@Kardelen hahaha dat soort dingen uitstellen kan ik ook altijd heel erg goed
Jammer dat je er nog niet met je vriendinnen over kunt praten Ik snap dat je die reacties niet wilt maar het is natuurlijk eigenlijk balen dat je niet kunt delen dat jullie weer samen zijn.
@Egwene jammer dat de beurs wat tegen viel.
Je gaat animatiewerk doen toch in Frankrijk?
Lastig om hem zo ongelukkig te zien maar sluit me wel aan bij summie, als hij het anders had aangepakt had je hem nu op een andere manier kunnen steunen. Wat fijn dat je er met je moeder over hebt kunnen praten. En ik zou me maar aan haar advies houden en het niet tegen houden mocht je een leuke jongen tegen komen.
@Ladyside rustig op het werk, heeft er wel voor gezorgd dat je de wedstrijd van wĂŒst kon zien.
@Littleone wat een leuke baan lijkt me dat. En genoeg keuze denk ik om volgende keer iets leuks aan te trekken
Wat fijn dat het nu zeker is dat je kunt gaan
@LBDS Al weer opgeknapt?
Stuiter jij maar lekker verder hahaha.
Weer genoten van de spelen vandaag zeg!
Mn puzzel op tafel gelegd weer ff wat anders te doen
Kon askim wel achter het behang plakken. Hij begon ineens moeilijk te doen over een ex die ik nog op fb heb. Dan geeft hij mij echt het gevoel dat hij me niet vertrouwd en ik heb niet eens contact met die jongen, maar ook geen zin om te verwijderen omdat askim er zo over doet.
net gecollecteerd voor Jantje Beton, deel van de opbrengst is dan voor de muziek Niet echt leuk om in de regen te moeten doen
Littleone: Oooh heerlijk meid dat je vakantie nu vast staat!
Miloutjuhh: Wat flauw dat je askim daarop eens zo moeilijk over doet, is dat die Turkse ex of een andere ex? Durf je er met hem over te beginnen? Het is inderdaad genieten met de Olympische Spelen. Maar wat ontzettend spannend elke keer weer. Het leeft dus helemaal niet in Turkije er liepen bij de openingsceremonie ook heel weinig Turkse deelnemers mee. Askim appte mij vanmorgen dat een Turk goud had gehaald op het schaatsen haahha toen hem maar effe verteld dat dat wel heel erg knap was omdat de wedstrijd pas vanmiddag was en dat er geen Turk mee doet hahaha. Stuurt hij vervolgens opnieuw een foto van zichzelf op schaatsenâŠjoker hahah. Mijn arts maakt zich toch wel wat zorgen omdat ik veel klachten heb en mijn long toch klap op klap te verwerken krijgt. Daarom wordt er opnieuw een scan gemaakt om zicht te krijgen hoe het er voor staat. Daarnaast weten ze niet hoe ik dit heb gekregen, dat gebeurt wel vaker, bij mij werd gezegd combinatie van toeval en pilgebruik, maar hij wil toch alsnog zekerheid krijgen dat hij echt niets over het hoofd ziet. Ik heb hem maar niet durven te vragen hoe hij denkt over vliegen omdat hij de vorige keer daarover heel duidelijk wasâŠ
@summie, woon jij ook in het Noorden? Of zit je gewoon âboven de rivierenâ dat er geen carnaval gevierd wordt
Balen dat de arts nog niet helemaal tevreden is, hopen dat de scan goed uitpakt! Probeer de positieve vibe vast te houden die je de laatste tijd samen met askim voelde.
@miloutjuhh; ja dit keer vond ik het helemaal niet zo erg dat het rustig was op het werk. Heerlijk de wedstrijd gekeken. En vandaag net op tijd terug om de finale te zien van de 500m. Wow , wat was dat spannend!
Hmm exen en nieuwe vriendjes, blijft lastig blijkbaar voor de nieuwe⊠misschien hem goed uitleggen dat het niet bijzonder is?
Een tevergeefse poging gedaan om bij te lezen. Heb het opgegeven Ik hoop dat het goed gaat met iedereen!
Vorige week zo druk gehad waardoor ik niet veel tijd heb gehad om bij te lezen, was even zelfs bijna vergeten dat we op askim zijn visum aan het wachten waren, maar EEEEEEIIIIIIIINDELIJK is het einde in zicht.
Vorige week hebben ze hem nog gecontacteerd om te zeggen dat hij nieuwe tickets moest boeken. Met dat het zo lang geduurd heeft, waren de tickets die hij geboekt had, natuurlijk niet meer geldig. En vandaag heeft hij telefoon gehad van VFS Global dat zijn paspoort klaar ligt. Spijtig was het al redelijk laat toen ze belden, de ambassade en het reisbureau via welk hij alles regelt waren al gesloten, maar morgen weten we normaal gezien of er ook effectief een visum in zijn paspoort plakt!
