Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

@tam, dus hij was wel echt ziek. Wij vrouwen geloven ook niks meer he?! :wink:
Komt ie alsnog naar Side toe vanavond, en al enig idee waar jij/jullie gaan slapen?
Fijn dat het in ieder geval gezellig is bij zijn broer!

@LBDS haha gelukkig kun je weinig kapot maken in dat hok van hem :wink:
Oooh en die wind is echt vreselijk!! Ik zat vanmiddag op de scooter en moest riempje op mijn helm echt strakker zetten, anders had ik het idee dat ie van mijn hoofd zou waaien!

Via Wereldwijzer app

Haha ladyside zullen we een wedje leggen dat ik en me askim daar iets kunnen breken per ongelijk met onze onhandigheid hahaha :stuck_out_tongue:

Oohhh erg he die wind!! Dat klinkt wel eng op de scooter zeg! Ik vond t al eng om te lopen!

Via Wereldwijzer app

Hij us vandaag gewoon gegaan!! Hij is vannacht rond 1uur hier!! Askims broer heeft een appartement geregeld, daar hebben we mn koffer naartoe gebracht en daarna zijn we naar zijn huis gegaan en hebben we gegeten en thee gedronken. Alleen zijn vrouw praat alleen Turks, dus is wel lastig communiceren en zijn broer zie ik ook voor het eerst, dus is best gek. Maar ze zijn lief. Askims broer heeft een vriend uit duitsland en hij is dol op sla/ salade. Dus hij had tegen zn vrouw gezegd ā€œaskims vrouw komt eten, dus je moet salade maken, hahahaā€ en ik had nog geen salade opgeschept, dus maar snel gedaan!!! Nu even proberen wat te slapen. Askims broer maakt me rond 1uur wakker en dan gaan we askim halen :slight_smile: (ik slaap nu bij hun)
En ik heb echt heel veel steun aan jullie gehad! !!! Juist daardoor voelde ik me vrij rustig tijdens het vliegen!! Dus ben jullie zoooooooo dankbaar. Knuffel voor jullie allemaal! !

Via Wereldwijzer app

Tam wat lekker dat zijn broer en vrouw er zo voor je zijn!! Wat een lekker gevoel moet dat zijn voor je! En ik moet zeggen het stelt mij ook wel gerust hoor als ik dit lees!! :slight_smile: heel veel plezier met je askim meid geniet ervan!!

Via Wereldwijzer app

Wat fijn Tam dat je zo goed opgevangen bent door zijn broer en dat hij een apartement heeft geregeld! Verstandig dat je nog ff probeert te slapen, vooral na afgelopen slapeloze nacht. Slaap lekker meis, en geniet over een paar uurtjes van je mannetje :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

LadySide: Bereid je maar voor als je naar MisterSide gaat…dan zit ik echt op het puntje van mijn stoel…hihi uit belangstelling :stuck_out_tongue: meid het gaat niet om hoe of wat, maar het gaat erom dat jullie beide stil hebben gestaan bij Valentijnsdag! Vanavond effe heel lekker eten bij de Turk vandaan gehaald. Ik ging effe mee zodat mijn vader een blokje kon omrijden omdat het parkeren daar heel slecht is. Pfff en vol in de wind, kon amper ademhalen…

Lbds: Haha ik krijg opeens van jullie tweeƫn een beeld voor ogen
Van 2 kangoeroes…jump, jump, jump…Wat jij gaat doen is geen idee, maar jouw askim is toch een ober? Haha dan ga ik er vanuit dat hij niet zo snel iets sneuvelt hoor :wink:

Tam: Dat is het nadeel van een afstand want soms is het dus zo moeilijk om een situatie te beoordelen.Wat bijzonder en fijn dat je opgevangen word bij zijn broer. Ik vind het ontzettend dapper dat je toch gegaan bent en ik hoop dat jij snel je askim gaat ontmoeten.

