Littleone gefeliciteerd met jullie zoon.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje littleone!! Wat een mooie combinatie van Namen hebben jullie gemaakt. Ik hoop dat alles goed is gegaan met de bevalling en dat jullie nu heerlijk kunnen genieten met zn 3en
Hier sluit ik me bij aan, als af en toe meelezertje.
Gefeliciteerd littleoonne! ![]()
Gefeliciteerd littleone ;)!! Mooie namen! Geniet van je gezinnetje de
Komende tijd ;)!
Gefeliciteerd Littleone!!!
Naar schiphol rijden, door stress onwel worden al rijdend en dan vlucht missen…jank jank ![]()
Sorry…moest ik Ff delen meiden
Jeetje Deniz… wat is er allemaal aan de hand/gebeurt? Hopelijk kun je snel een andere vlucht krijgen. Pas goed op jezelf! Sterkte!
Oohh jee Deniz kizi… en nu? Andere vlucht kunnen pakken?
pas goed op jezelf meid
Ja heb een nieuwe ticket moeten kopen. Deze vlucht gaat om 23.55 dus ben weer naar huis gereden
@denizkizi jeetje meid klinkt niet goed, fijn dat je alsnog een andere vlucht hebt kunnen boeken, pas goed op jezelf meid!
@Deniz oei meid, pas je goed op jezelf. Is dit omdat je zijn familie gaat ontmoeten? Ik weet nog dat ik erg nerveus was toen ik voor het eerst naar zijn ouders ging maar het viel me uiteindelijk zo enorm mee!
Ik wel weer opgeknapt, nog wel verkouden maar voel me niet meer zo beroerd als vorige week.
Wel weer beetje met mezelf in de knoop na wat afwijzingen voor werk in Nederland.
Deniz kizi,misschien beter met de trein gaan. Krijg je je andere ticket vergoed of ben je dat geld kwijt.
@ miloutjuhh fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt! Geef de moed niet op met solliciteren meid! Het is ook niet makkelijk om werk hier te vinden helaas, bij mij wil het ook niet echt lukken hihi, het liefste wil ik werk vinden in Turkije maar hier in Nederland moet ik ook nog wel blijven solliciteren van de gemeente dus blijf ik dat ook maar doen hihi.
Deniz, oei das minder, maar geluk dat je een nieuw ticket hebt, niet teveel stressen en vertrek maar vroeg genoeg!! Geniet ervan
Rest van de meiden grtjes en knuffel
Dank jullie meiden voor de steun. Zit nu te wachten bij de gate.
Ik werd gestressed door de spanning en druk en icm vele dingen aan mijn hoofd kreeg ik een paniekaanval ofzo. Aşkim verkondigde ook nog dan zn broer mee ging mij ophalen. Ik weet het niet maar ik moest ineens huilen en flauwvallen. Klinkt stom ik weet het, maar goed daardoor wel het vliegtuig gemist vanmiddag. Ik zal nu om 4.20 aankomen in Istanbul. Hij komt vanuit Ankara naar Istanbul gereden om me daar op te halen, dus moet na landing nog een paar uurtje terug naar Ankara rijden, maar dat geeft niet want dan met ik tenminste met askim
Gelukkig is het allemaal goed gekomen…maak je niet te druk of nou ja probeer het haha
Deze tijd vloog ik ook altijd naar Istanbul… lekker de n8 in haha
Goeie reis en geniet
Deniz kizi je hebt wel pech he met je vliegtuig - avonturen. Kan me wel voorstellen dat je niet door zn broer opgehaald wilt worden die ken je waarschijnlijk niet of niet goed genoeg. Lief dat hij helemaal naar je toe komt dat is me nogal een rit. En op de weg zijn in Turkije is superleuk ook s nachts er is genoeg te zien. Doe Istanbul de groeten over 3 weken mag ik:)) Veel plezier en hou je relaxt he wat er ook gebeurd
Wow Deniz! Zoveel stress?? Heb je daar wel vaker last van of is dit de eerste keer?
Wel rot dat je nog weer een nieuw ticket hebt moeten kopen… Hopelijk kun je wat slapen in het vliegtuig!
Geniet in ieder geval en geen gestress meer! Is niet goed voor je!
Jullie lieve reacties doen me weer goed…Dank jullie wel allemaal!
@civciv: Dank je wel! Ik ken zijn broer niet nee en spreek ook niet turks genoeg im iets tegen hem te zeggen haha. Stress!! Ik zal Istanbul de groeten voor je doen. Leuk dat jij over 3 weekjes ook weer mag! ![]()
@Ladieside: İk ben inderdaad een stresskip, maar wat er vandaag gebeurde was nieuw hoor. Werd me gewoon allemaal even teveel denk ik. Helaas kan ik nooit zittend slapen, dus in het vliegtuig lukt het nooit haha. Maar komt goed! Dank je wel!
Deniz uit ervaring weet ik dat een paniekaanval heftig is. Eigenlijk ben ik wel heel nieuwsgierig naar de exacte reden waarom het je zo aanvloog. Als je dat voor jezelf weet dan kan je ook gaan bedenken hoe reeël je gedachten zijn en wat je nodig hebt om de berg/stress minder groot te laten worden. Hoe is het nu met je? Je zal wel flink vermoeid zijn. Hopelijk kun je in het vliegtuig toch wat rust vinden. Wat betreft askim zijn broer die je komt ophalen…hoe ik het heb gelezen is je askim er ook bij. Zo ja meid probeer te vertrouwen op je askim en vraag hem ook om hulp. Ik denk dat het voor jou heel belangrijk is dat jij je askim in vertrouwen gaat nemen door eerlijk je angsten/twijfels/spanningen met hem te delen! Juist dan kan hij er voor je zijn en zal je zien dat het vast een geweldige tijd gaat worden! Ik wens je een goede reis en een fijne tijd in Turkije!
Effe een vraagje is hier iemand van jullie al eens in Kemer geweest? Is dat een mooi gebied?