Wat gek daar heb ik (nog) geen last van maar die reclame is inderdaad super vervelend
Via Wereldwijzer app
Wat gek daar heb ik (nog) geen last van maar die reclame is inderdaad super vervelend
Via Wereldwijzer app
@Summie We zijn er ut eigenlijk samen wel over eens dat we nog even wachten⦠Ik weet nog niet 100% zeker wanneer ik die kant op ga⦠Hij weet na 20 maart pas in welk hotel hij zal gaan werken⦠Zodra hij het weet ga ik meteen boeken natuurlijk en dan hoop ik dat er nog plaats is om in april die kant op te gaanā¦
Dus nog even volhouden en dan kan ik eindelijk mijn askim weer in mijn armen sluitenā¦
Yavrum als die Job is die je leuk vind kan je dat toch doen kan het ni na april? in april is het toch nog niet zo druk wel? super leuk dat je askim kan komen jammer dat hij weer zo vroeg weg moet ![]()
Miloutjuh veel oppas plezier en veel plezier bij je vriendin verder nog wat leuks? ja ik heb ook heel veel reclame in mijn app flink vervelend.hoor
Mariskaklerk ga je wachten tot april of tot mei of juni? ik hoop dat je snel kan gaan
Met mij gaat alles goed veel werken maar ben helemaal opgeladen nu ik kan uit kijken om naar mijn askim te gaanā¦werd gister verrast door askim met vele lieve woordjes hij was na een weekje opweg van thuis naar het hotel dus ik kan weer hele nachten met hem Skype en WhatsAppe ![]()
Via Wereldwijzer app
@Littleone zodra ik weet in welk hotel hij zal gaan werken ga ik gelijk kijken of ik voor april kan boeken⦠Ik ga namelijk het liefste in april en dan nog een keer aan het einde van het seizoen net als vorig jaar, (eind september) zodat ik samen met hem kan zijn als we een jaartje samen zijn <3
Zo eerst eens ff bijlezen, en proberen te reageren op dingenā¦
Die 4 halve dagen achter elkaar werken is toch iets teveel v/h goede geweest voor mijn lijf, en dan ook vandaag nog eens 2 uur extra omdat ik zo āslimā was 2 uur te vroeg op mijn werk te verschijnen. Dus nu lekker met de beentjes omhoog en hier eens rustig bijlezen ipv snel alles overzien.
@Yavrum, Wat super dat je askim zijn visum is goedgekeurd! Nu kunnen jullie eindelijk weer samen gaan genieten, ook al is het maar een korte periode. En wat een goed nieuws over die baan voor jou!
@Miloutjuhh, Wel fijn dat je nog steeds zoān goed contact met je ex hebt, ik hoop dat je huidige askim er ook achter komt en het gaat geloven dat er Ć©cht niets meer is tussen jullie.
En hier idd ook sinds vandaag die reclame op de app ![]()
Verder weet ik het allemaal niet meerā¦
Summie hoe is het ondertussen met jou, jij en askim nog steeds in zoān goede vibe?
@LBDS stuiter je nog rustig rond?
Ik heb een kaart gekocht hoor voor askim, dus nu nog ff een goede tekst bedenken en dan komt ie jouw kant op!
Ik ga bankhangen! Fijne avond
Ladyside doe je wel rustigaan!! Let op jezelf he!
laat maar weten als je het kaartje klaar hebt ;)! Ik stuiter en giechel en omggg ik en askim zijn zo giechelig aan het praten de laatste tijd alleen maar grapjes en giebelen met ze tweeen echt heerlijk!!
Is Tam nu eigenlijk al weg? Of wanneer ging je nou Tam??
(Ik stop nu heb dit bericht al 10x getypt!)
Via Wereldwijzer app
Sorry ik word helemaal GEK van die app!!! Als ik buiten me scherm typ en dan op reply druk dan POEF is me berichtje weg!
Via Wereldwijzer app
Miloutjuhhh: Lastige situatie met je askim, want geef je hem nu zijn zin of zeg heb je iets van het is onschuldig en hij moet het maar accepteren. Wat vervelend dat het tussen jullie effe niet zo lekker loopt. Heb je al enig idee wanneer je hem weer gaat zien? Heb je het gezellig gehad met je nichtje en bij je vriendin? Het is inderdaad in hele zeldzame gevallen mogelijk dat het veroorzaakt is door de pil. En het is inderdaad een medailleregen. Ik zit plat voor de tv te genieten! Askim volgt het het schaatsen inmiddels ook hij feliciteert mij bij elke medaille hahaha.
Mariska: Ooh meid ik weet als geen ander hoe je daar naar kunt verlangen. Meid ik duim voor je dat jij heel snel naar je askim kunt!
