Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

Litleone: Haha die kleine vind het gewoon te gezellig in je buik en daar is het natuurlijk ook lekker warm :wink: Begrijpelijk dat het steeds zwaarder begint te worden. Dat is inderdaad een verschil met NL. In NL wordt zolang alles goed gaat de weeën zelfs pas opgewekt als je 2weken overtijd bent. Maar meid ik hoop dat
jullie snel pappa en mamma mogen worden!

Mariska: Geen dank meid. Inderdaad angst zal er misschien blijven maar ik heb het gevoel dat jij er je weg in gevonden hebt en dat het je leven niet helemaal meer overheerst. En juist dat is knap. Vervelend dat jij je steeds minder hier thuis voelt maar misschien heb je juist dat gevoel wel nodig om de grote stap naar Turkije te kunnen zetten.

LadySide: Ik kan indenken dat het nu nog heel onwerkelijk is omdat je er misschien nog weinig van ziet en het nog niet voelt. Maar ja nog even en je kan er niet meer om heen hihi. Maar hoe voel jij je? Geen last van vervelende zwangerschapskwaaltjes?

Update van mij: Er werd gevraagd hoe het met mij gaat. Het is allemaal wat ingewikeld. Prive is het onrustig, werkeloos, studieproblemen en ja pfff de liefde. Ex-askim vergeten is lastig, een leuke flirt gehad en weer verloren, toch wel weer een teleurstelling, inmiddels weer iets van een leuke nieuwe afleiding gevonden maar dat is nog heel pril en kan ook echt nog alle kanten op hihi. Pffff wat klink ik als een zielig en wanhopig geval. Ach ik verlang stiekem gewoon naar een leuke gezellige man in mijn leven. Jaren single geweest zonder probleem maar nu voel ik een leegte. Mijn omgeving is grotendeels gesetteld en het lijkt wel een babyboom. Ik verlang stiekem ook heel erg naar het huisje-boompje-en-beestje-gedoe haha. Ach het komt vast ooit met mij ook wel goed hahaha. En tegelijkertijd denk ik hier is vrede,ik woon in een huis, ik heb mijn familie, eten & drinken en een klein spaarcentje…jakkes wat ben ik een ontevreden mens…wat zit ik toch te klagen…bloos

Fijn weekend meiden!

En toen was het hier wel erg stil…

Fijne zondag allemaal
En ja summie het is hier idd stil, stilte voor de storm :wink:
En summie jij bent echt geen hopeloos geval, dat lijkt nu even zo voor jou, alles komt op een… Wacht nog even om een nieuwe relatie te beginnen toch zolang je ex aşkın nog ronddwaalt bij jou. Jouw tijd komt heus wel, je zijt een prachtige madame,met het hart op juiste plaats, geef het tijd meid, zo een dingen kan je echt niet forceren!!! Probeer wat rust te vinden… En ja vriendinnen met huisje tuintje boompje, iedereen die zich settelt, maar elk huis heeft zijn kruisje!!
En excuseer je niet omdat jij je even wat down voelt en klaagt, het moet eruit!!!
Knuffel meid, zoek de rust in je leven geef het tijd en de rest komt wel!! Superknuffel!!!

Heey meiden!

Alweer een nieuw deel!
Een deel waarin we elkaar weer kunnen steunen in mooie tijden maar ook in de Minderen!

@littleone Ooh super leuk een jongetje!!
Hij zit dus nog wel even lekker in jou buik hihi, ik hoop dat jullie hem snel in jullie armen kunnen sluiten!

@lbds gelukkig dat je askim het toch zelf heeft verteld en dat de situatie nu word begrepen! Super dat het nu zo goed gaat, in een relatie moet je samen groeien en super dat het nu zo is dat jullie samen kunnen praten!

@delali allereerst een dikke knuffel voor jou meid! Wat een lastige situatie meid… Ik hoop echt dat je er voor jezelf uit komt! Er is al veel gezegd maar ik ben het ook eens met de meiden, jij bent een sterke vrouw die vecht voor wat ze wil! Nu is het tijd dat jou askim dat ook eindelijk eens gaat doen!

@ladyside wat fijn dat het contact weer goed is! Een jongen wat leuk meid!! Gefeliciteerd!

@egwene fijn dat het daar allemaal goed gaat! Minder van je ex maar laat het door hem niet verpesten!!

@mariska heerlijk om te lezen dat het zo goed is gegaan en dat jullie een goede tijd samen hebben gehad! Afscheid nemen blijft helaas altijd moeilijk.

@kardelen fijn om te lezen dat het goed gaat,
Leuk een baan in Side! Hoop voor je dat het iets word!

