Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Oo dat hebben ze niet gezegd ze hebben alleen gemeld dat alles dat een pakketreis niet altijd goedkoper is en ook dat last minute en vroegboek ook. Niet altijd goedkoper is

Via Wereldwijzer app

Zit nu op Booking.com te kijken, en is idd best goedkoop. Maar nu dat vliegticket nog :frowning: Als die net als in December weer voor 100 euro retour kan doe ik het gelijk! :wink:

Edit: Pfff ik hou maar op met vliegtickets zoeken, dat zijn echt niet normaal hoge prijzen. Vanaf 283,- Ga wel voor een pakketreis :wink:

Hallo dames,

Wat een gezelligheid al in het nieuwe deel :slight_smile:

@Kida goed plan, feestje bij deel 100.

@Egwene blijft toch een lastige situatie he meid. Ik vind eigenlijk wel dat als hij echt gek op je is, en de mogelijkheid heeft het enorm kan bewijzen door dan naar je toe te komen in Belek. Kijk als hij in dienst zit is het natuurlijk lastig maar als hij vrij is, is dat natuurlijk de manier om aan te tonen hoe gek hij op je is en dat hij een fout heeft gemaakt toen je daar was.
Ik denk wel dat het je wat rust zal geven als hij in dienst is want dan zal contact wat lastiger zijn.
Gelukkig heb je wel afleiding van het sporten en je studie. Gaat het goed met je scriptie?
Geniet van je pasta meid!

Soms is het vaak voordeliger om een losse reis en hotel te boeken, maar ik heb hier laatst op tv gehoord dat het niet geld voor Turkije. Wel voor heel veel andere landen, maar dat Turkije in verhouding al zo goedkoop is dat het er vaak niet voordeliger op word.

@Ladyside hij wil dat je 10 dagen komt en dat je vlak bij het centrum zit dus dan heeft hij er dat extra geld waarschijnlijk wel voor over meid.

Bananen, walnoten cupcakes gebakken met mn nichtje :slight_smile: Ze waren alleen nog net niet klaar toen ik mn bus naar huis moest gaan halen. Kan dus niet proeven :frowning:

@miloutjuuuh: Het liefst heeft ie me nóg langer daar dan die 10 dgn :wink: En hij wil me in Juni alweer daar hebben… Dus denk dat ie het geld voor me over heeft. Maar voel me altijd erg bezwaard als ik geld moet aannemen van mensen, omdat ik er gewoon niets voor terug kan doen.

Jammer dat je cupcakes nog niet af waren! Laat je nichtje er eentje voor je over, of woon je te ver bij hun vandaan?

Ladyside hij bied t zelf aan en het is wel de kans om het een nieuwe kans te geven allemaal en als je in een hotel zit zal het veel relaxter zijn! :slight_smile: je kan daarna altijd kijken of je dan in Juni weer gaat :wink: en zoals ik zei als je een uitlaatklep nodig hebt als je er bent dan mag je altijd thee bij me kome drinken :slight_smile:

Ohhh Milou die cupcakes klinken heerlijk! Wat jammer dat ze net niet klaar waren :frowning:

Ik had ook gehoord over het hotel en vlucht appart boeken maar zoals Milou zei volgens mij voor Turkije scheelt dat weinig/niks of soms zelfs wat duurder!

Via Wereldwijzer app

Jaaaa dan kom ik mijn hart luchten bij je, maar dan wel bij een glaasje appelthee :wink: Al begin ik de turkse thee ook steeds beter te drinken :wink:
En ik ga niet meer verder zoeken, ik heb alle sites uitgeplozen en ben er wel klaar mee om me weer overal druk om te gaan zitten maken.
Een vriendin vroeg gisteravond ook al, wat denk je dan als je aan hem denkt, en weet wel dat als je bij hem zou wonen het anders is als een vakantie… “ja ja ja! Ik weet het allemaal wel, en ik heb ook de antwoorden allemaal niet” heb ik gezegd… Ik weet alleen dat ik er nog een keer heen moet, en dat ik schijt eraan heb wat anderen gaan denken. Het is nu tijd voor mezelf. Heb ook op facebook gezegd dat ik klaar ben met alles kapot analyseren… :slight_smile: Verder heel mysterieus gelaten, gaat nog niemand ff wat aan :slight_smile:

