En als je via booking.com kijkt kun je ook zien welke “gewone” hotels open zijn. En heb je ook een prijsindicatie
Heb je ff PB gestuurd Tam!
Via Wereldwijzer app
En als je via booking.com kijkt kun je ook zien welke “gewone” hotels open zijn. En heb je ook een prijsindicatie
Heb je ff PB gestuurd Tam!
Via Wereldwijzer app
Tam mijn askim zegt ga naar side toe als hij echt gek op je is komt hij naar je toe. Zeg hem als je van me houdt kom je naar mij toe. Ik schrijf je dit omdat zowel askim als ik het idee hebben dat hij helemaal niet in het ziekenhuis is. Hoe kan hij je anders motgen ophalen in mersin! Schrijf hem een bericht ik zit in dit hotel in side. Als je van me houdt zie ik je daar.
Heel veel sterkte!!!
Via Wereldwijzer app
Dat is precies waarom ik ook nog niet slaap!!! Ik twijfel zelf ook, al klinkt hij niet echt gezond. Ik heb ook besloten om naar Side te gaan, lady Side heeft me al hotels doorgestuurd en ik twijfel al een tijdje of ik hem nog wel wil omdat hij zooooo irritant kan doen!!! Het is gewoon verwarrend. Maar dankjewel Mutlu, ik weet nu zeker dat ik naar Side ga. Ik ga niet snachts in mn eentje naar mersin reizen terwijl ik geen idee heb waar ik terechtkom!! En ik vroeg me ook al af hoe die dat voor elkaar wilt krijgen!! Ik weet het gewoon niet. En als hij zo chagrijnig is wil ik hem niet eens zien…
Via Wereldwijzer app
Ongelofelijk dat hij je vroeg of je wat later kon komen! Zo gaat dat niet met vliegtuigen. Een normalere reactie is: Sorry, ik ben ziek, maar ik heb dit en dat geregeld.
Via Wereldwijzer app
Tam meid hoe gaat het met je? Heb je nog contact met hem gehad? Ik zal eerlijk zijn wat Mutlu schreef heb ik ook gedacht, maar ik durfde het niet te schrijven. In jouw situatie was ik waarschijnlijk niet meer gegaan, maar misschien ben ik wel een angsthaas. In elk geval vind ik het een hele verstandige keuze om niet naar Mersin te reizen en voor Side te kiezen. Fijn dat LadySide je wat heeft kunnen helpen met eventuele hotels. Meid mocht zijn situatie waar zijn, dan nog mag hij gefrustreerd zijn, maar jij verdiend het dat er respectvol met je omgegaan word!!! En ik vind zijn reactie niet fair tegenover jouw.
Sterkte meid!!!
Via Wereldwijzer app
Dankje Rosa en Summie, doet me goed om het te lezen. Ik vind ook niet dat hij normaal reageert. Heeft die wel vaker last van, daarom twijfel ik al langer. En jullie kunnen gewoon eerlijk zijn hoor, vind ik geen probleem!!! En ik heb een grote fantasie, dus ik heb al heel veel scenario s voorbij zien komen, hahaha. En die vallen meestal niet positief uit voor askim… ook al heeft die niks misdaan, hahaha.
En hij is gewoon erg moeilijk!!!
En Summie, ik twijfel nog steeds of ik überhaupt wel moet gaan hoor!!! Omdat het ook buiten het seizoen is, anders had ik er sowieso geen probleem mee. Maar ik ga denk ik gewoon en zoals ik al zei, als die zo doet wil ik hem helemaal niet zien, weet niet eens of ik wel zin heb om hem nog te spreken. Want ik heb hem niet meer gesproken. Al twijfel ik er niet aan of hij ziek is. (al dan niet in het ziekenhuis) maar dan hoeft hij nog niet zo onuitstaanbaar te doen. En Rosa, hij denkt echt dat alles altijd zomaar gaat hoor, of dat alles wel even aangepast wordt naar hoe hij iets bedacht heeft!!! Ik ga maar eens opstaan, moet zo weggaan. Ik hou jullie op de hoogte. Echt geweldig dat jullie allemaal meegedacht hebben!!!
Via Wereldwijzer app
Tam: Meid wat je ook beslist het is goed, zolang het je eigen keuze is! Mocht je gaan meid, heel veel succes en sterkte!!! Pfff en ik lijk mijn moeder wel haha maar luister naar je gevoel!! Jij verdiend het om respectvol behandeld te worden en ik hoop heel erg dat hij wakker word en gaat inzien hoe stom hij bezig is!!! En zo niet, dan is dat voor jouw heel pijnlijk maar dan denk ik dat je beter af bent zonder hem. Meid mocht je gaan een goede reis, hou ons op de hoogte en in gedachten reis ik met je mee ![]()
Via Wereldwijzer app
Thanks Summie!!! Ik ga zo toch en fijn dat je meereist
en jullie horen straks meer!!