Ik daarstraks zo positief aan de telefoon tegen askim, dat het wel in orde zal zijn, maar wat later begon ik toch weer te twijfelen en nu gieren de zenuwen door mijn lichaam.
Denk dat het een slapeloos nachtje gaat worden.
Yavrum ze laten je toch niet opnieuw een ticket kopen als ze geen visum geven dus dat komt wel goed spannend ben er benieuwd
Jammer dat carnaval daar allemaal niet gevierd wordâŠik ga ook bijna nooit uit alleen is wat drinken of naar de film of gezellig bij vrienden maar van de carnacalsfeer word ik helemaal vrolijkâŠ
Ik heb mijn vakantie geboek nog iets om vrolijk.van te worden ik ga 27 juni in plaats van 28 juni dus dat mag in het lijstje aangepast worden⊠super leuk om iets te hebben om naar uit te kijken
LadySide: Ik kom inderdaad uit het noorden. Zelf wacht ik rustig af, ik zie vanzelf wat eruit komt. Hoe is het met jouw?
Yavrum: Ik durf het bijna niet te vragen⊠Weet je al iets?
Littleone: Ooooh meid stiekem ben ik toch wel jaloers, ook al ga je naar de andere kant van Turkije dan waar ik naar toe wilâŠMeid geniet maar lekker van je heerlijke vooruitzicht!!
LBDS: Meis ik was even benieuwd, voel je niet verplicht om te reageren, maar gaat het weer wat beter met je?
Maria: Voel je niet verplicht om te reageren, maar ik ben even benieuwd of je de teleurstelling van vorige week wat een plekje hebt kunnen geven?
@Summie Bedankt voor de interesse⊠Ik blijf het een lastige beslissing vinden maar het is op dit moment gewoon jammer genoeg niet anders⊠Het is vooral klote omdat ik nu weet dat hij zaterdag klaar is met zijn werk dus dan zou hij tijd genoeg hebben⊠Maar financieel kan ik het op dit moment gewoon jammer genoeg niet rond krijgen dus ik zal me eigen erbij neer moeten leggenâŠ
Ik hoop ook voor jou dat jij snel het vliegtuig in mag om je askim op te gaan zoekenâŠ
Mariska: Ach meisie toch wat balen dat je het financieel niet rond kunt krijgen⊠ik had het je zo gegundâŠHeb je al een idee wanneer je nu gaat? En hoe reageert je askim hierop? Kunnen jullie er samen wat mee uit de voeten? Sterkte meis!!!
Summie wat lief hihi! Ik ben erg druk geweest! vanochtend erge last van het felle licht nog niet 100% maar gaat wat beter
Net afscheid gehad van collegas oohhh t begint nu echt te dagen hoor! Kamer helemaal opgeruimt koffers staan oningepakt klaar op me kamer! Ik heb n raar gevoel in me buik van de spanningen ofzo!
Kreeg ik vandaag een mailtje staat in het onderwerp âvluchtwijzigingâ ik denk NEEEEEEEEEEE hoop scheldwoorden dit ga je NIET menen he!!! Ben ik geupgrade van Economy naar Comfort hihi! Meer beenruimte voor mijn korte pootjes ik had een hartverzakking echt waar!!
Sorry ik zal voorlopig denk ik weinig echt meekrijgen hier
Littleone: Hahaaha 1.74m in een koffer dat wordt een uitdaging maar wat ontzettend lief van je meid
LBDS: Meid echt ontzettend afschuwelijk dat je weinig van ons mee gaat krijgen maar wel heel begrijpelijk hoor net als die spanningen in je buik. Enne een mooie vluchtwijzigingâŠVeel succes met alles meid enne ik denk aan je
Sorry ik heb niet zo veel tijd om te reageren. Heb wel meegelezen, maar updaten is er niet echt bij.
Als ik thuis kom uit stage, ga ik het liefst onderuit gezakt op de bank haha. Vervolgens op tijd naar bed en er de volgende dag weer vroeg uitâŠ
Ewgene: Oh wat een schrik dat je opeens fotoâs van hem in zijn legeroutfit voorbij zit komen. Geloof best dat hij er ongelukkig uit ziet. Als ik askim moet geloven is het leven in het leger echt zwaar!
Summie: hahahaha ik moest echt lachen om jou askim zijn grap van een turk heeft gewonnen met schaatsen en dat hij vervolgens een foto van zichzelf stuurde op schaatsen!
Yavrum: Het goede nieuws is heeeel dichtbij! Hopen dat hij inderdaad zijn visum heeft gekregen. Oh ben echt blij voor je als dat zo mag zijn!! Maar denk dat inderdaad net zo als littleone zegt, de kans groot is! Spannenddd!!
