Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Ok, bij deze open ik dan deel 97 alweer!!
Eens moet de eerste keer zijn om te openen :wink:

**GEFELICITEERD MET HET NIEUWE DEEL ** Dat het maar snel weer vol mag zijn :slight_smile:
Have fun dames!!

Yaaay gefeliciteerd met t nieuwe deel!! Op weer n nieuw deel met hopelijk veel mooie liefdesverhalen en mooie momenten :slight_smile: en natuurlijk veel gezelligheid!!

Via Wereldwijzer app

@miloutjuhhh: Side is helaas een vrij dure plaats om op vakantie te gaan, en vooral als je aan de boulevard kant wilt zitten. En daar wil hij me hebben… Kan ook wel goedkoper, maar dan zit ik niet op loopafstand van het centrum en is het niet zo makkelijk om elkaar te kunnen zien.
Ik heb al gezegd dat ik in een ander hotel ga dat verder weg ligt, maar waar ik voor hetzelfde geld een langer verblijf heb, en dat ik dan wel de Dolmus ga nemen om er te komen… maar hij vond het maar niks.
Dus hij moet het dan maar zelf weten, heb hem de prijzen doorgestuurd en hoop dat ie iets van mijn gekrabbel snapt! :slight_smile:

Ladyside ga je echt centrum centrum? Want je hebt goedkopere wel op loopafstand (lees 10min ongeveer)! :slight_smile: welke periode ga je en hoe lang? Ga je wel buiten t seizoen? Das altijd goedkoper hihi :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Gefeliciteerd dames!! Weer een nieuw deel :slight_smile: ik vind dat we bij deel 100 een feestje moeten doen :slight_smile: hihi

Via Wereldwijzer app

GEFELICITEERD MET HET NIEUWE DEEL LIEVE MEIDEN!
Dat we maar weer veel mooie liefdesverhalen kunnen delen heel maar er ook voor elkaar kunnen zijn als het even iets minder gaat.

@ladyside, best lastig dat hij je dan daar in het centrum wilt hebben. Toch prima te doen denk ik met een dolmus dan naar het centrum. Maar ja het is zijn keus dan als hij meer wilt betalen.

Zo lekker aan het kleuren met mn nichtje. Gaat slecht weer worden hier denk ik, 3 uur en moest gewoon de lampen aan doen. Askim heeft het niet druk op het werk hij is nederlands aan het leren.

Via Wereldwijzer app

Wat leuk, een nieuw deel! Gefeliciteerd allemaal! Hopelijk een deel met veel mooie verhalen en weinig verdriet. En LadySide, spannend altijd… het goede hotel kiezen voor de minste prijs. Vooral goed blijven kijken bij verschillende reisorganisaties. Ook vergelijkingssites en prijsvechters, zoals Mondygo bijvoorbeeld, in de gaten houden. De prijs kan echt enorm verschillen soms.

Hier weinig te melden. Barman heeft uiteindelijk ā€˜gekozen’ om geen afscheid te willen nemen van me. Sterker nog, hij heeft zijn vrienden verteld over me. En hij wil naar Nederland komen zodra hij klaar is met het leger en mijn ouders ontmoeten. Nou… dat zullen we nog wel eens zien. Of ik hem ook alsjeblieft op wil komen zoeken ergens dit jaar, want dat zou hem zo ongelofelijk blij maken. Ik zie het allemaal wel. Ben niet vergeten hoe ik huilend op mijn hotelkamer heb gezeten, omdat hij niet meer kwam. Vandaag was hij heel vroeg online en daarna al de hele dag niet meer. Alleen een vaag bericht op zijn fb ā€˜Farewell’, dus ik neem aan dat hij onderweg is naar Burdur, waar hij zijn begintijd van leger zal verblijven. 2,5 maanden, dan 10 dagen vrij en daarna weer verder. Dat is wat hij mij verteld heeft. Dus ik ging rekenen. Dat is eind april… en waar ben ik eind april? Precies. In Turkije. In Belek. Nou, als hij echt zoveel van me houdt, komt hij maar naar Belek dan. Maar dat zal wel weer teveel moeite zijn.
Verder gaat het prima. Nog steeds goed bezig met sporten en studie. Dat loopt allemaal wel. En vanavond genieten van een enorm bord pasta :slight_smile:

