Lieve Tam, meid laat het los of zijn situatie nu wel of niet waar is. Daar kom je vanzelf achter. Ik hoop alleen dat jij bij je standpunt blijft en je niet naar Mersin laat sturen.
Meid een goede reis.en oooh wat ben je dapper en sterk!
Tam198 ik weet niet of je dit nog leest. Maar mocht je een transfer nodig hebben dan hier een telefoonnummer voor jou 00905339601383. Je kan ze ook appen. Het is Side transfer en ik maak daar altijd gebruik van. Je betaald voor een enkele reis 12,50 pp en ze zetten je keurig af waar je wezen moet. Ik maak er zelf ook altijd gebruik van. Het kan wel zijn dat ze nog iemand in de auto hebben, maar ik heb zeer goede ervaringen met hen. Succes!!
Lieve Tam ik hoop dat hij komt dat je iig met hem kunt praten! Ik hoop ook dat je daar wifi hebt, want het hele forum leeft met je mee en we maken ons ook een beetje zorgen om je! hou ons op de hoogte!! x
Angel fijn dat je nog op tijd het nummer hebt kunnen geven
Summie die moeder gevoelen heb ik dan ook wel een beetje last van hoor ahahhaahah dus je bent niet de enige!
Zoals jullie inmiddels weten, zeg ik wat ik denk en als zelfs askim zegt schrijf haar omdat hij het ook niet vertrouwd doe ik het zeker! Niet dat ik alles aan hem vertel hoor maar dit moest ik gewoon aan hem vragen wat hij er van dacht, dus vandaar.sdzzfgj’44
Mutlu ik denk juist dat met zulke situaties het wel prettig is om een mannelijk advies te krijgen hij zal miss zijn mensen meer snappen en soms juist dingen duidelijk maken waar wij miss niet aan denken! en ik denk dat eerlijkheid door iedereen altijd wel gewaardeerd word! Beter dan dat je elkaar in een waan laat!
Tam ik hoop snel wat van je te horen maak me toch wel wat zorgen!
Jeetje! Wat gaat het hier snel. Ik kan eigenlijk gewoon niet meer volgen!
Van 15 maart tot 23 maart komt men askim naar België! :biggrin: Ik ben echt supergelukkig al heeft mijn zus dat wat proberen te overschaduwen. Ze heeft gewoon publiek op FB weer negatieve commentaar gezet op mijn statusupdate en aangezien ze de vorige keer kwaad was dat ik haar berichten gewoon verwijderde, heb ik er deze keer wel op geantwoord. Er zijn echt lelijke dingen gezegd en nadien nog véél lelijker dingen in een privégesprek. Uiteindelijk is de bom gewoon gebarsten en heb ik haar van mijn facebook gezwierd. En zolang ze niet bijdraaid, wil ik haar ook niet meer zien of horen. Wat heel lang kan duren, want die gaat toch door tot ik askim laat vallen en ik zal hem nooit laten vallen voor haar of voor iemand anders! En wat me echt woest maakt is dat ze onze overleden vader erbij betrekt.
Vandaag eindelijk wat nieuws geleerd in de Turkse les en volgens de leraar het moeilijkste van het hele jaar, daarna wordt het weer gemakkelijk.
Ik ben al een beetje aan het kijken waar we allemaal naartoe gaan gaan als askim komt. Pffff, een week is gewoon veel te kort! haha!
Ik ben geland. Nog wel in het vliegtuig. Askim heeft me berichtjes gestuurd dat zn broer me nu komt halen en dat hij zelf vanavond in Side is… maar ik bel hem zo even
Mutlu haha dus jij bent ook al zo’n moedertje hihi. In het verleden heb ik het daar weleens moeilijk mee gehad. Ik wil gewoon iemand heel graag beschermen tegen pijn en verdriet. Vooral als het voor mijn gevoel heel erg op de loer ligt. Terwijl ik weet dat je bepaalde dingen in het leven niet kunt voorkomen. Tegelijkertijd irriteert het me als ik zie dat iemand zeer onrespectvol behandeld word…maar ja het enige wat je kunt doen is er indien nodig er voor iemand te zijn…en verder is het toch een kwestie van…let it go…
En meid het is een openbaar forum, dus als jij wat wilt delen met je askim is daar helemaal niks mis mee, en net als wat Lbds schrijft is het juist voor ons wel erg handig haha
Yavrum: haha er gebeurt hier inderdaad van alles. Wat jammer dat je zus zo vervelend reageert. Succes en veel plezier met allerlei leuke dingen te bedenken.
