Gefeliciteerd met nieuwe deel meiden!
@ladyside…wat leuk een jongetje!! van harte gefeliciteerd. Ga je voor een tr of nl naam?
@trl…dankjewel…wij beginnen idd langzaam onze draai te vinden.
Gefeliciteerd met nieuwe deel meiden!
@ladyside…wat leuk een jongetje!! van harte gefeliciteerd. Ga je voor een tr of nl naam?
@trl…dankjewel…wij beginnen idd langzaam onze draai te vinden.
@LBDS, woehoeee wat goed dat je askim zo open en eerlijk is geweest! Hopen dat er nu wat meer begrip gaat komen van zijn familie.
En jij mag dat trotse momentje hebben hoor! Kan ik me heeeeeel goed voorstellen!
Echt fijn dat het korte lontje een stuk langer is geworden. ZOlang het maar geen mak schaap gaat worden hoor! Een beetje turks temperament moet er blijven hahah!
En ik wacht rustig af of jullie 3 kindjes!!
Papa weet het, en die was heeeeel blij! We konden ff niet skypen omdat ik niet thuis was… maar dat komt wel weer.
@mariska en Kardelen, goed weer ff van jullie te horen! En fijn dat alles nog helemaal goed gaat tussen jullie en de askims ![]()
@Littleone, aaah bij jou nog steeds niks! Duuuuurt lang! Krijgen we een foto te zien op de FB groep??? zet liefste glimlach op
Pretecho was onduidelijk, maar wel heeeel leuk! Duurde lang voordat beeb tussen de benen liet kijken haha! Ook nog heel even in 3D gekeken, maar hij had steeds zijn handje voor zijn hoofd/gezicht. Dus was niet zo heel duidelijk helaas. Ga er in ieder geval niet apart eentje laten maken, want dat vind ik iets te duur.
@FIliz, Ik wil voor een europees/turkse naam gaan. Moet goed uit te spreken zijn in Nl, maar wel een Turkse touch omdat het toch een half Turkje is, en ik altijd heb gezegd dat ik mijn kinderen een naam uit land van papa zou geven. Dus dat gaat nog ff brainstormen worden ![]()
Hey meiden gefelicteerd met het nieuwe deel. Hoop dat het een mooi deel mag worden waarin we zowel de leuke als minder leuke momenten met elkaar zullen delen.
Summie wat kun jij het toch prachtig verwoorden je moet echt schrijfster worden superknap!
@LBDS woww meis met recht een succes dat je mag vieren. Het was even door t stof voor je aşkin maar uiteindelijk moet dit voor hem ook beter voelen. En de familie zal het nu ook beter begrijpen of jullie kunnen of niet de blaam ligt niet meer bij jou dus dat misverstand is gelukkig de wereld uit.
@Ladyside meis zo heerlijk voor je een klein manneke in je buik superspannend allemaal en gericht leuke kleertjes shoppen ;). Geniet ervan meis hoe reageerde zijn vader?
