Ladyside das n prima plan!! Neee enigste probleem was als je n kaartje stuurde met je askims naam en dan je eige naam zou vergeten hahaha dan zou hij denken whaaaatttttttttt!!! (misschien kan je voor mij een post-it erop doen met waar ik dan moet zijn om het te bezorgen? )
Hhahaha! Ik zal het erbij doen
En desnoods stuur ik je nog ff een foto van askim via FB Dan weet je ook aan wie je het moet geven hahaha!
Ben nu de zinnetjes aan het zoeken, en dingen aan het vertalen… Maar via Google translate komt er toch weer iets anders uit Dus dan maar in het engels en hopen dat ie het snapt! En anders lees jij het maar voor hahaha!
Jaa das ook wel handig!! Ga ik gelijk me askim showen kijk hem zoek ik! Ik ga schrikken als hij zegt dat die m kent!! Oohh succes!! Je moet alleen niet 100% op de google translate vertrouwen ik weet dat die t niet altijd goed heeft!
En wat denk je ik voorlezen?? Dan laat ik het me askim wel vertalen hahahah!!!
Whahaha! Hij spreekt goed engels hoor Dus als jij de engelse versie voorleest snapt ie het gelijk hahahaha!
Nee hoor, hij zorgt maar dat ie snapt wat ik schrijf! Anders belt ie me maar
Ik kom ook niet meer bij als die 2 elkaar kennen! Straks hebben ze dikke ruzie met elkaar of gehad
Ik vertrouw google translate voor geen meter! Elke site geeft weer een andere vertaling :S Schiet ik dus niets mee op! Toch maar een talencursus hahaha!
Lbds: Oooh meisie wat een lieve woorden, thankssss. Das wel lekker 25kg gratis bagage en dat je nu nog een aantal dagen rustig je dingetjes kunt afronden. Ik zou als goedmakertje maar een doos merci en wat stroopwafels meenemen voor die vriend, wedden dat hij het snel vergeten is. Dus dat word samen met je askim op bezoek bij MisterSide, ik verwacht dan natuurlijk wel verslag. Haha
LadySide: Heel begrijpelijk en verstandig dat je hem geen valse hoop wilt geven. Ik zou daarom het simpel houden, iets van surprise en dikke kus (die vertaling heb ik je destijds gegeven in t Turks). Ik hoop dat je wat lekker bijtanken kunt de komende dagen.
Haha Summie tuurlijk komt er verslag!! ik ben allang benieuwd wie hij is hihi! (Maar ben k van alle askims huhihihu)
Ik denk dat als ik die vriend sigaretten geen en geld voor de benzine dan zal t wel goed zijn hihi
Ik had een vraagje!! Ik heb SNSBank en zit nu te bedenken wat ik moet doen of dat ik me gespraatde geld voor Turkije opneem in euros en dan daar wissel of kan ik daar dan gewoon pinnen met de V-Pay zonder extra kosten? Iemand ervaring?
Ik moest met ING gewoon betalen in Oktober
Wist niet zeker of het gratis was of niet, kon het niet goed vinden op de site. Maar bij elke opname moest ik 2 euro nog wat betalen…
Misschien hier opnemen, en dan daar een rekening openen?? Of in je oude sok
Heeft de SNS niet iets op hun website staan?
Ik moest inderdaad ook betalen met ING, maar niet wanneer je in een winkel met je pinpas betaald. Dan heb je die kosten bij de ING niet. Dus dat heb ik heel veel gedaan.
Alleen moet je dan even kijken of de koers gunstig is.
Het is namelijk ook zo dat je niet onbeperkt contant geld mee mag nemen in het vliegtuig. Al heb ik geen idee hoe hoog dat bedrag is.
Verder nog niet bijgelezen. Dus kan nog niet reageren.
Kan iemand het lijstje plaatsen want heb het al een paar dagen niet gezien. En ik heb ruzie met de app als ik dat probeer
@sevimli alles goed? Heb je al een paar dagen niet voorbij zien komen met het lijstje en meestal doe je dat heel trouw.
Volgens mij mag je behoorlijk wat geld meenemen, voor je in de problemen komt. Maar of het veilig is om teveel geld mee te nemen weet ik dan weer niet.
Ik heb weinig in winkels gekocht, meestal op markt en dan lukt pinnen weer niet.
Maar goed dat ik het weet voor de volgende keer, dat in winkels gewoon gratis gepind kan worden.
Denk dat ik toch gewoon weer contant mee neem, maar voor het geval dat
Meiden wat gaan jullie weer hard! Maar mijn weekend is in gegaan, dus ik heb tijd om bij te lezen en te reageren
Yavrum: Supergoed nieuws! Gefeliciteerd! Haha altijd lees ik hier dat askims altijd eerst een grapje maken dat ze het visum niet gehad hebben. Ik ben superblij voor je, ook al is het maar 10 dagen het is super dat je hem ook eindelijk België kan laten zien ( hij is hier toch nog nooit geweest?)
En wat betreft die baan bij Corendon, ik had het wel geweten! Maar jij moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt!
Summie: Jaaa me stage is leuk! Wel heel anders dan mijn vorige stage. Toen liep ik stage bij een online reisbureau waar heel veel jonge mensen werkte. Maar hier heb ik een leuke opdracht, dus ook leuk! Jaa ik weet het niet, ik spreek mijn vriendinnen toch niet zo vaak meer dusja en daarnaast was askim ook boos op mij en heb ik tegen hun ook verteld hoe hij toendertijd tegen mij deed. En ik heb hem daar voor vergeven, maar hun zagen hem al niet zo zitten dus hun zullen hem dat niet vergeven.