Update:
Er word altijd gezegd dat dames bikinistress hebben, nou mijn askim heeft daar ook last van hahahaha. Ik had een filmpje gekregen dat hij en een vriend zich aan het opdrukken waren en pushupps enzo deden. Askim houd van sporten, dus ik zat hem wat te plagen, dus ik zeg voor de gein als ik je straks kom opzoeken dan verwacht ik dat je een sixpack hebt. Hij moest lachen deed meteen zijn shirt omhoog om zijn bovenlijf te showen. Zegt ie vervolgens heel serieus ik vind een goede conditie belangrijk en als ik in de zomer in mijn zwembroek rondloop moet dat er wel wat fatsoenlijk uit zien… Ik moest echt zoooo lachen en zei dat hij wel een vrouw lijkt…zo lief zegt ie vervolgens, ik wil niet dat jij daarvan last hebt, jij moet heel goed eten om beter te worden. :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Hahaha Summie ja hij is ober (nu zit die in de bouw!) maar betekend niet dat meneer handig is! :wink: hij kreeg het voor elkaar met een hamer keihard op ze middelvinger te slaan! :stuck_out_tongue: t gekke is wel als hij met glas loop geen probleem! Maar ik weet niet wat t is maar zaken buiten ze werk om dan is t een stuntelaar! :slight_smile: (en ik ook hahaha!) ideaal stel dus :stuck_out_tongue: kregen t zelfs voor mekaar om tegen een dichte balkondeur te lopen :slight_smile: (allebei ook he! Allebei andere dag haha!). Dus Mr. Side mag oppassen :stuck_out_tongue: hahahahaha

Via Wereldwijzer app

Tam meid wat fijn dat jij zoveel steun van ons hebt ervaren en dat zijn broer jouw zo gastvrij heeft opgevangen. Zo te horen is het dus voor je askim ook heftig geweest, vandaar misschien wel zijn slechte humeur. Ik hoop dat je nog effe lekker slapen kan en dat je dan straks lekker je askim kan ontmoeten. En ik hoop dat het wat goed met hem gaat.

Via Wereldwijzer app

Haha @LBDS, ik ben zelf ook heel onhandig, maar geen mij een dienblad vol met glazen in handen en het gaat goed. 1 hand en hoppa! Terwijl ik normaal alles uit mijn handen laat vallen.

@summie, die belangstelling en nieuwsgierigheid mag hoor! Net als Tam ervaar ik het hier ook als erg fijn dat jullie je ermee ā€œbemoeienā€
Haha wat een ijdele askim heb je! Geweldig dat hij zich daar ook zo druk om kan maken :wink:

Ik zal mr Side voorbereiden op wervelwind & co :wink:

Via Wereldwijzer app

HHahahaha Ladyside ik ben dus precies zo :stuck_out_tongue: en askim ook! :slight_smile: ach ik zorg wel dat we rustig zijn en niet als kleine kindjes rondrennen haha :slight_smile:

Hihi Summie wat grappig dat je askim daar zo meer mee bezig is dan jou! Ik ken weinig mannen waarvoor dat echt zo belangrijk is :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Hmmzzzz lopen met een vol dienblad op ƩƩn hand…daar begin ik niet aan…ik geloof dat ik andere kwaliteiten heb hahah. Ik kan ook echt een klungel zijn.

Lbds: Ik moest effe heel hard lachen bij jouw tekst. Zie het helemaal voor me, volgens mij zijn jullie een stel waarmee je veel lol kunt hebben. Jij hebt dus ook een bouwvakker, zo grappig dat ze zomers en winters hele verschillende beroepen hebben. De mijne is volgens mij wel handig. Haha dan maar hopen dat jullie in jullie appartement geen balkondeuren hebben. Haha.

LadySide: Meid ik gun jouw gewoon zo ontzettend het geluk in de liefde :wink: En ik zou MisterSide inderdaad wel waarschuwen haha kan ie ervoor zorgen dat ie goed verzekerd is :stuck_out_tongue: mijn askim kan echt een ijdeltuit zijn, maar soms kan het het hem ook niet zoveel schelen. Ach ik vind het een aantrekkelijke man, goed zoals ie is, vind het leuk dat hij er verzorgd uit ziet, maar ik vind het innerlijker toch belangrijker. Zelf denk ik dat als hij zo extreem daarmee bezig zou zijn en zijn omgeving daarop zou beoordelen, dat het mij alleen maar onzeker zou maken, omdat ik geen Doutzen Kroes ben.