Het is aan de ene kant ook wel jammer dat ik het niet met mijn vriendinnen kan delen dat askim en ik weer bij elkaar zijn, maar eigenlijk heb ik er ook helemaal niet zo veel behoefte aan. Askim en ik hebben best wel erge ruzie gehad in de tijd dat het uit was tussen ons, en ik heb ook best wel lelijke dingen over hem gezegd tegen mij vriendinnen. Dus ik heb het er zelf een beetje naar gemaakt dat hun nu helemaal verkeerd over hem denken. Mja ik was toentertijd boos op hem en dan zeg je soms dingen die je niet meentâŠ
Bij ons leeft carnaval ook totaal niet. Hoorde vandaag toevallig wat meiden in de trein er over praten dat er ergens een carnaval feest komt, maar voor de rest is er hier niet heel veel te beleven rond om carnaval. Maar de kermissen daarentegen zijn bij ons een groot feest! Ik ga ook niet zo veel uit, maar kermis kan ik zeker niet missen!
Ik kwam eigenlijk maar even bij lezen, want ga direct mijn bed inkruipen, anders kan ik er morgen weeral moeilijk uit.
Maar om te antwoorden op Summie haar vraag, rond 14 u30 heb ik eindelijk telefoon gekregen van askim. Hij door de telefoon aan het roepen van fuck your country, they didnât give visa again! Ik al helemaal teleurgesteld en terug aan het roepen door de telefoon van hoe kan dat nu?! En ineens veranderde die zijn stem en zei hij dat we van 6 maart tot 5 april kunnen samen zijn. Was even verwarrend voor mij, maar hij heeft dus wel zijn visum gekregen van 6 maart tot 5 april. Spijtig dat hij maar een week Ă 10 dagen kan komen, maar kijk er zooooo hard naar uit. Wel raar dat zijn visum vorig jaar is afgewezen omdat onze data van zijn geboekte vliegtickets en op mijn uitnodiging niet overeenkwamen en ik nu op mijn uitnodigingsbrief van 1 januari tot 1 maart had gezet en we dan vorige week nog tickets hebben âgeboektâ van 22/02 tot 02/03 en hij dan nu een visum krijgt van 6 maart tot 5 april. Dat begrijp ik niet, maar och, hij komt!!! :cheer2:
Trouwens vandaag eindelijk antwoord gehad van Corendon op mijn sollicitatiebrief van een jaar geleden. Ik mag op sollicitatiegesprek komen. Ze zoeken een tweetalige standplaatshostess in Turkije. Ben zo hard aan het twijfelen nu. Ik heb nog zoveel dingen gepland tot en met eind april die ik niet graag wil missen, maar terug werken in Turkije klinkt óók zo aanlokkelijk!
Yavrum: Pffffff wat een actie van je askim. Maar meid wat GEWELDIG nieuws!!! Ooh ik ben zo blij voor je!!! En meid opnieuw terug naar Turkije, als de job je leuk lijkt is dat misschien wel een hele mooie kansâŠ
Kardelen: Dus je hebt het echt druk meid. Hoe is het op je stage, vind je het leuk? En meid, iedereen zegt weleens rare dingen vanuit je emoties over iemand, die je misschien beter niet had kunnen zeggen. Straf jezelf niet te hard. Jij bent vast wel in staat om dat indien nodig aan je vrienden uit te leggen. Jaaaa askim heeft heerlijke humeur. Succes met alles meid!!!
@summie en ladyside het ging inderdaad om mn Turkse ex, het probleem is dat ik een jaar nadat we uit elkaar zijn gegaan weer een vriendschap hebben opgebouwd vorig jaar. Veel contact gehad veel lol gehad en elkaar opgezocht omdat ik toch in Turkije woonde. Nu hebben we toen wel heel erg ontdekt dat wij niet voor elkaar gemaakt zijn als stelletje. We hebben nu alle twee een nieuwe relatie en bijna geen contact meer. Heb hem begin januari gesproken om gelukkig nieuwjaar te wensen en te feliciteren met zijn verloving. Toen ook tegen askim gezegd heb hem kort gesproken want wil er niet over liegen. Maar snap dus totaal niet waar het hele verwijderen nu ineens vandaan komt. Ik vind het leuk om zo af en toe te zien en te lezen hoe het met hem gaat. Maar ik denk dat het gewoon tijd word dat we een datum hebben om naar uit te kijken en af te tellen we kunnen de laatste paar dagen over alles en discussie krijgen wat we eerst nooit zo snel hadden.
@summie het blijft maar medailles regenen op de spelen heerlijk
Ik hoop dat je arts snel positiever is. Kan je dit wat je hebt krijgen van je anticonceptie pil?
@lbds gek he zo een laatste keer werken. Ik voel helemaal weer alle kriebels van toen ik bijna vertrok vorig jaar.
@yavrum je kon je askim wel schieten denk ik hahaha. Maar wat een super goed nieuws!!! Wel gek dat het vorig jaar is afgewezen op dat punt en het nu wel goed is. Maar alleen maar fijn dat ze daar nu niet moeilijk over hebben gedaan. Lekker gaan aftellen meid! Kan je je vrije dagen nog wel omzetten naar dan?
Verder weet ik het ff niet meer.
Ben aan het oppassen op mn nichtje en vanavond bij een vriendin langs