Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Summie. Het is nog steeds druk enzo en ook op gebied van school en werk. Als alles mee zit hoop ik zelfs een weekje naar askim te gaan in maart. Ben deze week officieel begonnen met he schrijven van mn scriptie en maak flink wat uren op mn werk. Heel gek dat ik geen lessen meer heb op school en als ik in juli klaar ben ik een one way ticket naar Turkije ga boeken en kijken waar het leven me brengt ik heb daar al een baan. Heb nog regelmatig contact met mn stagebegeleider daar van thomas cook en hoef maar te bellen dat ik een ticket heb en ze regelt alles voor me. Dus gelijk ook geld verdienen. Kijk er heel erg naar uit ervaring op te doen daar in t toerisme en me omhoog te werken

Sent from my HTC One X using Wereldwijzer

Goede morgen dames,

W.L. Dat klinkt geweldig werk klaar hebben liggen als je komt, hoe is tuis de reactie enkeltje Turkije??? En dan bedoel ik niet om H. maar gewoon dat je vertrekt uit NL??

Summie, met ons gaat het goed, maar we waren druk met dingen in huis aanpassen. Ik wilde graag een nieuwe keuken en in mei gingen ze verbouwen, maar heb ik hem niet gekregen dus als de berg niet naar Mohammed komt moet Mohammed maar naar de berg en heb ik plakplastic gekocht en hebben we alle keuken kastjes beplakt en het lijkt echt op een nieuwe keuken, nieuwe handgrepen gekocht en ik kan er weer een paar jaar tegen aan! Helemaal blij mee :slight_smile: toen we die handgrepen kochten namen we gelijk een wc mat mee, knal roze super gaaf, maar ik had lila en paarse deur, dus die is nu ook knal roze met wit geworden, dus lekker druk in huis, maar wel allemaal heel leuk en het voordeel is, dat askim de kleur uitgekozen heeft, dus helemaal goed :slight_smile:
Leuk berichtje gekregen van je askim meid daar knapt iedereen wel ietsjes van op, hoe is het verder met je gezondheid? Ben je nog bij je ouders is huis of durf je het al aan om weer alleen te gaan wonen? Al hoewel in jouw geval bij je ouders fijner is, anders moet je ook nog boodschappen doen koken afwassen etc, allemaal heel veel energie.

Dames hoop dat het verder goed is met jullie??

Goede morgen meiden.

@Ladyside nee heb ook wel eens een mooiere opening gezien, heb ook niet super geconcentreerd zitten kijken maar vond het niet heel speciaal. En dan ben ik toch meer een lief hebber van al het gebeuren met popmuziek enzo zoals in London, i.p.v alle klassieke dingen die ze hier deden.
Nog lekker gedanst?

@Mariskaklerk, gelukkig zijn jullie er uit. En dan duurt het misschien nog wel langer voor je weer gaat maar dan wel lekker 2 weken :slight_smile:

@Summie ja ik had het kunnen verwachten dat hij ook iets terug ging doen maar dit had ik echt niet verwacht hahaha.
Mijn broertje vind het vooral zelf te langzaam gaan en word daar niet gezelliger van. De arts heeft vorige week tegen hem gezegd hoe lang ben je ziek geweest? Nou dat antwoord was bijna een half jaar. Toen zei ze dan duurt het ook zo lang voor je weer helemaal de oude bent wat betreft je conditie en energie. Maandag gaat hij beginnen met fysio fitness.
Wat super lief van je askim!!! Met zulke berichtjes begint je dag meteen helemaal goed :slight_smile:

@WL wat een super plannen! Lekker die kant op, werk dat voor je klaar staat heerlijk!
Succes met je scriptie meid.
Hoe vinden je ouders het dat je naar je askim wilt gaan?

@Mutlu dan ben jij een van de weinige denk ik die voor de derde keer op een meeting zou zijn?
Wat super leuk dat jullie zo lekker bezig zijn in huis. En je askim die dit soort kleuren uit kiest heerlijk :slight_smile:
Ik laat mijn askim alvast langzaam wennen aan het servies van Blond Amsterdam dat ik al jaren aan het sparen ben. Ik geloof dat hij het wel oke vind maar wel erg veel kleur vind hebben hahaha.