Via Wereldwijzer app
Tam…Ik zal nog effe mijn ogen sluiten… Ik kon niet meer slapen want moest aan jouw denken, erg hè…hahaha. Goede reis meid, pas goed op jezelf!
Via Wereldwijzer app
Och meid, je hebt je slaap hard nodig hoor!!! Je moet niet wakker liggen vanwege mij!! Ik ga zeker goed op mezelf passen en verder zie ik het wel allemaal!!! Tot vanmiddag
Via Wereldwijzer app
Tam een hele fijne reis!! Veel succes daar! Ik hoop dat je toch nog kan genieten!
Oohh ik weet wel dat ze in turkije heel makkelijk hun vlucht kunnen omboeken ofzo! Vandaar miss dat je askim dat zo makkelijk zei! Die van mij was ook heel verbaasd dat ik niet een vlucht eerder kon nemen! :o
Tam meid ik hoop echt dat je toch een beetje kan genieten daar! Dikke knuffels!
Via Wereldwijzer app
Ze doen net of het een trein of bus is die je later kunt pakken.
Tam, goed van je dat je toch onderweg gaat! Maak er iets van meid! En laat je niet ompraten door zijn broer als die je komt halen. Side gaat je eindstation zijn, en niet Mersin ![]()
Ik ben het met Mutlu en Summie eens, maar daar hebben we het al over gehad. Je weet dat ook ik twijfelde aan het verhaal. Oooh ik hoop zo dat hij naar Side kan/wil afreizen en dat jullie gewoon gelukkig kunnen zijn!
Doe voorzichtig en goede reis!
Ook ik ga toch nog weer even proberen te slapen met het gebulder van die wind om mijn huis…
Via Wereldwijzer app
Tam, meid goede reis! Ik denk dat het een goede keus is om naar side te gaan. Sluit me eigenlijk wel aan bij de woorden van de andere meiden. En ik hoop dat hij wel gewoon naar je toekomt.
Laat je niet gek maken! Er zijn waarschijnlijk genoeg hotels waar je terecht kunt in Side!
Dikke knuffel meid.
Via Wereldwijzer app
Thanks meiden. Het liefst zou ik nu gewoon naar huis gaam en ik denk “waarom ga ik toch?” Tuurlijk, je kan het altijd wel naar je zin hebben, maar heb nu totaaal geeeeeen zin
![]()
Via Wereldwijzer app
Tam meid ik snap dat je nu het liefst weg wilt gaan! Maar toch ik denk als je gaat en hij komt wel dan kan je in elk geval alles op hem uiten dat hij dit zo niet kan flikken!! Ik denk ook als je nu niet gaat je later denkt “wat als…” Dikke knuffss!!
Via Wereldwijzer app
Idd! Je moet niet het: wat als… gevoel krijgen!
En troost je, je gaat wel naar een mooie omgeving én het betere weer ![]()
Via Wereldwijzer app
Hahaha dat is waar!! Nu appt meneer ineens waarom ik niet tegen hem praat!!! Alleen is me niet duidelijk waar hij nu is…
Via Wereldwijzer app
Oh meid wat leef ik met je mee! en alle andere meiden hier ook. Ben het ook met mutlu eens. Toen ik jou berichtje las twijfelde ik ook of die wel in het ziekenhuis was. Maar aan de andere kant gaan ze in turkije heel snel naar het ziekenhuis dus het zou ook wel zo kunnen zijn. Ik ken jullie situatie niet goed genoeg om daar iets over te zeggen.
Ook ik denk dat je er goed aan doet om gewoon te gaan. Zoals ladyside ook zegt het is daar mooi weer, dus als hij niet komt een mooie plek om over dingen na te denken. En als het echt niet gaat kun je altijd besluiten om eerder terug te gaan!
Jeetje… Heb net alles gelezen. Heel veel sterkte Tam!! Over minder dan een uur vlieg je al, dus waarschijnlijk lees je dit niet meer. Heel goed dat je naar Side gaat. Laat hem maar naar jou toe komen. Als hij dat niet doet, weet je dat ook weer. Dan blijf je idd niet zitten met de ‘wat als…’ gedachten. Hopelijk vind je een goede plek om te verblijven. Hoop snel iets weer van je te horen.
En anders neem ik wel all inclusive, kan ik me daar vermaken. Nou, zn gezondheid is wel een probleem hoor. Mn ma zei een paar weken geleden toevallig nog “als hij zoveel blijft werken en geen rust neemt om beter te worden ligt hij dadelijk weer in het ziekenhuis als jij komt”, dus het is ook weer niet zo dat het zeker niet waar is
Via Wereldwijzer app