Littleone: Dat Whatās app en Skype is echt een ideale uitvinding. Heerlijk meid dat je nu weer lekker veel contact mogelijkheden hebt met je askim. Geniet er maar lekker van en droom maar lekker weg bij de gedachten dat jij straks weer bij je askim bent. Vanacht kon ik niet slapen, dus ik dacht ik stuur askim ff een appjeā¦Die was vergeten om zijn telefoon op zacht te zetten dus werd wakker door mij, gebeurt het ook es andersom haha. Begon hij vervolgens allemaal schaapjes en hartjes naar mij te sturen hahaha en het leuke is het kost nietsā¦
LadySide: Zo te horen heb jij het dus wel verdiend dat je lekker met je beentjes omhoog zit. Hopelijk kan jij je lichaam nu lekker wat rust geven, heb je wel leuk gewerkt? Geweldig dat je een kaart gekocht hebt voor MisterSide en over die tekst ik zou niet te moeilijk doen
Ach wat zal ik zeggen, ik rotzooi heel rustig wel wat door. Trouwens nog wat gehoord van MisterSide? Tussen askim en mij gaat het heel goed, ik heb het gevoel dat er echt bij hem een knop is omgegaan ofzo. Hij zit in zoān positieve, vrolijke, flirterige flow, het geeft mij zoān goed gevoel, heerlijk gewoon.
Zwaait effe naar stuiterballetje⦠Meid ik hoop dat het goed met je gaat!
Tussen de regeltjes door staat er wel wat nieuws van mijā¦
Hallo Summie!!!
zwaai zwaai
Hoe gaat het nu met je? Wat heerlijk dat je askim nu zo flirterig en lief is lekker van genieten!!
Zoals je hierboven miss wel las ik stuiter wild!!
Via Wereldwijzer app
@Summie: Aaaah wat leuk dat jullie zo heerlijk aan het Appen zijn! En dat zelfs midden in de nacht.
Hier geen contact meer gehad na zaterdag, of was het nou zondag? Pfff ben de dagen een beetje kwijt! Maar ja, we hadden natuurlijk al nooit zoveel contact, en ondanks dat ie nu een smartphone heeft appt ie dus niet
Beeeeetje jammer!
Ja die kaart⦠in het engels weet ik prima wat ik erop moet zetten, maar wil ook graag iets leuks in het Turks erop zetten. Weet eigenlijk nog steeds niet zo goed of ie het engels lezen wel allemaal begrijpt.
Maaaar jouw zinnetjes zijn goed genoeg, en daar ga k zeker iets van gebruiken.
Ik heb trouwens heerlijk gewerkt de afgelopen dagen, is zoān leuk team met eigenlijk alleen maar mannen boven de 50/60, volgens mij maar 5 vrouwen in het clubje. Maar een humor dat die mannen hebben, heerlijk
Rijden we weer door het zhuis en dan is het soms net zoān koffieclubje over de mobilofoon. En dan zeggen ze dat vrouwen veel praten⦠hahaha!
@LBDS, euh om mezelf denken?? Is dat net zoiets wat jij altijd zo goed bij jezelf doet??
Nee hoor, morgen en vrijdag ga ik weer de rust in⦠eigenlijk moet ik nog sporten deze week, maar vreeeeees dat dat niet gaat lukken met mijn lijf. Volgende week maar weer proberen dan.
En ik geef een gil als ik het kaartje naar je wil gaan versturen!
En volgens mij gaat Tam de 15e weg? Of heb ik dat verkeerd onthouden??
Ladyside ik volg NOOIT mijn eigen advies!
hahaha!! Oohh sporten zal niet een heel goed idee zijn! Of misschien als je genoeg rust morgen dat je het dan altijd kan proberen!
(ik bekijk zulke dingen altijd per dag!) ![]()
Hihi moet je me wel helpen herineren dat ik even een ander envlopje over je kaartje doe anders gaat me askim neuzen!
(oohh teken je op t eind wel met je naam? Straks leest me askim t wel en dan denkt die HUH?!!) hahahahahhahaha
Via Wereldwijzer app
Ik ga zaterdag, dus nog 3 nachtjes
morgen ben ik vrij, dan kan ik weer helemaal bijlezen (nu is het steeds snel tussendoor) en askim vertrekt vanavond, dan kan die morgen een appartement gaan zoeken ![]()
Via Wereldwijzer app
Oohhhhh Tam wat spannend!! Hoelang blijf je 7 nachten? ![]()
Via Wereldwijzer app
@ lbds: ja zo ongeveer, alleen vlieg ik al rond 6uur sochtends terug, dus eigenlijk 6,5 nacht en ik had het uiteindelijk weeeer druk, dus moet nog zooooveel doen pff. Maar nu heb ik geen zin haha
Via Wereldwijzer app
Ochhh wel lekker zeg! Ben benieuwd hoe t gaat met jou en je askim!! Ik ben al zowat klaar om te gaan zou graag met je mee vliegen hihi ![]()
Via Wereldwijzer app
Dan ben je verder dan ik, hahaha. Ga maar mee hoor, is gezellig
en ik ben ook erg benieuwd of we het uithouden met elkaarā¦
Via Wereldwijzer app
Zojuist heb ik zoooo gelachen ik had een filmpje gedeeld van Willem Alexander en Maxima die uit hun dak gaan bij de Olympische spelenā¦apped askim wie is die mooie blonde vrouw? Dus ik zeg dat het onze koningin isā¦zegt askim: āYouāre funny but schatje, donāt worry youāre my princess.ā Hahahaha gelooft hij me gewoon niet.