Tam vanuit NL welkom in Turkije…mooi om wat van je te lezen en goed om te horen dat de eindbestemming Side zal zijn…hoe is het met je? Hoe is het met de spanning? Hoe je ons op de hoogte hihi
@Summie, Ja askim heeft iets super leuks voor me gekocht. Een creme kleurige broek en een roze blouse Echt een super leuk voorjaar setje Het is ook echt iets wat bij mij past en wat hij zelf ook leuk vind. Meneer zegt altijd ik kan niet winkelen ik heb geen goede smaak maar dit heeft hij echt heel goed gedaan!
Stapje voor stapje ga je vooruit meid! En nu kost het nog veel energie even naar de action maar het word weer heel normaal!
Zit je er weer klaar voor voor het schaatsen?
@Yavrum, heerlijk aan het aftellen tot je askim komt. Wel enorm naar dat je zus zo iets doet. En dan ook nog eens openbaar op fb beginnen en je vader erbij halen. Heel vervelend. Ik hoop dat ze bij gaat draaien, wie weet als ze je askim ontmoet.
Sterkte hiermee meid.
Ga lekker opzoek naar leuke dingen die jullie kunnen gaan doen samen, lekker genieten van de voorpret!
@Tam fijn om al wat van je te horen!
We leven allemaal enorm met je mee meid, heb je misschien niks aan maar in gedachten zijn we echt bij je!
Ik hoop dat je je askim even kunt spreken en dat hij vanavond bij je is! Dan kunnen jullie overal over praten en bekijken hoe en wat verder.
@Mutlu volgens mij zijn we ook allemaal heel blij dat je hier altijd schrijft wat je denkt!
En het inzicht van een (turkse) Man kan soms heel fijn zijn!
Ik zit weer hakend op de bank olympische spelen te kijken
Blijf lekker binnen vandaag want ik denk dat ik zo weg vlieg als ik naar buiten ga hahahaha.
Tussen mij en askim gaat het sinds we elkaar onlangs hebben gezien op skype weer beter. Niet meer zoveel onnodige discussies. We begrepen elkaar gewoon regelmatig verkeerd de afgelopen tijd en dan is whats app soms helemaal niet handig want je kan dingen heel verkeerd opvatten, terwijl het soms helemaal niet zo bedoeld is.
Mn bericht is niet aangekomen, maar ik rij nu met Nederlandse mensen mee die in Side wonen en die brengen me naar askims broer, die heb ik net aan de telefoon gehad en ik blijf daar tot askim komt. (Die heb ik ook nog gesproken)
@tam, super dat je veilig bent aangekomen, en gelijk ons op de hoogte stelt
Fijn dat je met Nederlandse mensen kunt meerijden, én dat die je naar askims broer brengen!
Hoop dat het allemaal positief uit gaat pakken, en dat je askim vanavond nog gaat zien.
@Yavrum, He bah, wat rot dat het zo is gelopen tussen jou en je zus. Jammer dat er niet over gepraat word, maar op FB uitgevochten moet worden.
Wél fijn dat er een datum is waarop jij en askim elkaar weer gaan zien
Ik heb gisteravond askim weer even gesproken, had hem gisterochtend voor de grap nog ff een valentijnsgroet gestuurd en toen kreeg ik een foto terug van een bos rozen In de avond nog gezellig zitten bellen. En heb hem maar ff voorbereid dat er misschien 2 dames met hun vriendjes kunnen komen om te checken of ie nog in leven is
Nu ook heerlijk op de bank de Olympische spelen kijken
Zeker weten Kida, ik zat ook mee te roepen met mn moeder samen hahaha.
