Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Er valt niet te praten met askim!!! Hij luistert gewoon totaal niet naar wat ik zeg en hij zei ‘bis morgen’ en hing gewoon op en komt ook niet meer online!!! En ik weet het gewoon niet, ik vlieg morgenochtend al. En ik wil helemaal niet dat hij komt als hij zo ziek is!!

Omg… Tam wat een nachtmerrie…hoe laat vlieg je morgen? Pfff ik zou toch nog proberen om contact met hem te zoeken, maar dat zul jij ongetwijfeld ook wel proberen.Zijn broer zou je toch samen met je askim van het vliegveld halen? Kan die broer je niet alleen ophalen? En kan die niet wat voor jullie betekenen? Pfff het zijn allemaal vragen van mij maar ik probeer effe met je mee te denken.

Via Wereldwijzer app

Ik zou proberen iedereen in zijn omgeving die je kent te bereiken! Ik weet hoe eigewijze askims zijn die niet luisteren naar de dokters! Zo heb ik de mijne ook kunnen laten luisteren naar de dokter door de mensen die ik ken in zijn omgeving in te schakelen!! Als hij ziek is heb je er niet veel aan maar zou wel in gedachte houde dat ze in turkije wel snel iemand een nachtje laten slapen!! Ochh meid dikke knuffels ik hoop dat t goed komt

Via Wereldwijzer app

Dankjewel meiden voor het meedenken. Probleem is dat hij gewoon NIET luistert!!! Wat ik ook zeg!!! En helaas heb ik met niemand van zijn omgeving contact :frowning: :frowning: Misschien bel ik hem zo toch nog maar een keer!!!

• Updated - - -

En ik vlieg om 10.20

Meid ik zou proberen om te blijven bellen tot het duidelijker is allemaal voor je! :frowning:

Via Wereldwijzer app

Maar hij staat er dus “gewoon” morgen?? Wel fijn dat ie daar dan zo zeker van is… Maar of jij dan iets aan hem hebt als ie zo ziek is?
Hij neemt dan vanacht een bus of zo? Want Mersin-Side is nog behoorlijk wat kilometers toch?
Pfff ik denk aan je meid!
Hopelijk kun je ons op de hoogte houden of alles goed is gegaan…

O tam wat een enorm lastige situatie :frowning:
Ik hoop dat je snel een oplossing vind want dit is wel heel vervelend vertrekken.
Het is we zo als lbds zegt, ze gaan snel naar het ziekenhuis en het ziekenhuis werkt ook wat anders dan hier. Ze hebben er bijvoorbeeld geen huisarts.
Dikke knuffel meis

Via Wereldwijzer app

Stuur hem anders smsjes? Die MOET ie wel lezen… Telefoon kun je nog negeren, maar smsjes leest iedereen vaak wel uit nieuwsgierigheid.

Ja heb al een sms gestuurd en ik hoop idd dat het meevalt en dat het komt omdat het daar anders werkt dan hier!!! Ik ga jullie sowieso op de hoogte houden en jullie zijn lief :slight_smile:

Als ie écht dooooodziek zou zijn, had ie niet eens kunnen bellen én niet de drive gehad om zo standvastig te zeggen dat ie komt…
En als ze daar idd sneller naar een ziekenhuis gaan, en ze je daar snel laten blijven dan komt het vast goed! En dan is morgenmiddag hopelijk je enige zorg nog waar je gaat slapen.

Sterkte meis!

Nou heb askim gesproken. Hij heeft zijn broer gesproken en die haalt me morgen op in Antalya en brengt me savonds naar de bus die naar Mersin gaat!!! Pffff, wat een gedoe allemaal!!! Maar gelukkig is die weer wat bij gedraaid…

OOoh fijn dat je in ieder geval opgehaald word!
Dus je gaat naar Mersin… daar woont ie ook? En hij weet zeker dat je ergens kunt slapen als hij in het ziekenhuis ligt?

Fijn dat ie weer een beetje bijgedraaid is! Kun jij toch nog een stukje rustiger de nacht in :slight_smile:

Ja, kan ik misschien nog wat slapen. Hij woont in Mersin idd en hij zegt dat hij een appartement heeft of geregeld heeft. Hij gaat me zo het nr van zn broer geven. nu hoop ik maar dat hij ook Engels en Duits spreekt!!

Tam jeetje dat valt best tegen gelukkig kan je door iemand anders opgehaald worden en kan je toch met je askim genieten van de tijd die jullie hebben hoe lang ging je?

Via Wereldwijzer app

Oh meid wat verschrikkelijk dit de avond voor dat je weg gaat! Gelukkig is het op deze manier opgelost. Hoop inderdaad voor je dat zijn broer engels spreekt. Anders wordt het erg lastig. Want uit mijn ervaringen wordt er in de bussen ook geen engels gesproken. Staat er in mersin iemand voor je klaar om je op te halen? En zorg dat die broer even aan het personeel doorgeeft waar je er uit moet!
Vind het heel spannend voor je. Heel veel succes en hou ons op de hoogte!

Dat zal inderdaad een opluchting zijn tam! Blijft een lastige situatie. Ik hoop dat zijn broer Engels kan! Ik wens je alvast een heel goede reis. Is denk ik nog best wel een eind naar Mersin maar goed te doen hoor die busreizen. Zorg wel dat je wat losse lira’s bij je hebt want onderweg moet je eigenlijk altijd 1 lira betalen voor de wc. Als je de busmaatschappij en het kenteken van je bus aan je askim doorgeeft dan kan hij bellen en kunnen ze hem vertellen hoe laat ze veverwachten dat je er gaat zijn.
Probeer wat te slapen meid!!!

Via Wereldwijzer app

Tam: Meid gelukkig dat je weer contact met hem hebt gehad!!! Ik zou hem duidelijk maken dat hij je ook echt op de hoogte moet blijven houden. Fijn dat zijn broer je gaat helpen om je op de bus te zetten. Is jouw al duidelijk wie je van de bus af gast halen? Je zou eventueel ook nog kunnen overwegen om een binnenlandse vlucht te nemen, is niet erg duur.

Heel veel sterkte meid en ik duim voor je dat alles goed komt…pffff ik zou gek worden geloof ik van de spanning die dit met zich meebrengt.

Via Wereldwijzer app

Dankjewel voor alle tips. Hij wilt me in Mersin komen halen. Ik ga nu proberen te slapen en morgenvroeg even kijken wat voor opties ik heb!!! Wil het idd allemaal geregeld hebben. Slaap lekker meiden, dankjewel en ik hou je op de hoogte. Ik ga maar een weekje.

Ik denk dat ik toch gewoon naar Side ga. Hij doet echt lelijk tegen me. Ik heb daar geen zin in!!! 24uur reizen en me dan laten uitschelden, dat zie ik echt niet zitten!! Wordt niet veel slapen vannacht!! Iemand tips voor een hotel die nu al open is?

Via Wereldwijzer app

Aaaah shit! Wat ontzettend rot voor je!
Side star park is open, sueno beach, crystal sunset, en veel richting Kumköy enzo zijn nog open.
Succes en sterkte!

Via Wereldwijzer app