Appelthee zal klaar staan hihi! :slight_smile: ochhh ik geef je groot gelijk wat betreft de omgeving! Tis jou leven laat hun maar denken! Ik krijg t ook naar me hoofd “je denkt toch niet dat dit een vakantie is wat doe je met je toekomst en je pensioensopbouw” nouuuuu dat laatste zal ik toch niet krijgen zoals het nu gaat in NL en de toekomst is met me askim waar het dan ook is! Vooral je eigen gevoel volgen en probeer anderen niet in je hoofd te laten dan word het zwaar! Mijn moeder gaf me een quote mee die ik nu elke dag herhaal! “Beter spijt van iets wat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je nooit heb gedaan” :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ten eerste gefeliciteerd met het nieuwe deel meiden! Zie dat er gelijk al een hoop geschreven is, leuk!

Ladyside: Goed nieuws om te horen dat je toch weer van plan bent om heen te gaan! En je doet er inderdaad verstandig aan om lekker in een hotel te gaan. Hmm 500 euro in april voor 10 dagen in het centrum vind ik niet heel veel hoor! Ik was vorig jaar april voor een weekje in Club Side coast! Toen betaalde ik iets minder dan 400 geloof ik. Maar het is wel iets van 7 kilometer van Side centrum hoor! Dus niet echt een optie voor jou denk ik :wink:
Ik ben niet zo bekend in het centrum van Side, maar weet wel hotel özlem garden. Is zeker niet luxe, maar wel all inclusive. Hotel Ozlem Garden in Turkse Rivièra, Turkije | Zonvakantie Sunweb. Kijk even bij deze link en dan bij accommodatie, kaart. Daar zie je nog een aantal All incluvise hotelletjes er dichtbij liggen die ook allemaal niet zo duur zijn waaronder inderdaad Sun Beach.

Summie: Ja studie gaat goed, heb er net 3 dagen stage opzitten en het bevalt me goed! Oh waarom wilt zijn broer hem niet naar Nederland halen voor familiebezoek om hem te helpen? Is zijn broer ook met een Nederlandse vrouw? 
Meid ik begrijp dat het lastig is dat je niet weet wanneer jullie elkaar weer gaan zien. Maar ik vertrouw er op dat het helemaal goed komt bij jullie!

Milou: Nee ik kan dat ook echt niet hoor. Toen ik daar was, was ik ook telkens vroeg wakker en hij maar slapen. Dat vond ik toen best vervelend… Ik weet nog niet of ik iets met Valentijn ga doen. Heb er eigenlijk ook niets mee. Ik had vorig jaar een lief kaartje gestuurd, maar weet het dit jaar niet zo goed. Dacht aan een armband of ketting met onze namen er in gegraveerd, maar ik wil dat liever niet opsturen. Straks komt het niet aan ofzo en dat is zonde! Dus als je nog leuke ideeën hebt, ze zijn welkom haha!

Egwene: he meid wat zit je in een lastige positie nu zeg! Je kunt er helemaal niets mee! Wel toevallig dat jij net in zijn vrije dagen ook in Turkije bent, maar precies wat je zegt als hij jou echt wilt zien kan hij ook daar heen komen toch! Niet te veel aandacht aanbesteden en tegen die tijd zie je het wel.

Littleone: hmm uit mijn ervaringen is dat niet perse goedkoper, het is alleen goedkoper als je toevallig een goedkoop vliegticket op de kop kan tikken, en dat kan vaak alleen als je niet aan een specifieke datum vast zit.

LBDS: hahah mensen die praten over pensioenopbouw, alsof je daar over na denkt als je nog jong bent. Ik niet in ieder geval. En mijn moeder kwam ook met die quote! En ben het er helemaal mee eens.