Bij mij gaat het op zich goed we hadden elkaar 5,5 maand niet gezien en na een halve minuut is het alsof we elkaar gisteren nog hadden gezien zo vertrouwd weer en zoveel liefde en oprechte aandacht voor elkaar. We hebben gesproken voor ons allebei voelt dit niet als een aankomend afscheid en hij heeft gezegd dat hij sterker moet zijn dat hij stom is geweest met t visum en dat hij met mij oud gaat worden. Ik heb hem gezegd meer nodig te hebben dan woorden dat ik m daarop niet meer vertrouw en dat hij de daad bij het woord moet voegen. Hij zegt tegen zijn familie te zeggen dat hij met mij gaat trouwen of ze willen of niet en met hen gaat praten. Ik zeg dat praten geen zin heeft omdat ze er nooit in mee zullen gaan. Ik zeg waarom trouwen we niet gewoon en stel je ze voor een voldongen feit? Of is dat erg egoistisch? Ik zie eerlijk gezegd geen andere weg. Tegen zijn broers en zussen moet hij zeggen ik ga naar NL als jullie meehelpen wil ik ook een aantal maanden de zorg op me nemen en anders niet daar was hij het ook mee eens al blijft hij zeggen dat niemand zegt te kunnen. Ik zeg ook dat zij aan zichzelf denken en niet aan hem of zijn ouders. Ik vind het stellen van een eis naar hem toe wel lastig. Ik bedoel moet ik zeggen trouw met me voor het eind voor de week anders is het over? Voelt ook raar maar terug naar NL met alleen mooie beloftes is ook niks. Want als hij bij mij is weet hij 100% zeker dat hij geen leven zonder mij wilt maar als hij terug is in het dorp is hij ook weer zo omgepraat…hij moet echt zelf sterk zijn. Gelukkig zegt hij dat ook zelf het geluk ligt in mijn handen ipv te zeggen dat het leven je soms dingen ontneemt en je er niets tegen kunt doen zoals hij een aantal weken terug zei. Maar hij moet wel doorzetten en ik wil hem daarbij wel helpen door druk te zetten maar hoe? Hij is overigens wel positief over trouwen ook zonder toestemming dat was eerder niet maar zie hem ook aarzelen over het wanneer. Weet iemand raad?? Zoals ik ook al eerder aangaf is dit niet mijn sterkste punt ![]()
Ladyside, Nu wachten op de 20 weken echo ook altijd weer spannend
Hoe vonden je ouders het? Heeft de papa ook nog inbreng voor de naam? En heeft hij nu helemaal gebroken met die ander?
Delali…ik snap dat je in een lastig pakket zit en veel van hem houdt.
Maar als hij ook echt 100% voor jou zou willen gaan was hij dat visum toch gaan regelen? Of was hij toch tegen zn ouders ingegaan?
Ik zou voor mezelf kiezen en hem laten gaan.
Ai zooooo lastig Delali!
Ik kan je helaas ff geen tips geven, alleen maar zeggen dat ik je erg sterk vind overkomen! Denk in ieder geval goed na, ga niet trouwen om zijn familie dwars te zitten of om je askim een “gedwongen” keus te maken. Niet dat je hem dwingt, maar je snapt me hopelijk wel
Ook vind ik dat je bewust moet trouwen, en er tijd voor moet nemen om het voor te bereiden. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
Sterkte en probeer ook lekker te genieten!
@TurkijeLover, mijn ouders zijn helemaal blij ermee, en staan voor me klaar.
Ik heb samen met ex askim het een tijd geleden al over namen gehad en we zijn het best met elkaar eens.
Of hij en die andere nog samen zijn weet ik niet. En dat maakt natuurlijk ook helemaal niet uit, omdat hij en ik geen relatie meer hebben.
Hé wat is het gezellig hier…
Ik reageer effe vlug op Delali en later op de rest.
Delali ik vind dit een hele lastige situatie en ik vind het nog moeilijker om er over te oordelen. Maar je vraagt om onze mening en die ga ik dan ook proberen te geven.
Je schrijft:
" Tegen zijn broers en zussen moet hij zeggen ik ga naar NL als jullie meehelpen wil ik ook een aantal maanden de zorg op me nemen en anders niet daar was hij het ook mee eens al blijft hij zeggen dat niemand zegt te kunnen." Ja mooi gezegd. Ik ben het helemaal met je eens. Zie jij kan zeggen wat hij moet doen maar is dit ook wat hij wil en wil jij hem jouw mening opleggen? Persoonlijk denk ik dat hij continue de woorden van jouw of van zijn familie gebruikt om een ander voor hem te laten spreken want zolang hoeft hij zelf niet de verantwoordelijkheid voor zijn gedrag te nemen. Nu kan hij zich altijd ergens achter verschuilen.
Je schrijft:
“Als hij bij mij is weet hij 100% zeker dat hij geen leven zonder mij wilt maar als hij terug is in het dorp is hij ook weer zo omgepraat”
Juist meneer moet maar eens gaan staan voor wie hij daadwerkelijk is!!
Ik moet eerlijk zeggen dat zijn gedrag mij behoorlijk irriteert maar hierin zit misschien ook mijn eigen frustatie/verdriet vandaar dat ik misschien ook wel wat emotioneler reageer.