Vandaag is mn zusje jarig. Best gek nu ze zo ver weg is. Vorig jaar zaten we samen in Antalya en hadden we op haar verjaardag een super leuke avond.
Oma was gisteren jarig en die viert het vandaag dus daar gaan we vanmiddag heen :slight_smile:
Verder blijf ik tot die tijd lekker binnen want het is alweer van dat ongezellige rot weer.

Fijne dag meiden

Milou: haha wie de bal kaatst kan hem terug verwachten zeggen ze toch altijd :wink: Voortaan je askim maar niet meer in de maling nemen haha.

Summie: Jou askim ook al zo lief bezig! Ik heb het hotel nog niet ergens anders kunnen vinden. Maar denk dat als ik ga, dat ik via booking.com boek en vliegticket via pegasus, dan valt de prijs in totaal nog mee 

Wanderlust: Klinkt goed jou plannen voor de toekomst! Fijn dat je ook gelijk verzekerd bent van werk.

Vandaag lekker een rustig dagje. Vanavond viert een vriendin van school haar verjaardag, dus vanmiddag maar even de stad in om iets leuks voor dr te kopen. Voor de rest nog wat Turks leren en kledingkast opruimen, want die puilt bijna uit elkaar haha.

Fijne dag meiden!

Mutlu jij lekker druk dus! Dat ik naar Turkije ga om te werken moedigt mn pa alleen maar aan, dat is het rare dat vind ie juist helemaal geweldig! Mn ma wat minder maar die weet dus sinds kort door mn zus dat ik,nog bij H. ben.

Sent from my HTC One X using Wereldwijzer

Ik had vanochtend iets geschreven maar ik zie het niet meer :frowning:
Ik lig nu ziek op bed! :cry:

Via Wereldwijzer app

Wauwww wat een begin van de Olympische Spelen :slight_smile:

WL: wauwww wat een toekomstdromen. Dus de komende maanden nog even hard blokken voor je school en dan je vleugels spreiden en dan ligt de wereld voor je open. Go girl!! :wink: Veel succes!

Mutlu: Haha geweldig je askim heeft dus een goede smaak. En wat leuk dat jullie samen de keuken hebben gepimpt. Hoe was het om samen te klussen? En meid heb je een handige man uitgezocht?
Ben weer flink ziek geweest door een luchtweginfectie, ze wilden me opnemen maar dit kon gelukkig met pillen voorkomen worden. Maar wel weer stappen achteruit en mijn bloedwaarden weer onstabiel. Het verhaal van de berg en Mohammed, ging niet op bij askim en er is besloten om niet voor een visum te gaan. Moeilijk, maar er is nu duidelijkheid. Ik ben nog bij mijn ouders, het is nog niet haalbaar de dagelijkse activiteiten te doen, dus is het niet verstandig om weer naar huis te gaan. Maar ik kijk er wel naar uit. Het is dus weer effe heel knudde geweest, maar ik heb het gevoel dat het zonnetje weer begint te schijnen.

Miloutjuhh: gefeliciteerd met de verjaardag van je zusje. Begrijpelijk dat het wel wat dubbelzinnig voelt. Aan de ene kant wel te begrijpen, maar voor zijn omgeving vervelend dat je broertje zo’n slecht humeur heeft. Hoop dat het snel beter gaat met je askim. Veel plezier op het feest van je oma.

Lbds: Meisie heel veel beterschap, pas goed op jezelf!!!

Kardelen: Jouw askim is dus ook erg lief momenteel? Balen dat je het hotel nog niet hebt gevonden. Heb je nog een leuk cadeautje in de stad gevonden? Wel een risico de stad in gaan terwijl je kleding al uitpuilt haha. Veel plezier vanavond!

Meiden ik heb echt een gigantische smile op mijn gezicht, ik heb geloof ik askim wakker geschud. Hij is zo lief momenteel, hij gooit echt zijn charmes in de strijd, hij heeft zich zelfs geschoren wahaha en ooh I love it!! Het heeft dus wel geholpen dat ik hem eerlijk heb verteld dat ik het visumgedoe accepteer maar dat ik het er wel heel moeilijk mee heb en dat het mij onzeker maakt en grote twijfels geeft.