@LBDS, Heb nu gezocht naar hotels aan de boulevard. Allemaal minimaal 10 minuten lopen… En dan zijn ze er nog goedkoper, maar dan zit ik ontbijt+logies… en aangezien ik geen geld heb, en hem niet elke avond wil laten betalen voor het eten (en hij moet ook nog werken) is All Inclusive voor mij beter.
Zit nu te kijken naar eerste week April, start van voorseizoen. Het liefst zou ik in Maart gaan, maar dan kom ik 5 km de verkeerde kant op.
En jouw Merve Sun was ook niet duur, maar ook weer te ver weg… Dus dan trekt ie zijn bankrekening maar leeg als ie niet anders wil :stuck_out_tongue:

Haha ladyside merve sun is best goedkoop ja maar zooo onhandig om naar Side te komen! Duurt best n poosje! :stuck_out_tongue: ken je t hotel Club side Coast? Ik weet de prijzen niet maar ben er wel eens geweest best goed hotel en niet zo groot wat ik zelf altijd fijn find! :slight_smile: ik heb de neiging bij jou ā€œaskimā€ (?) langs te gaan hahaha!! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Lady Side ik denk vrijwel zeker dat er wel wat goedkoper te vinden moet zijn :D. Daarbij is Side niet zo groot en ligt er niets echt ver van het centrum. Misschien kan je askim wat namen van hotels doorgeven zodat jij kan bekijken op internet wat het is. Ik weet bv het Kahraman hotel dat die niet te duur is…maar verwacht niet de uitgebreidheid en luxe van een 5* hotel. Ook kan de prijs vaak schelen als je op een doordeweekse dag vliegt ipv het weekend. In ieder geval succes met je ā€œzoektochtā€.

@LBDS: Je mag het doen hoor! :stuck_out_tongue:
Maaaaar dan moet ik nog wel ff iets naar je opsturen haha!

@Angel: Kahraman heb ik idd van gehoord, en al tig keer naar gekeken. Het probleem is mijn eigen budget mbt zakgeld enzo… En Kahraman is HP, dus zou ik zelf nog voor een lunch moeten zorgen Ć©n drankjes ed… Vandaar dat ik als enige eis heb om in een All Inclusive te gaan. En dat hoeft geen 5* te zijn, ik hoef ook niet van die grote resorts en zo. Heb er een aantal gezien, die 3* zijn, en die zijn alsnog voor 10 dgn minimaal 450 euro. Dan wel incl vlucht gelukkig. De goedkoopste heeft geen eigen strand en volgens mij zit je dan op een betaald strand. En de iets duurdere heeft wĆ©l een eigen strand. Maar allemaal zitten ze tussen de 450 en 500 euro voor 10/12 dgn.
Ik had ook al gezegd dat ik dan wel 8 dgn kwam, maar dat was toch wel erg kort vond hij. Omdat je ook al 2dgn kwijt bent met reizen.
Ondertussen zoek ik ook nog verder, maar de meeste touroperators hebben allemaal dezelfde dure hotels, of je moet alleen HP of LO hebben, dan kan het stukje goedkoper.

@LBDS: Net ff Club Side Coast bekeken… en die zit ook nog steeds 10km van Side af :frowning: En helemaal aan de andere kant van Side, dus helaas… Thnx voor het meedenken!
Hotel Linda in Titreyengol is met zijn 5* nog steeds het goedkooopste als ik 31 maart vertrek… Maar dat is al te ver weg volgens Askim. :wink:

Ladyside hotel Linda ken ik!!! :slight_smile: is best n stukje van t centrum af ja! 30min met de motor!
Ik wil echt langsgaan hoor! Dus als ik wat mee moet geven niet twijfelen :wink:

Via Wereldwijzer app

Ja, ik heb het ook gezien waar het zit.
Die 3 dgn dat ik in Side was in December, zijn we 1 dag een stukje gaan rijden om ergens te wandelen… Kwamen bij Linda uit, en had toen al veel over het hotel gehoord :slight_smile: Wij reden er geen 30 minuten over, het is namelijk maar 5 km :wink: Zelfs naar Manavgat gaat het binnen half uur. Weet je zeker dat het daar was???
Wanneer vertrek je ook alweer?? Dan hou ik er rekening mee om iets te bedenken, wat ik ook nog best lastig vind! haha!
Ga je dicht bij het centrum wonen dan, of van plan gewoon regelmatig in het Centrum te zijn?

Lady Side je kan ook nog kijken op hotel Sun Beach. Ligt iets buiten het centrum en naar het centrum lopen is prima te doen. Heb voor de rest geen ervaring met het hotel, ik ken het alleen van langs lopen.

Ladyside mijn askim zei dat t 30 min was ongeveer haha maar wij waren gestopt om te tanken en hij nam toeristische route haha! Ik weet 100% zeker waar Linda is! :slight_smile: ik ga de 25ste weg in de nacht :slight_smile: je moet de dan wel van te voren even laten weten waar ik je askim precies kan vinden haha! :slight_smile: ik woon dichtbij t centrum ja! Op loopafstand volgens me askim! :slight_smile: ben wel van plan daar wat tijd door te brengen hihi vooral als k nog geen werk heb :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@Angel: Ja die heb ik ook op mijn lijstje staan! :slight_smile: Helaas is dat zelfs 1 van de duurdere op mijn lijst: 541,- voor 10 dgn en vertrek 15 april…

@LBDS: ooooh de 25e al!! Zal es kijken voor een leuk kaartje, die zijn rond deze tijd toch wel heel erg veel te vinden :wink:
En als ik er eentje gevonden heb Ʃn weet wat ik erop moet gaan zetten ga ik je ff een pb sturen met info en dan kun jij je adres ff sturen zodat het op tijd bij je aankomt om mee te nemen :slight_smile: En dan mag jij zien wat voor man het is! hahahaha

Haha Ladyside wees klaar voor mijn oordeel haha nee grapje! :slight_smile: ik ga me wel dood lachen als k daar kom met me askim en ze kennen mekaar!

Via Wereldwijzer app

Leuk een nieuw deel en al flink wat er op gezet ook

Ladyside kan je iets vinden? hier was gister op tv als je je hotel en vliegtuig ticket apart boekt dat je altijd goedkoper uit komt maar dan moet je nog wel van het vliegveld in het hotel geraken… ze lieten voorbeelden zien en bij sommige schild het echt 1000 Euro… Heb je eventueel al. Bekeken of Dit kan?

Via Wereldwijzer app

hahahaha LBDS! Ik heb zelf al mijn oordeel klaar :stuck_out_tongue: Maar dat is omdat ik normaal niet op mannen met zijn uiterlijk zou vallen… meer op de gladde/goeduitziende man, maar dat bleek altijd de verkeerde :wink: Dus nu proberen met een rustige, niet vlotte babbelaar haha! Maar ik kom ook niet meer bij als ze elkaar zouden kennen!

@Littleone: Hmm, ik ga es kijken! Maar ik betwijfel het aangezien die stomme vliegtickets nog steeds ontzettend duur zijn :S Maar ga het wel eens uitzoeken! In principe kun je in NL niet voor 50 euro per persoon p/nacht in een hotel incl eten en drinken. Laat staan als je voor die 50 euro per dag ook nog es moet vliegen. Dus als je het op die manier bekijkt is het helemaal niet zo duur om 10 dgn voor 450-500 euro te zitten. Al is voor mij 100 euro al veel om uit te geven… Heb je nog tips welke website het beste is??