Ik vind het zo erg om te zien hoe jij moet vechten om deze man te krijgen!!! En wees nu eerlijk wat doet hij voor jou? Hoe lang loop jij al op je tandvlees voor deze man? Hoeveel pijn heeft hij je al bezorgd en wat doet hij nu echt om die pijnlijke wonden van jou te verzorgen? Ik heb juist nu nog het idee dat jij voor hem moet zorgen ipv dat hij voor jou zorgt!!! Kom op heeft hij juist niet iets goed te maken? Hoort hij juist niet voor jou te vechten om jouw vertrouwen terug te winnen?
En wat jij kan en mag eisen daarover kan ik niet oordelen. Maar wil jij iemand aan je binden dmv een huwelijk? Wil jij iemand smeken om te trouwen? Jullie huwelijk hoort te ontstaan vanuit liefde en niet vanuit macht/wraak? Waarom nu zo snel mogelijk trouwen om te voorkomen dat hij zich bedenkt door de invloed van zijn familie? En kom op zeg de man die jouw man mag worden. Die man hoort op zijn knieeën te danken aan God/Allah dat hij jouw echtgenoot mag zijn! Jij bent zo’n geweldige vrouw, jij verdiend het om respectvol behandeld te worden en je verdiend een man die jouw op handen draagt!!! En volgens mij draag jij juist je askim op handen maar draagt hij jou ook op handen? Als hij jou wil dan hoort hij voor jou te vechten en zijn verantwoordelijkheid als goede echtgenoot te nemen!!!
En wat denk jij wat er veranderd als jullie getrouwd zijn? Zou hij in zijn koppie veranderen door een huwelijk? Hij kan dan misschien getrouwd zijn tegen de wil van zijn familie maar zolang hij niet weigert emotioneel afstand te nemen van wat zijn familie van hem verwacht zal hij nooit 100% voor jou kiezen. En wil jij een man die niet voor 100% voor jou gaat? Een man waarbij zijn familie kan bepaald wat er gebeurt? Kom op meid, jij bent zo’n geweldige vrouw jij verdiend een man die voor jou door het vuur gaat!
En ja zijn situatie is moeilijk, pijnlijk en ja hij zit in een moeilijk pakket. Maar hallo het is zijn familie! Zolang hij in de slachtofferrol blijft zitten zal hij deze strijd niet winnen!!! Zolang zal er altijd getouwtrekkerij blijven. En dan kan ik je nu al vertellen…dan trek jij altijd aan het kortste eind. Waarom? Omdat het voor hem gemakkelijker was/is om jou teleur te stellen dan zijn familie. Het bewijs hiervan is dat hij niks met zijn visum heeft gedaan. Zolang hij het slachtoffer blijft en zijn familie niet wil teleurstellen, zolang zal zijn familie hem emotioneel weten te bespelen en zolang zal hij het accepteren dat zijn familie dat doet en zolang zal hij jou dus teleurstellen. Is dat wat jij wilt meid?
Of wil je een man die zegt ik ga voor jou en onze liefde staan!!! Onvoorwaardelijke liefde van een man die voor jou zorgt en die voor jou door het vuur gaat!! En dat is iets wat een geweldige vrouw als jij verdiend!!!
Sorry als mijn woorden je hebben geraakt en dat ik mijn woorden misschien niet zo zorgvuldig heb gekozen…
Ik wens je heel veel sterkte toe!!!
Delali meid weet je jij verdiend gewoon een man die goed voor jou is en die je gelukkig maakt!!! Ik heb het idee dat je juist in een situatie zit wat jou ongelukkig maakt. En juist dat doet mij pijn om dat te zien en dat maakt me ook boos. Ja ik ben boos op jouw askim want hij is degene die jouw heel veel verdriet en pijn doet!!! En juist dat is wat jij niet hebt verdiend!!!
Tegelijkertijd heb ik respect voor je vechtlust. Het bewijst dat je vecht voor je geluk en een ontzettend krachtige vrouw bent!!! Ik vind het alleen zo’n oneerlijke strijd die jij moet vechten. Maar jij kan jezelf later nooit kunnen verwijten dat jij er niet voor gevochten heb en ik hoop ook echt dat je het wint op voorwaarde dat hj ook echt voor je kiest. En anders klinkt het hard, anders hoop ik dat jij zo snel mogelijk verliest want dan is hij jou echt niet waard!!!
