Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Leuk heel veel plezier die 8 daagjes gaan zo voorbij Zijn

Via Wereldwijzer app

ooooh al bijna Tam!!
Ben je al je koffer aan het inpakken? Gelukkig ga je weer richting het mooie weer :slight_smile:

@Mariska, hmm jammer dat ie niet uit zichzelf dit soort dingen verteld, en dat je het uit hem moet trekken! Misschien is het dan idd beter als je nog even doorspaart en dan in April of Mei naar hem toe gaat. Helaas kunnen wij dat niet voor je beslissen :wink: In ieder geval succes met je keuze maken!

@ lady side: ja, het weer wordt best redelijk. Rond de 20/21 graden! ! Ik had kouder verwacht. Heb mn koffer nog niet gepakt, wel al wat dingetjes apart gelegd. En een cadeautje gekocht voor het nichtje van askim, die is 2 maandjes nu en als het goed is gaan we daarheen!!
Moet ik nog iets meenemen voor je askim? Je moet sowieso ff zeggen hoe zn kebabzaak heet he, kan ik ff buurten. En ik vind het trouwens echt stoer dat jij gewoon gaat!!! Echt spannend!! En heb je toch al wat angsten overwonnen!!

@ mariska, lastig zeg die keuzes!! Ik wens je succes met beslissingen nemen!!

Via Wereldwijzer app

@ littleone: ja ik hoop dat die 8 dagen snel om zijn!! Janmer dat je je askim weinig spreekt. Heeft hij thuis geen internet (ik spreek askim ook niet zo vaak)

Via Wereldwijzer app

@Tam, hahaha! Angsten overwonnen… hmmm ik weet het niet! Maar als alles goed gaat, dan ga ik gewoon die kant op :slight_smile:
aah heerlijk die voorbereidingen van je! Cadeautjes kopen enzo!
Ik moet nog een kaartje of zo gaan uitzoeken, dus vrees dat die bij jou niet meer op tijd gaat aankomen, maar LBDS gaat ook nog eind v/d maand naar haar mannetje, dus heb nog even bedenktijd :slight_smile: Ben nog steeds in twijfel wat voor kaart en dan ook nog eens wat erop te zetten… Miss twijfelkont!
Ik zal je ff in privébericht sturen waar de kebabzaak zit! Als jij en LBDS zich bekend gaan maken bij askim, dan gaat die man het zwaaaaar krijgen! hahahaha! Die denkt dan: huh? Hoezo weten die meiden wie ik ben :wink: :smiley:

Normaal spreek ik elke dag met askim elke avond of nacht uren aan een stuk op WhatsApp of Skype en ik bel Zowiezo om de twee dagen met askim hij heeft me net ook gebeld :slight_smile: alles ok dus. Das het voornaamste

Via Wereldwijzer app

LBDS: naja ik snap echt niet dat mensen inclusief je vader dat zegt, want ik heb een foto van jou askim op facebook gezien en hij ziet er echt niet verkeerd uit! Serieus die mensen zouden een foto van mij askim moeten zien als die ze lange haar niet gekamd heeft ( ja hij heeft nog steeds zijn haar niet geknipt -_- ), ze baard heeft laten staan en een gek gezicht trekt!

ladyside: Ik keek bij pegasus en daar zag ik ticket voor 190 euro eind maart. Dus dat is op zich te doen, en de tijden ook gunstig!

Milou: bedankt, ik ga het eens op youtube op zoeken :slight_smile:

Mariska: dat kortaf zijn herken ik wel bij mij askim, als die het ergens niet over wil hebben. Fijn dat jullie er toch samen uit zijn gekomen. Als je hem zo mist, had ik er persoonlijk wel voor gekozen om nu een week te doen en in de zomer 1 keer 2 weken. Dan kun je het wat meer spreiden :slight_smile: maar dat is mijn mening, jij moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt!

Tam: Wat leuk dat je binnenkort naar Side gaat! In welk hotel verblijf je? Sorry ik ben je verhaal even kwijt… Komt je askim ook uit Side? Waar hebben jullie elkaar ontmoet etc?

Net super lief berichtje gekregen van askim. Ik was een beetje chagerijnig, want hij deed een beetje kortaf. Dus ik had alleen terug gestuurd: ok en zo smiley met opgetrokken wenkbrauw en toen kreeg ik dus een super lief berichtje terug dat hij soms vergeet dat sommige dingen voor mij belangrijk zijn, maar dat het enige wat belangrijk is voor hem ik ben. En toen zei hij: I love you so much, I am ready for everything with you.
hihi dus ik ben weer bijgedraaid en heb natuurlijk een lief berichtje terug gestuurd :slight_smile:

Fijne vrijdagavond girls!!

