Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

***28-03 Yavrum1 :turkey: Antalya 48 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 68 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 110 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 140 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 06-04
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*[SIZE=4]Sogutkoyu: 14 juni 2007
Fieeh : 10 augustus 2009
[/SIZE]
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Ladyside aahww dankje! Doet me goed dat jullie hier die mij en askims fotos hebben gezien ons wel leuk vinden! :slight_smile:

Summie neee gelukkig nie! Das n turkse he! :slight_smile: nee zijn ex heeft besloten om ons met rust te laten! Ze had t afgesloten stond op dr facebook! :smiley:

Via Wereldwijzer app

waauw jeetje wat gaat het hier snel…
ik heb nog niet bij gelezen ga het zo snel mogelijk proberen te doen kga zometeen slapen kmoet morgen ook gaan werken (een centje bij verdienen is altijd leuk toch)
Ik ben vandaag met mijn broer naar eindhoven geweest… waauw ik viel omver van verbazing toen we primark tegen kwamen je werd er bijna omver geduwd… Maar ik zag wel reclame van Fix.nl er stond goedkope vliegtickets bij niets voor jou ladyside??

Wat is het hier lekker druk geweest. Net terug van oma haar verjaardag. Nu ff met askim op Skype en dan zal ik ff kijken of ik kan bijlezen en updaten

Via Wereldwijzer app

LadySide: Ooh ik heb het stiekem ook wel een beetje te doen met ‘onze spetter’ (wees eerlijk we hebben hem hier toch wel wat geadopteerd, hij moest es weten haha) dat hij denkt dat je bang voor hem bent. Mare super dat jij om je grenzen denkt, ze bespreekbaar maakt zodat hij weet waar ie aan toe is en dat jij je niet laat verleiden om bij hem te verblijven en dat je om duidelijkheid vraagt! En april…Ooh meid klinkt heerlijk. En is dit je voorkeurs hotel?

Lbds: Gelukkig dat zijn ex het licht heeft gezien. Nu die andere vrouw nog een pleister op haar mond enne er is vrede haha. Wat heb je meid? Griep of oververmoeid?

Littleone en miloutjuhhh: veel sterkte met bij lezen en reageren hahaha.

Via Wereldwijzer app

Hahaha geadopteerd nog wel! :wink: ik zal het hen maar niet vertellen.
Euh… dit was zeker niet mijn voorkeurshotel, aangezien ie via hun eigen website alleen al 83 euro p/n kost haha! Dus hij mket dan een heel goed prijsje kunnen afspreken met familielid, anders ga ik er echt niet zitten! Dat kan ik gewoon niet aannemen. Maar als hij niks kon regelen, dan moest ik maar gewoon eentje kiezen…

Via Wereldwijzer app

@ Summie: Dat is zo ontzettend moeilijk als je gewoon niet weet wanneer je elkaar weer gaat zien!!! En ik snap het ook wel, dat hij niet wilt dat jij voor alle kosten opdraait, terwijl jij het waarschijnlijk geen probleem zult vinden. En ik snap je twijfels over zijn oprechtheid ook. Stomme afstand ook!!! Maar eigenlijk is het wel positief dat hij niet alles op jouw kosten wilt doen. Als hij niet echt om je zou geven, zou hij dat veel makkelijker vinden!!
Ik hoop voor jou dat je herstel spoedig verloopt en dat je dan snel weer naar hem toe kan gaan. En anders ga je met de auto  haha.
Maar nu lekker genieten van alle lieve dingen die je askim doet 
En wat leuk van die foto’s 
Hebben zijn ouders een tijdje in Nederland gewoond? En is zijn broer weer terug gegaan naar Nederland?
En wat lief van je moeder 
Ja, ik moet gewoon even kijken hoe ik het allemaal ga aanpakken met mijn werk.
Ik volg een readingopleiding t/m november, dus tot die tijd moet ik wel in Nederland blijven. Daarna wil ik best naar turkije 
En dan moet ik nog meer keuzes gaan maken, hahahaha.
En over het appartement… Zonder zijn broer, haha!! Zijn broer woont ook in Side, met zijn vrouw en hun dochtertje. En als het goed is gaan we wel op bezoek, maar zit toch liever met askim in een appartement!!!
Huisje, boompje, beestje kan idd erg leuk zijn, alleen weet ik niet zo goed of dat in ons geval wel zo verstandig is. Geloof dat we beide last hebben van bindingsangst en er alle twee ook veel moeite mee hebben om iemand echt dichtbij te laten komen, dus dat wordt nog een grote uitdaging!!! Want we zitten wel met elkaar opgescheept!!!
Daar zitten mijn grootste angsten ook.