Zelf weet je dat ik de handdoek in de ring heb gegooid. Juist om hetgeen wat ik nu zie gebeuren tussen jou en jouw askim. Het is zo’n gemene en oneerlijke strijd tussen liefde en familie maar de mannen zelf hebben daarin ook een rol.
Heel langzaam werd mij steeds duidelijker dat mijn askim deze strijd niet ging winnen en ik weet achteraf gezien ook niet of hij het echt diep van binnen wel echt wilde winnen. Elke keer als ik druk probeerde te zetten of om duidelijkheid vroeg kreeg ik valse beloftes of werd de druk van de andere kant van zijn familie verhoogd tot ik zelfs extreme verhalen kreeg te horen (zogenaamd of echt dat weet ik niet en daar zal ik ook nooit achterkomen). Tot ik op een punt kwam dat ik dacht hier wil ik niks mee te maken hebben! En ik voelde dat als er nu niets ging veranderen dat ik gesloopt zou worden door pijn, verdriet en angst. Uit pure wanhoop heb ik mezelf toen gedwongen om vanaf een afstand mijn situatie te beoordelen in de hoop dat ik mijn koers kon bepalen. Ik moest en zou een weg vinden hoe ik in hemelsnaam verder moest. Maar ja toen kon ik voor mezelf bepaalde dingen niet langer verzwijgen. Vanaf een afstand zag ik hoe askim mij dingen beloofde maar door druk van de familie uiteindelijk toch een andere beslissing nam. En of hij vrijwillig overal voor heeft gekozen is en blijft natuurlijk de vraag…het feit blijft wel dat hij niet zo sterk was om er tegen in te gaan… en dat hij zelfs toen we samen waren uiteindelijk toch nog steeds overal akkoord mee ging ook al wist hij dat hij daarmee mij verdriet ging doen. En ja dan is het ook heel gemakkelijk om je achter je familie te verschuiven. En ja ik heb uiteindelijk gebroken met askim. En nu een paar maanden later weet ik dat er gewoon nog niks is veranderd aan zijn situatie. Als ik hem was geweest en mijn (zogenaamd) grote liefde was kwijt geraakt dan had ik juist gevochten. Dan had ik juist mijn best gedaan om die persoon terug te winnen. En dan kon mijn familie mij gestolen worden. Terwijl askim zich dus nu zoals hij zelf wel zal zeggen voor de 2de keer in zijn leven zich ongelukkig laat maken door zijn familie. Hij heeft me uiteindelijk zomaar laten gaan zonder voor mij te vechten. En dan denk ik hoe had ik ooit samen met askim deze strijd kunnen winnen of hierin samen een weg kunnen vinden? Ik denk eerlijk gezegd dus van niet.
Voor alle duidelijkheid mijn askim is niet jouw askim. En ik wil je askim er ook niet mee vergelijken. Maar ik zie wel overeenkomsten. En in mijn geval was het een huwelijk en in jouw geval was het een visum. In beide situaties kozen de mannen niet voor ons maar voor hun familie.
Goeiemorgen meiden,
Delalie: ik ben blij te lezen dat jullie samen zijn en het tussen jullie twee zelf goed zit. Maar ook ik denk niet dat het een goed idee is om zo tot een huwelijk over te gaan. Denk ook niet dat dat de relaties met zijn familie of de situatie erop vooruit zal helpen.
Hij zal echt zelf zijn keuze en zijn weg moeten kiezen, hoe moeilijk het ook voor hem en voor jou zal zijn!
Knuffel meid!!!
Hallo meiden!
Gefeliciteerd met het nieuwe deel! Dat er veel mooie ervaringen mogen komen en veel steun aan elkaar kunnen geven
@Summie: Wat was je inleiding weer super mop! Maar jouw steun aan alle meiden en je actieve bijdrage hier is gewoon fantastisch…dat wou ik even gezegt hebben!
@Delali: lieve meid, wat een lastige situatie!