@Kardelen1 aan de ene kant zou ik dat ook wel willen maar economisch gezien gaat het niet echt lukken deze maand denk ik :frowning: … dus ik ga liever nu even een paar maanden goed sparen zodat ik zeker weet dat ik deze zomer 2 keer 2 weken naar hem toe kan…

En als ik gewoon lang genoeg blijf doorzeuren bij hem geeft hij het wel op en verteld hij het uiteindelijk meestal wel…

@Mariskaklerk, jammer dat je het dan zo uit hem moet trekken. Als het om geld gaat is het waarschijnlijk onzekerheid van hem, dat hij het misschien niet fijn vind om tegen jou te moeten zeggen dat hij dat niet kan betalen.
Succes met beslissen wanneer je gaat.

@Tam Spannend nog maar 8 nachtjes :slight_smile:

@Littleone minder contact met askim nu hij thuis is, gelukkig wel alles goed met hem

@Kardalen, pas op hoor want de liedjes blijven enorm in je hoofd hangen :wink:
Wat lief van je askim!!!

Ik kon askim wel schieten vanmorgen. Ik had hem gisteren in de maling genomen dat ik een deel van mn haar eraf had, en dan rihanna stijl zoals hij het noemt, een kant opgeschoren (dat leek hem leuk voor mij)
Schrijft hij vanmorgen ja ik ga volgend jaar 3 maanden met een vriend naar Amerika dus kan ik dan waarschijnlijk niet naar Nederland kom. Ik werd al bijna boos tot hij zei dat het een grapje was.
Olympische spelen aan het kijken. Vind de opening altijd leuk om te zien.

Fijne avond

@Kardelen, Ooh dat is nog wel een fijne prijs! Helaas kan ik pas vanaf April, want dan zijn de hotels van keuze pas open… En zou eventueel 1 dag nog wel uithouden bij askim, om dan daarna in hotel te gaan, maar vind het dan rot voor hem dat ik dan weer vertrek na 1 of 2 dgn…Flashback!

@LBDS, nu een aantal dames al hebben gezegd dat je een leuke askim hebt, begin ik ondertussen erg nieuwsgierig te worden! :wink:

@milouh, aaaah dat was schrikken zeg! Gelukkig dat het maar een grapje was van je askim!
Heb ook de opening v/d spelen gezien, maar heb ze mooier gezien… Of lag dat aan mijn concentratie??

Hmmm ik zit zooo heerlijk op de bank, maar moet zo echt eens ff gaan douchen om vanavond weer eens de stad in te gaan en hopelijk een salsadansje te doen :slight_smile:

@miloutjuhh Jah miss heb je gelijk, we zijn er iig samen uit weten te komen, gisteren wist ik het gewoon echt even niet meer maar gelukkig ist allemaal goed gekomen, als ik echt iets wil weten moet ik het gewoon uit hem trekken :stuck_out_tongue: … Ik denk dat zodra ik weet in welk hotel hij werkt ik meteen 2 weken Turkije ga boeken (A)

Mariska: Meid ik kan je de hand geven, ik kan indenken hoe dit voelt. Maar doordat jij het hebt besproken, heb je nu wel duidelijkheid gekregen en weet je waar je aan toe bent. Maar wij hopen dus allebei dat het snel zomer word. Sterkte meid!

Tam: Spannend!!! Maar wel een super vooruitzicht!!! Hoe is het met je werk? Als je nou langs de spetter gaat van LadySide…doe je dan later wel effe verslag wat je van hem vond want ook ik ben nieuwsgierig haha.

Miloutjuhh: Ik moest effe lachen om de actie van je askim, wie kaatst kan de bal terug verwachten hahaha Inderdaad is het schattig als ze NL proberen. Wat vervelend dat het met de gezondheid van je broertje ook nog niet zo goed gaat. Toen ik te horen kreeg dat het herstel wel 6maand kan duren, dacht ik dat is wel wat overdreven, ik ben jong en had een goede gezondheid. Maar echt het is zo ingrijpend als opeens je lichaam je in de steek laat.

LadySide: Jij hebt gewoon een lieve, rijke Turk aan de haak geslagen, go girl :wink: veel plezier vanavond!! Enne wat dacht je van een simpele tekst iets in de trant van… I just wanted to send you a little note to let you know I am thinking of you?

Lbds: Vervelend dat je niet kon slapen. Wat betreft de ergernissen naar je askim, als je het druk hebt en erg vermoeid bent kan je je soms ook makkelijker aan dingetjes gaan ergeren. Heb je er weleens aan gedacht dat je askim misschien zo voorzichtig is door de walgelijke opmerkingen vanuit zijn omgeving, daardoor is het voor hem misschien wel te mooi om waar te zijn? Mijn askim is een mooie man om te zien, maar ik kreeg op een bepaald moment van iemand te horen, waarom zou zo’n knappe man voor jouw gaan? En ik moet zeggen dat raakte mij toch wel. Misschien heeft je askim dat ook wel. Pas goed op jezelf meid!

Kardelen: Haha dan beide mannen maar gezellig naar NL hahaha. Heb je het hotel al gevonden? Superlief zo’n berichtje van je askim. Heerlijk meid, geniet ervan!

Littleone: fijn dat je zojuist effe telefonisch contact hebt gehad met je askim.

De afgelopen dagen was het van mijn kant toch wel wat koeltjes naar askim, veel twijfels. Maar vanochtend werd ik wakker met een grote lach. Ik had een appje van askim die appte dat hij veel respect voor mij heeft, dat ik hem ondanks dat hij niet de perfecte man kan zijn en mij zo heeft moeten teleurstellen, dat ik hem toch ben blijven steunen. Dat deed me wel effe goed om te lezen. En vanmiddag belde hij of ik wel door had dat het vandaag 160dagen geleden was dat hij de liefde van zijn leven heeft gevonden!!! Dit is toch wel effe een opkikkertje…Zojuist de opening van de olympische spelen gezien, echt mooi!

Via Wereldwijzer app

Aaaah Summie! Wat lief van je askim!! En dat ie ook echt de dagen weet hoelang het geleden is :slight_smile:
En oooh jee, dat verslag van Tam én LBDS van mijn askim hahaha! Dan lees ik wel ff niet mee hoor :wink: En idd ik heb een lieve, rijke turk aan de haak geslagen, maar dan lijkt het alsof ik het hem alleen maar om z’n geld doe… Maar als ie geen rooie cent zou hebben, had ie nog wel steeds een lieve persoonlijkheid :slight_smile:
En misschien moet ik idd maar zoiets in de kaart zetten! Gewoon simpel en kort houden! Zou helemaal leuk zijn als iemand het nog ff kan vertalen in het Turks ipv Google translate, want die maakt er altijd iets anders van.

LadySide: als je voor het geld ging dan had een rijke zakenman ofzo in NL moeten zoeken :wink: Ooh maar dan heb ik nog wel wat ideetjes…
Kalbin hâla bana açik mi?
Is jouw hart nog steeds open voor mij?
Kocaman öpücük yolluyorum - Ik stuur je een dikke kus.
Seni (tekrar) görmek istiyorum - Ik wil je (nog een keer) zien.
Toen ik laatst een bos bloemen kreeg van askim stond er heel simpel op: love you askim zijn naam. Over die dagen was ik ook echt verbaasd en heb ook echt de agenda erbij gehad en het klopt ook nog.

Meiden weet iemand toevallig wat bitanem betekent? Ik kan het maar niet ontcijferen.

Via Wereldwijzer app

Mijn enigste summie

Ja Summie, als ik alleen voor het geld ging, dan had ik idd niet iemand zo ver weg gekozen :slight_smile:
Aaah die zinnen zijn mooi! Ik ga ze ff opslaan en er misschien zelfs wel eentje gebruiken!

Filiz: Thankssss voor de vertaling.

LadySide: haha als ik voor het geld zou gaan, dan heb ik ook wel iets heel verkeerds gedaan haha. Als je nog wat inspiratie nodig hebt, geef je maar een seintje.

Via Wereldwijzer app

Lieve meiden!

Wat gaan jullie snel, ik kan het niet bijhouden en lezen. Gefeliciteerd met het nieuwe deel! Ik loop achter, heb net pas een stukje van holiday toy boys gekeken waar jullie het over hadden maar kwam niet ver want heb m uitgezet ik word er zooo misselijk van! Bah Bah Bah!

Summie het is inderdaad mijn enigste en is waarschijnlijk in de snelle vorm geschreven want normaal is het birtanem (bir = 1, tane = stuk, m erachter betekent dat het van jou is).

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Ik zal proberen weer wat bij te lezen en doen (zoals ik altijd beloof haha).

Dames een beetje heel laat dit keer, maar gefeliciteerd met een nieuw deel en zo te zien gaat die erg snel!!

Lijkt me een goed idee feestje bij deel 100. We hebben nu 2x een meeting gehad met meiden die toen actief waren op het forum, 2x over een totaal verschillende groep en dat zou dan nu weer zo zijn! Maar wel erg gezellig om iedereen een keer live te zien! :slight_smile:

Ik heb net vluchtig even gelezen, zal mijn best doen het nu beter bij te houden, maar kan geen belofte doen! :slight_smile:

Fijn weekend en wie weet tot zondag, want morgen ben ik waarschijnlijk te druk…

Thanks voor de vertaling. Er stond een hartje-Summie-hartje-bitanem-een hartje. Dus als ik het goed begrijp betekent dat… Summie mijn enige liefde.

WL: Meid leuk om weer wat van je te lezen, gaat het weer wat beter met je of is het nog steeds druk, heftig en complex?

Mutlu: ik mistte je al haha, maar zoals je ziet word hier flink gekletst. Gaat alles goed bij jullie?

Via Wereldwijzer app