@ladyside wat jammer dat je geen melk had. dat moet misschien wel groeien. Askim en ik hadden al bijna een jaar contact voor we iets kregen. In het begin ging het ook niet echt de diepte in. En nu soms hebben we een hele dag alleen onzin praat en andere dagen praten we heel serieus over de toekomst ofzo.
@lbds ja we kunnen heerlijk gek doen samen. En samen met zn moeder en zusje kan ik hem heerlijk pesten. Maar er zijn ook momenten dat we heel rustig zijn en een mooie film kijken ofzo.
@summie hahaha hij had wel gelijk dat je er eerder in lag mijn askim wilde een wedstrijdje zwemmen maar wist toen nog niet dat ik heel lang aan wedstrijd zwemmen gedaan heb. Zwom hem er dik uit en daar snapte hij eerst echt niks van, kwam door de stroming in de zee die aan zijn kant sterker was whahahahaha.
@mookje wat jammer dat het alle twee de keren niets geworden is. Jammer genoeg zitten er soms minder goede jongens bij maar die heb je overal. Je kan het denk ik niet meer aanpassen maar je mag hier, voor privacy redenen geen namen noemen van jongens maar alleen askim of een letter, tip voor de volgende keer
@egwene voor een tablet gaan kijken. Ik heb al 2 jaar tablet van htc die was toen enorm afgeprijsd ben er nog steeds heel blij mee. Loop soms het hele huis door als ik aan het skypen ben. Ik hoop dat hij je toch nog af en toe zal laten weten hoe het met hem gaat. Wat ik van askim heb begrepen is dat er veel jongens nu in dienst gaan. Dit omdat het al een tijdje rustig is met aanvallen van de PKK. Daardoor is, na de training van de eerste maanden, het leger misschien iets minder zwaar.
Ook ik ben wel benieuwd hoe het nu met tam is. Hoop dat ze na alle stress nu kan genieten met haar askim
@Tam, fijn dat het allemaal goed gaat. Naar het strand klinkt zooooo lekker! Denk dat we allemaal wel een beetje jaloers zijn op je Maar geniet er maar lekker van! We wachten vol spanning op je update!
@Miloutjuh, Ik hoop echt van harte dat we wat spraakzamer gaan worden! Zou soms wel es willen dat ik in de toekomst kon kijken…
@Egwene, Ik ben ook erg benieuwd hoe misterSide gaat reageren hahaha! Nog niets bekend verder over wanneer en waar, moet het er binnenkort maar eens over hebben en hem duidelijk maken dat de prijzen niet nog verder naar beneden gaan en dat de goedkopere als eerste op zijn, aangezien er vaak maar een paar kamers ingekocht worden. Dus als ik dichtbij wil zitten én niet te duur, zal ik binnenkort moeten boeken. Heb op mijn werk doorgegeven dat ik de 1e week van April sowieso vrij wilde… We moesten doorgeven tot 6 april, dus volgende roosterplanning de 2e week van April ook maar doorgeven. WIl eigenlijk niet pas eind van April, want dan begint de drukte ook weer te komen voor Askim, en kunnen we minder tijd doorbrengen samen.
@Summie, met een aantal mannen heb ik nooit problemen gehad om de diepte in te gaan met gesprekken, maar op 1 of andere manier lukt het bij hem niet. Hij vraagt ook niet veel over mij en mijn leven, en dan denk ik al snel… laat maar! Niet dat mijn leven nou zo boeiend is, ik maak natuurlijk niet zo heel veel mee, of dat ik nou persé over mezelf wil praten… Maar het is wel fijn als iemand ook gewoon dingen over je wil weten, en dat ik niet alleen maar dingen over hem te weten kom.
Maar ja, in April zullen we het weten of het er is of niet.
