Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

@Summie Ik kreeg spontaan tranen in mijn ogen van jouw berichtje. Hele mooie woorden. Dank je wel daarvoor!

Helaas hier nog altijd niks gehoord. Het is onderhand de 10e dag dat hij weg is. Nog heel kort, maar het voelt lang. Gelukkig kan ik er nu steeds iets beter mee om gaan. Het gemis wordt wat minder. Het is nu eenmaal zo dat hij weg is en waarschijnlijk zal ik nog heel lang niks horen. Natuurlijk hoop ik het stiekem elke dag, maar tot nu toe is het nog niet gebeurd. Het is een beetje gek op Valentijnsdag vandaag. Het liefst wil je die dag doorbrengen met je geliefde, of in ieder geval iets sturen naar hem. Maar dat is voor mij niet mogelijk. Ja, ik kan wel iets sturen, en dan leest hij het over 2 maanden ofzo. Dat schiet niet op. Dus ik heb me gisteravond getrakteerd op een enorme, roze, veel te dik gesuikerde donut haha! Het was heerlijk!

Hebben jullie trouwens gisteravond Grenzeloos Verliefd gekeken? Ging over een meisje dat emigreerde naar Turkije, trouwde en samen gingen leven. Ik vond het echt heel interessant.
Voor de rest: ik hoop dat iedereen allemaal lieve berichtjes zal ontvangen vandaag! Maak er wat moois van, geniet ervan. Ik gun het jullie allemaal van harte :slight_smile:

@summie super lieve en mooie woorden meid! Thanx. Een dikke knuffel voor jou.

Iedereen een fijne Valentijn!

Via Wereldwijzer app

Happy Valentine’s day ladies! Ook al kunnen de meeste van ons niet bij hun geliefde zijn vandaag, weet dat een afstandsrelatie zo veel meer bijzonderder en intenser is. En dat er ooit een dag komt dat je wel bij elkaar kunt zijn.

Kreeg vanochtend een berichtje van askim: "I love you my angel. I am sorry I can’t give you anything for valentine’s day, only all of my love ".
Dus heb terug gestuurd dat het voor mij niets uit maakt dat hij me niets kan geven en dat geld en spullen voor mij niet belangrijk zijn, ik zou met hem in een kartonnen doos kunnen wonen en nog steeds gelukkig zijn, want echte liefde is zo veel meer waardevoller.

En toen las ik net dat stukje van Summie en werd ik even helemaal emotioneel. Een lange afstandsrelatie kan heel moeilijk zijn, maar ook zo mooi!

@ewgene: Meid ik gun jou alle geluk van de wereld, of dat in de toekomst met hem zal zijn of met iemand anders. Ik hoop dat het gemis voor je na een tijdje minder zal worden en je het een plekje kunt geven.
Heb gisteravond inderdaad ook een stukje van Grenzeloos verliefd gekeken, had de aflevering al eerder gezien. Maar inderdaad altijd leuk om te kijken!

Aahww Kardelen wat super lief en mooi zeg je dat!! :slight_smile:

Ik sprak net me askim hij voelt zich heel schuldig dat die mij geen bloemen kan geven! Hij had ze neef gevraagt om bloemen af te geven maar die kon niet/wou niet ofzo! Hij heeft wel 100x sorry gezegt! Ik heb m gezegt dat het mij niet uit maakt en dat ik het al lief vind dat die aan me denkt <3! Hij zei toen “you get valentinesgift later when you come back airport 10/11 day after askim I give you!” Toen kreeg k gelijk n beeld in me hoofd van me askim op t vliegveld met n bos bloemen en werd helemaal verliefd omg hihi!!

En zoals al gezegt is het is niet makkelijk weg te zijn van je geliefde op de dag van de liefde! Maar ik zei ook al tegen me askim “i show my love for you every day this day is not extra special because I think about you every day and I love you every day not just this day!” Askim was het er wel mee eens, waarom moeten we op deze dag laten zien hoeveel we van iemand houden terwijl je dat ook gewoon het hele jaar door kan doen! :slight_smile: (I gues dat ik daarom steeds vergeet dat het valentijnsdag is haha!).