Nou eens kijken wat ik nog onthouden heb.

@kardelen ja askim in de maling nemen doe ik niet snel meer. Want ik weet dat hij me terug pakt. Je kleding kast nog kunnen opruimen?

@lbds er ging vast iets fout vandaag met de site, want ik kon er een tijdje niet opkomen. Wat ben je goed bezig geweest tegen dat mens, mensen die zo over anderen hun relatie praten zijn waarschijnlijk gewoon jaloers. Willen zelf zo’n relatie.

@summie zo zeker een goed begin. Nu hopen dat Wüst morgen de volgende heeft.
Wat leuk dat je askim zo lief bezig is :slight_smile: ik heb gisteren ook een baby en peuter foto naar askim gestuurd. Vroeg hij al een tijdje om maar moest nu voor mn moeder het baby album van mn zusje hebben dus die van mij er ook maar ff bij gepakt. Hij vond vooral het blonde haar dat ik als peuter had erg mooi.

@tam je verhaal over je werk vanmiddag vlug gelezen ik hoop dat het allemaal goed gaat komen meid en dat je er niet veel op achteruit zult gaan. Ja sinds eind december is mijn zusje bij haar askim in Turkije. Waar ze voorlopig ook zal blijven want vanaf april gaat ze net als vorig seizoen samen met hem in een animatieteam werken.

@ladyside je askim gaat het zwaar krijgen met al die WW meiden in side gaat hij flink gekeurd worden hahahahaha :wink:

Ik een gezellige middag/avond gehad bij opa en oma. Wel een beetje jammer dat opa soms wat vervelende mensen over askim kan maken. Zijn naam is maar niks wie heet er nou zo hij noemt hem wel gewoon piet als hij in Nederland is. En dan heeft askim echt geen moeilijke naam volgens mij. Opa heeft. Volgens mij echt niet door dat dat soort opmerkingen best wel pijn kunnen doen.
Net wel lekker met askim geskyped enorm gelachen weer en heerlijk gekke bekken trekken naar elkaar.

Nu lekker slapen.
Truste meiden
Via Wereldwijzer app

LadySide: Haha ik twijfel inderdaad of geadopteerd wel het geschikte woord is…want hoe jong is deze meneer? Misschien is hij meer onze suikeroom ofzo. :wink:

Tam: Ooh gelukkig, ik dacht al help je krijgt zijn broer er cadeau bij haha. Dat word dus een hele uitdaging samen in 1 huis. Meid ik denk dat communicatie, al hoe moeilijk het soms is, het belangrijkste is. Luisteren naar je gevoel en je grenzen aangeven.
Per auto is nog moeilijker, omdat de reistijd dan nog langer is. Ik weet idd dat hij niet uit is op mijn geld of een leven in NL. Maar dat was toen eigenlijk al wat duidelijk. Financieel was 1 van de struikelblokken, dat ik garant moest staan. Hij vond het moeilijk/bezwaarlijk om zo afhankelijk van me te zíjn. Terwijl als zijn broer had geholpen dan was het gemakkelijker geweest en was de kans dat hij een visum zou krijgen groter geweest. Askim is in NL geboren, maar is geen NLDer en heeft geen NL paspoort,hij was 1.5 jaar toen ze teruggingen.

Miloutjuhhh: Knap alles onthouden :wink: Ik denk vandaag opnieuw goud. Of het ligt aan askim maar ik heb het gevoel dat de OS in Turkije niet zo leeft, als hier. Vroeg hem of hij weleens heeft geschaatst, maar hij begreep me niet, dus ik een plaatje laten zien, krijg ik later een foto van hem, een jaar of 16 op schaatsen haha. Wat grappig dat jullie ook foto’s hebben gedeeld. Dus als kind was je blond, nu toch donker? Mijn askim is er in elk geval knapper op geworden haha.Hè jakkes wat vervelend dat je opa zo flauw deed, ik kan me voorstellen dat je dat niet leuk vond. Wel super dat je daarna zoveel lol hebt gehad met askim.