Ik wou dat ik je tips kon geven, maar het blijft lastig. Ik denk dat je jezelf inderdaad af moet vragen of jij op deze manier wilt trouwen, want nu lijkt het meer als een strategie ipv uit liefde. Niet dat ik bedoel dat daar twijfel over is hoor, anders zou je niet graag met hem willen trouwen, maar ik bedoel meer als dat het nu ook snel moet als soort van ‘bevestiging’ voor jezelf en voor de familie. Zou dat echt iets uitmaken denk je? İk snap jouw gevoel volkomen hoor en wat je bedoeld met dat je het liefst met een ultimatum komt, maar dat is inderdaad lastig. Wel goed dat hij er niet gelijk tegen blijft om ondanks zijn familie met je te willen trouwen, maar laat hem voor jou blijven vechten zoals jij knetter hard voor hem vecht. Jij verdiend nu die bijdrage van hem. Sterkte en succes mop! Knuf
@littleone: Als inderdaad aan de ananashart, wondermiddel en wandelingen? Ben benieuwd! Succes en sterkte met de laatste loodjes!
@ladieside: İk had je op fb al gefeliciteerd, maar nogmaals gefeliciteerd!! Dat was me nog niet opgevallen dat turkse mannen jongetjes maken, maar daar zijn ze meestal wel erg blij mee ja hihi. Geniet er lekker van meis en op naar de 20 weken echo ![]()
Sorry voor de meiden waarop ik niet heb gereageerd, dit is alles wat ik onthouden heb, heb zoveel aan m’n hoofd momenteel
A.s maandag vlieg ik naar Ankara, naar zijn stadje Safranbolu. Ik zal daar zijn familie ontmoeten. Ben heel benieuwd, maar ook weer zenuwachtig. Niet voor aşkim, maar de familie. Ik ben vooral heel erg blij dat ik weer bij aşkim kan zijn! Ik hoorde alleen dat het daar ging sneeuwen. Laatste keer dat het sneeuwde in Istanbul weer mijn vlucht eerst vertraagd en alsnog geannuleerd. Kon ik een nieuwe ticket kopen die 15 uur later pas ging. Zat ik daar de hele nacht en dag op schiphol! Dus hopelijk dit keer geen dejavu.
Hey Dames,
Ik ben stagiaire bij Wereldwijzer, en elke week wordt er op woensdag een interview geplaatst en nu vroeg ik me af of iemand graag wat wil vertellen over zijn Turkse liefde. Ik kan me voorstellen dat een Turkse liefde soms problemen met zich mee brengt ; denk aan waar gaan we wonen, cultuur problemen, wellicht taal problemen. Ik zou het leuk vinden om een liefdes verhaal te vertellen in het interview.
De vragen zouden dan gaan over
Heb je interesse? Stuur mij dan even een pb-berichtje.
@ Delali de meiden hebben hier al zoveel verteld dat ik er verder niks meer bij kan voegen. Het is moeilijk waarschijnlijk weten je hersenen het maar je hart nog niet. Doe vooral waar jij je goed bij voelt en waar jij vrede mee kan hebben. En trouwen gaat niet zo 1 , 2, 3 daar heb je papieren uit Nederland voor nodig en vaak ook nog een bloedtest van jou en askin dus dat zou deze week al niet meer lukken. En zoals iemand al zei ik geloof LBDS trouwen is iets bijzonders, dat doe je niet zomaar even. Je hebt het recht op een hele bijzondere dag met de mensen waar je van houdt en dat verdien je ook! Askim wil ook graag trouwen maar snel even en klaar omdat hij geen geld heeft. Nou nee dus ik ben geen Turkse maar dat betekent niet dat ik minder verdien. Als hij met me wil trouwen wil ik ook dat het op dezelfde manier gaat als bij alle meiden in zijn familie. Neem geen genoegen met minder meid!
@ Ladyside wat leuk een jochie! Maar troost je ze maken ook meisjes en halfbloed meisjes zijn ook heel mooi maar over het algemeen vind ik halfbloedjes altijd mooier op een of andere manier
Ben wel superbenieuwd welke naam je hem gaat geven!