Via Wereldwijzer app

Lieve meiden ook ik weet maar al te goed hoe deze dag voor jullie voelt! Maar weet dat er een dag komt dat jullie net als mij, die samen delen met je liefde! Summie hele mooie trkst en zo waar! Lieve meiden geniet van de berichtjes, de teksten en wie weet zijn jullie volgend jaar samen! Fijne dag.

Ps ik heb een mooie tas van askim gehad! Blij dat askim mode bewust is :smiley:

Via Wereldwijzer app

Wat een mooie teksten en berichten allemaal!!! Ik hoop dat jullie allemaal veel lieve berichtjes krijgen van jullie askim :slight_smile: en zo toch nog een beetje kunnen genieten.

Ik hoop dat ik die van mij nog spreek vandaag, niet vanwege valentijn, maar omdat ik geen flauw idee heb waar meneer uithangt!!! Gisteren was hij uiteindelijk nog mersin en hij is ziek!!! Al is die ervan overtuigd dat die morgen wel in Side is. Dat hoop ik dan maar!!!

Via Wereldwijzer app

OOOh Tam! Wat spannend! Ik hoop dat ie fit genoeg is om de reis naar Side te maken, en dat je hem nog even spreekt vandaag!
Hoe laat vlieg je morgen???

Om 10.20! !! Ik hoop het ook echt. Hij zei van wel, dus ik hoop dat het lukt. Alleen heeft hij weer zware astma/ bronchitis geloof ik en dat had hij met oud en nieuw ook en toen heeft hij 3 dagen in het ziekenhuis gelegen, dus lichtelijk bezorgd ben ik toch wel

Via Wereldwijzer app

Oeii Tam das niet fijn zo vlak voor vertrek!! Heb je transver naar Side of? Ik hoop dat je je askim nog kan spreken vandaag!

Via Wereldwijzer app

Ja ik ga hem straks bellen. Het enige wat ik heb is een ticket naar antalya…
En anders neem ik wel de bus of een taxi naar Side. Zijn genoeg hotels toch… maar ik ben toch liever met askim…

Via Wereldwijzer app

Pffff tam hij maakt het wel heel spannend voor je! De eerste keer terug is al spannend en op deze manier helemaal. Ik hoop dat je hem zo kan spreken en dat hij morgen gewoon op je staat te wachten op het vliegveld!

Via Wereldwijzer app

pfff valt me valentijn effe tegen… Ik heb dinsdag mijn vakantie geboekt en ik ga 27juni voor 15 dagen nu is de grote baas langs geweest en nu kan je ineens verlof nemen in mei van de 5 de tot de 25ste en in juni van de 2de tot de 24 ook en eerst niet:( pfff nou vind ik het zo vreselijk ik weet niet of ik mijn reservatie zou vervroegen of zo zou laten :frowning:

ooo is alweer super blij… ben net thuis van het werk en de broer van mijn askim kwam er aan met een witte en een rode roos voor mijn valentijn van mijn liefje:) ooooo hoe lief:)

Tam: Heb je hem ondertussen al kunnen bereiken? Er gaat geen bus naar Side vanaf het vliegveld. Je zal eerst een taxi moeten nemen en dan zetten ze je ergens langs de weg af en kan je op de bus naar side/manavgat stappen. Maar laten we er van uit gaan dat alles goed komt!! Alvast een goede vlucht!

Littleone: Nou heeft je askim toch nog je dag goed gemaakt! Moeilijke keuze… Kan je je reservering nog switchen dan?

Gisteren dus naar de film toscaanse bruiloft geweest. Echt superleuke film! Was vet rustig in de bioscoop joh, terwijl die film net nieuw is. Vandaag vakanties wezen kijken met me zus. Ga van dr zomer met haar voor ongeveer 12 dagen naar Side. Vind het altijd zo leuk om vakanties te kijken, die voorpret! Maar weet nog niet in welk hotel askim van de zomer werkt en wil daar dan toch wel beetje in de beurt zitten.