Fijne zondag!!!

Via Wereldwijzer app

@summie, ik heb ook het idee dat het niet zo leeft in Turkije. Askim had geen idee waar het was en wat voor Turkse sporters er mee doen. Nou heeft hij ook geen tv op dit moment maar hier hoor en zie je er natuurlijk heel veel van.
Als baby heb ik 6 maanden rode krulletjes gehad. Toen ben ik ff kaal geweest en kreeg ik stijl en heel blond haar. Naar mate ik ouder werd is dat donkerder blond geworden. En nu verf ik het al jaren. Op het moment best wel donker bruin.

Ik zit lekker op de bank, met thee een haakwerk en de olympische spelen :slight_smile:

Fijne zondag meiden

Via Wereldwijzer app

Jullie hebben lekker door gekletst gisteren, eens even kijken of ik alles nog kan bij lezen en onthouden.

Summie: haha nou askim heeft zo zijn momenten hoor. Het ene moment is die superlief en het ander moment kan ik hem wel achter het behang plakken! Haha. Ben uiteindelijk de stad uit gekomen met kadootje en zonder kleding! Dus was goed gegaan haha.

Tam: Oh sorry meid, ik weet het inderdaad weer! Ik had je hier al een tijdje niet gezien, vandaar dat ik het vergeten was denk ik. Leuk dat jullie samen in een appartementje gaan, wel gelijk een hele uitdaging. Samen koken en het huishouden doen haha. Hoelang blijf je?
Met mij gaat het prima, het is echt de juiste keuze geweest om terug te gaan naar Side afgelopen janauri. Het gaat momenteel erg goed tussen mij en askim. We kunnen elkaar de komende maanden misschien niet veel zien, maar we kijken echt heel erg uit naar een toekomst samen.

Milou: haha nee kleding kast opruimen is er niet meer van gekomen. Ik ben altijd erg goed in uitstellen. Zou dit weekend ook nog wat dingen voor me stage geregeld hebben, maar is er ook nog niet van gekomen haha. Hmm jammer dat je opa zulk soort opmerkingen maakt. Vaak hebben mensen het inderdaad niet door dat het best wel kwetsend kan zijn, dan bedoelen ze het misschien grappig maar is het dat totaal niet…

Gisteren gezellige avond gehad met vriendinnen van school. Het onderwerp askim kwam wel even te spraken, maar heb ze nog steeds niet gezegd dat we weer bij elkaar zijn. Heb gewoon geen zin in opmerkingen… Heb wel gezegd dat het goed tussen ons gaat, maar dat ik nu druk ben met stage en dat ik van de zomer weer naar Turkije ga en het dan wel zie.

Wat leuk dat het hier zo gezellig druk is! Maar als je alleen even vlug leest, gaat reageren heel moeilijk. Ik zie wel dat er druk plannen gemaakt wordt en dat andere berusten in het feit dat ze hun askim lange tijd niet zien zullen. Reageren vind ik nog best wel lastig. Sowieso ben ik meer een luisteraar (in dit geval: meelezer) dan prater. Maar jullie weten dat ik nog flink in de knoop zit qua gevoels voor de barman.

Ik ben vandaag naar de Emigratiebeurs geweest. Had gratis kaartjes, dus waarom niet? Maar er was niet veel interessants helaas. Ik ben het langst bij de talen-stand blijven staan, omdat ik druk ben om Frans te leren voor de zomer. Maar uiteindelijk daar alles laten liggen. Het voegde, denk ik, weinig toe. Toen ik terug kwam thuis, ging ik Facebook eens bekijken en wat zie ik tot mijn verbazing… Foto’s van de barman! In zijn legeroutfit! Hij had blijkbaar bezoek gehad van iemand en die heeft de foto’s op zijn FB gezet en hem erin getagd. Nou, ik maakte even een sprongetje van schrik. Wat ziet hij er ongelukkig uit! En hij is heel erg veranderd… Als ik het kon, was ik meteen daar naar toe gegaan om hem een hele dikke knuffel te geven. En dit is pas de eerste week… Ik hou mijn hart vast. Hopelijk vindt hij snel zijn plekje.
Maar daardoor besef ik wel dat hij nog steeds heel belangrijk voor mij is. De twijfels zijn er ook enorm. Mijn moeder heeft geraden waarom het mis is gegaan en ze zei tegen me: “Ga je nou niet schuldig voelen als je een andere leuke jongen tegen komt. Jouw leven gaat gewoon door.” Ze zei nog wel meer dingen, maar dat hou ik even privé. Ik weet dat ze gelijk heeft. Dat ik eigenlijk gewoon door moet gaan en hem moet laten gaan/vergeten. En toch doe ik het nog niet. Gek…