@denizkizi heerlijk dat je alweer gaat! Spannend om zijn familie te gaan ontmoeten!
Komt vast wel goed meid!!

@miloutjuhh hoe is het met jou meid?

@summie hele dikke knuffel voor jou meid!
Het is nu allemaal even ingewikkeld maar het komt vanzelf allemaal wel weer goed meid! Beetje bij beetje word het allemaal beter! Ik hoop dat het je lukt om een leuke baan te vinden! En om je ex askim te vergeten is idd ook niet makkelijk maar je bent al op de goede weg! En voor jou komt het huisje boompje beestje moment ook vanzelf meid! Zoals isa zegt je bent een sterke vrouw met de hart op de goede plaats!

Zo ik ben weer up to date hihi,
Hier gaat alles wel goed, nog steeds lekker druk in mijn huisje nu m’n zus en m’n nichtje en neefje er weer zijn, ik vind het niet zo erg, heb ik het lekker druk met oppassen enzo!
Met askim gaat het wel goed, hij heeft het druk met werken, maar ik ben blij dat die werk heeft! Ook al is het bij z’n broer in de winkel hihi!

Fijne dag meiden x

Ik ga naarde bruiloft!!
7-9 april!
Askims zus heeft een traditionele turkse jurk voor mij die alle vrouwen van de familie gaan dragen… Alleen is er niet naar mijn maat gevraagt! Ik zie t al helemaal gebeuren pas ik er niet in!! Ze hebben zijn nichtjes m laten passen en gokte van me fotos dat ik er wel in kon… Zijn nichtjes zijn allemaal super dun! Ik ben niet dik hoor maar heb wel n grote kont haha! Ik ben zo zenuwachtig, hoe moet ik me gedragen, wat als die jurk niet past, wat als ik me er niet prettig in voel… Heb askim al gevraagt mij niet alleen te laten en altijd te zorgen dat die vlak bij mij is, dat vond die prima want hij weet dat ik niet kan communiceren met ze familie tenminste maar een klein beetje maar lang niet goed genoeg! Ik ben bang dat ze me niet leuk vinden of dat ik verlegen over kom omdat ik niks kan zeggen (nja weinig) ben bang om de buitenstaander te zijn die er niet bij hoort… Oohh laat t over zijn (klinkt heel stom dat k dat zo zeg maar ben zo bang!)

Ela lieverd kom snel laten weten dat ik deze ochtend om 11 u.ben bevallen van ons ukkie die 3.5 kg.weegt en 51 cm.groot is :slight_smile: hij heet mathias emirhan :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Wat leuk littleone!!!
GEFELICITEERD!!!
Nu heerlijk genieten met zn drieën meid!

Proficiaaaaaaaaaaat littleone!! Geniet maar met volle teugen!!!

Littleone proficiat!!!

Van harte gefeliciteerd littleone! Heel veel geluk samen met zn drietjes, en wat een prachtige namen heeft het wondertje!!

Waaaa hoera!!! Gefeliciteerd met je zoon little one!!! Mathias Emirhan…welkom op de wereld!
Goed gedaan meid!! Profficiat! Geniet van je mooie wondertje :slight_smile: <3

Littleone gefeliciteerd!!! Ga lekker genieten van het kleine wondertje <3

Whoohoo gefeliciteerd Littleone met jullie kleine wondertje [emoji7]. Rust goed uit en geniet lekker van je kersverse gezinnetje. Mooie naam hebben jullie gekozen. Alle geluk saampjes [emoji8]

Wow gefeliciteerd met jullie wondertje!!! Heeeeeel veel geluk met z’n drietjes!

Litleone ooooh wat leuk om te lezen dat jullie zoon geboren is! Ik wens jullie heel veel geluk, gezondheid en plezier! Geniet maar lekker van elkaar! Is alles goed met moeder, zoon en vader?

Delali: Ik zag je ff voorbij komen. Hoe is het met je?

Lbds: Fijn dat jullie toch naar het huwelijk kunnen. Haha ik zou dezelfde angst hebben voor zowel de jurk als het feest. Probeer het te delen met je askim!

Meiden ik reageer later effe uitgebreider

@littleone gefeliciteerd met jullie wondertje meid!!! Wat een mooie namen, geniet er van!

Gefeliciteerd littleone!! Geniet van je prachtige zoon!

Gefeliciteerd littleoonne!!

(Af en toe meelezertje)

Gefeliciteerd littleone​:tada::balloon:
Super meid geniet van jullie kleine prins…
Hoop dat alles goed gaat met jullie?!