En wat zou ik Koen Verwij ff willen knuffelen. Zo zuur voor hem, maar hij heeft gewoon Zilver!!
Nou meiden hier zat ook eentje te gillen op de bank…Ik vind het behoorlijk balen voor hem. Maar toch had ik het van de week met Smeekens meer te doen en wat had ik een respect voor hem hoe hij er mee omging…mare we hadden vandaag ook nog brons met shorttracken.
LadySide: Goooo girl effe een Valentijns boodschap naar hem te sturen en vervolgens met hem te bellen!!! Wat was zijn reactie dat er straks een aantal meiden hem misschien gaan opzoeken? En hoe was het met hem te bellen? Je hebt het al door ik ben heel nieuwsgierig.
Miloutjuhh: Echt bijzonder en ontzettend knap dat hij kleding heeft gekocht dat het je ook nog eens naar wens is. Super fijn dat alle donkere wolken in de lucht tussen jullie weer weg zijn en dat er weer ruimte is voor de zon.
Tam: Meid ik ben heel nieuwsgierig hoe het met je gaat? Had je deze mensen getroffen in het vliegtuig? Wat fijn dat ze je een lift aanboden naar Side.
Kida: Meid hoe gaat het met je?
Update van mij: Wederom genoten van het schaatsen. Het fotoalbum voor mijn nichtje is klaar en nu ga ik toch bezig met een digitaal fotoalbum te maken van de foto’s van askim en mij
Haha, maar een klein beetje nieuwsgierig toch Summie??
Het was alleen maar een foto van internet gevonden met Happy Valentinesday erop hoor… dacht niet dat ie erop zou reageren, maar kreeg eerst een hartje en daarna de foto v/d rozen. En 'savonds belde hij dus zelf. En we houden het steeds langer vol, wel 20 minuten hahaha!
Hij reageerde eigenlijk niet echt op mijn mededeling… volgens mij vind ie het niet erg. Het bellen was wel weer ff leuk en relaxed, webcam aan en de verbinding was zowaar goed! Niet gehad over hotels enzo… dat moet binnenkort maar weer ff, aangezien de prijzen nu alweer hoger waren.
Maar mijn fiets staat op Marktplaats, dus wie weet is er binnenkort weer een extraatje!
Ben nu de aflevering van Grenzeloos Verliefd aan het terugkijken. Had hem al eens gezien, maar toen had ik nog geen connectie met Turkije.
Ladyside wat lekker dat je zo gezellig gekletst heb met je askim!!! Wat moet dat eventjes goed voelen :)! Hihi ik denk zodra hij een hypere stuiterbal voor zich heeft maar haar nog hypere stuiteraskim die samen waarschijnlijk uit onhandigheid iets breken in ze restaurant dat die dan tegen je zegt “waarom stuur je hun omggg!!!”
Yavrum jeeeeeeetje zeg ik geef je groot gelijk dat je je zus van FB af gooit! Wat respectloos!!! Ze kan maar beter zwijgen als ze niks nuttigs te zeggen heeft!!
Tam wat lekker dat je nederlanders tegen kwam die naar Side gingen! In het vliegtuig ontmoet? en wat lief dat ze je mee namen!! Daar ben ik toch wel blij mee hoor om dat te horen!! Meid ik hoop dat t allemaal goed gaat nu ik denk aan je!!
WAT EEN WIND!!! Werd gewoon weggeblazen toen ik naar buiten stapte pfoeeee!! Nu binnen en nu blijf ik binnen hihihi!
Ik was aan het reageren op jullie, maar is geloof ik weer weg. Ben nog gezellig bij askims broer, vrouw en baby en hij was echt goed ziek, zn moeder heeft askims broer gisteren huilend gebeld of hij alsjeblieft met askim wilde praten omdat hij zo erg ziek was en echt niet mocht reizen!!!