@Summie: Hoe is het met jou onderhand? Ik las dat je weer even een dip had. Al die infecties. Ongelofelijk hoeveel dingen er mis kunnen gaan in je longen. Maar misschien heb je nu alles zo’n beetje wel gehad. Jammer dat hij niet voor visum wil gaan, maar ook wel begrijpelijk. Zolang jullie er maar voor elkaar zijn, komt het goed. Geniet van de mooie momenten met hem.

@LadySide: Side Star Park… heel bekende naam! Ik ben daar een week geweest afgelopen januari! Als je daar heen gaat, doe de pizza-kok de groeten van me haha… Het is een mooi hotel. Ook mooie kamer. Internet aanwezig. Ik zou het zeker aanraden om daar naar toe te gaan. Vooral heel fijn was de Engels sprekende receptionist, die me ook nog even belde in de kamer om te checken of mijn internet het toen wel deed. Hele goede service. Ben benieuwd waar je uiteindelijk naar toe zal gaan.

@Tam: Leuk weer wat van je te lezen! Leuk dat je met je askim samen in een appartement gaat leven een tijdje. Dan weet je meteen of dat goed gaat samen.

Nou Summie, een suikeroom is is ook nog niet hoor :wink: Hahaha! Hij is 35, dus valt nog mee :slight_smile:

@Egwene, Ik kan me voorstellen dat je het nog erg moeilijk vind hier alles te lezen… en dat je dubbele gevoelens hebt. Maar je hebt er echt goed aan gedaan die kant op te gaan, én de intimiteit te laten wachten! Ik blijf nog steeds voor je duimen dat hij in zijn verlof je komt opzoeken!
Enne, Side Star Park moet met wel een heeeeel mooi prijsje komen, of ik wil het niet horen wat askim betaald. Want ik heb het gisteren opgezocht en als je gewoon los een kamer wil boeken dan ben je 83 euro p/nacht kwijt. En als ik 10 dgn in April via Corendon of een ander wil gaan zit ik ver boven die 500 die ik in gedachten had.
Elke keer komt dat hotel bij mij naar voren als ik iets zoek, ziet er mooi uit :slight_smile: Maar ik neem met minder ook genoegen… als ik het zelf kan betalen dan kies ik wel weer echt iets wat ik heeeel graag wil en spaar ik ervoor…

Ik heb vanmiddag gewerkt, was té rustig dus heerlijk bij de beveiliging gezeten en schaatsen gekeken. Vanavond nog even weer de deur uit en dan zit het weekend er al weer op…
Fijne avond nog dames!

Jeetje e
Jullie blijven gaan ik moet nog altijd bij lezen maar ik ga er niet geraken denk ik

Ik ben vandaag gaan werken ik heb een Jobke gevonden voor op zondag tot na carnaval in een carnavalswinkel werken super gezellig en zo kan ik toch wat bij verdienen

Tam ga je nu ook voor een lange periode naar je askim toe? wel spannend allemaal

Ladyside heb je al iets kunnen boeken?

Lbds Hoe gaat het met jou het kort steeds meer en meer op. Heb je je afscheidsfeestjes al gehad?

Summie hoe gaat het met jou gezondheid?

Via Wereldwijzer app

Littleone wat klinkt dat als een gezellige baan!! :smiley: super leuk! :slight_smile:
Nee dinsdag heb ik afscheid op t werk en t weekend voordat ik ga 1 dag voor vrienden andere voor familie! :slight_smile: nu nog 1 dag werken morgen en dan is dat voorbij! Zo gek heb niet t gevoel dat ik echt weg ga!