@ Denizkizi maandag al? Zit je al te stuiteren? Spannend dat je zijn familie gaat ontmoeten in zijn dorpje. Ik weet niet hoe modern dat dorpje is maar als het nog ouderwets is dan is me dat een ervaring! Wennen maar uiteindelijk wel heerlijk! Hopelijk blijft de sneeuw in iedergeval tijdens je vluchten weg zodat je gewoon op tijd bij hem kunt zijn zonder gedoe en gestress. Veel plezier!!
@ Summie ik vind jouw beslissing zo volwassen en knap ook al is dat zo zwaar! Maar je hebt helemaal gelijk. Een man die echt wilt die doet het ook zonder steeds excuses te bedenken. Al dan waar of niet dat laat ik even in het midden.
Ik ben er weer een boel vergeten verdorie ga vanaf nu weer wat beter lezen en onthouden ![]()
Meiden, gefeliciteerd met het nieuwe deel!!!
Ik heb lang niks van me laten horen, wel veel meegelezen.
Ik ga proberen snel weer mee te schrijven.
Ik hoop dat de meiden die veel hebben meegemaakt in de afgelopen delen, in dit deel veel mooie dingen gaan meemaken en voor de meiden die gelukkig zijn, hoop ik natuurlijk dat dit zo blijft!!
Knuffel voor iedereen
Oepsss gister misschien toch een heel klein beetje te uitgebreid gereageerd…
**Tam: **Hé meid wat leuk dat jij ook even voorbij kwam fietsen. Mag je wel vaker komen doen vinden we alleen maar leuk
Hoe is ie?
Delali: Meid hoe is het met je? Ik moet steeds aan je denken. Sorry als ik misschien wat te kritisch was. Ik hoop dat het goed met je gaat en dat jullie een weg mogen vinden!
Deniz: Thanks voor je lieve woorden. Oooh wat spannend. Ik begrijp dat je de bibbers hebt maar het is natuurlijk wel heel erg leuk om zijn familie te leren kennen. Hihi en misschien heeft je askim de bibbers ook wel. Het is natuurlijk altijd spannend om je geliefde aan je familie voor te stellen en of dat nou in Nederland of in Turkije is beiden keren blijft het spannend. Ik ga voor je duimen dat je niet weer te maken krijgt met sneeuwellende.
LadySide: Een jongetje…oooh wat leuk. Hihi grappig dat dat Turkse mannen zo goed zijn in jongetjes te maken. Zo te lezen heb je heerlijk genoten en wat bijzonder dat je het zo met je ouders hebt kunnen delen! Fijn om te horen dat pappa er ook blij mee is.
Miloutjuh: Hoe is het met jou? Ben je al iets fitter?
LBDS: Wow meid en terecht dat jij even trots op jezelf mag zijn! Wat heb je een overwinning bereikt en wat super fijn dat jullie er samen zo goed zijn uitgekomen. Zo zie je dus dat je gaande weg steeds beter elkaars gebruiksaanwijzing leert kennen en er samen een weg in leert te vinden. Super meid ik ben blij voor jullie! Hoe is het nu met je askim is er ook een last van zijn schouders gevallen nu hij eerlijk tegen zijn familie is geweest? En wat is de reactie nu van zijn familie? Zijn zij eventueel bereid om jullie financieel te ondersteunen?
Isa: Hoe is het meid om weer thuis te zijn? Kan jij je draai wat vinden en alle indrukken van de afgelopen week verwerken?
Mariska: Wow meid wat ben ik blij voor je! En wat heb jij de afgelopen maanden vele grote en positieve ontwikkelingen doorgemaakt! Eerst de vele angsten van help hoe moet ik dit allemaal hebben? En zie waar het jou heeft gebracht! Had je dat zelf ooit durven dromen? Meid je mag trots op jezelf zijn, ik ben het althans wel op jou! ![]()
Kardelen: Leuk om wat van je te lezen en fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat! En wat leuk dat je in Side gaat werken! Heel veel succes en ondanks dat het goed met jullie gaat is het natuurlijk altijd wel leuk om wat van je te lezen ![]()
Litleone: Jullie zijn nog steeds met zijn tweeën? Alles is nog rustig in België?