LadySide: Ooh heerlijk dat je zoveel gezelligheid hebt op je werk! Dus die nieuwe job was een goede keuze? Voel je niet verplicht om mijn zinnetjes te gebruiken! Maar ik vind je zo dapper meid dat je een kaartje gaat sturen, voor mijn gevoel ben jij zelf bezig om beetje bij beetje die muur die je om je heen had gebouwd af te breken. Balen dat je zo weinig van je askim hoort, maar zo te horen niets om je zorgen om te maken. Ik heb eigenlijk de hele dag door wel contact met askim, vooral nu ik het toch heerlijke afleiding/gezelligheid.
LBDS: Heerlijk meid dat jij en je askim samen rond stuiteren!!! Hoe gaat het met de voorbereidingen en hoe voelt het dat je nu afscheid hebt genomen van je werk? hihi jij gaf LadySide heel wijs adviesā¦ik geef hem nu aan jouwā¦Pas wel op jezelf en je grenzen meid! Wat betreft mij laat ik het zo zeggen de vlindertjes in mijn hart stuiteren rond, maar lichamelijk is het nog niet zoān gestuiter.
Tam: Oehhhh wat spannend meid maar wat een heerlijk vooruitzicht. Ik hoop dat je askim wat geschikts gaat vinden. Geniet morgen maar lekker van je vrije dag! Ik ben even vergeten waar je ook alweer naar toe gaat, maar ik vermoed Sideā¦want vele lovers hier komen uit Side.
Lady side kijk even bij de gedichten daar staan ook leuke zinnetjes bij en allemaal in het turks. Ik moe net terug van het werk reageer morgen wel even! Fijne avond flirt app skype lekker door meiden het is heel gezond ![]()
Via Wereldwijzer app
Hihi Summie ik let wel op heb twee weken rust voordat ik naar me askim ga! Heb alles al geregeld (alleen laatste verzekeringsdingetjes nog maar is zo gedaan!) dan koffers pakken en gaan!! Door me upgrade mag ik nu 25kg gratis mee!! Ik ben heel gelukkig haha!
ochh je zou mij en me askim nu niet samen willen zien! Hihi zo druk! Ik heb stiekem medelij met de vriend die samen met askim naar het vliegveld rijd en daarna met askim en mijzelf in de auto terug moet rijden!! Arme man!!
Oohhhh ik ben zo blij dat jij lekker die vlindertjes hebt! Ik geniet gewoon van jou blijheid met je askim!!
hihi zo fijn voor je!!!
Via Wereldwijzer app
@LBDS, ik wilde hem in een envelopje doen, en dan in een envelop stoppen met jouw adres erop. Maar dan ziet je askim dus alleen een dichte envelop met de naam van mijn askim erop. Geeft dat problemem?? Sporten gaat denk ik niet verstandig zijn morgen of vrijdag, dus moet maar ff eigen raad opvolgen en rustig aan doen ![]()
@Tam, ooooh bijna ga je!! Spannend hoor! Vooral spannend omdat je nog niet weet waar je terecht komt. Maar het gaat allemaal vast goed komen!
@Summie; je had een zinnetje met iets van hart open enz⦠die vond ik wel erg mooi. Kwam ook nog allemaal van dit soort zinnnen op een andere site tegen. Ik wil ook niet gelijk hele liefdesverklaringen erop zetten, aangezien ik mijn gevoelens nog niet duidelijk heb. Wil hem geen valse hoop geven natuuurlijk. En ik probeer idd langzamerhand die muur af te breken en te denken waarom zoān goede man laten schieten en het niet eens proberen?
@mutlu: ik had dat topic laatst al gelezen
maar daar staan toch wel heel veel liefdes gedichten tussen. En aangezien ik nog niet precies weet wat ik voel, wil ik het iets ānormalerā houden. Ik probeer zeker nog iets met Google translate en dan hopen dat het goed komt
Desnoods de engelse tekst erbij, dan moet het allemaal zeker wel overkomen ![]()
Via Wereldwijzer app