Via Wereldwijzer app

Haha Lbds het is een ijdeltuit zo nu en dan, hij vond het bv niet leuk als ik met zijn haar begon te spelen haha. Dan moest hij later toch echt effe in de spiegel kijken of het nog wel goed zat haha. Maar ik geloof dat mijn askim niet zo is als de verhalen die we hier ook wel hebben gelezen over foundation en mascara gebruik door askims haha…

Via Wereldwijzer app

Meiden jullie kletsen weer lekker door hier. En mijn app werkt niet mee ik krijg een melding van een nieuwe post eer dat ik de app open heb staan er al vier. Hahaha

@summie nou inderdaad van de week voor smekens was het ook heel sneu! Bij het skieen kijken ze niet naar die duizendste zouden ze van mij bij het schaatsen ook wel mogen invoeren.
Mijn ex askim was ook altijd heel erg bezig met zn uiterlijk. Askim heeft dat alleen met zn haar. Dat word iedere ochtend haartje voor haartje in model gefohnd en als we dan s avonds weg gingen weer hahahaha.

@ladyside wat leuk dat jullie al steeds iets meer gesprek stof krijgen :slight_smile: ik hoop zo dat als je terug gaat dat het helemaal anders gaat dan de laatste keer.

@tam fijn dat je goed aangekomen bent. Opgevangen door askim zijn broer en fam. Super lief! Nu hoop ik dat je lekker aan het slapen bent en zo je askim gaat ophalen. Ik hoop ook dat het met hem wat beter gaat want dan is hij vast ook weer wat gezelliger.

@lbds jullie stuiteren straks samen bij ladyside haar askim binnen hahaha. Askim en ik hebben soms ook van die blije momenten op Skype of in realiteit life. Gaan we ineens een wedstrijdje doen wie het eerst bij een winkel is keihard rennen door de stad hahahaha.

Dit is wat ik nog weet.
Ik ben lekker pannenkoeken gaan eten met mn ouders en nichtje. Ze is hier gezellig aan het logeren. Askim wilde met haar skypen maar dat is niet gelukt.

Via Wereldwijzer app

Tam fijn om te horen dat onze wantrouwen voor niks was! Meiden ik ben moe ga ff onder de zonnebank waar ik ff lekker in slaap ga vallen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@miloutjuhh aaaaah Pannenkoeken! Dat wilde ik vanavond maken, maar toen bleek dat ik geen melk had :frowning:
En dat gespreksstof… we hangen wel 20 minuten aan de telefoon, maar diepgaande gesprekken mis ik nog steeds… communicatie is nog niet ons grootste pluspunt :S
Wie weet komt dat ooit nog, en anders is het Ʃcht klaar.

Mijn liefde komt nog wel Summie! En als het niet komt, heb ik er ondertussen ook wel vrede mee denk ik…

Ik heb een avondje oppassen erop zitten, en ga zo maar eens mijn bedje in!

Summie we hebben een heel groot balkon, volgens mij ook nog een kleintje! En wel drie deuren voor het balkon ofzo hahaha!! Dus eumm tsja we gaan t zien :stuck_out_tongue: oohh mensen die toen in t hotel waren waar askim en ik waren lachte zich echt dood om ons! Gewoon de hele nuchtere manier waarop ik met askim om ga en dat we elkaar elke seconde wel in de zeik nemen en lekker elkaar veel pesten! :slight_smile:

Oeoiiiii is die zo erg met ze haar? Hahaha zo grappig vind ik dat!! Wel goed dat die geen makeup gebruikt haha! Dat lijkt me vreemd als je askim dat doet! Haha! Heeft je askim echt van dat dikke haar in zo’n appart model? Zoals veel turken vaak hebben haha!

Hiji Milou jullie ook al van die hyper momenten!! Ik vind dat zoo geweldig he! :slight_smile: hihi naar winkels rennen wat grappig! Jullie klinken alsof jullie t level van mij en me askim wel aan kunnen ik denk dat t stuitergehalte dan heeeeel hoog is als ik t zo lees hahahaha :stuck_out_tongue:

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh: Ik sluit elke keer de app helemaal af, zodat hij elke keer weer opnieuw opstart en dat blauwe scherm weer tevoorschijn komt. Doe ik dat niet dan loopt ie vast. Wat gezellig dat je nichtje er is wel jammer dat je askim niet met haar kon skypen. Want Ooh dat kunnen zulke mooie en grappige momenten opleveren. Haha ik zie het al voor me, jullie samen rennend door de winkelstraat. Zo wou askim toen een wedstrijdje doen wie als eerste in het zwembad was, hij was er van overtuigd dat ik ging winnen, waarop hij mij op tilde en mij zo het zwembad in gooide.

Mutlu: Oooh een zonnebankje nemen dat klinkt lekker…lekker geslapen?

Lbds: Lbds hebben jullie een goede verzekering haha alhoewel je bent nu al op de hoogte dat die deuren er zijn.Nee hij heeft heel kort haar, zijkanten heel kort en bovenop ā€˜stekeltjes/krulletjes’. Wat mij ontzettend verrast heeft is dat hij nu een hele lichte huidskleur heeft, ik had nooit gedacht dat hij zo licht zou worden.

LadySide: Oooh wat gezellig dat je hebt opgepast. eh de diepgang ontbreekt. Durf jij over diepere zaken te beginnen? Want met jouw muurtje voelt dat misschien ook wel heel kwetsbaar. Vele Turken vinden het moeilijk om de vuile was buiten te hangen. Toen ik destijds bij askim was, was er van beide kanten echt diepgang. Maar toen ik weer thuis was, ging dat soms veel moeilijker, of hij maakte een grap, negeerde het en begon ergens anders over, of hij werd kortaf ā€˜don’t worry go sleep’ en dan was het einde gesprek. Het voelde alsof ik de woorden uit hem moest trekken wat van beide kanten irritatie gaf. Tegenwoordig benoem ik het, je wilt er niet over praten, erg jammer maar ik ga het niet uit je trekken (voor mij een hele uitdaging haha) en vaak heeft hij even ruimte nodig en komt hij er dan later toch wel op terug. Ik weet niet of ik je hiermee help, maar misschien heb je wat aan deze info…

Tam: Hoe is het meid?

Fijne zondag meiden.

Via Wereldwijzer app

Ik kom me ook even melden hier. Heb 2x een ā€˜askim’ gehad in Alanya, U… in het afgelopen jaar en E… het jaar ervoor. Met allebei is het niets geworden, het waren mooie praatjes van hun kant maar gelukkig prikte ik daar vrij snel doorheen. Heb gewoon een leuke tijd gehad!

Ik vind het leuk om mee te lezen dat het met jullie relaties wƩl goed gaat, en ik wens jullie alle geluk van de wereld!!!

Hoi Mookje! Wat jammer dat t bij jou zo gelopen is! Maar van je berichtje lees ik wel dat je ze in elk geval niet allemaal beoordeeld daarvoor wat ik altijd fijn vind hihi! :slight_smile: ga je nog wel naar turkije dit jaar? :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ik ben nu al zo benieuwd hoe MisterSide gaat reageren op alle meiden die langs gaan komen haha! Maar ik hoop dat jijzelf, LadySide, binnenkort meer duidelijkheid hebt wanneer je gaat en waar je dan verblijft. Heb je al meer informatie?

En ik ben ook benieuwd hoe het nu met Tam is… Fijn dat haar askim Ć©cht ziek was en niet opeens met smoesjes kwam. Hopelijk kan ze snel weer wat laten horen.

Mookje, jammer dat het bij jou 2x niet goed is gegaan. Maar ze zeggen… 3x is scheepsrecht haha. Maar kan me heel goed indenken dat je dit echt niet meer wil.

Ik heb gisteren heerlijk gewinkeld met mijn moeder. We hebben gekeken naar tablets. Waarschijnlijk wordt het een Samsung, 8 inch. Maar we wachten nog even met kopen, omdat ik pas deze zomer weg zal gaan. Nu is het nog niet nodig. En ik moet nog wat sparen. Nu ik niet meer naar Turkije hoef te gaan voorlopig, kan ik eindelijk weer sparen. WĆ©l hele mooie sportkleding gekocht! Dat had ik gewoon weer eens nodig en ben er ontzettend blij mee. Kleurrijk :slight_smile: Helaas nog altijd geen bericht vanuit het leger. Ik weet niet hoelang dat nog zal gaan duren. Misschien komt er niks de hele 2,5 maand. Het blijft afwachten. En misschien wel wachten op niks. Op dit moment ben ik snowboard cross aan het kijken. Geweldig! Het kan alle kanten op tijdens zo’n rit.