@Littleone, Ja marmaris is volgens mij best duur… En dan zit je natuurlijk alweer bijna in Juli, en schieten de prijzen vreselijk omhoog. En 2 week is ook altijd wel weer duur.
@Kardelen: Heb ff gegoogled en zag hem zo snel alleen maar bij Booking.com… Waarschijnlijk hebben operators hem pas vanaf april (begin seizoen) ?
Gelukkig ben ik niet de enige die zo over de kantine denkt hahaha!
Met zeer gemengde gevoelens heb ik vandaag de discussie gelezen omtrent LadySide. Bij askim en mij heeft dit o.a. ook een grote rol gespeeld maar dan dus omgekeerd. Ik kan me voorstellen hoe bezwaarlijk het kan zijn om financiële ondersteuning nodig te hebben, ik zou er zelf heel veel moeite mee hebben. Ik vind het knap hoe LadySide over haar eigen ‘schaamte’ (weet niet of dat het juiste woord is) heen stapt en de hulpmiddelen die haar aangereikt word, gaat aannemen.
Miloutjuhh: Haha dat was dus een echte grote schoonmaak. Geeft het ook voldoening dat alles weer lekker schoon en opgeruimd is? En waren de cupcakes lekker? Super dat je askim het probeert te leren, mijn askim kan een paar woordjes NL en het is zo erg maar elke keer als hij bv: ‘Slaap lekker schatje’ of ‘Ik hou van jouw’ zegt schiet ik altijd in de lach omdat het zo grappig klinkt, terwijl
Egwene: Ooh meid ik heb het al vaker gezegd, ik vind het gewoon een hele lastige, verwarrende situatie voor je. Ik hoop dat jij er voor jezelf wat een weg in gaat vinden. En het begin van je scriptie is dus mooi gemaakt.
Kardelen: Haha als dat zou kunnen, dan mag die verwisseltruc nog wat groter, dat hij opeens in NL staat haha. Heb je al via zoover gezocht, daar staat meestal een lijstje van operators die het hotel aanbieden. Wat een leuk idee trouwens!
Miss: Leuk om wat van je te lezen heel veel succes met je bezigheden!!! Wel minder dat je straks een tijdje zonder je askim gaat zijn.
LadySide: Respect hoe kwetsbaar jij je durft op te stellen! Ik hoop dat je in een mooi all inclusive hotel terecht komt.
Littleone: Zo te horen wil het zoeken nog niet echt lukken. Ik hoop dat je iets moois en geschikts vind.
Update van mij: Ik kan mijn koppie weer wat dragen, maar nog steeds rustig aan en niet teveel willen. Kon vandaag ook weer wat beter met askim uit de voeten. Ik merk dat het gewoon allemaal wat moeilijk is om alles te verwerken en een plekje te geven. Vanmiddag is een vriendin ff gezellig langs geweest. Nu lekker de vrienden van amstel live aan het kijken.
Sorry al vast voor dit ego berichtje maar ik moet gewoon even mijn verhaal kwijt…
De kans dat ik E. eind van deze maand nog zal zien wordt aanzienlijk kleiner. Het blijkt dat hij dus een hotel wil vlakbij zijn huis en dat hij dan op en neer komt en ik dus alleen in het hotel zal verblijven (terwijl hij eerst zei dat we samen in een hotel zouden gaan). Ik ben gewoon zo bang dat hij me alleen in het hotel laat zitten en ik hem dus heel de week niet zal zien (hij ging morgen kijken voor een hotel zei hij dus ik ben benieuwd). Maar als hij niks kan vinden zal het toch pas april worden eer hem weer zal kunnen zien (en dan is hij natuurlijk weer aan het werk in een hotel en dus heeft hij ook niet heel de dag tijd). Ik zie het op dit moment gewoon niet echt meer zitten dat ik E. überhaupt ooit nog zal zien.