Ik kruip lekker op mijn bank onder een dekentje, en dan wachten op het schaatsen
We zijn ondertussen gestrand bij een vriend van askim, ik wil strand!!! Dus heb even jullie verhalen gelezen over ijdele mannen, stuiterende stelletjes en diepgaande gesprekken. Zo blijf ik tenminste een beetje bij. Ik hoop dat ik vandaag langs de askim van Lady Side kom, ben nu erg nieuwsgierig, haha. Heb dat gisteren aan askims broer verteld, hij moest erg lachen. Askims broer zei gisteren dat ik in Turkije moet komen wonen, toen ik vertelde dat ik van Turkije hou en hij kan meteen werk voor me regelen zei die. Of het nou zo is of niet, ik vond het erg lief. Ik denk dat ik ook maar eens diepgaande gesprekken met aakim moet gaan voeren. Maar we hebben beide moeite om iemand echt dichtbij te laten komen, daar kunnen we dan weer wel over praten. Hij is gelukkig al iets minder ziek, maar echt beter ook niet. Net ook nog even met de Nederlanders van gisteren geappt en ze zeiden dat ze voor me klaarstaan als ik ze nodig heb!! Zoooo lief ik voel me iig erg goed en welkom
Tam: Ik zie net een foto op Facebook voorbij komen van Side, waar mensen aan het strand liggen!!! Whaaaaaaa, ik wil ooook!
Volgens mij gaat askim nog altijd vrij vroeg dicht in de avond, dus ben benieuwd of je het nog gaat redden én of hij er zelf ook is, zodat je kunt spieken! Say hi from me!
Lief van zijn broer zeg! Succes met de diepgaande gesprekken Lastig als je beide moeite hebt om mensen dichtbij te laten komen.
Hoop dat hij alleen maar minder ziek word, zodat jullie goede gesprekken kunnen voeren, leuke dingen kunnen doen en heeeeel veel lol gaan hebben!
Mookje welkom wat jammer dat je zoveel pech met de Turkse mannen hebt gehad.
Egwene: dat je schrijft 3x scheepsrecht erg bijzonder om dat van jouw te lezen. Meid wat balen dat je nog niks van hem heb gehoord. Het geeft wel aan dat je naar een teken van leven van hem verlangt. Heb je er al aan gedacht om hem een sms, mail of Facebook berricht te sturen, met de vraag of hij contact met je opnemen wil zodra hij de mogelijkheid heeft? Zodat hij weet dat je hem nog niet vergeten bent. Dat snowboarden was inderdaad spectaculair om te zien. Wat leuk dat je nieuwe sportkleding hebt gekocht, wat voor sport doe je?
Miloutjuhh: Heerlijk meid dat de balans tussen lol en diepgang zo goed is, hier overigens ook hoor en het stomme het gaat soms over echt niks. Haha dat had je askim dus niet verwacht dat je zou winnen. Nu helemaal, maar normaal gesproken zou askim gegarandeerd winnen, maar dat is logisch anders heeft hij een groot probleem haha. Heb jij nog leuke dingen gedaan met je nichtje?
LadySide: Die MisterSide wil een ticket en een hotel voor je betalen een teken dat hij je erg leuk vind, maar communiceren is dus niet zijn ding, of zou hij stiekem toch ook onzeker zijn en hoe minder hij van je weet hoe minder hij zich aan jouw gaat hechten en dat hij misschien bang wel bang is om zich kwetsbaar op te stellen. In zo’n geval is het gemakkelijker om over jezelf te praten. Terwijl meid het is niet meer dan logisch dat jij er naar verlangt dat hij ook interesse heeft in jou en jouw leven.
Tam: Fijn dat het goed gaat, maar nu naar het strand, maak ons effe jaloers joh hahaha. Veel plezier meid.
Tam: lees zojuist dat je niet bij het strand bent aangekomen, das balen. Hoe is het weer daar? Hé als je langs MisterSide gaat en je loopt hem tegen het lijf dan verwacht ik wel een hele uitgebreide update haha. Wat betreft diepgaande gesprekken, meid als jullie het beide moeilijk vinden, ga dan vooral niet te snel! have fun meid!!!
Ik denk het wel, wil in het najaar weer naar Alanya. Ben benieuwd of ik deze 2 nog tegenkom, ze werken allebei nu in een ander hotel en ik weet niet waar.
Die eerste daar had ik wel moeite mee, was ik best gek op. Maar gelukkig had ik snel door dat het voor hem, en die andere ook, alleen maar een avontuurtje was. Met evt een one-way-ticket naar NL.
Maar ik weet wel dat ze niet allemaal zo zijn, sprak de laatste keer in Alanya met een jong stel. Zij was Nederlandse en getrouwd met een Turk en zij is dus naar Turkijke geëmigreerd. Nu hebben ze inmiddels een baby en ze zijn volslagen gelukkig met elkaar. Dus ik weet dat het ook anders kan!
@Milou: Leuk dat jij een tablet hebt. Ik wil het ook voornamelijk gaan gebruiken om te skypen met het thuisfront. En natuurlijk mail en social media. En dit forum niet te vergeten haha. Ik ben blij dat het wat rustiger nu is qua aanvallen. Moet er niet aan denken dat hij terecht komt in een echt gevecht… Geweertje vasthouden en foto’s met tanks: oke. Maar laat hem alsjeblieft ongedeerd er door heen gaan. Leuk dat je wedstrijdzwemmen hebt gedaan! Heb ik ook een aantal jaar gedaan. Maar ik was wat jong voor de groep en daardoor verloor ik het plezier erin helaas. Maar zwemmen blijft leuk.
@LadySide: Jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt. Gewoon hem helder vertellen dat je nu onderhand iets weten wil, omdat je nog veel regelen moet. Ik snap dat je begin april wil inderdaad. Daarna zal het alleen maar drukker worden. Hopelijk heb je snel meer informatie. Veel plezier met schaatsen kijken zometeen. Ik zit ook klaar
@Tam: Fijn weer wat van je te lezen! Gelukkig ben je nu samen met je askim en gaat het redelijk met hem. Jammer dat het strand nog niet gelukt is, maar dat komt vast nog wel goed. Ook fijn dat die Nederlandse mensen nog altijd klaar voor je staan. Goed om te lezen dat er nog zulke mensen bestaan, die zonder iets terug te vragen mensen willen helpen!
@Summie: Haha ja… Ik zit ook al op 2 Turkse mannen. Wie weet komt nummer 3 ooit langs, maar ik reken er niet op. Hoeft voor mij ook niet per se. Qua eten zou ik liever met een Italiaan thuis komen En ja, ik snak zeker naar een teken van leven van hem… En over een bericht sturen: ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik stuur hem al elke avond voor ik ga slapen een klein berichtje. En elke ochtend hoop ik dat hij het gelezen heeft… Maar nog niet. Over de sportkleding: op dit moment doe ik alleen fitness thuis. Krachttraining en flexibiliteit. Maar ik heb heel veel gedanst en binnenkort wil ik gaan beginnen met conditietraining. Ik vind dat heel moeilijk, dus als extra motivatie: mooie kleren om aan te doen haha.
Ik ga nu ook schaatsen kijken! Ben benieuwd of we weer medailles kunnen winnen. Zou bijna wel moeten, maar je weet het nooit.
Mookje ik vind het echt fijn dat ondanks je tegenslagen je niet gelijk alle turken zwart maakt maar ook weet dat het goed kan zijn! (vind dat soort mensen echt verschikkelijk die turken zwart maken!)
Tam wat fijn om te lezen dat t goed met je gaat! Als je Mr Side tegen komt maak even een foto dat ik hem ook kan spotten!
Ik hou me voorlopig eventjes op een achtergrondje! Het stuiteren gaat niet meer zo! Sorry alvast daarvoor
Ik heb wel een fotootje hoor voor je LBDS Wel een triest fotootje, op dg van vertrek. En zijn whatsapp foto is ook best triest… (hmm of is dat gewoon zijn uitdrukking haha )
Is je energie op door het vele stuiteren of zijn er probleempjes?? Even goed om jezelf denken hoor!
@Egwene, Enige duidelijkheid/zekerheid dat ik heb is dat ik heen ga… Maar waar en wanneer is nog de grote vraag. Vind het zo lullig om hem daaraan te blijven herinneren, voel me dan zo opgelaten alsof ik profiteer van zijn geld. Terwijl dat natuurlijk niet zo is. Maar ik zal het toch een keer moeten aankaarten, aangezien we nog 6 weken hebben. En als ik de eerste 2 week van April daar ben, hoef ik geen nieuw Visum te kopen Mijn visum is van 26 oktober, dus begin April zit ik nog nét binnen die 180 dgn
@Mookje, Welkom hier! En balen dat je van die negatieve ervaringen hebt! Wie weet tref je nog eens een “goede Turk” Of ga je vanaf nu noooooit meer voor een Turk?
@Summie, Ik weet echt niet wat er in zijn hoofd omgaat, behalve dan dat hij me heel erg mist en van me houd. Dat is wat ie wel heel vaak uitspreekt En dat het hem niets uitmaakt wat het kost, want hij wil me zien en nog steeds begint ie dan over het geld dat hij in December niet heeft betaald voor mij…
Ik heb in December wel opgemerkt naar hem toe dat we elkaar zo weinig te vertellen hadden, maar hij vond dat geen probleem en zag dat eigenlijk niet zo :S Ik vrees dus dat ik een type als mijn vader en broer heb gevonden hahahha! Niet meer zeggen dan nodig is…
Oooo het schaatsen! Geweldig toch om weer een oranje podium te zien, en dan ook nog eens de 4 plaats. Ik heb er weer van genoten in ieder geval!
Wat geweldig weer dat schaatsen! Zo enorm genieten!!!
@Tam fijn om te horen dat het goed gaat!! Nog op het strand gekomen? Ik hoop dat je askim snel helemaal opgeknapt is! Dat jullie er al over kunnen praten over dat jullie het alle twee moeilijk vinden om iemand dichtbij te laten komen is al een positief punt denk ik.
Fijn dat die Nederlanders voor je klaar staan meid.
@Ladyside in de toekomst willen we allemaal wel eens kijken denk ik
@Summie, askim en ik kunnen ook echt lol hebben om niks. Dan vragen mensen om ons heen zich echt af waar we last van hebben.
Nog lekker wat gespeeld met mn nichtje. Morgen komt ze weer, ze heeft vakantie van school dus morgen oppas dagje.
@Mookje top dat je weer naar Turkije gaat! Wie weet kom je ze weer tegen, lekker laten zien dat het zonder hun goed met je gaat!
En zoals Egwene zei misschien is 3x wel scheepsrecht bij mij was dat wel zo hahaha.
@Egwene ik heb er ook behoorlijk wat spelletjes op staan, maar sommige speel ik nooit want die hebben de kids in Turkije erop gezet maar vind het niet leuk om ze eraf te gooien.
Nee daar kan ik nu al angstig voor gaan worden dat askim daar ooit mee te maken krijg met gevechten.
Ik was nooit super snel met het wedstrijdzwemmen maar vond het wel altijd leuk, tot ik een aantal maanden niet kon/mocht trainen door bloedarmoede, daarna paste ik wat snelheid betreft niet meer in mijn groep en moest ik een groep terug. Toen vond ik het niet meer leuk.
Wat gaan jullie weer snel.ik ga morgen proberen bij te lezen want ik ga nu douche en men bed op zoeken begin toch een beetje vermoeid te geraken 40 uurs op men werk en op zondag werken en nog gaan babysitten en dan nog een askim die me nachts wakker maakt ik zou zeggen een fijne avond nog slaaplekker
@Miloutjuhh: Ik denk niet dat ze mijn askim zal ontmoeten. Ze heeft heel duidelijk gezegd dat hij niet welkom is bij haar thuis.
Jij ook aan het haken. Ik ook, ik moest 13 eendjes haken tegen 28 februari. Mijn moeder gaat als babymony met een Belgische vereniging naar Zwitserland en het is de bedoeling dat ze voor de kindjes een aandenken hebben om op het einde mee naar huis te geven. Heb dit weekend een tandje bijgestoken en ben nu halfweg mijn voorlaatste eendje. Dit weekend heb ik er dus bijna 3 volledig gehaakt.
Jullie schaatsers doen het echt uitstekend in Sochi!!! Proficiat!
Ik hoop op een mooie plaats voor onze Belgian Bullets in het Bobsleeën. De pilote zat in het zelfde jaar als ik in de bachelor Toerisme- en recreatiemanagement op de Hoge school in Mechelen. Vandaar de interesse in het bobslee, denk niet dat het me anders zou interesseren.
Ik ken de misverstanden, heb ik in het begin ook lang gehad met askim. Enerzijds omdat ik zijn Engels moest leren begrijpen en anderzijds doordat er geen intonatie is.
@Tam 198: Heb niet het hele verhaal meegekregen (doordat het hier zo ongelooflijk snel vooruit gaat), maar toch veel Beterschap nog voor je askim! Gaat het ondertusen al beter?
En het lijkt me dat je een hele lieve schoonfamilie hebt! Super dat je zo goed opgevangen bent.
@Ladyside: Wat?! Is het daar echt zo’n goed weer? Ik wil naar daar…. Haha
Vrijdagavond nog diner gehad met het werk voor Nieuwjaar nog. Eigenlijk had ik er helemaal geen goesting in en viel bovendien bijna in slaap boven mijn bord omdat ik de nacht ervoor me niet goed voelde . En nu is het weer wat aan het rommelen vanbinnen. Hoop dat ik niet ziek word en het morgen helemaal over is, al heb ik niet veel zin om te gaan werken
Askim al twee dagen niet gehoord. Mss dat ik hem sebiet even ga bellen. Met dat gedoe met mijn zus, heb ik veel meer nood om hem te horen dan voordien.
Mookje: Wat jammer dat het zo is gelopen. Ik zou me niet tegen laten houden om naar Turkije te gaan omdat je misschien een ex tegen kan komen. Ook al kan het wel ongemakkelijk misschien voelen. Zelf heb ik ervaren dat het zielige mannetjes kunnen zijn als hun ego een deuk heeft opgelopen, maar net als wat jij ook heel duidelijk zegt niet elke Turk is gelijk. Dus als jij lekker naar Turkije wil zou ik vooral gaan!!!
Egwene: Haha ik zit ook op nummer 2, maar ik hoop dat tweemaal scheepsrecht is Een Italiaan zou qua voedsel ook beter bij mij passen haha. Niks om voor te schamen dat je hem dagelijks een teken van leven geeft, zou ik ook hebben gedaan. Het kan hem misschien wel een heel positief gevoel geven als hij ze leest. Ik hoop dat je snel wat van hem hoort. Wat betreft het leger mijn ex askim vond het super terwijl mijn askim het als de hel heeft ervaren, ik denk dat het heel wisselend is hoe je het ervaart, op welke plaats je zit, hoe je team is en hoe je persoonlijkheid is.
Lbds: Wat jammer meid dat het effe niet zo lekker gaat. Pas op jezelf meid! Hoop dat het snel beter met je gaat!
LadySide: Oh jee je weet wat er vaak gezegd word dat meiden vaak een kopie van hun vader uitzoeken als partner? Begrijpelijk dat jij je bezwaard voelt om over het boeken van een vliegticket en hotel te beginnen. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!
Miloutjuhhh: Ooh heerlijk dat jullie ook om niets lol kunnen hebben. Wat jammer dat het wedstrijdzwemmen zo is geëindigd.
Het was vandaag een baaldag,voelde me lang niet lekker en geen energie en dan is gewoon alles teveel en dan weet ik het niet zo goed waar ik het zoeken moet. Kortom een dag om snel te vergeten. Wel genoten van het schaatsen.
*[SIZE=4]Sogutkoyu: 14 juni 2007
Fieeh : 10 augustus 2009[/SIZE]
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Woow, wat is er veel geschreven… Hou het allemaal niet meer bij. Was afgelopen week lekker weekje vrij en heerlijk genoten met askim. Vandaar dat ik dus ook het lijstje niet plaatste. Vandaag over 2 weken gaat askim alweer naar huis, pff wat gaat de tijd toch zo snel kan me niet voorstellen dat ik straks dan weer alleen in me huis zit maar dan ook echt helemaal alleen bah… Gelukkig zie ik hem daarna snel weer!
@Littleone pas wel een beetje op jezelf met zoveel werken!
@Yavrum, pff heftig hoor iemand die zo reageert, ik kan er slecht tegen als mensen iemand al veroordelen voordat ze die gene ook maar ontmoet hebben.
Zo 13 eendjes aan het haken leuk hoor!
Wat grappig dat je met haar op de hogeschool hebt gezeten. Ik hoop dat ze het goed gaan doen!
Het Engels begrijpen we wel goed van elkaar het is echt omdat je geen intonatie hebt. Hij bedoeld soms iets grappigs en dan komt het heel bot op mij over, of andersom. Als we het gewoon zouden zeggen zou het heel anders opgevat worden. Als we skypen hebben we dat probleem nooit. Was het uit eindelijk wel gezellig het etentje van je werk?
Ja natuurlijk wil je je askim meer horen nu met dat gedoe met je zus. Weet hij ervan? Moet voor hem ook gek zijn, dat iemand zoveel vooroordelen heeft en hem niet eens zou willen ontmoeten.
@Summie Gisteren een baal dag, hoop dat je je vandaag wat beter voelt. Anders vandaag ook maar snel doorspoelen. Er is ook al geen schaatsen op tv vandaag.
@Sevimli ja het gaat hier behoorlijk snel de laatste tijd. Lekker genoten van je vrije week hoop ik.