Via Wereldwijzer app

ladyside, ik probeerde je een pb te sturen,maar je inbox is vol

Bedankt trouwens meiden over de lieve woorden over me askim! :slight_smile:

Ladyside ik ben altijd open voor een facebook chatje dus als je nieuwsgierigheid groot is laat maar weten haha :wink:

Ik heb 1 van de vrouwen kunnen confronteren met de dingen die ze zei over askim! Was met m aant skypen toen zij opeens achter hem stond met een vieze lach op dr hoofd! (Hij skyped in een restaurant van ze vriend!) Echt een typisch engels vrouwtje waar ik normaal altijd goed mee kan maar haar mag ik echt niet! Ze begon er weer over dat ik te knap ben voor askim en ik werd echt wild gewoon! Askim is zo geschrokken van de dingen die ik tegen haar zei hij had niet verwacht dat ik zo fel kon zijn! Ik ben misschien erg gemeen geweest maar ze raakte egt een gevoelige snaar! En dan keek ik naar haar rimpels, scheve bruine tanden en kort dun piekhaar en toen trok ik t niet meer! Heb haar gezegd dat ze dr mond dicht moet houden en dat ze eerst zelf eens in de spiegel moest kijken voordat ze andere lelijk ging noemen en dat ik door de skype heen dr rimpels kon tellen! En ze is bezig om kids te krijgen dus heb gezegt beter lijken ze niet op hun moeder dan raak je ze nooit kwijt ik snap niet wat je man in jou ziet want jij bent ook lelijk van binnen dat je als volwassen vrouw (35!) Zulke kinderachtige streken uit haalt vind ik erg laag!
Toen was ze beledigd dat ik haar lelijk had genoemd… en toen zei ik “YEAHHH!! THAT HURTS DOESNT IT!” Askim was erg geschrokken maar ook wel trots dat ik het zo voor hem op nam! Deze vrouw is nu namelijk al maanden bezig en had dr al eerder gesproken en toen gewoon netjes gevraagt of ze ermee wou stoppen! Wie niet luisteren wilt krijgt deze kleine troela op dr dak! :slight_smile: hihi!

Verder ben ik wel lief hoor :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Summie wat lekker dat je askim zo lief voor je is!! Oohh meid geniet ervan!!! :slight_smile:

Tam ooohhh jij gaat bijna naar me toekomstige woonplaats hihi!!! Ik ben jaloers ik wil met je mee ookal ga ik kort erna haha!

WDL oohh spannend zeg zo’n avontuur!! En wat lekker dat je dan al werk hebt!!

Via Wereldwijzer app

@ littleone: wat fijn dat je hem normaal gesproken elke dag spreekt. Wel afkicken ineens lijkt me. Maar idd, het belangrijkste is dat alles goed met hem gaat 

@ Kardelene: Mijn askim komt uit Mersin en werkt en woont al een tijdje is Side, alleen buiten het seizoen is hij in Mersin bij zijn ouders. Dus hij komt nu ook speciaal naar Side. Ik heb hem in oktober leren kennen bij yusuf bar (misschien weet je het weer, haha).
En waar ik verblijf… tjah dat is nog een verrassing, askim komt me zaterdag van het vliegveld halen, samen met zijn broer en als het goed is heeft hij dan een appartement gevonden voor ons. Hij is zelf pas do of vrij in Side en dan moet hij nog een appartement gaan zoeken!!! (en hij wilt niet in een hotel, want hij wilt gezellig samen koken) Dus ik ben heel erg benieuwd waar we belanden, hahaha. En omdat het buiten het seizoen is, heeft hij nu dus geen verblijfplaats in Side.
Hoe is het met jou? Je hebt het geloof ik erg naar je zin gehad in Side afgelopen maand en met je askim gaat het ook weer goed  Ben erg blij voor je!!