En hij zegt wel dat als het echt pas april wordt dat hij zal wachten maar ik weet het niet hoor, ik had me er gewoon zo op verheugd hem nog voor het seizoen te kunnen zien, hij heeft ook al die tijd beloofd dat het ook zou gaan gebeuren maar nu weet ik het allemaal niet meer zo zeker hoor…
De twijfels beginnen nu tog echt wel weer op te komen: meent hij alles wel, zal ik hem ooit nog zien, moeten we hier nog wel mee doorgaan, vindt hij niet zomaar een ander meisje, wil hij überhaupt nog wel echt dat ik zijn kant op kom…
Ik weet gewoon even niet wat ik met de hele situatie aan moet (miss moet ik gewoon eerst morgen af wachten als hij naar '“hotels gekeken heeft” voor ik een definitieve beslissing neem) ik wil hem natuurlijk niet kwijt, maar zo schiet het ook niet echt op denk ik
Maria: Meid eerst effe een knuffel!!! Wat een klote situatie!!! Misschien moet je even rustig afwachten waar hij morgen mee komt. Ik zou proberen om je twijfels/angst te bespreken met je askim? En dat je vraagt waarom hij opeens het plan heeft gewijzigd? Zelf in overleg met je askim een hotel zoeken is geen optie? Sterkte meid.
Dankje wel, miss heb je gelijk en moet ik gewoon even afwachten waar hij morgen mee komt… En als hij niks kan vinden kan ik idd proberen samen met hem iets te zoeken. Ik heb het er al wel een beetje met hem over gehad over als het nou echt niet mocht lukken deze maand of hij dan wel echt bereid was om op mij te wachten en of hij niet liever een vriendin had waar hij ook echt bij kon zijn. Maar hij wist zeker dat hij wilde wachten want hij wilde alleen mij… En miss heb je gelijk en moet ik het gewoon morgen proberen met hem te spreken waarom hij ineens van mening veranderd is, de reden dat ik dat nog niet echt gedaan heb is omdat ik niet wil dat hij me een zeur vind, ik twijfel soms al over een aantal dingen wat hij dan ook weer merkt en ik wil hem niet het gevoel geven dat ik hem niet vertrouw…
Maria: Meid als jij behoefte hebt aan duidelijkheid van je askim is het je goed recht om duidelijkheid te vragen aan je askim. En ja de waarheid is soms moeilijk, maar die onzekerheid en twijfels zijn ook zwaar, en uiteindelijk heb je dan wel duidelijkheid. Ik heb bv tegen askim gezegd, ik wil nu weten komt er een visumaanvraag ja/nee. Askim heeft mij vervolgens uitleg gegeven, zodat we er samen over konden praten en samen hebben besloten om er op dit moment niet voor te gaan. Ik moet zeggen ik heb het daar best wel moeilijk mee, maar ik weet nu wel waar ik aan toe ben. Dus meid, als jij antwoorden wil, vraag je askim om duidelijkheid
Dank je wel Summie voor je lieve woorden!
Ik denk dat het bij de meeste stellen hier, net als bij jou, andersom is qua geld… Veel van de askims werken in hotels en hebben daardoor niet zo veel geld. Bij mij is het helaas net andersom… Ik weet ook absoluut niet hoe lang het haalbaar is om elkaar maar 1x per jaar te kunnen zien, als het alleen met mijn geld zou moeten… En dan mag ik officieel ook nog maar eens 4 weken per jaar weg zijn van de sociale dienst… Maar ja, daar denk ik nog maar niet aan. Stap voor stap dit keer!
@Mariska: Gooi je egoberichten maar gewoon eruit hoor, geen probleem!
Zoals Summie al zegt zou ik idd maar es goed met hem praten. Als hij jou echt zo geweldig vind, zou je gewoon alles tegen hem kunnen zeggen en hem van alles vragen.
Misschien heeft ie wel een heel goede reden om opeens apart te willen slapen, of denkt hij dat het niet kan omdat jullie niet getrouwd zijn. Dat is nog steeds op veel plekken een probleem natuurlijk. Maar vraag het hem, dan heb je meer zekerheid!
Jullie hebben gelijk, ik moet het hem ook gewoon vragen, me druk gaan zitten maken helpt nooit… En miss heeft hij er idd wel een hele goeie reden voor…
Ik kan uitslapen maar ben dus al wakker… Oohh wat haat ik dat he!! Nog drie dagen werken en dan is dat ook weer voorbij! Met gemenge gevoelens zal ik de winkel verlaten! Ik vind t zo raar om weg te gaan omdat ik in zes maanden heel veel verantwoordelijkheid heb gekregen daar meer dan meiden die er al een jaar werken! Maar ik ben er aan toe om een avontuur aan te gaan!