Geniet van de laatste twee weken samen. Dat zal inderdaad wel even gek zijn om dan weer helemaal alleen in je huisje te zijn maar je kan meteen alweer gaan aftellen dus dat scheelt.
Nichtje vandaag alweer hier, oppasdagje. Zit lekker te tekenen. Askim belde vanmorgen even met skype. Dan is mevrouw ineens haar tong verloren normaal kletst ze de oren van je hoofd nu geeft ze geen antwoord als hij in het Nederlands aan haar vraagt of het goed gaat hahaha.
Vanmiddag gaan we knutselen bij de muziek. Wat aankledingen maken voor het piratenconcert dat de kinderen gaan geven.
Hoi meiden,
Zo wat hebben jullie veel geschreven de laatste 2 dagen! Heb wel meegelezen, maar van een update is het niet gekomen. Nu even pauze op stage dus heb nu ff tijd om te updaten vanaf me computer. Vandaag saaie dag op stage. Heb mijn plan van aanpak al af en begeleiders zijn het nu aan het nakijken. Kan nu dus niet heel veel doen.
Tam: Wat fijn om te horen dat je zo goed bent opgevangen! Heel lief van de Nederlandse mensen, maar ook van je askim zijn broer. Ben blij dat het allemaal goed is gekomen. Ben nu heel benieuwd hoe de rest van de week gaat lopen.
Yavrum: Ohjee niet echt slim van haar om dat in het openbaar op facebook te doen… Heeft je zus altijd al problemen gehad met je askim?
Summie: Leukkk een digitaal fotoalbum van jou en askim! Wil ik ook al een tijdje van mij en askim, maar volgens mij heb ik niet genoeg foto’s om een album mee te vullen. Dus zal nog wat meer foto’s moeten maken haha.
Mookje: Welkom hier! Leuk dat je hier ondanks je slechte ervaringen met Turkse mannen toch mee komt schrijven.
Ewgene: Ik wil ook al een tijdje een tablet, maar mijn laptop is al heel erg oud dus denk dat ik beter kan wachten tot me laptop het begeeft en eerst een nieuwe laptop koop. Tablet is inderdaad wel handiger om mee te nemen op vakantie of in jou geval een werkperiode in het buitenland! Dus wie weet dat ik in de toekomst toch wel nog eens een tablet aanschaf, dan zijn ze misschien ook iets goedkoper
Sevimli: Meid kan me voorstellen dat het straks heel raar voelt om weer alleen te zijn, na dat jullie 3 maanden samen zijn geweest. Maar voor je het weten wonen jullie straks samen daar!
Heb eigenlijk alles een beetje half meegelezen… Las ook wat dingen over het leger. Volgens askim is het leger echt een hel. Hij zegt dat hij waarschijnlijk in september moet, maar vervolgens had ie het weer over september volgend jaar. Dus ik weet het niet zo goed. Aan de ene kant hoop ik dat hij dit jaar september nog niet hoeft, omdat ik dan net afgestudeerd ben en dus alle tijd heb om met hem samen te zijn, maar aan de andere kant heb ik zo iets van als die nu in september het leger in moet, dan heeft ie het maar gehad en kunnen we vervolgens echt een toekomst op gaan bouwen samen.
@Tam Wat goed dat zijn broer je zo goed heeft opgevangen, en dat alles tog nog goed is gekomen. Echt goed van je dat je tog bent gegaan… Ik hoop dat je een leuke tijd zult hebben samen met je askim…
Verder heb ik eigenlijk niet echt iets onthouden sorry…
Heb net mijn laatste gesprek gehad met askim op Facebook voor de komende tijd… Zijn internet mb’s zijn eerder op deze maand dan normaal en hij moet nu dus wachten tot 5 maart… Dus dat gaat een zware tijd worden, dit is de eerste keer sinds ik hem ken dat ik zolang niet met hem kan praten . Dus dat wordt 1 keer in de week bellen anders gaat ut ook te veel in de kosten lopen…
Ik weet niet waarom maar ik ben gewoon zo bang dat ik hem na vandaag nooit meer zal spreken, en dat als ik hem zou bellen dat hij de telefoon niet op zal nemen… Maar dat is hopelijk alleen mijn onzekerheid dat ik dat denk, en het feit dat ik gewoon zo bang ben om hem kwijt te raken…