Ladyside bij mij lijkt het ook niet echt te lukken op booking.com zegt hij dat het volzet is wanneer ik wil gaan en op corendon word het duurder en duurder heb jij al iets gevonden?
Via Wereldwijzer app
Ladyside bij mij lijkt het ook niet echt te lukken op booking.com zegt hij dat het volzet is wanneer ik wil gaan en op corendon word het duurder en duurder heb jij al iets gevonden?
Via Wereldwijzer app
Ladyside en vanaf duitsland vliegen??? Waarom wil je perse all inclusief ?? Eten in Turkije kost bijna niks?
Ik heb namelijk nog geen rooie cent… hooguit wat zakgeld, maar niet genoeg om 10dagen eten en drinken van te kopen. En kan niet van askim verlangen dat ie me ook nog geld geeft voor lunch en diner en drankjes. Eigenlijk zou ik pas in oktober weer zelf kunnen.
@littleone, nee vliegen minimaal 300 euro voor een retour dus helaas! Voor mij gaat het een pakketreis worden dus…
Via Wereldwijzer app
LadySide, maar nu laat je je askim ook voor alles betalen alleen dan all in in een hotel… Tenminste zo zie ik dat als je het zo verteld. Ik denk zelf dat je goedkoper uit bent als je een hotel en losse vlucht heb, maar jij kan daar beter inzicht ik krijgen voor jezelf denk ik.
Ladyside,wat is het verschil of hij betaald je all inclusief hotel en vliegreis of gewoon los eten en drinken??? Als jullie bijelkaar zijn zal hij ook alles betalen… Of vindt je all inclusief veiliger mocht het niet verlopen zoals je ze zou willen je dan wel nog in het hotel kan eten en drinken?
Ik zou zoiezo niet gaan als ik geen rooie cent had.
Goede morgen dames,
@Ladyside, hij is dus in ieder geval serieus met je als hij je langer en vaker bij zich wilt hebben. Maar ik snap het hoor, ik kan dat ook heel slecht.
@LBDS ze roken ook zo lekker die cupcakes hahahaha.
Die mensen die negatief reageren zal je altijd houden. Heb ik ook gehad toen ik vorig jaar ging. Pensioenbreuk nee daar ben je mee bezig. Wie weet is je toekomst wel in Turkije dan is dat pensioen wat je in Nederland hebt opgebouwd toch maar heel weinig.
En zolang je in Nederland ingeschreven blijft zit het ook nog eens anders met je pensioen. Het word natuurlijk niet meer als je niet werkt maar je hebt denk ik ook geen pensioenbreuk en gaat gewoon verder met opbouwen als je in Nederland weer zou gaan werken.
@Kardelen, mijn askim werkte gewoon toen ik er was maar als hij vrij was sliep hij gelukkig niet zo heel lang uit. max 12 uur half 1. Dan heb ik alleen wel al iets gegeten ook al gaan we daarna nog samen ontbijten.
Zo iets zou ik ook niet zo snel opsturen, beetje zonde als het mis gaat en de gewone post vertrouw ik voor geen cent in Turkije. Die cargo bedrijven zijn wel oke maar de gewone post pff.
Ik wist het ook niet wat ik moest opsturen, ik wilde eigenlijk parfum voor hem kopen. Hij is helemaal weg van mijn parfum van Esprit en ik zag nu ineens dat ze er dus ook een mannen geur van hebben. Maar ik was bang dat dat stuk zou gaan onderweg.
Bevalt je stage wel ondanks dat het lange dagen zijn?
@Summie ja hij wil heel graag Nederlands leren en is er echt druk mee. Moet soms erg lachen hoe hij zinnen maakt maar ik merk dat ik daar in het Turks ook erg aan moet wennen.
Knuffel meis.
@Miss geniet van de laatste dagen samen in Nederland, zal wel ff gek zijn dan nog een tijdje zonder elkaar.
Hahaha sorry, maar het was wel weer het eerste waar ik aan dacht zwanger hahaha.
Weten jullie al waar jullie heen gaan in Turkije? Terug naar Bodrum of toch ergens anders?
Ik snap de keuze voor all in wel van ladyside. Dan heb je alles wat je nodig hebt al betaald en hoeft ze daar niet om geld te vragen aan hem. En eten is niet duur in Turkije maar het loopt met al je drankjes enzo toch wel aardig op zo 10 dagen.