Ik weet niet wat het is met askim maar ik kan me soms ergeren aan dingetjes! Als ik zeg van oohh askim over 18 dagen ben ik er! Zegt hij “i look i see i wait” en andere keer is hij er wel weer heel vrolijk over! Nu weet ik dat askim heel onzeker is en bang is dat het niet waar is ofzo maar ik vind het niet leuk hoe hij steeds lijkt te twijfelen over of ik wel kom of niet! Heb t er gister met m over gehad maar hij antwoorde amper! Ik weet niet of dat ik t nu maar gewoon laat of ik er nog eens over ga beginnen…
Mensen in askims omgeving begonnen er weer over dat askim te lelijk voor mij is! En dat ik te mooi ben voor hem! Dat ik veel beter kan krijgen en dat hij mij gaat verliezen zodra er een knappere jonge in het spel komt!
IK HAAT DEZE MENSEN!
Heb ook tegen askim gezegt dat hij mij NOOIT moet voorstellen aan deze mensen! Ik vind dit niet kunnen! Mijn askim vind zichzelf al lelijk en snapt al niet dat ik voor hem val maar dat mensen dat gewoon zo tegen hem zeggen ik ben zo boos!! En dan komt askims onzekerheid boven en gaat die twijfelen over waarom ik hem zo leuk vind! Mensen vinden ons niet bij elkaar passen (puur gebaseerd op looks!). Gelukkig zijn er wel een hoop mensen die ons een leuk stel vinden maar askim luisterd liever naar negatief dan positief!
*[SIZE=4]Sogutkoyu: 14 juni 2007
Fieeh : 10 augustus 2009[/SIZE]
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Ladyside: Inderdaad bij booking.com zag ik hem ook staan, ff kijken of ik dan een goedkoop vliegticket kan vinden. Dan kan het een optie zijn. En die van straus zag ik ook, maar vind die site er niet heel betrouwbaar uitzien eerlijk gezegd…
Summie: haha doe voor mij dan ook maar Nederland! Via zoover heb ik inderdaad ook al gekeken, maar stond ook niets tussen voor maart.
Mariska: Meid, gewoon eerlijk tegen hem zijn en je gevoelens en gedachten met hem bespreken. En je kan zelf ook het initiatief tonen en op zoek gaan naar een hotelletje voor jullie tweeën. Als je altijd alleen maar afwacht, gebeurd er niets
LBDS: pff had hetzelfde vanochtend, ook al om 8 uur wakker terwijl ik vandaag vrij ben… En wat een rare mensen zeg! Hoe durven ze dat te zeggen. Belachelijk!
Milou: Hoe heette die Turkse tekenfilm ook al weer waarvan jij Turks leerde?
Kardelen erg he!! Ik ben zo slecht in uitslapen terwijl ik nu juist heel erg moe ben!! Jaa stomme mensen he ik kan ze wel schieten! T erge is dat me vader het van de week ook zei hij zei letterlijk “nou tis niet moeders mooiste ik vind t geen knappe kerel vind t meer een bajesklant!”
@LBDS, wow je was wel heel vroeg wakker zeg! Jammer is dat op je vrije dag, maaaaar zo heb je meer tijd om te genieten van de voorpret Nee, grapje… ik snap heel goed dat je liever ff wat extra slaap had gepakt.
Lijkt me idd best een dubbel gevoel om weg te gaan bij je werk, maar gelukkig komt er iets moois voor in de plaats
En schijt aan de mensen die vinden dat jullie niet bij elkaar passen hoor! Toen ik een foto van askim liet zien aan een vriendin zei ze ook heel weinig… dan weet ik genoeg! Tja alsof ik zelf niet weet dat ik niet die grote, brede, ontzettend knappe Turk aan de haak heb geslagen (duh) maar een kleine en niet de mooiste turk. Maar zoals iedereen altijd zegt: het gaat om de binnenkant! En jij moet toch met hem leven, andere mensen niet! En jij vind hem geweldig en daar komt hij vanzelf achter als jullie eenmaal bij elkaar zijn. En dan gaat hij zich vast ook niets meer aantrekken van al die mensen die jaloers zijn op hem!