LBDS: je kan toch gewoon bij winkels pinnen dan of bij een pinautomaat euro’s pinnen en dan omwisselen in lira’s? Dan betaal je niks extra’s volgens mij. Zo heb ik dat van de zomer ook gedaan.
Vanavond gezellig met mijn zus naar de film Toscaanse bruiloft. Ff lekker bioscoopje pakken en ontspannen. Heerlijk!
Iemand trouwens nog mooie zinnetjes in Turks of Engels die ik morgen met Valentijn naar askim kan sturen? Meneer weet zijn eigen adres niet dus kan niets naar hem opsturen, dus dan maar een lief berichtje haha.
LBDS: Hey stuiterballetje hoe is ie? Ik zou dan ook meteen een foto maken van MisterSide aangezien LadySide maar 1 foto van hem heeft. hahahah Meid ik kan je helaas niet advies geven over de geldzaken, maar ik zou inderdaad niet teveel contant geld meenemen.
LadySide: Heb je vandaag een lekkere dag gehad, heb je wat bij kunnen komen?
Littleone: In NL is het zo dat een aantal banken het onmogelijk hebben gemaakt om fraude te voorkomen, dat er buiten Europa gepind kan worden tenzij je het zelf van te voren bij de bank hebt aangevraagd.
Kardelen: Wat lekker dat je al weekend hebt en was het een leuke film? Als het contact met je vriendinnen dan toch wat ‘afstandelijker’ is geworden kan ik het ook wel begrijpen dat je er niet zo de behoefte aan hebt om het met hun te delen. Zo te horen is het inderdaad dan een hele andere stage, met hele andere mensen en een hele andere doelgroep.
Miloutjuhh: Ik heb het geprobeerd het lijstje te plaatsen, het is niet helemaal gelukt maar ik heb mijn best gedaan. Vandaag wederom schaatsen gezien meid? Ikke wel en wederom genoten.
Update van mij: Vanochtend langs fysio geweest en het ging redelijk goed en vanmiddag even gezellig met mijn moeder naar de Action geweest zoiets kost mij zoveel energie, but I did it verder geniet ik nog steeds van de Olympische Spelen.
Yaay Summie wat fijn dat je naar de Action kon!! zulke dingen zijn belangrijk dat je het af en toe gewoon probeert!
Ochh ik zal kijken of ik m op de foto krijg haha!! Moet eerst maar kijken of ik m kan vinden hihihihi!!
Met mij gaat t goe!! nog paar dagen in NL! Zo vreemd!!
Gister een stomme actie gehad!
Askim: schatje welke maand is het
Ik; februari!
Askim; schatje welke dag is het
Ik; donderdag
Askim; nee welke datum!
Ik; 13!
Askim; welke dag is het morgen?
Ik; vrijdag!
Askim; welke datum?
Ik; 14!
Askim; wat is het dan morgen?
Ik; vrijdag
Askim; neee schatje welke dag is het morgen
Ik; vrijdag 14 februari!!
Askim; jaaa en wat is het dan?!!
Ik; vrijdag!!
Askim; SCHATJEEEEEEEEEEEE!!!
Ik; denkt diep na en kijkt in de agenda ooohhhhhhhh Valentijnsdag!!
Askim; -.-" goedzooo schatjee!!!
Lieve meiden,
Vandaag de dag van de liefde.
‘Long distance relationship…it’s really special to see two patient hearts that are willing to wait because they think that everything is worth it. Yes, it’s hard not being together physically. You can’t hold each other’s hand, you can’t kiss and hug each other, but
still you know that one day you will…’
Toen ik deze tekst las, wist ik meteen dat ik deze tekst met jullie wilde delen. Want vandaag de dag van de liefde wilde ik ook een speciale boodschap voor jullie achterlaten. Het bijzondere van dit topic is dat wij hier met elkaar worden verbonden doordat onze harten veroverd zijn door een Turkse man. Het is zo fijn en bijzonder hoe sterk we met elkaar staan, de warmte, liefde en steun die een ieder elkaar probeert te geven. Dat er ruimte is voor de vlinders, de geluksmomentjes, maar ook de moeilijkheden, de frustraties, de tranen, de twijfels en het gemis.
Tegelijkertijd weet ik dat er hier ook meiden zijn die het geluk niet hebben gevonden bij een Turkse man, meiden die het misschien moeilijk hebben, deze meiden wil ik heel veel sterkte en kracht wensen om de dingen een plekje te kunnen geven. Mijn grootste wens voor deze meiden is dat ook jullie het geluk in de liefde mogen vinden!!! Want stuk voor stuk zijn jullie bijzondere vrouwen.
Meiden ik wens jullie een hele fijne valentijnsdag toe!
Ps ik word sinds gisteravond 23.00 nl tijd overladen met liefdesberichtjes van askim
@Summie, Ik heb een redelijk rustig dagje gehad. Maar zelf een erg onrustig gevoel, wat ik wel vaker heb. Dus ontspannen lukt dan niet echt :-S
Fijn dat de fysio redelijk ging én dat je ff naar de Action bent geweest. Even eruit kan soms erg goed doen, ondanks dat je daarna weer moet bijkomen. En hier ook nog heerlijk aan het genieten van de Olympische spelen
@LBDS, haha! Die foto mag je nemen hoor als hij wil… Ben zo benieuwd naar zijn reactie, als er opeens een vreemde dame voor zijn neus staat die zegt mij te kennen.
Jij was weer lekker helder dus gisteren hahahaha!
Hier vandaag nog maar eens een rustig dagje, beetje in huis aanrommelen. Tijd genoeg aangezien de Nederlanders niet hoeven te sporten vandaag op de OS
Updated - - -
aaaaawh Summie wat een lieve woorden! Heel mooi gezegd!