw door in ze gezicht te gaan schreeuwen wat het alleeeeen maar erger maakte! Wees de sterke persoon in de ruzies en de rustige persoon! bij mij hielp het erg om de tegenpool te zijn van askim in ruzies en hij pikte zo mijn gedrag op en als die schreeuwt alles negeren wat die dan zegt! Soms aanpakken als een klein kind werkt ook haha :stuck_out_tongue:

1 like

Dag meiden allemaal

Proficiat met het nieuwe deel;) ik wens allemaal het beste toe in dit nieuwe deel, en dat we ook dit deel mogen genieten van elkaars vriendschap en goeie raad!!

Littleone geniet van de laatste momentjes met jullie twee, ik denk dat je zoontje aan het wachten was op het nieuwe deel!

Ladyside hoe was het op de pretecho? Leuk dat jullie zo goed contact hebben met elkaar! En wat is dat met die buren allemaal? Mijn dichtste buren zijn allemaal bejaarde mensen, maar wel lieve!

Miloutjuuh hoop dat je griep vlug weg is, veel beterschap!

Lbdss fijn dat het hete hangijzer uit de lucht is en je naam is “gezuiverd” hoop dat je toch een manier vind om te gaan. En natuurlijk mag je trots zijn op jezelf en je aşkım!

Summie: mag er voor jou in dit nieuwe deel ook een supermooie kans verscholen liggen, eentje met alles erop en eraan, want dat verdien jij zeker.

Mariskaklerk hoe is het met jou, ben jij al terug?

Delalie met jou alles ok? Hebje hem al gezien en hoe gaat het ginder meid?

Egwene leuk om nog iets van jou te horen, en fijn dat je het zo goed stelt, en je ex, what goes around comes around zeggen ze! Niets van aantrekken, laten lopen!!!

Ook de rest van de meiden vele groetjes en voor ieder een knuffel!!

1 like

@Summie Ik ben pas sinds gisteren avond terug in Nederland. Die drie weken samen met hem waren echt super. We hebben echt elke minuut die we samen hadden ook echt samen doorgebracht. Zelfs zijn moeder moest huilen toen ik weg ging gisteren, was echt wel zielig om te zien. Maar deze drie weken hebben me echt laten zien dat ongeacht er dingen anders zijn in zijn leven ik de aanpassing wel aankan. En het afscheid was nog nooit zo moeilijk als deze keer. Maar heb echt duidelijk tegen hem gezegd dat ik niet lang meer vol kon houden, iedere keer dat afscheid, het gevoel wat ik dagen heb als ik terug ben in Nederland. Er zijn al wel een soort van trouwplannen gemaakt, de planning is namelijk om volgend jaar oktober te gaan trouwen maar er is nog niks echt officieel, maar dat is wel het doel wat we voor nu voor ogen hebben.

Hoi meiden,

Gefeliciteerd met het nieuwe deel. Ik lees nog steeds met jullie mee hoor!
Mijn baan was tijdelijk en zit er sinds deze week weer op, maar heb afgelopen maandag een sollicitatie dag gehad voor reisleiding in Side! Hoor daar eind van de week meer over. Ben echt heel benieuwd, want het lijkt me echt super leuk. Weet wel dat het heel hard werken is, maar aan de andere kant denk ik ook echt een super ervaring. Ook omdat ik dan weet hoe het is om te wonen en te werken in Turkije.

Voor de rest blijf ik gewoon lekker meelezen met jullie, maar er gebeuren hier eigenlijk niet zoveel spannende dingen om over te schrijven haha. Tussen mij en askim gaat het prima. Tuurlijk hebben we ook onze ups en down, maar gelukkig kunnen we na een ruzie de volgende al weer sorry zeggen en het vergeten.

Oooh Summie, wat een ontzettend mooie openingswoorden!!
Ik ga zo ff het verhaal van LBDS lezen en reageren op de rest :slight_smile:

Ik heb een heerlijke ochtend gehad, en weer een drukke middag. Ik had mezelf voorgenomen niets te doen vandaag, maar dat is niet gelukt.
De echo! Volgens mij kunnen onze mannen daar in Turkije 1 ding goed en dat is jongetjes maken! Ik krijg ook een jongetje, net als LIttleone en we hadden hiervoor al een dame die zwanger was nl PinkyKara die af en toe meeschreef een tijd geleden. Ook zij heeft een prachtig jongetje op de wereld gezet.
Dan is er nog een andere NLse dame die óók een jongetje heeft gekregen. Haar ken ik dan niet, maar wel haar blog.
Halfbloed Turkse kindjes worden dus jongetjes :wink:
Nu moet ik snel met de hond gaan lopen, en dan eten maken… Anders komt het er niet van! Tot later dames!! En gefeliciteerd met weeeeeer een nieuw deel! :smiley:

Ladyside gefeliciteerd!! Ik had al ergens het gevoel dat je een jongetje ging krijgen haha!! Als de voorspelling die turkse dames hier hebben gemaakt ga ik twee halfbloed jongetjes en 1 halfbloed meisje op de wereld zetten :wink: (maar dat zien we over een hoop jaren haha!) weet de papa het al? Wat was zijn reactie? Die zal wel super blij zijn met een stoere kerel :wink:

Kardelen oohh wat leuk!! Als je in side bent moet je wel een keer langs komen hihi lijkt me leuk om je te ontmoeten :slight_smile:

Ladyside proficiat!!!

Kardelen: duim volop met je mee!! Leuk nog eens iets te horen van je

Ladyside gefeliciteerd… Hier ook een jongetje :wink:

1 like

Ooo Ladyside leuk… hoe was de pretecho… hebbe ze ook 3 d.laten zien.of is dat nog te snel?

Via Wereldwijzer app