Jeetje hier word veel geschreven haha! :slight_smile: ik hou t nie bij ook omdat k ziekjes ben :frowning: zo lief me askim ging me in slaap zingen gisteren!! Oohh wat een heerlijke vent heb ik toch hihi! Vandaag ook weer zo leuk gehad aan de telefoon ik voel me echt gelukkig!! Ik vroeg vandaag aan askim waar heb ik jou toch aan verdient je maakt me zo gelukkig! Zegt meneer “ik wou jou het zelfde vragen! Jij bent mijn ware liefde ik weet het zeker niemand heeft mij ooit zo gelukkig gemaakt als jij elke dag doet! Ookal hebben we soms ruzie als ik dan naar je fotos kijk kan ik gewoon niet boos zijn!” Oohhhhhh ik ben weer echt helemaal in love aant stuiteren (met snotneus mauhahah!!) askim is zelf ook ziek en aan het werk maar ik moest thuisblijven van hem haha blijkbaar kunnen alleen mannen werken als ze ziek zijn :wink: (voor mij geen punt want die woorden ga ik tegen hem gebruiken als ik te moe ben voor het huishouden hihihi!!) ik merk dat ik aan t ratelen ga slaan als ik door typ hihi! Ik weet niet ik voel me gewoon zo blij op t moment! Heb hartstikke oor neus en keelpijn maar ondanks dat ben ik zoo vrolijk!!!

Boing boing ik stuiter weer :wink:

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhhh: En heb je een fijne middag gehad en lekker genoten van weer een gouden medaille? Askim wist niet dat de Olympische Spelen al begonnen was. Grappig dat jij zo veranderd bent van haarkleur, ik heb eigenlijk altijd dezelfde
haarkleur gehad.

Kardelen: Haha geweldig dat je alleen een cadeautje hebt gekocht. Ach ja die momenten waarop ik askim wel weer achter het behang zou willen plakken zullen ook hier vast wel weer komen. Maar een heerlijk gevoel lijkt mij, dat je weet dat je een goed besluit hebt gemaakt om weer naar hem toe te gaan. Begrijpelijk maar wel jammer dat je het je vriendinnen nog niet hebt durven vertellen.

Egwene: Meisie respect dat je toch weer wat van je hebt laten horen. Het is logisch dat het beeld van die barman zo ongelukkig te hebben gezien je erg raakt en ik zal ook niet zeggen dat hij het gemakkelijk heeft, maar hij is ook heel stom geweest. Want ik ben er van overtuigd dat als hij niet zo stom was geweest dat er voor hem een lichtpuntje (jij) was geweest in donkere dagen. Fijn om te lezen dat je steun vind bij je moeder. Meid je bent ontzettend dapper en sterk en ik weet dat het je gaat lukken maar mijn wens is dat jij hierin op jouw manier een weg mag vinden. Verwacht niet van jezelf dat je hem 1,2,3 moet vergeten, daar is dit te groot voor. Heel veel sterkte en succes kanjer!

LadySide: Hmmzzzz dat koosnaampje is dus ook niet geschikt… Hmmzzz dan word het dus MisterSide?? Wel grappig ik heb askim met een smoesje gevraagd of hij weleens kebab heeft gegeten in Side, zijn reactie wat denk jezelf ik heb jaren bij mijn ouders in Side gewoond haha, ik ben er niet dieper op ingegaan maar misschien kennen beide heren elkaar dus wel. Wel super dat jij op je werk toch het schaatsen kon zien! Fijne avond!

Litleone: Wat leuk dat je een jobke hebt gevonden. Wat een grappig woord trouwens jobke. Hier kennen we geen carnaval, maar het is toch bijna carnaval? Het lijkt me wel grappig werk, veel klanten zullen namelijk wel heel vrolijk zijn. Met mij tsja wat zal ik zeggen, beter dan vorige week, maar míjn gezondheid is gewoon knudde.

Lbds: Meid wat ontzettend fijn om te lezen dat jij ondanks dat je ziek bent heerlijk rondstuiterd. Ik blijf het net als wat jij zegt heel bijzonder vinden als mijn askim voor me zingt. Vooral Turks waar ik niks van begrijp klinkt zo dromerig. Pas op jezelf meid en veel succes morgen met je laatste werkdag!!