Je kunt nooit goedkoper uit zijn in Turkije zonder all inclusive, behalve als je boodschappen doet en zelf kookt.
Was laatst iets over op tv bij de keuringsdienst van waarden ofzo.
Ik ga de keuken hier eens een grote poetsbeurt geven
Geven niks te melden eigenlijk.
kom later wel weer even langs
Fijne dag meiden
Hij moet ook nog gewoon werken, maakt ook zeker wel tijd voor mij vrij, maar dus niet elke maaltijd samen. En ik vind het al erg genoeg om geld voor de reis aan te nemen, laat staan ook daar mijn hand nog ophouden voor geld om te eten.
In principe komt het op hetzelfde neer, behalve dan dat ik die week niet meer om geld hoef te vragen. En zoals iedereen weet heb je erg weinig geld nodig als je all incl zit. Dus vandaar dat ik toch die kant op wil gaan, zonder al teveel geld van mezelf.
En ik ga idd in een hotel zodat ik rustig kan uitzoeken wat het tussen ons is, en als ik dan een dag op mezelf wil zijn kan dat. En hij is niet degene die er problemen mee heeft dat ik in een all incl ga en hij dat geld moet betalen. Ik ben degene die dat lastig vind dat iemand zoveel geld aan me uitgeeft.
Via Wereldwijzer app
Ladyside,sorry maar als je het nu al lastig vindt om van zijn geld op vakantie te gaan hoe graag hij dat ook wilt,zal dat misschien wel eens tussen jullie in kunnen komen te staan.Je maakt je zo nu al een beetje afhankelijk van hem…Zijn verder niet mijn zaken,maar als je van jezelf maar een klein beetje geld over heb,hoe ga je hier dan leven als je terug bent,kan je toch beter proberen wat door te sparen zodat je een buffer hebt?
Sorry hoor… maar ik zal absoluut niet afhankelijk van hem worden. Ik leef van een uitkering, dus sparen is lastig, maar heb natuurlijk mijn vakantiegeld elk jaaar plus nog eens een extra’tje elk jaar. Ik ben van niemand afhankelijk, ik vind het lastig geld aan te nemen van anderen, omdat ik het liever allemaal zelf doe.
Maar alles maar zelf doen is niet altijd makkelijk. Ik kan nu toch ook leven, dus ik s ap niet zo goed waarom ik niet meer zou kunnen leven als ik terug kom. Ik heb in een all incl bijna geen geld nodig. Ik ga niet uit, kleding koop ik niet in Turkije, en dure excursies heb ik in April al gedaan in side.
Ik ben nog totaal niet met de toekomst bezig, maar heb aangegeven bij hem dat ik aan het sparen was om terug te kunnen gaan, maar dat dat pas na de zomer zou gebeuren. Hij vond dat te lang duren en stond erop dan te betalen.
Heb mijn bezwaren duidelijk gemaakt, maar hij zegt dat het allemaal niets uitmaakt. Ben ik dan afhankelijk van hem en komt het tussen ons in te staan? Nee vind ik niet! Sorry, maar ik heb een beetje het idee dat je mij een profiteur vind??
Via Wereldwijzer app
LadySide, ik bedoelde het niet aanvallend en snap je punt nu beter! Het kwam bij mij even over als wat is het verschil van all inclusieve of gewoon daar eten en drinken halen op zijn tijd. Nu begrijp ik het, hoop dat je een goedkoop hotel kan vinden.
Ladyside,ik bedoelde het ook niet aanvallend… Maar als je zoals jij zegt van weinig moet leven is elke euro meegenomen,dan moet hij dat ook maar accepteren dat je pas na de zomer komt.Maar goed dat is wat ik zou doen. Gelukkig zijn wel niet allemaal hetzelfde. En als jij je er verder goed bijvoelt is dat geen probleem toch
Tja, dan zou ik dus helemaal niet meer moeten gaan. Aangezien ik maar 1x per jaar een reisje kan betalen… ik heb dit in oktober uitvoerig met hem besproken en toen zei hij al dat het voor hem geen punt is. En hij voelt zich nog steeds rot dat hij zijn belofte in december niet is nagekomen door mijn ticket te betalen omdat hij weet hoe mijn situatie is.