Fijne avond meiden :slight_smile:

Ik loop rond met een gigantische smile…Askim is echt zoooo flirterig en creatief hahaha… ik heb destijds het liedje van Racoon - love you more naar hem gestuurd, begint hij het vanmiddag voor mij te zingen…en ik heb een rode roos gekregen :slight_smile: Heb vanmiddag met hem gesproken en ik heb hem verteld dat hij veranderd is. Ik kreeg te horen dat ik daar zelf voor heb gezorgd. Dat visumgedoe heeft hij het moeilijk mee gehad, hij vond het heel moeilijk om mij te moeten teleurstellen, hij was ervan overtuigd dat ik hem zou dumpen. Maar dat hij zoveel respect voor me heeft dat ik het uiteindelijk heb kunnen accepteren en hem niet heb laten vallen. Dat het voor hem een bevestiging geeft dat ik echt de liefde van zijn leven ben… Hihi

Littleone: Balen dat je nu wel opeens wel vrij kunt krijgen. Ik hoop dat jij een goede oplossing vind. Wat lief dat jij ook een roos hebt gekregen.

Tam: Meid wat een vervelende situatie, heb je hem al kun bereiken? Ik duim voor je dat je snel wat van hem hoort. Sterkte meid en een hele goede reis en weerzien met je askim toegewenst!

Miloutjuhh: En hoe bevalt je nieuwe kleding? Had askim een goede smaak?

Egwene: Oooh meisie ik heb het eigenlijk zo met je te doen. Het lijkt mij zo’n lastige situatie waarin jij zit. Ik hoop heel erg dat je op wat voor manier dan ook een weg hierin gaat vinden

Kardelen: Ooh jouw askim ook al zo lief. Mooi gezegd dat je geen dure cadeaus hoeft. Vanaf hier in alle rijkdom en luxe is het natuurlijk gemakkelijk gezegd, maar veiligheid, gezondheid en liefde zijn hele belangrijke dingen in het leven.

Lbds: ik heb eigenlijk ook niet zoveel met valentijnsdag, maar askim volgens mij dus wel haha. Haha zelfs ik krijg de kriebels van het beeld dat jouw askim je van het vliegveld komt halen en dat hij daar staat met een bos bloemen…ik zeg dat word een All you need is love moment :slight_smile:

Mutlu: Dit zal voor jullie een hele bijzondere valentijnsdag zijn. Wat super lief en leuk dat hij een tas voor je heeft gekocht en dat hij zo’n goede smaak heeft. Wat heb jij je askim gegeven? En hoe was jullie eerste Valentijnsdag samen in nl?

LadySide: Heb je een idee dat je weet waar die innerlijke onrust vandaan komt? En een lekkere vrije dag gehad?

Voor mijn gevoel is het wat een vlut reactie geworden die ik op jullie verhalen heb gegeven, sorry.

Via Wereldwijzer app

HEEL LANG BERICHT GETYPT NU IS T WEG!!! :'(!
Rot app!!

Via Wereldwijzer app

He he lbds balen is dat he!

Summie fijn voor je meid! Ik heb askim parfum en chocolade gegeven. Eerste x maar om eerlijk te zijn was deze dag op het cadeautje net als alle andere. Nog steeds erg gelukkig met elkaar en wie weet nog ff bekvechten hahaha

Via Wereldwijzer app

Lbds: das balen…

Mutlu fijn dat het zo goed tussen jullie gaat!!!En het voordeel van ‘bekvechten’ is dat het daarna ook weer goed gemaakt moet worden :stuck_out_tongue: hahahaha

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden,

Ik weet het niet meer. Askim is opgenomen in het ziekenhuis in Mersin en mag niet weg!!! Dus hij vroeg of ik later kon komen, maar dat gaat niet. Dus ik heb gezegd of ik kom naar Mersin of ik wacht in Side op hem, totdat hij uit het ziekenhuis mag.
Maar daar is hij het dus niet mee eens. Nu wilt hij perse toch naar Side reizen vannacht en hij luistert niet als ik zeg dat hij dat niet moet doen!!! Dus ik heb echt geen flauw idee nu, wat ik moet doen. Sorry dat ik even niet alles meer weet van jullie verhalen.

ooooh shit Tam!! Hoe ga je dat nu doen dan?? Je vertrekt wel gewoon morgen?
Kun je niet bij zijn broer terecht? Want hij heeft dan natuurlijk ook nog geen slaapplek geregeld…
Ik hoop dat het goed komt!