Update van mij: Vanmiddag op verjaardag geweest, ik voelde me niet redelijk maar het voelt niet goed om steeds alles af te moeten zeggen. Dus er naar toe gegaan, pfff er waren 7kleine kinderen, ik ben er een uur geweest, moest 20min rijden maar eigenlijk was het me veel teveel. Thuis gekomen eerst een potje gejankt ik voelde me lang niet lekker en lijk wel een oud wijf. Vervolgens toch maar weer even geslapen. Vanavond gezellig geskyped met askim, ik vertelde hem eerlijk dat ik me niet zo lekker voelde, normaal vind askim dat best wel moeilijk om te horen en nu was hij zo van meid lucht je hart, ik voel me zo machteloos kan weinig voor je doen maar ik kan wel naar je luisteren…zo lief…

Via Wereldwijzer app

1 like

Summie kennen jullie geen carnaval? ik dacht dat het in Nederland meer gevierd werd dan bij ons… Het Is maar voor een paar weken maar het is wel leuk volgende weken zelf verkleed in de winkel lopen :slight_smile:

Lbds Oo wat lief van je askim dat hij je in slaap wou zingen en zo’n lieve dingen tegen je zegt

Egwene jeetje wat moet het vreemd zijn geweest om een.foto van de barman te zien jammer dat hij er ongelukkig uit zag. wel fijn dat je het er met je mam over kan praten. Ik hoop dat je het een plaats kan geven ookal zal dit tijd kosten :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@littleone, wat leuk dat je een baantje hebt gevonden! Klibjt gezellig!
Ook hier in het noorden van nL kennen we geen carnaval. Al ziet het er bij vrienden op FB altijd heel gezellig uit, ik mis het langdurig feesten en drinken niet :wink:
Ik heb nog niet kunnen boeken, meneer moet eerst geld overmaken. Dus ben benieuwd wanneer ie het doet en hoe de prijzen dan zijn.

@LBDS stuiterbal is terug hoor!! Heerlijk om te lezen dat jullie hetzelfde denken en willen.

@Kardelen, wat jammer dat je er nog niet met je vriendinnen over kunt praten. Ik hoop dat je snel alles aan ze kunt vertellen en dat ze dan blij voor je kunnen zijn.

@Summie, wat een bijnamen hebben we al voor hem bedacht! Hahaha! En was idd een vraag die duidelijk met ja beantwoord zou worden door je askim. Maar er zijn natuurlijk nog een aantal kebabzaken in Side. Maar het zou me niks verbazen als jouw askim of een van de anderen hem kennen.
Jij moet ook eens leren om jezelf te denken dame! Mensen begrijpen het toch wel als je afzegt? Je zegt niet af met een smoesje, en als ze het niet willen begrijpen is dat hun probleem, hoe lullig het ook voelt voor jou. Jouw gezondheid gaat voor alles lijkt me! Heb je je askim betoverd ofzo?? Wat geweldig dat ie opeens weer zo lief en zorgzaam is!

Via Wereldwijzer app

Littleone: In het noorden van NL vieren we geen carnaval. Wat voor kleding heb je dan aan? Lijkt me wel een grappig sfeertje om in zo’n shop te werken.

LaddySide: Mister-&LadySide klinkt goed :stuck_out_tongue: Dus laten we hem maar ‘dopen’ als MisterSide :stuck_out_tongue: Haha askim zei ook al wat een Kebabtent in Turkije is, is een snackbar in NL. Je hebt gelijk, maar soms ben ik eigenwijs komen de muren op me af en ja dan verlang ik zo om even alles vergeten en niks voelen. Maar ik had mezelf te pakken. Wat betreft askim ik heb het ook afgevraagd, ik denk dat er een enorme last van zijn schouders is afgevallen nu ik weet dat hij niet naar NL komt. Het geeft misschien wel aan hoe hij er mee geworsteld heeft.

Vanochtend had ik een ziekenhuisafspraak, de arts was niet helemaal tevreden, dus binnenkort krijg ik een paar onderzoeken. Verder nu plat voor de buis voor het schaatsen…

Via Wereldwijzer app

summie; gister ben ik gewoon in mijn kleren gaan werken maar vanaf volgende week mag ik daar een costuum uit de rekken nemen en aan doen:) dus ik heb heeel veel keuze :slight_smile:

Ben super goed gezind vandaag. Ik weet dat ik al in het lijstje stond om op 28juni naar Turkey te gaan maar dit was nog niet zeker omdat mijn baas niet zeker wist of het mogelijk was. Nu heeft ze speciaal voor mij gekeken en gezegd dat ik mocht boeken dus ik ga zowiezo 28juni voor 15 heerlijke daagjes naar Turkey…