Deze situatie zal zich dus vaker voordoen dat ik geld van hem moet accepteren, als ik besluit toch verder met hem te gaan…
Via Wereldwijzer app
Oh en nee, ik voel me er niet goed bij… ik zou liever alles zelf betalen, maar dat kan nu eenmaal niet van een uitkering…
Via Wereldwijzer app
Ik vind het alleen maar knap dat je het kan. Het is niet niks om geld te accepteren van een ander. Zeker als nog onzeker is hoe het zal gaan lopen tussen jullie. Uiteindelijk heb jij de keuze gemaakt om weer naar hem toe te gaan en ik vind dat we dat allemaal hier alleen maar moeten steunen. Jij hebt zelf goed nagedacht over je keuzes. Wie zijn wij om daarover te oordelen? Prima om jou te helpen in een hotelkeuze, maar wie betaalt of hoe het geregeld wordt, is jouw zorg alleen. Daar hou ik me verder buiten, ook omdat ik jouw situatie niet goed ken Ik vind het juist super leuk dat je weer gaat en het nog een kans geeft! En dat hij zoveel om jou geeft, dat hij het betalen wil voor je… Daar spreekt echt liefde uit. Heerlijk! Ik hoop dat je snel een keuze kan maken qua hotel en ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan tussen jullie.
@Milou: Scriptie gaat goed. Zit op dit moment op 6 pagina’s ongeveer (1500 woorden), dus heb nog een heel eind te gaan. Gelukkig heb ik tot eind juni ongeveer de tijd. Komt helemaal goed.
Mijn barman ondertussen al heel lang niet meer gesproken. Maar hij is dan ook niet/nauwelijks online geweest. Best wel gek opeens die stilte. Ik dacht dat ik nog een paar dagen zou hebben, voordat het stil zou worden… Kleine vergissing. Ja, het is een lastige situatie. Want wacht ik nou wel of niet op hem? Ik weet het allemaal niet zo goed. Ik denk dat ik het laat afhangen of hij naar Belek komt ja of nee (als hij inderdaad vrij is dan). Nu even lunchen, restant van de macaroni van gisteravond… Jummie!
@Egwene, Lekker bezig dus met je scriptie, nog lekker veel tijd dus rustig zo door gaan
Lastig of je nu wel of niet op hem moet wachten, ik zou ook lekker om me heen kijken als ik jou was. Hij heeft je enorm gekwetst en wie weet wat je mis loopt als je nu blijft wachten en hopen tot hij komt in Belek en dan misschien wel weer afhaakt.
Zo de bovenste keukenkastjes zijn schoon. Hele verzameling aan kruiden enzo gevonden die over de datum zijn. Zelfs een potje witte peper gevonden die tot 1-8-2001 goed was hahahah.
En mn schoonzusje kwam net even langs om wat cupcakes van gisteren te brengen Lekker :)
Dank je wel Egwene, ik had ook niet verwacht dat dit eruit zou komen, maar als het onafhankelijkheid en geld aankomt en het idee krijg dat ik daarop (be)veroordeeld word, kan ik daar best boos om worden.
Op naar de leuke en weer spannende voorbereidingen en voorpret!
Ik hoop voor je dat de barman in zijn verlof naar Belek gaat komen. En kijk gewoon hoe het gaat. Blijft lastig! Zou idd fijn zijn geweest als je nog even met hem had kunnen praten.
Eet smakelijk!
Via Wereldwijzer app
Ladyside welk hotel staat nu bovenaan je lijstje? ik deel je gevoel van geld aannemen van anderen! Mijn askim betaalde ook alles voor mij en heb me daar echt lang rot over gevoelt! Mijn askims woorden “love does not have a price my money is your money because I love you so much” woorden die hij in de eerste week uitsprak!
als hij er op staat voor je te betalen omdat hij wilt dat je eerder komt is t toch soort van ook zijn keus? Ik bedoel als het makkelijker was geweest voor hem om naar NL te komen was hij waarschijnlijk hierheen gevlogen en was hij alsnog dat geld kwijt geweest!
Meid ik zeg ga ervoor! En vergeet niet om te genieten! En vergeet vooral niet dat ik wacht met wat turkse thee hihi!
Via Wereldwijzer app
Hij noemde gelijk het hotel waar ik in Oktober zat, en dat is stiekem om wel mijn eerste keus. Maar die komt zonder kortingen enzo op 588… Als ik nu zou boeken zou ik op iets van 533 zitten.
