Litleone: Haha die kleine vind het gewoon te gezellig in je buik en daar is het natuurlijk ook lekker warm
Begrijpelijk dat het steeds zwaarder begint te worden. Dat is inderdaad een verschil met NL. In NL wordt zolang alles goed gaat de weeën zelfs pas opgewekt als je 2weken overtijd bent. Maar meid ik hoop dat
jullie snel pappa en mamma mogen worden!
Mariska: Geen dank meid. Inderdaad angst zal er misschien blijven maar ik heb het gevoel dat jij er je weg in gevonden hebt en dat het je leven niet helemaal meer overheerst. En juist dat is knap. Vervelend dat jij je steeds minder hier thuis voelt maar misschien heb je juist dat gevoel wel nodig om de grote stap naar Turkije te kunnen zetten.
LadySide: Ik kan indenken dat het nu nog heel onwerkelijk is omdat je er misschien nog weinig van ziet en het nog niet voelt. Maar ja nog even en je kan er niet meer om heen hihi. Maar hoe voel jij je? Geen last van vervelende zwangerschapskwaaltjes?
Update van mij: Er werd gevraagd hoe het met mij gaat. Het is allemaal wat ingewikeld. Prive is het onrustig, werkeloos, studieproblemen en ja pfff de liefde. Ex-askim vergeten is lastig, een leuke flirt gehad en weer verloren, toch wel weer een teleurstelling, inmiddels weer iets van een leuke nieuwe afleiding gevonden maar dat is nog heel pril en kan ook echt nog alle kanten op hihi. Pffff wat klink ik als een zielig en wanhopig geval. Ach ik verlang stiekem gewoon naar een leuke gezellige man in mijn leven. Jaren single geweest zonder probleem maar nu voel ik een leegte. Mijn omgeving is grotendeels gesetteld en het lijkt wel een babyboom. Ik verlang stiekem ook heel erg naar het huisje-boompje-en-beestje-gedoe haha. Ach het komt vast ooit met mij ook wel goed hahaha. En tegelijkertijd denk ik hier is vrede,ik woon in een huis, ik heb mijn familie, eten & drinken en een klein spaarcentje…jakkes wat ben ik een ontevreden mens…wat zit ik toch te klagen…bloos
Fijn weekend meiden!