Civciv: Ik vind dat jij juist ook heel volwassen werkt aan je relatie! En ik begrijp wel dat het fijn is om te lezen dat jouw askim dus niet de enige askim is met een (kleine) gebruiksaanwijzing hihi. Heb je al iets gehoord over je studie?
Thanks voor je lieve woorden. Weet je het moeilijkste is mijn gevoel. Verstandelijk weet ik dat er goed aan heb gedaan. Maar mijn gevoelens maken me kwetsbaar en daarom heb ik ook het contact verbroken. Ik weet namelijk dat als ik mijn vinger geef dat hij gaat proberen mijn hand te pakken. Wel grappig soms zie ik een foto van hem en dan denk ik: “Summie er zijn toch veel leukere mannen op de wereld dan hij.” Maar juist dat gevoel dat ik bij hem voelde heeft zo’n grote indruk op mij gemaakt. En ja dan komen de gevoelens dat ik hem mis en toch echt naar hem verlang. Grrrr en dan ga ik maar weer effe keihard poetsen of andere leuke afleiding zoeken.
Oh ja nou ja mijn update: Pffff het word alweer zolang verhaal. Sorry meiden. Mijn update vind je wel een beetje bij Civciv haar stukje terug. hihi
Na vele keren proberen hoop ik dat het nu wel lukt… stomme app. Wat werkt hij toch slecht
Hier alles ok. nog altijd met 2 in ons stekkie. bij de dokter geweest en die vertelde me dat in plaats van de normale datum morgen ik er nog makkelijk 7 dagen mocht bij tellen. Wat extreem lang is want het begint echt zwaar te worden hèhè en ik ben ongeduldig aan het wachten
al ga ik het langs de andere kant ook zo missen en voelt het vreemd aan tr weten 4 dagen in het ziekenhuis te zijn. Askim hoopt nog altijd bij mij in het ziekenhuis te kunnen slapen zoo lief hèhè.
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Littleone hier moet je na uitgerekende datum 2 weken wachten voordat ze het gaan halen. Waarom moet jij zolang in het ziekenhuis blijven,krijg je keizersnede ?
Nee in België is dat normaal gezien zo. hier heb je ook niet de keuze om thuis of in het ziekenhuis te bevallen. Ik moet maandag terug op controle en ga het toch even bespreken met men gynaecoloog. Mss dar het dan toch wat sneller kan maar we zien wel.
Ladyside hoe reageert je ex eik op het feit dat hij zo veel moet missen? ik heb 3 d.echo paar keer bij de gynaecoloog zelf gehad al wou hij weinig laten zien maar ik heb er ook niet extra voor betaald.
Summie meid ik heb echt veel bewondering voor je hoe je iedereen op pept maar hoe gaat het nu echt met jou?
Aah nog niets Littleone… Kleintje laat goed op zich wachten! Hoop dat je snel jullie wonder in de armen mag houden.
Wel fijn in zhuis bevallen en nog even rustig op krachten komen die 4 dagen daar. Hier is het bevallen en zo snel mogelijk weer plaats maken…
Hoe ex het vind dat ie veel mist zou ik niet weten. Denk niet dat hij daar zo over nadenkt, en ik eigenlijk ook niet haha! Ik stuur hem alles door, en verder maak ik ook niet zo veel mee vd zwangerschap.
Nog niet.al heeft elk onderzoek wel iets vind ik… . Wacht maar tot je het ukkie begint tr voelen hèhè
vanaf dan begint het pas echt vind ik ![]()
@Summie Dankje wel voor je positieve woorden. Maar die angst is nog niet helemaal weg hoor, en die gaat misschien ook nooit helemaal weg. Maar ik merk wel dat als ik bij hem ben ik wel steeds meer over echt belangrijke dingen kan praten en dat hij er alles aan doet om mij daarmee te helpen. Die drie weken samen met hem (zonder dat hij heeft moeten werken) hebben me echt goed gedaan. Het is alleen dan weer zo moeilijk om weer alleen terug thuis te zijn. Ik merk gewoon dat ik me thuis niet meer echt thuis voel, ik mis gewoon hem om me heen.