Miloutjuhhh: En heb je een fijne middag gehad en lekker genoten van weer een gouden medaille? Askim wist niet dat de Olympische Spelen al begonnen was. Grappig dat jij zo veranderd bent van haarkleur, ik heb eigenlijk altijd dezelfde
haarkleur gehad.
Kardelen: Haha geweldig dat je alleen een cadeautje hebt gekocht. Ach ja die momenten waarop ik askim wel weer achter het behang zou willen plakken zullen ook hier vast wel weer komen. Maar een heerlijk gevoel lijkt mij, dat je weet dat je een goed besluit hebt gemaakt om weer naar hem toe te gaan. Begrijpelijk maar wel jammer dat je het je vriendinnen nog niet hebt durven vertellen.
Egwene: Meisie respect dat je toch weer wat van je hebt laten horen. Het is logisch dat het beeld van die barman zo ongelukkig te hebben gezien je erg raakt en ik zal ook niet zeggen dat hij het gemakkelijk heeft, maar hij is ook heel stom geweest. Want ik ben er van overtuigd dat als hij niet zo stom was geweest dat er voor hem een lichtpuntje (jij) was geweest in donkere dagen. Fijn om te lezen dat je steun vind bij je moeder. Meid je bent ontzettend dapper en sterk en ik weet dat het je gaat lukken maar mijn wens is dat jij hierin op jouw manier een weg mag vinden. Verwacht niet van jezelf dat je hem 1,2,3 moet vergeten, daar is dit te groot voor. Heel veel sterkte en succes kanjer!
LadySide: Hmmzzzz dat koosnaampje is dus ook niet geschikt… Hmmzzz dan word het dus MisterSide?? Wel grappig ik heb askim met een smoesje gevraagd of hij weleens kebab heeft gegeten in Side, zijn reactie wat denk jezelf ik heb jaren bij mijn ouders in Side gewoond haha, ik ben er niet dieper op ingegaan maar misschien kennen beide heren elkaar dus wel. Wel super dat jij op je werk toch het schaatsen kon zien! Fijne avond!
Litleone: Wat leuk dat je een jobke hebt gevonden. Wat een grappig woord trouwens jobke. Hier kennen we geen carnaval, maar het is toch bijna carnaval? Het lijkt me wel grappig werk, veel klanten zullen namelijk wel heel vrolijk zijn. Met mij tsja wat zal ik zeggen, beter dan vorige week, maar míjn gezondheid is gewoon knudde.
Lbds: Meid wat ontzettend fijn om te lezen dat jij ondanks dat je ziek bent heerlijk rondstuiterd. Ik blijf het net als wat jij zegt heel bijzonder vinden als mijn askim voor me zingt. Vooral Turks waar ik niks van begrijp klinkt zo dromerig. Pas op jezelf meid en veel succes morgen met je laatste werkdag!!
Update van mij: Vanmiddag op verjaardag geweest, ik voelde me niet redelijk maar het voelt niet goed om steeds alles af te moeten zeggen. Dus er naar toe gegaan, pfff er waren 7kleine kinderen, ik ben er een uur geweest, moest 20min rijden maar eigenlijk was het me veel teveel. Thuis gekomen eerst een potje gejankt ik voelde me lang niet lekker en lijk wel een oud wijf. Vervolgens toch maar weer even geslapen. Vanavond gezellig geskyped met askim, ik vertelde hem eerlijk dat ik me niet zo lekker voelde, normaal vind askim dat best wel moeilijk om te horen en nu was hij zo van meid lucht je hart, ik voel me zo machteloos kan weinig voor je doen maar ik kan wel naar je luisteren…zo lief…
Via Wereldwijzer app