Hier niet zo veel te vertellen. Heb nu 3 dagen stage achter de rug en de dagen zijn lang, dus er gebeurd op dit moment niet zo veel in mijn leven. Askim sinds gisteren al niet meer gesproken, dus ga zo maar even bellen via viber, want hij zit nog steeds in Side. Hij heeft geen geld om naar huis te gaan, dus daar blijven en een baan zoeken is op dit moment een betere optie voor hem.

Meiden gefeliciteerd met het nieuwe topic!!! Op naar de 100!!! En wauw het nieuwe topic is maar goed van start gegaan, gezellig hier.

LadySide: Haha wat is dit een nieuw topic en een nieuwe LadySide? Ik sta helemaal versteld, wat een veranderingen meid :slight_smile: Ik hoop dat je een leuk hotel vind! En toch nog effe een vervelende kritische noot van mij, denk wel om je grenzen meid :wink:

Lbds: meid, voor jouw begint het nu echt op te schieten! Je komt op mij over als heel opgewekt en vrolijk, voel jij je ook zo goed meid?

Egwene: Och meid wat een verhaal en wat een lastige situatie. Oooh zo jammer dat hij zo stom is geweest toen je bij hem was! Heb je al voor jezelf al wat een idee of je hem nog een kans wilt geven?

Miloutjuhhh: Wat gezellig met je nichtje en wat leuk dat je askim NL leert. Inderdaad ik heb het ook al vaker gehoord dat je toch beste een pakketreis kunt nemen naar Turkije.

Kardelen: Wat voor een stage doe je? Balen dat je askim niet naar zijn familie kan. Haha hij kan wel ruilen met mijn askim (familie woont in dezelfde stad) hij wil juist wel weer richting het toeristen gebied, heeft het er wel wat gehad haha. Kort samengevat askim zijn broer zijn ego heeft een deuk opgelopen, hij woont in NL en gescheiden van een NL vrouw en heeft daarmee kids. Hij is er van overtuigd dat de relatie van askim en mij fout zal gaan en hij vind het zijn plicht om zijn kleine broertje te beschermen/voorkomen dat hem hetzelfde overkomt.

Update van mij kort maar krachtig…knudde met een rietje

Via Wereldwijzer app

Haha Kardelen ik denk daar ook niet over na over pensioen haha alsof ik nu ook maar iets opbouw! :slight_smile: heb je je askim nog kunnen bereiken?

Summie ik voel me zo lekker!! Naast wat lichamelijke klachten stuiter ik weer vrolijk rond! Ik en askim kunnen alleen nog maar giechelen aan de telefoon en zijn net twee kleuters :slight_smile: tis zelfs zo erg ik zeg dan bijvoorbeeld “askim 20 days!” Waarop meneer zegt “today finish now 19 days!” En dat om 6uur turkse tijd al haha :slight_smile: ben stiekem wel zenuwachtig om opeens een “huishouden” in me uppie te moeten draaien! (Nja askim helpt wel maar eerste maand zit in sowieso thuis dus dan doe ik t haha!) ben altijd gewend veel hulp te krijgen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@Kardelen1: Ik had Ozlem Garden idd ook op mijn lijstje… was ook nog betaalbaar, en ik weet ook waar ie zit. Op precies de goede plek :slight_smile: Ik weet nog goed dat wanneer ik er langs liep altijd dacht dat het restaurant zo ontzettend veel op een camping kantine lijkt. haha!
Maar volgens mij was het ook weer 1 van de duurdere in het rijtje…
Heb nu als eerste keus Nerton, en hij weet dat omdat ik daar in Oktober zat. En tweede keus, zelfs nog dichterbij én goedkoper is Altinkum… verre van luxe, maar wel een eigen strand en schattige bungalows. Ik hoef ook niet superdeluxe. Daar kan ik zelf wel weer voor sparen als ik in oktober weer ga. :wink:

@Summie: Een nieuwe LadySide zolang als het duurt en de twijfel weer toe gaat slaan hahaha!
Nee hoor, ik ben klaar met het gepieker en getwijfel! Ik zie wel wat er gebeurd, en hoe mijn gevoelens zich gaan ontwikkelen.
En rustig aan doe ik zeker hoor, en mijn grenzen zijn nog steeds met prikkeldraad afgebakend :wink:
Knufff voor jou!