@ Summie: Spannend is het zeker, haha!! Maar ik heb erg veel zin  al begin ik nu wel weer zenuwachtig te worden!!
En natuurlijk komt er dan ook een uitgebreid verslag over de askim van lady side   Zal ik een van hem maken :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: hahaha.
Ik heb nu anderhalve week geleden voor het laatst gewerkt op het kdv verblijf en die vrijdag hadden we een afscheidfeestje, omdat er 9 mensen weg zijn gegaan. (was best emeotioneel) trouwens).
De nieuwe eigenaar heeft uiteindelijk toch 10 mensen van ons aangenomen en in hun contract staat vermeld dat ze niet willen dat je nog werkzaam bent bij een andere werkgever!!! En dat is bij mij natuurlijk wel het geval, aangezien ik ook nog op peuterspeelzalen werk. Ik vond het alleen erg jammer dat ze mij dat niet even hebben laten weten!!! Dan zat ik niet al die tijd in spanning. Want hoewel ik niet voor de nieuwe eigenaar wil werken, had ik wel gemoeten als ze me aangenomen hadden, anders wordt je gekort op je uitkering…
Bij de peuterspeelzalen kan ik wel gaan uitbreiden   en waarschijnlijk ook 2 middagen als HBOer, dus dat is wel weer leuk nieuws 
Het nadeel is dat ik tot 18 februari (want tot dan loopt de faillissementuitkering) betaald krijg voor 37uur (ik werkte 39 ivm compensatie uren vanwege alle schoolvakanties) en dat een fulltime contract bij de peuterspeelzaal maximaal iets van 28 uur zal zijn, omdat je daar ook nog compensatieuren bij moet tellen. Mijn tekort krijg ik aangevuld, maar dan ga ik alsnog een stuk omlaag qua salaris.
Ons eigen kdv wordt waarschijnlijk geopend vanaf 1 Mei en daar begin ik dan met 16 uur, dus dan zit ik weer met teveel uren psz en bij de psz is vanaf 1 augustus mijn 3e contract afgelopen, dus dan mag ik er 3 maanden niet werken (ze mogen geen vaste contracten aanbieden).
Dus ik heb deze week een gesprek met mijn manager over hoe en wat, want het is vrij lastig allemaal.
Sorry, het is een lang verhaal geworden, maar het is nogal ingewikkeld, hahaha.
Dus hoe en wat precies kan ik nu nog niet zeggen.
En ik moet ook nog een huis zoeken, omdat ik tijdelijk bij iemand inwoon en daarvoor is het wel belangrijk dat mijn werksituatie duidelijk is.
En dit uitleggen aan askim is trouwens een drama!!!

En meid, wat fijn dat askim eindelijk het licht heeft gezien   , al had ik voor jou gehoopt dat hij wel naar je toe zou proberen te komen. Maar goed, ik neem aan dat hij het niet zomaar niet doet!! Het zou alleen voor jou fijn zijn als hij er even kon zijn!!! Omdat jij natuurlijk niet kan gaan. En ik begrijp dan ook zeker dat je het daar moeilijk mee hebt!!! En dan besef je ook weer hoe lastig het is om een vriend in Turkije te hebben  een ander land was makkelijker geweest zonder al die visumstress!!! Maar goed, dat is nu eenmaal niet zo!! En ik hoop dat je askim in het licht blijft :wink:

@Mutlu: Lijkt me leuk zo’n meeting!! Zijn er nog wel een aantal meiden bij die vanaf het begin actief waren op het forum?

LBDS: whahahahaha, geweldig jouw reactie!!! You go girl!!! En ik vind je askim er trouwens leuk uitzien, dus waar halen mensen vandaan dat hij lelijk is!!! En zeker als ze zelf lelijk zijn en iemands uitstraling maakt iemand mooi of lelijk, niet iemands looks!!!
Kan me voorstellen dat je askim trots op je is :slight_smile: :slight_smile:
Ja, ik vind het ook jammer dat je niet eerder gaat, want dan kon ik thee komen drinken als askim vervelend is, hahahaha. Nee hoor, zou het gewoon gezellig vinden!!
En ik ga maar een weekje en jij blijft, dus ik ben weer jaloers op jou :wink:
Doe je wel rustig aan meis, want al die stress is niet goed voor je afweersysteem en nu ben je ziek :frowning: , ziek wel even goed uit he!!!

Miloutjuh: gefeliciteerd met je zusje en met je oma alvast. Woont je zusje in Turkije dan?

@Tam: inbox is geleegd! :slight_smile:
@LBDS: kom maar door met je FB pagina in mijn inbox hahaha! Ben nu wel nieuwsgierig :wink: Je kunt er nog makkelijk bij hoor op mijn FB!
En wow, wat kun je tekeergaan zeg! Geweldig hoe je het voor je askim hebt opgenomen!
Beterschap trouwens, hoop dat je snel weer wat opknapt!

@Summie, Jeeeeeeejj!! Kan me voorstellen dat je zo blij bent, ook al is de reden dat ie eindelijk is gaan nadenken natuurlijk niet zo leuk is. Maar misschien heeft het gewoon zo moeten zijn, en gaan jullie nu alleen maar de goede kant op voor een mooie toekomst!

@ summie: het moest zijn, zal ik een fotoshoot maken van de askim van ladyside :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: haha

@Tam, dan heb ik in ieder geval eindelijk een goede foto van hem :wink: Heb nu eentje waar ie heel sneu kijkt, gemaakt een half uur voor ik op het vliegveld was. En zijn whatsapp foto heb ik ook natuurlijk. Die arme man! Eerst komt Tam voorbij en daarna LBDS…

Via Wereldwijzer app

Tam kom gewoon snel nog een keertje langs hihihihi!!! :slight_smile: ik zal gewoon een pot thee klaar zetten voor als mensen langs komen :stuck_out_tongue:
Helaas zit uitzieken er niet bij morgen en maandag werken maar daarna kan ik wel uitzieken! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@ ladyside: Heb ik meteen een goede reden om bij je askim langs te gaan, kan ik zeggen “ze wilt graag een mooie foto van jou” , ik weet alleen niet of askim er erg blij mee is als ik hem meesleur naar een vreemde man en foto’s van hem ga maken, hahahaha

@ lbds: ik snap je wel, maar naar je lichaam luisteren is zoooo belangrijk al is dat tegelijkertijd ook heel moeilijk!!!
Ik hoop dat ik in april/ mei weer kan gaan, want ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar je huisje :slight_smile:

Yes ik kan nu ook oordelen over LBDS en dr askim :wink: Snap niet waar dat gekke mens over kletst en de anderen ook niet. Jullie zien er prachtig uit samen!

Via Wereldwijzer app

Hahah die askim van LadySide die houd ons allemaal toch flink bezig hahaha. Een fotoshoot is nog niet zo’n gek idee, alles voor het goede doel, heeft LadySide tenminste een foto. Ik zal askim binnenkort ook es effe vragen of hij weleens in Side kebab heeft gegeten, ik denk dat die kans best wel aanwezig is haha.

Tam: Spannend dat je niet weet waar je gaat verblijven. Maar huisje, boompje, beestje is ook erg leuk. Mare met of zonder zijn broer? Heel begrijpelijk meid dat het afscheid toch wel effe slikken was, er wordt een team uit elkaar gehaald waar jullie niet voor gekozen hebben. Mooi dat jij je uren bij je andere job kunt uitbreiden, maar niet leuk dat je er financieel op achteruit gaat. En balen dat als het kdv geopend word jij dan juist weer teveel uren hebt en dan ook nog es dat verhaal van de 3contracten. Ooh dat vind ik zo’n walgelijk iets in NL, de 1na de ander vliegt er na 3 contracten uit. Alhoewel 3maanden eruit, misschien wel een deur naar je askim opent? En ook nog op zoek naar een nieuw huis, jeetje meid wat complex allemaal. En meid soms zijn dingen moeilijk uit te leggen, gewoon omdat het verschillende landen zijn. Askim dacht dat ik bv nu geen inkomen heb. Terwijl ik het bv vreemd vind dat askim soms hele lange dagen maakt en niet op een vast tijdstip zijn salaris krijgt. En ja askim heeft uitgebreid uitgelegd wat hem tegenhoud en waarom hij op dit moment niet in een visumaanvraag gelooft. Als die stap zo groot is, moet ik hem dan dwingen en zeggen we nemen de gok, ik betaal alles en mislukt het is het ontzettend balen, terwijl dat zo tegen zijn principes ingaat, nee dat voelde voor mij niet goed. Dus dan is dit het gevolg dat je niet weet wanneer je elkaar weer gaat zien. En ja makkelijk is dat niet. Maar ik kan boos, verdrietig en gefrustreerd blijven, maar dat helpt me niet. Ik heb mijn energie nodig om te herstellen. Askim weet hoe ik me voel, weet dat ik serieus heb getwijfeld aan zijn oprechtheid. En we hebben het er ook serieus over gehad om te stoppen. Maar als je dat beiden niet wilt…ja dan zit er niks anders op dan te wachten en hopen dat die dag er echt zal gaan komen dat ik hem weer ga zien.

Lbds: Meid ik ben het helemaal met je eens, niemand heeft het recht om een ander zo te kwetsen en pijn te doen!!! Hmmzzz ik wil geen oude koeien ophalen, maar dit is niet zijn ex hè?

LadySide: Heb je het gisteravond leuk gehad? Lekker gedanst? Heb je nog contact gehad met je spetter? Ik hoop zelf echt dat het zo doorgaat, dan is het toch ergens goed voor geweest.

Het voelt vandaag als een luckyday…Mijn moeder had een cadeautje voor me, ze had een vestje voor me gekocht :slight_smile: Askim zojuist op Skype gesproken ik had op zijn verzoek wat foto’s uit mijn kindertijd gemaild, krijg ik reactie van hem zo’n mooie dochter zou ik wel willen hebben…Dus ik heb tegen hem gezegd, ho stop niet te vlug, ik wil eerst gewoon uitgebreid oefenen. Oehhh en hij moest zo lachen haha en hij vervolgens meteen je ouders zijn hopelijk niet in de buurt hè hahaha. Aaah en zo lief ik kreeg van hem ook een aantal babyfoto’s. Toch wel bijzonder dat hij zijn eerste stapjes op NL bodem heeft gezet.

Via Wereldwijzer app

Haha! Jullie zijn gestoord dames! :stuck_out_tongue:

@summie: Ik heb het erg gezellig gehad gisteravond, een paar dansjes gedaan. Was veel te warm en te vol om veel te dansen, maar ondanks dat is het toch altijd wel ff leuk om er weer eens te kijken.
Na een aantal dagen radiostilte vanuit Side (geen reactie op Whatsappjes) heb ik hem vanavond maar eens gebeld via Tango, eerst nam ie niet op en toen belde hij gelukkig later weer terug.
Hij vond het toch wel erg jammer dat ik niet bij hem in huis kwam, en vroeg of hij zooo eng was :wink: Gelukkig heb ik hem nu duidelijk weten te maken dat hij niet eng is, maar dat ik het allemaal doodeng vind en dat ik het rustig aan wil doen. Dusssss, vroeg hij, we gaan pas over 20 jaar trouwen??? Eindelijk gewoon ff gelachen met hem.
Toch nog ff gevraagd over hotel en zo, en hij vond ook dat we dan beter een pakketreis konden doen, dan dat er 300 euro voor een vliegticket betaald moest worden, terwijl je voor 200 erbij alles compleet hebt.
En nu gaat ie bij Side Star Park informeren, want daar werkt weer familie van hem, en wil ie kijken of het daar kan voor een leuke prijs. Dan zou er dus wel een los ticket moeten komen. Want Start Park was echt vér boven budget. Hij komt er dus op terug, en anders mocht ik beslissen waar ik dan heen wilde. Zolang het maar niet ver buiten centrum was. In ieder geval hebben we nu afgesproken dat ik in de 1e weken van april die kant op ga, zodat ik dat door kan geven op mijn werk… Ik wacht “rustig” vol ongeduld af! :slight_smile:

Geniet nog ff lekker van je Lucky day! Klinkt alsof jij een grijns van oor tot oor hebt en gewoon ff zorgeloos en volop geniet. Blijf dat zoveel mogelijk doen meis!

Ik ga lekker onderuit op de bank, All you need is love kijken :slight_smile: Fijne avond allemaal