@Kardelen, ik heb ook nog even uitvoerig bij Straus rondgekeken, maar vond het ook geen geweldige site. Hoop dat je een goedkoop ticket kunt vinden en dan via Booking.com iets kunt reserveren! Ik kom voor april nog steeeeeds uit op minimaal 300 euro voor een retour
@Kardelen, Ja natuurlijk ff wennen op je stage, wel fijn dat je een leuke opdracht hebt
Die tekenfilm heet pepee.
Bij een reisorganisatie waar je aan twijfelt altijd even kijken of ze bij de anvr en sgr aangesloten zijn.
@Summie, heb pas een gedeelte van de keuken gedaan doe het in etappes hahaha. Cupcakes waren erg lekker
Ik vind het zo schattig als askim Nederlands praat. Klinkt echt lief.
Maar dat vind hij anders om. als we bellen zegt hij gewoon zeg nog eens lutfen dat klinkt zo lief hahaha.
Dat heeft natuurlijk best wel wat tijd nodig om het allemaal te verwerken. En herstellen duurt lang, zie ik hier bij mijn broertje ook gaat met kleine stapjes langzaam vooruit maar als hij maar iets te veel doet ligt hij de volgende dag weer bijna heel de dag op bed.
@Mariskaklerk, meid de andere meiden en jij zelf hebben het al gezegd maar vraag het hem gewoon. Probeer altijd over je vraagtekens en bedenkingen te praten. Door de afstand is dat zeker belangrijk anders blijft dat veel te veel in je hoofd zitten.
@LBDS Zo jij was er vroeg bij Ik denk echt dat die opmerking van je askim met zijn onzekerheid te maken heeft. Zeker als mensen zulke domme opmerkingen hebben gemaakt. Waar bemoeien mensen zich soms mee. Jij vind hem toch aantrekkelijk anders was je niet voor hem gevallen en of dat nou zijn uiterlijk, zijn innerlijk of een combi is dat maakt toch geen bal uit. En als ik jullie foto’s op fb zie vind ik jullie super leuk samen om te zien! Ik vind het al zo stom als mensen zich ongevraagd met je relatie bemoeien en dan ook nog eens zulke opmerkingen.
Toen ik net terug was in Nederland en een foto liet zien bij de muziek was er ook een “vriend” die dan zegt ik snap toch echt niet dat je op een Turk kunt vallen zie er niks moois in. houd gewoon je mond.
Wat een verschrikkelijk weer, had vanmorgen gewoon geen zin om op te staan.
Even wat tv terug gekeken wat ik gemist heb.
Verder geen plannen voor vandaag.
Ik heb met askim erover gepraat, het ging niet van harte zoals wel vaker bij hem (hij vindt het volgens mij soms beetje lastig om alles gewoon te zeggen zoals het is hij lult er graag overheen of hij geeft gewoon een kort antwoord in de hoop ervan af te zijn) mar ik heb aan blijven dringen bij hem en uiteindelijk kwam het erop neer dat het een financiële kwestie is en dat is de reden dat hij niet in een hotel wil verblijven…
Nou zit het bij mij financieel op het moment ook een beetje krap, (heb alleen een 0 uren contract dus het geld stroomt niet echt binnen zullen we maar zeggen ). Dus nou denk ik dat we er samen wel over eens zullen zijn (als ik van de zomer daar ook nog naartoe zou willen kunnen voor 2 weken) dat het miss beter is om tog maar tot april of mei te wachten om elkaar te zien hoe moeilijk de beslissing ook is… . Maar ik ga liever van de zomer 2 keer 2 weken dan nu een week en dan miss in de zomer nog maar 1 keer 2 weken…
Gefeliciteerd met het nieuwe deel. Al raakt die op dit tempo ook erg snel vol, haha. Ik lees tussendoor nog steeds mee, maar deze week is het nog steeds erg druk!! Moest dagen inhalen bij mijn andere werk. Volgende week is het gelukkig eindelijk weer wat rustiger. Dan reageer ik ook weer op iedereen!! En het is echt heeeel vervelend al die mensen die zich overal mee bemoeien en zo negatief praten. Niks van aantrekken hoor! !!!
Nog 8 nachtjes :D, ik kan niet wachten, haha