Moet het nog ff met hem bespreken allemaal.
Daarna komt Altinkum bungalows: niet superdeluxe, en superbeoordelingen, maar wel heel dichtbij en heb het vanaf de boulevard natuurlijk al tig keer gezien… ziet er leuk uit
Sayanora is de goedkoopste, maar die heeft geen privéstrand en dus zou ik die beachboys moeten betalen voor een kussen, ligbed en parasol… dus die hoop ik niet dat askim zal uitkiezen En als hij wel wil dat ik daar heen ga, is het trouwens ook prima hoor. Lig toch niet hele dagen op het strand, bij het zwembad kan ook
Maar er zijn weinig recensies van dat hotel, en dat vind ik altijd een beetje eng…
En dan volgen Ozlem Garden met de camping kantine als restaurant En Sun Beach… maar die zijn beide boven de 500 euro en iets goedkoper dan Nerton.
Maar het liefst dus Nerton of Altinkum voor nu.
Heb ook niets meer gezocht, dit moet het maar gewoon ff zijn… Meer goedkope all inclusives in de buurt zijn er gewoon niet te vinden op de bekende sites :S
En die thee zet je maar klaar hoor! Daar maak ik wel ff tijd voor, ook als ik niet weg hoef te vluchten
Summie: Ik loop stage bij het Reumafonds. Doe onderzoek naar hoe ze meer fondsen kunnen werven uit acties derden. Haha dan moeten onze askims maar even de grote wisseltruc doen haha
LBDS: haha inderdaad en ook wat milou zegt, als je gewoon ingeschreven blijft bij je gemeente in Nederland maakt het volgens mij niets uit. Heb askim ondertussen weer kunnen bereiken. Haha volgens mij lijkt mij askim best wel op jou askim. Kom nu al verschillende dingen tegen die mijn askim ook zo had kunnen zeggen!
Ladyside: hahaha toen ik daar kwam dacht ik ook: wat is dit? Het lijkt inderdaad net op een camping kantine. Ik heb er ooit een nacht doorgebracht met askim. Op zich wel leuk die bungalowtjes met je eigen verandaatje enzo, maar zou er niet lang kunnen verblijven. Toen ik stage liep bij een reisbureau en ik zag dat we özlem garden ook in ons aanbod hadden dacht ik wel ff huh? Ik liep namelijk stage bij een reisbureau waar we hele ander soort accomodaties verkochten haha.
Meid ik ben het met je eens hoor! Het is al moeilijk genoeg om zo veel geld van hem aan te nemen en als je dan ook nog je hand moet gaan ophouden daar, zou ik ook niet zo goed durven en fijn vinden. En misschien is het als je goed zoekt uiteindelijk wel goedkoper om niet all inclusive te gaan, maar als jij je fijner voelt bij all inclusive moet je dat gewoon doen! Dan kan je je ook terug trekken op het moment dat het nodig is en kan je voorkomen wat de vorige keer gebeurde!
Miss1993: Ik ben wel nieuwsgierig. Heb je wel op facebook, maar nog nooit echt met je gesproken via Facebook dus ga mijn nieuwsgierigheid voor me houden. Hoor het vanzelf wel een keertje
Milou: Ja met parfum zal ik ook bang zijn dat het stuk gaat onderweg. Denk dat ik maar een verlaat valentijnskadootje mee neem als ik eventueel in maart nog heen kan. Stage bevalt wel, eerste weekje is altijd ff in komen. Maar vind me opdracht erg leuk, dus gaat zeker goed komen!
Trouwens nu we het toch over hotels en touroperators hebben. Weet iemand nog een website van een touroperator die Dream World resort ( in side uiteraard )in zijn assortiment heeft? En dan in maart? Want heb wel wat gevonden op internet maar is allemaal vanaf april. Maar weet zeker dat ze in maart al open zijn, want askim zijn neef en zijn vriendin hebben daar al geboekt voor maart en ze vroegen of askim en ik ook kwamen in maart. Maar zij is Duits en heeft bij een Duits reisbureau geboekt
J
Jeetje is marmaris gewoon veel duurder dan? als ik kijk zou ik 800 Euro moeten betalen eind juni voor 15 dagen half pension
Via Wereldwijzer app