Lbds, meid super om te lezen dat jij weer lekker rond stuitert!!! En heel logisch dat je het spannend vind. Je gaat samenwonen en ook nog es in een ander land. Een ander land met andere gewoontes dus heel begrijpelijk dat je het spannend vind en je zult ongetwijfeld ook echt om moeten schakelen en wennen. Maar samen met je askim komt het vast goed! :wink:

Via Wereldwijzer app

LadySide: Ik vind je dapper hoor! Hoop dat je een hotel vind voor een mooie prijs en wat aan je wensen voldoet. Hoe reageert je askim op deze veranderingen? Helemaal in de wolken? Volgens mij hebben wij de rollen omgedraaid, ik heb de twijfels van je overgenomen.

Via Wereldwijzer app

Ladyside,vlucht en los hotel is idd vaak goedkoper aangezien jij alleen bent betaal je voor een pakket reis vaak de hoofdprijs. Vliegen vanaf eindhoven of rotterdam kan ook nog wel eens schelen. Voor losse hotels kan je eens kijken op expedia of booking.com

@summie: De twijfels zijn er hier natuurlijk ook nog over alles. Maar ik kan het niet achter me laten, of verder gaan zonder het toch nog te testen. En vind het alsnog doodeng haha! Er komt vast wel een hotel dat voldoet :slight_smile: Ik ben niet veel gewend, dus ben snel tevreden :slight_smile:
Askim was gister volgens mij wel erg blij, toen we dit hadden afgesproken. Daarna natuurlijk nog niet weer gesproken :frowning: Dat is nog niet veranderd helaas…

@Turkijelover: Als ik bij cheaptickets kijk voor een vlucht, ben ik nog zo’n 300 euro kwijt. En dan moet het hotel er nog bij, wat als enige eis all inclusive moet zijn… Dus dan kom ik bijna op hetzelfde bedrag uit als een pakketreis. En dan hoeft askim ook niet helemaal op en neer naar Antalya.
Maar ik zal nog es wat vliegtickets proberen te zoeken en vergelijken.

Gefeliciteerd met het nieuwe deel! :slight_smile:

Summie: Wij zijn nog steeds in Nederland ja! Askim gaat de 17e weg en ik… ergens in april waarschijnlijk! Ik werk momenteel niet, al zou ik het willen dan kan het nog niet, er is nog iets voor mij heel groots en belangrijks dat ik hier moet doen voor mijn eigen en askims toekomst. En daar moet ik dus langer voor blijven. Het is iets dat ik niet zomaar op een openbaar forum wil zetten dus mocht jij of iemand vragen hebben stel ze dan maar in een bericht of eventueel via fb. :slight_smile: - en nee meiden, ook deze keer ben ik niet zwanger haha ;). -

Ladyside: Skyscanner.nl is een goede website voor tickets. Op de één of andere manier kan mijn vader via die site altijd goedkopere tickets vinden als op bijvoorbeeld cheaptickets! En via Brussel scheelt ook altijd wel iets vind ik, maar dan heb ik wel geluk dat ik sneller in Brussel als in Amsterdam ben met de auto, dus weet niet of dat voor jou van toepassing is.

Hmm Brussel is voor mij niet te doen. Amsterdam is altijd al lastig aangezien ik helemaal in Groningen woon;)
Skyscanner zal ik ook nog ff kijken, maar als ik booking.com bekijk is er ook niet zo veel keus voor all inclusive in Side en dan goedkoper dan de pakketten. Skyscanner is de laatste optie :slight_smile: en dan gaat het een pakket worden .

Via Wereldwijzer app

Ladyside, kijk is op triptime.nl daar vind ik altijd de goedkoopste tickets. Hotels moeten ook wel goedkoop te vinden zijn ik heb voor 75 euro voor 2 personen een week in een hotel wel met alleen ontbijt maar als je zo veel minder voor een hotel kwijt ben heb je toch nog geld over om daar dan te eten etc.

Gefeliciteerd met het nieuwe deel!!

***28-03 Yavrum1 :turkey: Antalya 50 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 70 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 112 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 142 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 06-04
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum